Tot dus ver geen klacht maar als ik een klacht heb zal ik het zeker posten.quote:Op zondag 26 juli 2009 19:50 schreef Nikmans het volgende:
Hallo Ilona, veel plezier op FOK! en ik hoop dat je je ontwikkelt tot een ware kwaliteitsposter.
Wat is je klacht verder?
Hertenquote:Op zondag 26 juli 2009 19:51 schreef sinadO het volgende:
Oh Roermond, da's dichtbij! Welke buurt?
Je bent trouwens vergeten een fobo te maken.
Doe eens een fobo maken.quote:
Ik heb jouw tieten ook nog nooit gezien!quote:Op zondag 26 juli 2009 19:55 schreef Penisbaard het volgende:
Newbies die niet weten dat je je voor moeten stellen door je tieten te posten
Ik ga toch niet mijn tieten posten wat is dat voor iets. Als je tieten wilt zien ga je maar googlen op tieten ja.quote:Op zondag 26 juli 2009 19:55 schreef Penisbaard het volgende:
Newbies die niet weten dat je je voor moeten stellen door je tieten te posten
quote:Op zondag 26 juli 2009 19:56 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik heb jouw tieten ook nog nooit gezien!
Dat staat niet in je OP, daar moet je nu een apart topic over openen.quote:Op zondag 26 juli 2009 20:01 schreef _Iloontjuh_ het volgende:
[..]
Ik heb er nu eentje, "Mensen die vragen of ik mijn tieten wil posten".![]()
![]()
Ilona
Oh dat wist ik niet, dan ga ik dat nu doenquote:Op zondag 26 juli 2009 20:01 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat staat niet in je OP, daar moet je nu een apart topic over openen.
Mijn vriend mag mijn tieten alleen maar aanschouwen dus helaas.quote:Op zondag 26 juli 2009 20:03 schreef mividaloca het volgende:
post je tieten dan stoppen ze met vragen..
Touw? Ketting bedoel jequote:Op zondag 26 juli 2009 20:04 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Het touw is zeker te lang?
En vervolgens dien je een topic te openen in ONZ waar je je in voorstelt met enkele foto's ter verduidelijking, bijvoorkeur tietenfoto's.quote:Op zondag 26 juli 2009 20:02 schreef _Iloontjuh_ het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet, dan ga ik dat nu doen
![]()
Ilona
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |