mits tietquote:Op zondag 26 juli 2009 20:07 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Jongens doe ff normaal, deze dame is hier niet van gediend. Loontjuh, je mag mij altijd pm'en hoor
In het eerste topic vroegen mensen mij naar een foto van mijn tieten, daarna kwam er een post van superjim dat ik er een topic over moest openen.quote:Op zondag 26 juli 2009 20:07 schreef Marrije het volgende:
Amper een half uur geregistreerd en dit is je 2e topic
quote:Op zondag 26 juli 2009 20:10 schreef _Iloontjuh_ het volgende:
[..]
In het eerste topic vroegen mensen mij naar een foto van mijn tieten, daarna kwam er een post van superjim dat ik er een topic over moest openen.
![]()
Ilona
quote:Op zondag 26 juli 2009 20:06 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En vervolgens dien je een topic te openen in ONZ waar je je in voorstelt met enkele foto's ter verduidelijking, het liefst tietenfoto's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, inderdaad. Ik zie het probleem ook niet, dat preutse gedoe hier ook altijd!quote:Op zondag 26 juli 2009 20:12 schreef moomoo het volgende:
Als je dan gewoon je boobs post ben je er toch van af? ik zie het probleem niet.
Gezien 't bestaan van dit topic is dat juist waar je op uit bent en gelukkig voor jou stellen de immer kansrijke fok!kers nooit teleur.quote:Op zondag 26 juli 2009 20:03 schreef _Iloontjuh_ het volgende:
Mijn klacht is dus mensen die vragen of ik mijn tieten wil posten.
![]()
Ilona
quote:Op zondag 26 juli 2009 20:08 schreef Penisbaard het volgende:
Je mag ook gewone foto's zonder tieten posten hoor.
jekentmeniet
dus ze heeft geen echte gevoelige tepels? en geen klit maar een penisje?quote:Op zondag 26 juli 2009 20:29 schreef star_gazer het volgende:
Kutkloon
neequote:Op zondag 26 juli 2009 20:27 schreef _Iloontjuh_ het volgende:
[ afbeelding ]
Zo een foto van mij, zijn jullie nu blij?
![]()
Ilona
jouw zusje heeft een lelijke hoofddoek.quote:Op zondag 26 juli 2009 20:31 schreef Gabriel-Omar-Batistuta het volgende:
Wtf... dat is een foto van mijn zusje.Wie ben jij? Waarom doe je dit onze familie aan? Wat hebben wij misdaan om dit te verdienen?
Dan ben jij over 9 maanden oom.quote:Op zondag 26 juli 2009 20:31 schreef Gabriel-Omar-Batistuta het volgende:
Wtf... dat is een foto van mijn zusje.Wie ben jij? Waarom doe je dit onze familie aan? Wat hebben wij misdaan om dit te verdienen?
quote:Op zondag 26 juli 2009 20:33 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dan ben jij over 9 maanden oom.Doe je zus de groeten, ik ben met de noorderzon mee.
ziet er prima uitquote:Op zondag 26 juli 2009 20:27 schreef _Iloontjuh_ het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ilona
maar tieten is altijd beterquote:Op zondag 26 juli 2009 20:37 schreef Penisbaard het volgende:
Het is heel simpel _Iloontjuh_, om te bewijzen dat je echt een meisje bent hoef je alleen maar even snel een foto van jezelf te maken met een papiertje erbij waar de datum op staat. Zo weten we zeker dat je geen kerel bent en dat je niet nep bent. Er hoeven heus geen tieten op die foto, als we maar duidelijk kunnen zien dat je een meisje bent. Een foto van je gezicht is meestal al genoeg.
ik zie liever een foto met het apparaat waarmee ze zichzelf elke avond aan het uithollen is ... als het om het even is. graag ook de matching poenie erbij. idd met krant van vandaag.quote:Op zondag 26 juli 2009 20:37 schreef Penisbaard het volgende:
Het is heel simpel _Iloontjuh_, om te bewijzen dat je echt een meisje bent hoef je alleen maar even snel een foto van jezelf te maken met een papiertje erbij waar de datum op staat. Zo weten we zeker dat je geen kerel bent en dat je niet nep bent. Er hoeven heus geen tieten op die foto, als we maar duidelijk kunnen zien dat je een meisje bent. Een foto van je gezicht is meestal al genoeg.
quote:Op zondag 26 juli 2009 20:28 schreef zoalshetis het volgende:
denk dat ze naakt mooier zijn. anyhow. mensen die om je tieten vragen zijn gewoon gefrustreerd, net als ik.
Is het zo makkelijkquote:Op zondag 26 juli 2009 20:37 schreef Penisbaard het volgende:
quote:Op zondag 26 juli 2009 20:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Is het zo makkelijk?
In dat geval stel ik me ook even voor (a). XD
[ afbeelding ]
Haaaii ik ben marjolein ^^.
Dat is duidelijk een paint, ik kan het zien aan de pixels en aan het feit dat ik al heel wat paints heb gezien in mijn tijd.HEY WIL JUH DATEN MET MY?quote:Op zondag 26 juli 2009 20:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Is het zo makkelijk?
[ afbeelding ]
wat ga jhe haten :s post eens een foto van jouw dan... :Squote:
Dat ziet er geschilderd uit, ik kan dit zien aan de pixels en het feit dat ik aardig wat schilderijen heb gezien.quote:Op zondag 26 juli 2009 20:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Is het zo makkelijk?
[ afbeelding ]
:$ waar woon jij dan???? asl??quote:Op zondag 26 juli 2009 20:43 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dat is duidelijk een paint, ik kan het zien aan de pixels en aan het feit dat ik al heel wat paints heb gezien in mijn tijd.HEY WIL JUH DATEN MET MY?
lol. doe eerst zelf maar ...quote:Op zondag 26 juli 2009 20:43 schreef Skylark. het volgende:
[..]
wat ga jhe haten :s post eens een foto van jouw dan... :S
Ik kan ook een foto van google halen en er een datum bij paintenquote:Op zondag 26 juli 2009 20:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Is het zo makkelijk?
[ afbeelding ]
En er moet een hartje of minstens een '<3' tekentje op het briefje.quote:Op zondag 26 juli 2009 20:37 schreef Penisbaard het volgende:
quote:Op zondag 26 juli 2009 20:46 schreef defabiman het volgende:
Skylark:
Geslacht: Man
Geboortedatum: 29-09-1990
Opleiding: 1ejaars Universiteit.
Beroep: Baas.
"nou , nee hoor zahi, ze komt uit peru en is egt untzettund erg lief!"quote:Op zondag 26 juli 2009 20:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]gadver wat een vies mokkel ... mag hopen dat je niet samenleeft met zo'n braziliaans-blauwelenzenmokkel.
kost je heel ergveel geld.
NO SHITquote:Op zondag 26 juli 2009 20:45 schreef defabiman het volgende:
[..]
Ik kan ook een foto van google halen en er een datum bij painten
Wtf, achterhalen was toch niet meer mogelijk?quote:Op zondag 26 juli 2009 20:53 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Pas op of ik stuur de hond op je af!
[ afbeelding ]
Whehequote:Op zondag 26 juli 2009 20:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wtf, achterhalen was toch niet meer mogelijk?Hoe heb je dat gedaan? fuck fuck fuck
quote:Op zondag 26 juli 2009 20:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wtf, achterhalen was toch niet meer mogelijk?Hoe heb je dat gedaan? fuck fuck fuck
quote:Op zondag 26 juli 2009 20:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
PWNED!quote:Op zondag 26 juli 2009 20:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
oke, alleen omdat jij het bent:quote:
Nee jij!quote:Op zondag 26 juli 2009 21:02 schreef Siniti het volgende:
[..]
Wat zijn die meme-vertalingen soms toch slecht
Kloon wat bedoel je? Wat is gebande?quote:Op zondag 26 juli 2009 21:06 schreef RijstNatie het volgende:
Nieuwe user![]()
Kloon van gebande![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 juli 2009 20:27 schreef _Iloontjuh_ het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ilona
die bolletjes? ach, ja.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:12 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
LAAT DIE TIETEN NOU ZIEN GODVER DE GODVER
ik neem aan de middelste, met dat witte ding aan. en dan nog alleen met een flinke sloot wodka. mijn god, wat een stel oost-europese snollen.quote:
Ja dat was ook in Alanya.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik neem aan de middelste, met dat witte ding aan. en dan nog alleen met een flinke sloot wodka. mijn god, wat een stel oost-europese snollen.
zoals mijn broertje na een nacht fiasco zei: ze is dik, maar heeft wel kleine hangende theezakjes.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:24 schreef Kafka. het volgende:
[..]
Zoals een wijzer man dan ik ooit zei: stevige edoch zachte appeltietjes.
die middelste zou ik wel geven met wodka op zei ik toch? niet miepen.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:26 schreef _Iloontjuh_ het volgende:
[..]
Ja dat was ook in Alanya.![]()
Maareh je vindt mij niet mooi, ach ja je zal wel geen smaak hebben![]()
Ilona
TIETEN POSTEN GODVERRRRDOMMEquote:Op zondag 26 juli 2009 21:26 schreef _Iloontjuh_ het volgende:
[..]
Ja dat was ook in Alanya.![]()
Maareh je vindt mij niet mooi, ach ja je zal wel geen smaak hebben![]()
Ilona
dus je ben ook nog maagd.quote:
is dat je signature?quote:
dus hy is wel maagd.quote:
Tja, alcoholisten pakken wat ze pakken kunnenquote:
Nee, lang haar met een ponyquote:Op zondag 26 juli 2009 21:39 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Heb je een lekker pittig en vlot kapseltje?
Eindelijk iemand die het door heeft, als jullie tieten willen zien zoek je toch gewoon bij vriend google.quote:
Dat is heel geen slet!quote:Op zondag 26 juli 2009 21:43 schreef _Iloontjuh_ het volgende:
[..]
Hoe durf gij zo'n slet hier neer te zetten?
Duvel op!![]()
Ilona
Toon eens wat waardering voor haar perfecte borsten.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:43 schreef _Iloontjuh_ het volgende:
[..]
Duvel op!![]()
Ilona
Vrouwen + waardering voor andere vrouwen = afgunst/jaloezie/haatquote:Op zondag 26 juli 2009 21:44 schreef Dikke_Man het volgende:
[..]
Toon eens wat waardering voor haar perfecte borsten.
quote:Op zondag 26 juli 2009 21:24 schreef _Iloontjuh_ het volgende:
Wat een geile shirts zegAls mijn vriendje zo rond loopt, oehlala kan ik direct genieten van zijn piemel
![]()
Ilona
Wat ben jij nou voor neppe dikke manquote:
En 2396 viewsquote:Op zondag 26 juli 2009 22:04 schreef Gabriel-Omar-Batistuta het volgende:
Je zet tieten in je topictietel: gegarandeerd tietallen reactiets.
Is je inbox nog niet vol met schunnige verzoeken?quote:Op zondag 26 juli 2009 21:43 schreef _Iloontjuh_ het volgende:
[..]
Duvel op!![]()
Ilona
Een echte vent durft dat ook gewoon in dit topic te vragenquote:Op zondag 26 juli 2009 22:07 schreef defabiman het volgende:
Is je inbox nog niet vol met schunnige verzoeken?
Alleen maar tikken of ook meppen?quote:Op zondag 26 juli 2009 20:48 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik zou haar tappen, post eens meer.
exif zegt:quote:Op zondag 26 juli 2009 20:27 schreef _Iloontjuh_ het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ilona
Als je op google zoekt komt ze ook op allemaal Amerikaanse websites te voorschijn.quote:Op zondag 26 juli 2009 22:36 schreef zquing het volgende:
[..]
exif zegt:
Image description: Brittany Carlin for FL!P Define Yourself.
quote:Op zondag 26 juli 2009 22:39 schreef wikwakka2 het volgende:
Gewoon van een nieuwswebsite geplukt dus, bron:
http://www.silive.com/tee(...)ns_were_asked_3.html
Natuurlijk wel, hoe heb je het eigenlijk gedaan?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:09 schreef wikwakka2 het volgende:
GA WEG MET JULLIE ""-POSTS, WAARDEREN JULLIE MIJN SHERLOCKSKILLS NIET
?
Je kijkt in de image description van het plaatje, daar stond een naam in. Dan een beetje googelen naar een website waar dezelfde foto staat en ik kwam op die website uit.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:14 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, hoe heb je het eigenlijk gedaan?![]()
En dan gaat het al meteen over tieten. De slet.quote:Op zondag 26 juli 2009 20:07 schreef Marrije het volgende:
Amper een half uur geregistreerd en dit is je 2e topic
quote:Op woensdag 29 juli 2009 03:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
En dan gaat het al meteen over tieten. De slet.
.. ik zou ze doenquote:Op zondag 26 juli 2009 20:49 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hopen dat ze de connectie tussen mij irl en dit account niet legt.
Als we een chick gaan kenmerken door of jij ze zou doen of niet dan wordt er nog maar weinig afgekeurd denk ikquote:
[ afbeelding ]
![]()
Ilona
jaaaaaaaaa.....quote:Oriëntatie: 1
Datum en tijd: 2009:01:21 17:19:04
Beschrijving: Brittany Carlin for FL!P Define Yourself.
Camerafabrikant: Canon
Cameramodel: Canon EOS 40D
Software: Adobe Photoshop 7.0
Belichtingstijd: 0,004
F-getal: 7,1
Belichtingsinstelling: 1
ISO-waarde: 100
Sluitertijd: 8
Diafragma: 5,625
Belichtingsinval: 0
Meetmodus: 6
Flits: 16
Brandpuntafstand: 52
Brandpuntsvlak-X-resolutie: 4438,36
Brandpuntsvlak-Y-resolutie: 4445,97
Brandpuntsvlak-resolutie-eenheid: 2
Speciaal verwerkt: 0
Belichtingsmodus: 1
Witbalans: 0
Scene-opnamesoort: 0
[ afbeelding ]
![]()
Ilona
Leuk hoor, dat je zoveel om je familie geeft. Alleen die zin loopt niet helemaal lekker.quote:"My family, because they are always they are to guide me in the right direction."
-- Brittany Carlin, 17, Bay Terrace
Wat toevallig ik hou ook van Patrick!quote:What cartoon character are you?
I would say Patrick from "SpongeBob," because he seems so cool and goofy.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:26 schreef rashudo het volgende:
Hey Iloontje,
Ik zie dat je ook op een website staat:
[..]
Leuk hoor, dat je zoveel om je familie geeft. Alleen die zin loopt niet helemaal lekker.
Ik lees op onderstaande link dat we ook iets gemeen hebben.
http://www.silive.com/tee(...)igh_school_stud.html
[..]
Wat toevallig ik hou ook van Patrick!
Verder alles goed in Staten Island?
Groetjes,
Baantjer
Is ie wekenlang mee bezig geweest. Proficiat zegquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:26 schreef rashudo het volgende:
Hey Iloontje,
[..]
Leuk hoor, dat je zoveel om je familie geeft. Alleen die zin loopt niet helemaal lekker.
[..]
Groetjes,
Baantjer
De tering, lees op zijn minst het topic dan even door. Dit heb ik toevallig al een paar dagen geleden gepostquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:26 schreef rashudo het volgende:
Hey Iloontje,
[..]
[..]
Groetjes,
Baantjer
Oh noes hierbij lever ik mijn KLB-licentie in.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De tering, lees op zijn minst het topic dan even door. Dit heb ik toevallig al een paar dagen geleden gepost.
Hey Iloontje,
[..]
[..]
Groetjes,
Baantjer
Hey Iloontje,
[..]
[..]
Groetjes,
Baantjer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |