Moet gezegd: schitterend lobje van Aisati.quote:Op zondag 26 juli 2009 23:35 schreef H.M.Murdock het volgende:
Studio Voetbal.. 5 minuten Feyenoord en niet eens beelden van de wedstrijd, nu wel Ajax Benfica
Dat is inderdaad gewoon stoken. Helemaal geen bronvermelding, of in ieder geval uit welke hoek dat dan zou komen.quote:Verder Jack van Gelder die nog even het gerucht van de ruil Wijnaldum Dudlica nieuw leven inblaast
Waarom moet je in elk Feyenoord topic minstens 5 keer de vergelijking maken met ajax?quote:Op zondag 26 juli 2009 23:26 schreef Ritmo het volgende:
Onze vrienden uit Amsterdam zijn een heel stuk minder ver als ik ze zie spelen tegen vergelijkbare tegenstanders.
Buiten dat je gewoon 100% gelijk heb dat die kerel zwakzinnig is en met pensioen moet; ajax is nou eenmaal titelkandidaat nr. 1quote:Op maandag 27 juli 2009 00:24 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wanneer gaat die zwakzinnige vent met pensioen?
Stel je niet zo aan. KeSSler doet al jaren voor aanvang van het seizoen een voorspelling. Lekker boeiend, doet ieder ander ook.quote:Op maandag 27 juli 2009 00:30 schreef Kopbal het volgende:
Dat soort uitspraken hoort de voorzitter van de KNVB inderdaad helemaal niet te doen
Het is inderdaad niet te hopen, maar niet onmogelijk. Fernandez is aardig, maar lijkt geen topper. Ignjatovic is weinig over bekend, maar is gehaald voor de breedte. Echt veel versterkt hebben we niet hoor. Het grote verschil zal hem vooral in het aantal blessures moeten zitten.quote:Op maandag 27 juli 2009 02:14 schreef Ritmo het volgende:
Feyenoord weer als 7e inschatten.Dan hadden we net zo goed geen spelers kunnen halen en Vlemmings laten zitten. Ajax wordt geen kampioen trouwens.
Alleen al het feit dat we nu met 2 of 3 licht geblesseerde spelers de competitie ingaan en vorig jaar met een stuk of 9 moet al een enorm verschil gaan maken. Tel daarbij de aankopen, de terugkeer van Vlaar en Guzman, en de tot nu toe goede klik tussen Been en z'n elftal op en je zou moeten concluderen dat het enorm veel beter zal moeten gaan dan vorig seizoen.quote:Op maandag 27 juli 2009 02:41 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Het is inderdaad niet te hopen, maar niet onmogelijk. Fernandez is aardig, maar lijkt geen topper. Ignjatovic is weinig over bekend, maar is gehaald voor de breedte. Echt veel versterkt hebben we niet hoor. Het grote verschil zal hem vooral in het aantal blessures moeten zitten.
Van AZ kun je haast niet verwachten dat ze zo'n prestatie herhalen. Twente is en blijft gewoon een subtopper, en PSV heeft zich nog amper kunnen versterken..... Doet er verder ook niet toe, zolang Feyenoord maar minstens europees voetbal haalt. Ik ben wel positief gestemd, maar laten we eerst maar eens een wedstrijd of 8 aankijken voor we ons gek laten maken.
Fluitend? Nee. Maar we moeten ploegen als Heerenveen, NAC en Groningen nou niet gaan overschatten, en ook het verzwakte Twente is geen onbereikbaar niveau. Op papier zijn wij veel beter dan de eerst genoemde 3. Dat waren we vorig jaar ook wel, maar door alle factoren is dat er nauwelijks uitgekomen. In de 2e seizoenshelft kwam het er deels uit. PSV, Ajax en AZ zijn waarschijnlijk net iets te hoog gegrepen nog, die kunnen we alleen hebben als we alles meehebben.quote:Op maandag 27 juli 2009 02:59 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
2 weken geleden tegen VVV was het helemaal niets en nu geraken we fluitend in de top-vijf?![]()
Whehehe..quote:Op zondag 26 juli 2009 20:30 schreef Keltie het volgende:
[ afbeelding ]
Kampioenuh wordt je niet zomaar!
quote:Eindhoven - De Zweed Rasmus Elm (Kalmar FF) en Karim El Ahmadi van Feyenoord zijn bij PSV in beeld om Edison Mendez eventueel te vervangen. Het jongere broertje van SC Heerenveen-speler Viktor Elm heeft een gelimiteerde transfersom van naar verluidt twee miljoen euro. De vraagprijs van El Ahmadi, net zoals iedere speler bij het door financiële problemen geplaagde Feyenoord te koop, bedraagt ruim een miljoen euro meer.
De catering was gisteren top, echt bier, en bittergarnituur in de rust en na de wedstrijd!quote:Op zondag 26 juli 2009 18:08 schreef Kopbal het volgende:
Oja, is die nieuwe catering een beetje te pruimen
Als je goed kijkt schat hij ze als 5e in hoor, dan eindigen AZ, PSV, Twente en ajax boven joh, dat zou echt geen schande zijn hoor.quote:Op maandag 27 juli 2009 02:14 schreef Ritmo het volgende:
Feyenoord weer als 7e inschatten.Dan hadden we net zo goed geen spelers kunnen halen en Vlemmings laten zitten. Ajax wordt geen kampioen trouwens.
Goh verrassend zo'n opmerking van jou.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:20 schreef Ritmo het volgende:
Ja lekker boeiend, die mensen die buiten moesten wachten.
quote:Op zondag 26 juli 2009 16:40 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Haha en dan komen die gasten bij Rijnmond nog trots melden dat ze morgen (waarom een dag later) de enige met de beelden zijn.
Komt uit de Telegraaf. Wel opmerkelijk.. Maar het zou wel opmerkelijk zijnquote:
Zonder verwachtingen geen kinderen...quote:Op maandag 27 juli 2009 11:14 schreef Tomasso het volgende:
Het beste is gewoon helemaal niets van Feyenoord te verwachten, geen 5e of 14e plek, en gewoon kijken hoe het loopt en gaat. Waarom moeten er uberhaupt verwachtingen zijn?
Precies.quote:Op maandag 27 juli 2009 11:14 schreef Tomasso het volgende:
Het beste is gewoon helemaal niets van Feyenoord te verwachten, geen 5e of 14e plek, en gewoon kijken hoe het loopt en gaat. Waarom moeten er uberhaupt verwachtingen zijn?
Inderdaad!quote:Op maandag 27 juli 2009 11:14 schreef Tomasso het volgende:
Een ambitieuze doelstelling, en dus ook hoge verwachtingen, horen bij een club die de pretentie heeft om bij de top te horen. En Feyenoord mag die doelstelling, tot de top horen, noiot laten varen. De kreet "topsportklimaat" is natuurllijk niet helemaal onzin, alleen omdat het uit de waffel van Peter Bosz kwam. Feyenoord mag niet afglijden naar een sfeertje van "Ach, een keer uit bij Willem II verliezen, kan gebeuren toch".quote:Op maandag 27 juli 2009 11:14 schreef Tomasso het volgende:
Waarom moeten er uberhaupt verwachtingen zijn?
Lekkere club ben je dan, zonder enig doel of richting.quote:Op maandag 27 juli 2009 11:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Precies.
Sommigen blazen alweer hoog van de toren en moeten elke keer weer duidelijk maken dat Feijenoord 'op papier' veel beter is dan de andere subtoppers. Ja, dat heeft de afgelopen seizoenen duidelijk uitgewezen, toen waren ze ook beter 'op papier'
Het doel is het zo goed mogelijk te doen.quote:Op maandag 27 juli 2009 12:50 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Lekkere club ben je dan, zonder enig doel of richting."Ach ja, als we degraderen zij het zo".
Top 5 is al een heel stuk concreter dan "zo goed mogelijk".quote:Op maandag 27 juli 2009 13:00 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Het doel is het zo goed mogelijk te doen.Of denk je dat je met de doelstelling kampioen worden, beter gaat presteren?
Wat een gezeur over lucht..
AZ werd ook kampioen met als voorzichtige doelstelling de top-vijf, lekkere club is het.![]()
quote:Op maandag 27 juli 2009 12:50 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Lekkere club ben je dan, zonder enig doel of richting."Ach ja, als we degraderen zij het zo".
Ah nee, joh. Is allemaal eender.quote:Op maandag 27 juli 2009 13:30 schreef Tomasso het volgende:
PS: Er zit ook een verschil tussen geen verwachtingen opstellen en alles maar goed vinden (zoals verliezen van RKC).![]()
Eendquote:
Ja, wanneer?quote:Waar blijft dat bier trouwens?
Heb jij ooit een opleiding hoger dan MBO niveau 2 gedaan? Je docent of je werkgever ziet je aankomen. "Doelstelling van onze onderneming is om het zo goed mogelijk te doen".quote:Op maandag 27 juli 2009 13:00 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Het doel is het zo goed mogelijk te doen.
Hoe wil je ooit evalueren bij een achterlijke en vrijblijvende doelstelling als: "het zo goed mogelijk doen".quote:Of denk je dat je met de doelstelling kampioen worden, beter gaat presteren?
Jij werkt echt als bouwvakker ofzo he?quote:Wat een gezeur over lucht..
Een doelstelling 'bij de eerste 5 eindigen' is een goede duidelijke doelstelling.quote:AZ werd ook kampioen met als voorzichtige doelstelling de top-vijf, lekkere club is het.![]()
Aaah, hij heeft weer wat nieuws geleerd op school.quote:Op maandag 27 juli 2009 13:59 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Heb jij ooit een opleiding hoger dan MBO niveau 2 gedaan? Je docent of je werkgever ziet je aankomen. "Doelstelling van onze onderneming is om het zo goed mogelijk te doen".Google voor de lol eens op SMART of STAR-methode.
Wat is er niet duidelijk aan Europees voetbal halen?quote:Op maandag 27 juli 2009 13:59 schreef Ritmo het volgende:
Een doelstelling 'bij de eerste 5 eindigen' is een goede duidelijke doelstelling.
Nee, dit zijn methodes die elke mongool op de HAVO al aangeleerd krijgt en die je in elk bedrijf tegenkomt.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Aaah, hij heeft weer wat nieuws geleerd op school.
Dat dus ja. Zelfs bij De Treffers zullen ze een doelstelling vast leggen, onderbouwen en achteraf evalueren.quote:Op maandag 27 juli 2009 13:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Top 5 is al een heel stuk concreter dan "zo goed mogelijk".
"Zo goed mogelijk" is leuk voor De Treffers uit Groesbeek. Een club als Feyenoord hoort met beleid en ambitie naar de top te streven.
En als er één club is die met een planmatige aanpak en grote ambitie een enorme sprong vooruit heeft gemaakt, dan is het AZ wel.
Dan heb je dus al verwachtingen, als verliezen van RKC niet door de beugel kan.quote:Op maandag 27 juli 2009 13:30 schreef Tomasso het volgende:
PS: Er zit ook een verschil tussen geen verwachtingen opstellen en alles maar goed vinden (zoals verliezen van RKC).![]()
De doelstelling heeft Been al diverse keren gemeld, wat is nu je probleem?quote:Op maandag 27 juli 2009 14:04 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat dus ja. Zelfs bij De Treffers zullen ze een doelstelling vast leggen, onderbouwen en achteraf evalueren.
Idd. Als je daar niet tegen kan rot je maar op bij Feyenoord. Overigens is bij de eerste 5 eindigen misschien ook geen goede doelstelling nu ik er over denk, want met een 4e plek kun je geloof ik nog Europees voetbal mislopen komend seizoen en met een 7e plek het wel halen. Beens doelstelling is dus beter.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan heb je dus al verwachtingen, als verliezen van RKC niet door de beugel kan.
Ik snap je insteek wel, en gaan roepen dat Feyenoord voor het kampioenschap moet gaan is een behoorlijk onrealistische verwachting. Maar ik vind wél dat Feyenoord de lat zo hoog mogelijk moet blijven leggen. Jammer dat het vorig jaar en de tweede seizoensheflt van het jaar daarvoor zo kut ging, het betekent niet dat je je dan maar neer moet leggen bij hooguit subtop. Met deze begroting en deze spelersgroep moet je gewoon top 5 als doelstelling / verwachting durven uitspreken. Dat kunnen de spelers heus wel aan.
Dat zeg ik, Been heeft een prima doelstelling uitgesproken. Gaat me om het gezeur van Tomasso en Happel.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:06 schreef Kopbal het volgende:
[..]
De doelstelling heeft Been al diverse keren gemeld, wat is nu je probleem?
Vind ik niet. Zevende plek is niet OK. Doe dan maar én én. Dus top 5 én Europees voetbal.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:08 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Idd. Als je daar niet tegen kan rot je maar op bij Feyenoord. Overigens is bij de eerste 5 eindigen misschien ook geen goede doelstelling nu ik er over denk, want met een 4e plek kun je geloof ik nog Europees voetbal mislopen komend seizoen en met een 7e plek het wel halen. Beens doelstelling is dus beter.
Ok, ik ga al.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:08 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Idd. Als je daar niet tegen kan rot je maar op bij Feyenoord. Overigens is bij de eerste 5 eindigen misschien ook geen goede doelstelling nu ik er over denk, want met een 4e plek kun je geloof ik nog Europees voetbal mislopen komend seizoen en met een 7e plek het wel halen. Beens doelstelling is dus beter.
Eigenlijk wel ja, maar als we de 7e plek sowieso binnen hebben dan heb ik liever dat ze zich gaan sparen voor de PO's dan dat ze alsnog krampachtig 5e proberen te worden. De 7e plek vind ik ook zwaar onder de maat eigenlijk, maar goed.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Vind ik niet. Zevende plek is niet OK. Doe dan maar én én. Dus top 5 én Europees voetbal.
Boehoequote:Op maandag 27 juli 2009 14:10 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat zeg ik, Been heeft een prima doelstelling uitgesproken. Gaat me om het gezeur van Tomasso en Happel.
Maar het is wel echt bier?quote:Op maandag 27 juli 2009 14:18 schreef Kopbal het volgende:
Bij de catering zijn de verwachtingen voor elke wedstrijd in ieder geval hooggespannen.
[ afbeelding ]
Dat ben ik met je eens hoor.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:14 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Boehoe
Tuurlijk geeft Been een doelstelling en verwachting, omdat hij dat moet doen voor de buitenwereld. Als supporter is het waanzin om te verwachten dat Feyenoord ineens geweldig gaat spelen.
Nee, dat is slap. Dan zijn het geen verwachtingen meer. De supporters mogen zich aan Been's doelstelling vasthouden, ze moeten natuurlijk niet gaan verwachten dat ie ze even kampioen maakt.quote:Ik zei net al iets over een ezel... Kijk nou maar gaandeweg hoe het seizoen loopt en pas dan kan je echt verwachtingen gaan neerzetten.
Ik ben principieel tegen internet-meets.quote:Kom je ook op de meet?Bij je eerstvolgende keer dat je De Kuip bezoekt, ooit, ergens?
einde show.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:18 schreef Kopbal het volgende:
Bij de catering zijn de verwachtingen voor elke wedstrijd in ieder geval hooggespannen.
[ afbeelding ]
quote:Eindhoven - De Zweed Rasmus Elm (Kalmar FF) en Karim El Ahmadi van Feyenoord zijn bij PSV in beeld om Edison Mendez eventueel te vervangen. Het jongere broertje van SC Heerenveen-speler Viktor Elm heeft een gelimiteerde transfersom van naar verluidt twee miljoen euro. De vraagprijs van El Ahmadi, net zoals iedere speler bij het door financiële problemen geplaagde Feyenoord te koop, bedraagt ruim een miljoen euro meer.
WO.quote:Op maandag 27 juli 2009 13:59 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Heb jij ooit een opleiding hoger dan MBO niveau 2 gedaan? Je docent of je werkgever ziet je aankomen. "Doelstelling van onze onderneming is om het zo goed mogelijk te doen".Google voor de lol eens op 'SMART' of 'STAR-methode'.
[..]
Hoe wil je ooit evalueren bij een achterlijke en vrijblijvende doelstelling als: "het zo goed mogelijk doen".
[..]
Jij werkt echt als bouwvakker ofzo he?
[..]
Een doelstelling 'bij de eerste 5 eindigen' is een goede duidelijke doelstelling.
Jij vindt het misschien niet interessant, toch moet er een doelstelling zijn. Anders kun je net zo goed jou of mij aan het roer zetten, Makaay en co. met vakantie sturen en gezellig volledig jong Feyenoord opstellen.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:28 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
WO.![]()
Maar vooral er zo serieus op ingaan hoor. Jij moet gewoon eens ophouden met je druk maken over de kleinste dingen van de stropdas van Gudde tot een doelstelling. Nie-mand weet waar Feyenoord staat.. jij plaats ze al jaren ergens bovenaan de competitie, maar wat is er voorlopig van waar gekomen? Ik vind een doelstelling bij dit Feyenoord niet interessant. Het is voor mij gewoon weer een tussenjaar, waar top-vijf niet snel mogelijk is, tenzij andere clubs falen en er verder moet worden gebouwd aan het Feyenoord in 2010.
Haha gisteren moest ik m'n bek houden met m'n negatieve gezeik volgens Hofpleinfontein en Dirk-Kuijt, en nu is m'n hoofd op hol met idiote verwachtingen?quote:Het is jammer dat zo'n oefenpot tegen een team dat op 50 % speelt en een behoorlijk lucky overwinning in Portugal gelijk jou en vele anderen het hoofd dol maakt. Deze selectie is geen top-vijf materiaal, en dan kan Been wel weer keihard gaan roepen dat we Europees voetbal moeten halen om jou een erectie bezorgen, maar imo zou dat een behoorlijke stunt zijn.
Als ze geen Europees voetbal halen heeft iedereen gefaald, niet alleen Been. Sterker nog: misschien heeft Been helemaal niet gefaald want ook z'n 2 voorgangers konden niets met deze selectie.quote:Ik bedoel we zijn nog niet eens begonnen of Van Bronckhorst, Tomasson, De Cler, Ignjatovic, Van Dijk, Wijnaldum en Mulder hebben al weer de eerste pijntjes en blessures. Heb je gelijk de reden waarom deze selectie Europees voetbal niet gaat behalen. En als ze het dan niet behalen? Heeft Been dan gefaald? Zoals Verbeek, Vlemmings en Van Marwijk dat ook deden....... misschien he, misschien, is deze selectie wel niet goed genoeg. Individueel gezien misschien wel, maar andere factoren zijn alles behalve in orde.
Wij niet, met name de directie/de club. Als we wederom zo'n rampseizoen zullen doormaken zullen er personen hun conclusies moeten trekken. En dan doel ik niet op Been.quote:Maarja, de doelstelling is dus Europees Voetbalnog 34 wedstrijden en we kunnen evalueren.
Ja hoor, El Ahmadi voor 3 miljoen weg.quote:'PSV richt zich op Feyenoorder El Ahmadi'
Uitgegeven: 27 juli 2009 10:50
Laatst gewijzigd: 27 juli 2009 14:07
AMSTERDAM - Bij PSV wordt serieus gekeken naar Feyenoorder Karim el Ahmadi om Edison Mendez eventueel mee te vervangen.
De middenvelder in Rotterdamse dienst is door de financiële problemen in De Kuip, net als iedere andere speler, te koop.
Mendez heeft opnieuw aangegegen dat hij graag terugkeert naar zijn geboorteland. Rutten wil de speler graag voor PSV behouden, maar beseft dat Mendez nog maar een jaar bij de club uit Eindhoven onder contract staat. De middenvelder praat nog deze week over zijn toekomst bij PSV.
Volgens De Telegraaf moet El Ahmadi naar verluidt drie miljoen opleveren voor de Rotterdammers. De voormalige spelmaker van FC Twente kende een ongelukkig eerste seizoen in De Kuip.
Door blessureleed kwam hij pas laat op stoom bij Feyenoord. In totaal speelde hij 22 wedstrijden voor de stadionclub, waarin hij twee keer trefzeker was.
Elm
Naast El Ahmadi zou PSV ook kijken naar de Zweed Rasmus Elm van Kalmar FF. Het jongere broertje van Heerenveen-speler Viktor Elm heeft in Zweden een gelimiteerde transfersom. De 21-jarige middenvelder moet twee miljoen euro kosten.
NAC vierde het winnen van de play-offs anders alsof ze de Champions league hadden gewonnen?quote:Op maandag 27 juli 2009 14:34 schreef Ritmo het volgende:
[
[..]
Haha gisteren moest ik m'n bek houden met m'n negatieve gezeik volgens Hofpleinfontein en Dirk-Kuijt, en nu is m'n hoofd op hol met idiote verwachtingen?![]()
Europees voetbal halen een stunt?![]()
![]()
Gast, zelfs bij Utrecht en NAC zouden ze je in je gezicht uitlachen.
Misschien heeft de selectie dan ook niet gefaald? Ze zijn dan gewoon al drie jaar zwaar overschat.quote:Als ze geen Europees voetbal halen heeft iedereen gefaald, niet alleen Been. Sterker nog: misschien heeft Been helemaal niet gefaald want ook z'n 2 voorgangers konden niets met deze selectie.
Ik niet, het zou gewoon realistisch zijn. Kampioen worden zou ik nog een stunt noemen ja, maar 5e, kom op.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:54 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
NAC vierde het winnen van de play-offs anders alsof ze de Champions league hadden gewonnen?Ik was overigens vergeten dat de play-offs niet afgeschaft zijn, wat eerst wel het geval zou zijn. Ik doelde dus op de top-vijf behalen.. en ja, dat vind ik een stunt.
quote:Misschien heeft de selectie dan ook niet gefaald? Ze zijn dan gewoon al drie jaar zwaar overschat.
Ook zonder die wedstrijden van deze week mag je een doelstelling uitspreken hoor.quote:Anyhow, dit is een zinloze discussie, er is nog geen minuut gespeeld.. en het voetbal valt niet te voorspellen. Er zijn zoveel factoren in het spel waar je geen invloed op hebt. Daarom vind ik een doelstelling niet interessant. Aan het einde van het seizoen moet er over het gehele seizoen en over alle vlakken volwassen geevalueerd worden door de directie en daaruit conclusies worden getrokken. En niet uit het feit dat we zesde werden i.p.v vijfde.
Want?quote:Op maandag 27 juli 2009 14:23 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik ben principieel tegen internet-meets.
Dat gezeik van Sjek was echt triest.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:52 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja hoor, El Ahmadi voor 3 miljoen weg.![]()
![]()
![]()
Net als dat gestook van Sjek gisteren, met z'n ruil Didulicia - Wijnaldum.
![]()
Telegraaf, ik snap dat jullie een beetje uit je humeur zijn door de wanprestaties van Ajax deze week maar laat ons even met rust ok?![]()
Juist.quote:Op maandag 27 juli 2009 15:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Iedereen op internet is een nerd. Ritmo niet, Ritmo is hip en gaat niet om met nerds.
Onzin. Je weet toch helemaal niet hoe ver ze in het traject zijn. Oefenwedstrijden zeggen vrij weinig in dat opzicht. Je kan pas je eerste balans gaan opmaken na de eerste 10 competitiewedstrijden.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:57 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ook zonder die wedstrijden van deze week mag je een doelstelling uitspreken hoor.
Net als vorig jaar, het hele sterkhouders duo van het middenveld, afgelopen jaar presteerden ze nog sterker. Dit jaar een linksback, linksvoor en mogelijk nog Arnautovic.. ze kopen sterker in met oa Ruiz.quote:
Ik zal speciaal voor jou een bandshirt kopen en aandoen.quote:
Ook niet overschatten natuurlijk. 'Ze kopen sterker in' is totaal uit de lucht gegrepen.quote:Op maandag 27 juli 2009 15:10 schreef Prosac het volgende:
[..]
Net als vorig jaar, het hele sterkhouders duo van het middenveld, afgelopen jaar presteerden ze nog sterker. Dit jaar een linksback, linksvoor en mogelijk nog Arnautovic.. ze kopen sterker in met oa Ruiz.
Niet onderschatten die lui.
Ruiz is een goede aankoop hoor, vergis je daar niet in.quote:Op maandag 27 juli 2009 15:12 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ook niet overschatten natuurlijk. 'Ze kopen sterker in' is totaal uit de lucht gegrepen.
Vergeet de rechterspits niet.quote:Op maandag 27 juli 2009 15:13 schreef Prosac het volgende:
vooruit.. het is ongeveer hetzelfde. Maar ik denk niet dat Twente nu ineens wel een inzinking krijgt omdat toevallig een linkerspits en een linksback vertrokken zijn.
Ja ok, maar ook niet veel later. Maar je mag best nu al voorzichtig met potlood iets 'schetsen' hoor, we weten hoe Makaay, Gio, Wijnaldum, Hofland, Guzman en de anderen kunnen voetballen.quote:Op maandag 27 juli 2009 15:10 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Onzin. Je weet toch helemaal niet hoe ver ze in het traject zijn. Oefenwedstrijden zeggen vrij weinig in dat opzicht. Je kan pas je eerste balans gaan opmaken na de eerste 10 competitiewedstrijden.
quote:Op maandag 27 juli 2009 14:18 schreef Kopbal het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 juli 2009 14:27 schreef Ritmo het volgende:
Wat lopen de media weer te stoken, worden ze gefrustreerd dat Ajax laatste is geworden op z'n eigen toernooi ofzo?
quote:Op maandag 27 juli 2009 14:52 schreef Ritmo het volgende:
Telegraaf, ik snap dat jullie een beetje uit je humeur zijn door de wanprestaties van Ajax deze week maar laat ons even met rust ok?![]()
quote:Op maandag 27 juli 2009 15:11 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik zal speciaal voor jou een bandshirt kopen en aandoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |