mits tietquote:Op zondag 26 juli 2009 20:07 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Jongens doe ff normaal, deze dame is hier niet van gediend. Loontjuh, je mag mij altijd pm'en hoor
In het eerste topic vroegen mensen mij naar een foto van mijn tieten, daarna kwam er een post van superjim dat ik er een topic over moest openen.quote:Op zondag 26 juli 2009 20:07 schreef Marrije het volgende:
Amper een half uur geregistreerd en dit is je 2e topic
quote:Op zondag 26 juli 2009 20:10 schreef _Iloontjuh_ het volgende:
[..]
In het eerste topic vroegen mensen mij naar een foto van mijn tieten, daarna kwam er een post van superjim dat ik er een topic over moest openen.
![]()
Ilona
quote:Op zondag 26 juli 2009 20:06 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En vervolgens dien je een topic te openen in ONZ waar je je in voorstelt met enkele foto's ter verduidelijking, het liefst tietenfoto's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, inderdaad. Ik zie het probleem ook niet, dat preutse gedoe hier ook altijd!quote:Op zondag 26 juli 2009 20:12 schreef moomoo het volgende:
Als je dan gewoon je boobs post ben je er toch van af? ik zie het probleem niet.
Gezien 't bestaan van dit topic is dat juist waar je op uit bent en gelukkig voor jou stellen de immer kansrijke fok!kers nooit teleur.quote:Op zondag 26 juli 2009 20:03 schreef _Iloontjuh_ het volgende:
Mijn klacht is dus mensen die vragen of ik mijn tieten wil posten.
![]()
Ilona
quote:Op zondag 26 juli 2009 20:08 schreef Penisbaard het volgende:
Je mag ook gewone foto's zonder tieten posten hoor.
jekentmeniet
dus ze heeft geen echte gevoelige tepels? en geen klit maar een penisje?quote:Op zondag 26 juli 2009 20:29 schreef star_gazer het volgende:
Kutkloon
neequote:Op zondag 26 juli 2009 20:27 schreef _Iloontjuh_ het volgende:
[ afbeelding ]
Zo een foto van mij, zijn jullie nu blij?
![]()
Ilona
jouw zusje heeft een lelijke hoofddoek.quote:Op zondag 26 juli 2009 20:31 schreef Gabriel-Omar-Batistuta het volgende:
Wtf... dat is een foto van mijn zusje.Wie ben jij? Waarom doe je dit onze familie aan? Wat hebben wij misdaan om dit te verdienen?
Dan ben jij over 9 maanden oom.quote:Op zondag 26 juli 2009 20:31 schreef Gabriel-Omar-Batistuta het volgende:
Wtf... dat is een foto van mijn zusje.Wie ben jij? Waarom doe je dit onze familie aan? Wat hebben wij misdaan om dit te verdienen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |