Thanks, net op tijdquote:Op zondag 26 juli 2009 21:44 schreef Kopbal het volgende:
Even spammen, voor wie het vergeten was.
[TV-TIP Zondag 22:05]Andere tijden sport:Feyenoord & Fortuyn
Morgen pas?quote:
quote:Op zondag 26 juli 2009 21:44 schreef Kopbal het volgende:
Even spammen, voor wie het vergeten was.
[TV-TIP Zondag 22:05]Andere tijden sport:Feyenoord & Fortuyn
Zeker van de officiële clubsite?quote:
Heerlijk hoge balcirculatie.quote:
Mwoah, dat niet maar ze tikken gewoon rustig door terwijl ze de bal in bezit houden. Precies zoals het moet als je een wedstrijd rustig uit wilt spelen.quote:Op zondag 26 juli 2009 22:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Zeker van de officiële clubsite?
[..]
Heerlijk hoge balcirculatie.
Sampdoria staat met 10 man (incl. keeper) op de eigen helft, is het de 88e minuut van de wedstrijd en staat Feyenoord al 2-0 voor. Wat verwacht jij dan? Gewoon een goede wedstrijd, goede aanval en een goede goal.quote:Op zondag 26 juli 2009 22:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Zeker van de officiële clubsite?
[..]
Heerlijk hoge balcirculatie.
Idd, op een betere manier kun je de laatste paar minuten niet uitspelen, en nog een goal maken ook.quote:Op zondag 26 juli 2009 22:37 schreef Merkie het volgende:
[..]
Sampdoria staat met 10 man (incl. keeper) op de eigen helft, is het de 88e minuut van de wedstrijd en staat Feyenoord al 2-0 voor. Wat verwacht jij dan? Gewoon een goede wedstrijd, goede aanval en een goede goal.
Och gut, excusez-moi! Wat zijn we toch weer lichtgeraakt vandaag. Wist ik veel dat Jonathan in de 88ste minuut scoorde.quote:Op zondag 26 juli 2009 22:37 schreef Merkie het volgende:
[..]
Sampdoria staat met 10 man (incl. keeper) op de eigen helft, is het de 88e minuut van de wedstrijd en staat Feyenoord al 2-0 voor. Wat verwacht jij dan? Gewoon een goede wedstrijd, goede aanval en een goede goal.
Ach die ene keer in Venlo, bijdehandje.quote:Maar goed, meestal krijg je toch maar een half uur van de wedstrijd mee (echte supporter hoor), dus ik neem het je niet kwalijk als dit nieuw voor je is.
Hij schijnt wel goed gespeeld te hebben en voor erg veel dreiging gezorgd te hebben. Everse vond hem dacht ik de beste man van het veld.quote:Op zondag 26 juli 2009 23:18 schreef Ritmo het volgende:
Wel jammer dat Cissé nog niet gescoord heeft.
Zeg dat dan meteen, zonder persoonlijk te worden. Relativeren is nogal makkelijk geworden na jaren van ellende. En blijf nog redelijk pessimistisch, ook al schijnen we goed te hebben gespeeld tegen Sporting en Sampdoria.quote:Op zondag 26 juli 2009 23:15 schreef Merkie het volgende:
Jij komt vaak met zo'n relativerende opmerking als iemand een goed moment van Feyenoord aanwijst, dat ergert mij. Vandaar dat ik zo reageer.
Zin moet bij mij nog komen, mijn scc ook nog trouwens...quote:
quote:Op zondag 26 juli 2009 23:35 schreef H.M.Murdock het volgende:
Studio Voetbal.. 5 minuten Feyenoord en niet eens beelden van de wedstrijd, nu wel Ajax Benfica
Verder Jack van Gelder die nog even het gerucht van de ruil Wijnaldum Dudlica nieuw leven inblaast
quote:Kesler denkt dat Ajax de titel pakt
ZEIST - Henk Kesler ziet in Ajax komend seizoen de nieuwe landskampioen. De directeur betaald voetbal van de KNVB voorspelt in zijn column op de website van de voetbalbond dat de Amsterdammers bovenaan eindigen in de eredivisie.
Henk Kesler. FOTO ANP
PSV krijgt de tweede plaats toebedeeld, titelverdediger AZ eindigt volgens Kesler op de derde plaats. Hij ziet Feyenoord geen plek in de top zes veroveren.
Of Ajax nou zo blij moet zijn met de prognose van Kesler valt te betwijfelen. De directeur bekent op de KNVB-site dat zijn voorspellingen zelden uitkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |