Hier een links naar wat previews:quote:Aanstaande zondag wordt vanaf 22.05 uur de laatste uitzending van dit jaar van Andere Tijden Sport uitgezonden. Het programma komt in de laatste uitzending met een doumentaire over de gebeurtenissen rond de moord van Pim Fortuyn en de UEFA Cup finale van Feyenoord die daarop volgde.
'Rotterdam huilt, de populaire politicus was de hoop van Rotterdam, zoals Pierre van Hooijdonk dat was voor Feyenoord. Sport & politiek samengebracht in een reconstructie van 72 uur waarin Rotterdam leefde tussen hoop en vrees,' aldus de makers van het televisieprogramma over die gebeurtenissen.
Zag gisteren nog zo'n voetbaltokkie met een roze blousje aan springend in de arenaquote:Op zondag 26 juli 2009 22:07 schreef SCH het volgende:
Ja tuurlijk ga ik kijken. Kan me die hysterie nog zo goed herinneren. Al die voetbaltokkies die niks met politiek hadden en ineens met foto´s van Fortuin rondliepen ?O/
Ik had een zwartwit bloesje aanquote:Op zondag 26 juli 2009 22:09 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Zag gisteren nog zo'n voetbaltokkie met een roze blousje aan springend in de arena
Kwam hem vorige week nog tegen, is echt een ouwe man geworden.quote:Op zondag 26 juli 2009 22:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Owja, Wim Kok. Die hadden we ook nog.
Pim was homo, die houden niet van voetbal....quote:Op zondag 26 juli 2009 22:21 schreef Kopbal het volgende:
Pim was trouwens een Spartaan, voor de duidelijkheid.
Volgens mij had hij net zoveel met voetbal als met moslimsquote:Op zondag 26 juli 2009 22:21 schreef Kopbal het volgende:
Pim was trouwens een Spartaan, voor de duidelijkheid.
Kan ik me voorstellen. Is toch ook al de 70 voorbij toch?quote:Op zondag 26 juli 2009 22:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Kwam hem vorige week nog tegen, is echt een ouwe man geworden.
Jij hebt je lolbroek aan vandaag?quote:Op zondag 26 juli 2009 22:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Volgens mij had hij net zoveel met voetbal als met moslims
Hij wordt 71 binnenkort idd.quote:Op zondag 26 juli 2009 22:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Is toch ook al de 70 voorbij toch?
Dat komt nog altijd uit zijn mond.quote:Op zondag 26 juli 2009 22:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou eerder jij om te suggereren dat hij iets met voetbal had.
Maar dan heb je het ook over Tjoeke natuurlijk.quote:Op zondag 26 juli 2009 22:27 schreef MB23 het volgende:
SCHAls Tjoeke de Haan dood gaat staat ook heel Friesland op zn kop.
Het is logisch dat de UEFA niet geassocieerd wil worden met extreem rechtse politici als Le Pen en Haider e.d. Daar hoorde Fortuin natuurlijk ook bij al is ie hier dan als een soort redder voorgesteld en mag je dat van politiek correct rechts niet zeggen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |