Ja, nietusquote:Op zondag 26 juli 2009 00:12 schreef Bartjebart het volgende:
welles![]()
Naja ik zie ze in ieder geval wel
Ik vind het wel kinderachtig trouwens dat je niet eens even hebt overlegd wat voor een TT algemeen gedragen zou worden voor dit topic...quote:Op zondag 26 juli 2009 00:12 schreef Baltar het volgende:
Nu kan ik zo met een gerust hart gaan slapen, wetende dat ik degene was die nummer 2500 mocht starten
zondagmiddag dus receptie bij jou ?quote:Op zondag 26 juli 2009 00:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik vind het wel kinderachtig trouwens dat je niet eens even hebt overlegd wat voor een TT algemeen gedragen zou worden voor dit topic...
Of dat je ff een meet regelt. pfff
Zelfs geen speciale OP met die 'H' die er ooit geweest is...
Ja kom... ik ben Baltar niet... hij wou de LAPO en daarmee alle verantwoordelijkheden die volgens anderen aan dit topic zijn verbondenquote:
Mooie foto!quote:
Ook wel een mooie film (Water Lilies)quote:
Deze is mooi.quote:
Owkej... toch maar een keer zoeken dus?quote:
Hij lijkt op Fucking Amal.quote:Op zondag 26 juli 2009 00:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Owkej... toch maar een keer zoeken dus?
Die ken ik ook nietquote:Op zondag 26 juli 2009 00:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij lijkt op Fucking Amal.
[ afbeelding ]
Hej! daar stond net nog een andere foto!quote:
Iets zegt me dat jij ook wel foto's hebt...quote:
alleen van nandoquote:Op zondag 26 juli 2009 01:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Iets zegt me dat jij ook wel foto's hebt...
quote:
Nehquote:Op zondag 26 juli 2009 01:15 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
alleen van nando![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
tis toch watquote:Op zondag 26 juli 2009 01:25 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik ben door mijn voorraad relatief brave foto's heen aan het raken..
Ja. Maar ik had geen espresso moeten drinken na 21.00 uur.quote:Op zondag 26 juli 2009 01:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
heb je morgen plannen dan? want het is toch gewoon zondag
doe het dan ook nietquote:Op zondag 26 juli 2009 01:40 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja. Maar ik had geen espresso moeten drinken na 21.00 uur..
laten we het maar bij de reguliere onzin houdenquote:Op zondag 26 juli 2009 02:05 schreef Great_Expectations het volgende:
En het was zo leuk geweest om het vol te posten met mooie mannen..
minder braaf mag ook!quote:Op zondag 26 juli 2009 01:25 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik ben door mijn voorraad relatief brave foto's heen aan het raken..
Mijn eerste post in de reeksquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. vinden jullie ook niet dan laten we cairon wel rhuis dan wordt het geen dramaNiet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
Ik vind de inrichting hilarischer dan de er ongelukke piemelquote:
nog steeds niets, jij verwacht dat, dat morgen pas verwerkt wordt?quote:Op zondag 26 juli 2009 11:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind de inrichting hilarischer dan de er ongelukke piemel
Ja, dat verwacht ik inderdaad.quote:Op zondag 26 juli 2009 12:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nog steeds niets, jij verwacht dat, dat morgen pas verwerkt wordt?
O.a. http://justbeautifulmen.blogspot.com/quote:Op zondag 26 juli 2009 12:42 schreef DontMessWithRob het volgende:
wtf hoe komen jullie aan die beautiful pics
Dit zou beter passen in S&Gquote:
Ik heb geen ideequote:
Had ik al een aantal weken terug gezochtquote:Op zondag 26 juli 2009 13:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb geen idee
Hoe zoek je dat makkelijk op?
1 |
Hmmz, maar daar reageer ik op Vlarp alsof ik hem kenquote:Op zondag 26 juli 2009 13:43 schreef Peter het volgende:
[..]
Had ik al een aantal weken terug gezocht
Zoeken met google?
[ code verwijderd ]
of hier: http://forum.fok.nl/rde/search_lite
of hier uitgebreid: http://www.thuisserver.net/foksearch/
ik vind deze als oudste van jou: [HOMO] 449 - Nog steeds Roze Maandag in Tilburg
en die van mij?quote:Op zondag 26 juli 2009 13:43 schreef Peter het volgende:
[..]
Had ik al een aantal weken terug gezocht
Zoeken met google?
[ code verwijderd ]
of hier: http://forum.fok.nl/rde/search_lite
of hier uitgebreid: http://www.thuisserver.net/foksearch/
ik vind deze als oudste van jou: [HOMO] 449 - Nog steeds Roze Maandag in Tilburg
wie dan?quote:Op zondag 26 juli 2009 14:03 schreef Ang3l het volgende:
Er loopt echt een jongen ZO hard achter me aan dat ik denk "Jezus crisis, oke oke... ik ga met je naar bed, maar daarna niet meer zeuren! Let's get this over with!!"
Op zich is het dan wel de aanhouder wint.....
Jah daagquote:Op zondag 26 juli 2009 14:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
er zijn ook weinig gegadigden voor de reunie, jammer...
kun je ook een lijstje maken van iedereen die hier regelmatig gepost heeft, in chronologische volgorde vanaf het eerste toppic?
Het Vondelpark is groot hoorquote:Op zondag 26 juli 2009 14:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
voor de mensen in Amsterdam die mij IRL willen ontmoeten ik ga wat lezen op een bankje in het vondelpark.
Ik heb sinds kort ook foto's met handtekening
Het verbaasde me eigenlijk hoe lang ik hier inmiddels al benquote:Op zondag 26 juli 2009 14:19 schreef Peter het volgende:
[..]
Jah daag
Das meer iets voor iemand van de oude garde.. kunnen ze mijmeren over de goede oude tijd
op een bankje aan de vijver, helemaal in het wit, moet voldoende zijnquote:
Anjer in je knoopsgat?quote:Op zondag 26 juli 2009 14:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
op een bankje aan de vijver, helemaal in het wit, moet voldoende zijn
Doe ze de groetenquote:Op zondag 26 juli 2009 14:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
ok zonnebrilletje op en ik ben off![]()
mijn fans wachten![]()
quote:Op zondag 26 juli 2009 15:05 schreef Cybart het volgende:
2500... niet slecht
* van vanacht aan het nagenieten ben *
had een DJ gig,
halverwege mn set gooi ik er een remix in van een oude 2 Brothers plaat...
BLOW THE ROOF!
Damnit, hele crowd ging wild
WĮT?!? Is dat alles? Een beetje 'aanhouden'? Ik heb dus - want daar komt het nu gewoon botweg op neer - jįren van mun leven verknald met subtiliteit, behoedzaamheid en doordachte weloverwogen geraffineerdheid? Ik... ik ben hier even behoorlijk van overstuur Ang3l!quote:Op zondag 26 juli 2009 14:03 schreef Ang3l het volgende:
Er loopt echt een jongen ZO hard achter me aan dat ik denk "Jezus crisis, oke oke... ik ga met je naar bed, maar daarna niet meer zeuren! Let's get this over with!!"
Op zich is het dan wel de aanhouder wint.....
quote:Op zondag 26 juli 2009 16:28 schreef mike_hunt het volgende:
Want bij het concert in 2004 stonden we bijna vooraan en ja, dan wil je je plek niet kwijt. Joost moest toen ook zo ontzettend pissen. Dus toen trok hij zijn t-shirt uit en hield hij deze tegen zijn kruis, zodat hij ‘in zijn t-shirt kon pissen’ en daarna gooide hij zijn ‘natte’ shirt naar de zijkant.
quote:Op zondag 26 juli 2009 16:28 schreef mike_hunt het volgende:
Halverwege de show moest Ricardo pissen, maar hij wilde niet weggaan anders was hij zijn plek kwijt. (Hoe meer je naar voren ging, hoe meer geduw etc..) Dus ik raadde hem aan om hetzelfde te doen wat een vriend van mij (Joost) deed destijds bij the Reinvention Tour in Arnhem (2004).
Want bij het concert in 2004 stonden we bijna vooraan en ja, dan wil je je plek niet kwijt. Joost moest toen ook zo ontzettend pissen. Dus toen trok hij zijn t-shirt uit en hield hij deze tegen zijn kruis, zodat hij ‘in zijn t-shirt kon pissen’ en daarna gooide hij zijn ‘natte’ shirt naar de zijkant.
Zo gezegd, zo gedaan. Ricardo deed hetzelfde.![]()
![]()
quote:
Ja of je gaat gewoon van tevoren en je houdt het daarna op zoals een echte ventquote:Op zondag 26 juli 2009 16:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
wat we niet allemaal doen om ons plek niet te verlaten.![]()
Jammer dat ze geen flesjes water verkochten, anders kon je daar in pissen.
Precies!quote:Op zondag 26 juli 2009 17:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja of je gaat gewoon van tevoren en je houdt het daarna op zoals een echte vent.
Uiteraard zijn we van te voren gegaan. Maar we stonden al twee uur te wachten alvorens zij opkwam. Tevens hadden we veel bier gedronken.quote:Op zondag 26 juli 2009 17:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja of je gaat gewoon van tevoren en je houdt het daarna op zoals een echte vent.
spuit 11quote:
dus je kan wel weg om iets te drinken te halen maar niet om te pissen?quote:Op zondag 26 juli 2009 17:09 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Uiteraard zijn we van te voren gegaan. Maar we stonden al twee uur te wachten alvorens zij opkwam. Tevens hadden we veel bier gedronken.
En vaak merk ik dat zelf ook. Soms kan ik de hele avond bier drinken zonder te pissen, maar als ik eenmaal naar de wc ben geweest, dan blijf ik lopen naar de wc..
Ze hadden mensen in de zaal rondlopen met tanks op hun rug, zodat ze je ter plekke bij konden vullen.quote:Op zondag 26 juli 2009 17:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dus je kan wel weg om iets te drinken te halen maar niet om te pissen?
quote:
Grappigquote:Op zondag 26 juli 2009 17:53 schreef Ang3l het volgende:
Wghehehe.... lig je met je boek in het park en stuur je hem ene sms met "Ik mis nog 1 ding... bier! Kom eens brengen!"... krijg je een sms terug met "Heb jij toevallig een paars shirt aan?" .... lag ie aan de andere kant van het veldDus toen maar ff een slokje van zijn bier gaan drinken
In geen enkele volgens mij,quote:
hoe was z'n sol.gesprek verlopen?quote:Op zondag 26 juli 2009 17:53 schreef Ang3l het volgende:
Wghehehe.... lig je met je boek in het park en stuur je hem ene sms met "Ik mis nog 1 ding... bier! Kom eens brengen!"... krijg je een sms terug met "Heb jij toevallig een paars shirt aan?" .... lag ie aan de andere kant van het veldDus toen maar ff een slokje van zijn bier gaan drinken
Nee.quote:Op zondag 26 juli 2009 17:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In geen enkele volgens mij,
Hoezo? Heb je sex gehad?
quote:
Mag ik het een rare plaats voor sex vinden?quote:Op zondag 26 juli 2009 18:13 schreef wonderer het volgende:
Bas, in het invalidentoilet!
De bioscoopzaal was dit keer te druk.quote:Op zondag 26 juli 2009 18:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mag ik het een rare plaats voor sex vinden?
je doet de jeugdigde onschuld weer naam aanquote:Op zondag 26 juli 2009 18:19 schreef Eustace. het volgende:
[..]
De bioscoopzaal was dit keer te druk.![]()
En ik ben tenminste niet saai.
Wel goed dacht ie. Alleen hij heeft nog niets gehoordquote:
Een van de meest slechtlopende bioscopen evah, wij helemaal achterin, voorin 2 giegelende Uggsdollie's en verder niemand, film verveelt, wat wil je.quote:Op zondag 26 juli 2009 18:20 schreef Baltar het volgende:
[..]
je doet de jeugdigde onschuld weer naam aan
Jij mag allesquote:Op zondag 26 juli 2009 18:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mag ik het een rare plaats voor sex vinden?
Man, 't lekt nog steeds uit je orenquote:
Confiteor.quote:Op zondag 26 juli 2009 18:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Man, 't lekt nog steeds uit je oren
Geen ontkennen meer aan!
Mag toch aannemen dat hij jou een welkome afleiding vond/vindquote:Op zondag 26 juli 2009 18:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wel goed dacht ie. Alleen hij heeft nog niets gehoord
Barcelona congres was tevreden met zijn ideetjes, moest alleen ff de logo's overal in verwerken.
Dat kwam ie eigenlijk met z'n schrift doen in het park, schetsen en nadenken.
Sorry!
Echt nietquote:
werk ontwijkend gedragquote:Op zondag 26 juli 2009 18:26 schreef Baltar het volgende:
[..]
Mag toch aannemen dat hij jou een welkome afleiding vond/vind
en struint de supermarkten en kerken afquote:Op zondag 26 juli 2009 19:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Die doet alleen parkeer plaatsen
Een vaste poster hier die eenmalig met een vreemde eens orale seks had op een toilet.quote:
Niet echt een compliment om met hem vergeleken te worden...quote:
Of het ligt aan mij, of ik lijk daar helemaal niet op.quote:Op zondag 26 juli 2009 19:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Een vaste poster hier die eenmalig met een vreemde eens orale seks had op een toilet.
O.quote:Op zondag 26 juli 2009 19:15 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Niet echt een compliment om met hem vergeleken te worden...
jij hebt met bekende sex op het toiletquote:Op zondag 26 juli 2009 19:17 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Of het ligt aan mij, of ik lijk daar helemaal niet op.
Nogal een verschil. zou ik zeggen...quote:Op zondag 26 juli 2009 19:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
jij hebt met bekende sex op het toilet
En dan? Maakt me nog geen wanhopig slutje die onbekende mannen afwerkt op funzige plee.quote:Op zondag 26 juli 2009 19:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
jij hebt met bekende sex op het toilet
ik zeg ook niet dat je dat bentquote:Op zondag 26 juli 2009 19:21 schreef Eustace. het volgende:
[..]
En dan? Maakt me nog geen wanhopig slutje die onbekende mannen afwerkt op funzige plee.
Tis hier bloedheet.quote:Op zondag 26 juli 2009 19:26 schreef wonderer het volgende:
Woei, de sluizen zijn opengezet daarboven, zeg.
nee, de straten en hij volgt het dievenspoorquote:Op zondag 26 juli 2009 19:03 schreef Baltar het volgende:
[..]
en struint de supermarkten en kerken af
quote:
Heerlijk die jeugdherinneringenquote:
Ik kan nog steeds een leuk weekend met mijn ex hebben.quote:
Dus het is definitief voorbij?quote:Op zondag 26 juli 2009 20:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds een leuk weekend met mijn ex hebben.
ik heb op alle plaatsen sex gehad, dat is niet vreemdquote:Op zondag 26 juli 2009 19:17 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Of het ligt aan mij, of ik lijk daar helemaal niet op.
dat geloof ik zoquote:Op zondag 26 juli 2009 21:18 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik heb op alle plaatsen sex gehad, dat is niet vreemd![]()
Leuke post van mij voor 2500
alleen niet in jouw huisquote:
Wheheh. Dat ken ik nog wel, al was ik de doelgroep niet (meer).quote:
wonderer je moet straks als de aflevering van zomergasten online komt zeker kijken, er is een interessante discussie over beeldvorming van homoseksualiteit in Nederlnad nu en in de jaren 80quote:Op zondag 26 juli 2009 22:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wheheh. Dat ken ik nog wel, al was ik de doelgroep niet (meer).
zet je de airco aanquote:Op zondag 26 juli 2009 23:14 schreef mike_hunt het volgende:
Tis nog steeds bloedheet buiten.![]()
Goedenavond btw
Ja binnen is het ook aangenaam.quote:
quote:Op zondag 26 juli 2009 23:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ja binnen is het ook aangenaam.behalve die kutmuggen.
![]()
Rustig hier
Okee!quote:Op zondag 26 juli 2009 22:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wonderer je moet straks als de aflevering van zomergasten online komt zeker kijken, er is een interessante discussie over beeldvorming van homoseksualiteit in Nederlnad nu en in de jaren 80
ik heb zo'n eentje hier die stroomstoten geeft. maar werkt beter bij vliegen.quote:
of je pakt gewoon de krantquote:Op zondag 26 juli 2009 23:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik heb zo'n eentje hier die stroomstoten geeft. maar werkt beter bij vliegen.
gelukkig heb ik hier zo'n net boven mijn nest. Ik haat het om s nachts op muggenjacht te gaan.quote:
eind augustusquote:Op zondag 26 juli 2009 23:56 schreef mike_hunt het volgende:
Wanneer begin je weer met school? In augustus?
Tis over met de pret![]()
o das snel!quote:
nee is gewoon in groningenquote:Op maandag 27 juli 2009 00:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o das snel!spannend!
wat voor opleiding ging je ook alweer doen? Is dat op het luchtvaartcollege in Hoofddorp?
en wat voor opleiding ga je doen?quote:
luchtvaartdienstverleningquote:Op maandag 27 juli 2009 00:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
en wat voor opleiding ga je doen?
ik weet het, je hebt het weleens verteld. Ik word dement.
nog een maandje jongen, dan is het over met uitslapen.quote:
I'll survivequote:Op maandag 27 juli 2009 00:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nog een maandje jongen, dan is het over met uitslapen.![]()
yepquote:hoe lang is de opleiding? 4 jaar?
Ga je op kamers wonen? Of is de reistijd acceptabel?quote:
half uurtje met de busquote:Op maandag 27 juli 2009 00:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ga je op kamers wonen? Of is de reistijd acceptabel?Ik koos altijd scholen uit dichtbij huis.
Deel 1 was nog wel oke, buiten het feit dat de gevechten te chaotisch waren.quote:Op maandag 27 juli 2009 00:20 schreef mike_hunt het volgende:
ja, duh...dat is transformers... verstand op nul film met goeie special effects.
vond die tekenfilm van vroeger leuker.
o dat is helemaal netjes!quote:
of de complete doralijn ?quote:Op maandag 27 juli 2009 00:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o dat is helemaal netjes!![]()
![]()
ben je al naar school campus gegaan voor de nieuwe Hello Kitty agenda?
o god, is ze in dit deel nog meer prominenter aanwezig met haar looks? how obvious...quote:Op maandag 27 juli 2009 00:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Deel 1 was nog wel oke, buiten het feit dat de gevechten te chaotisch waren.
Maar deel 2 is ECHT heel erg... en zo goed zijn de SFX niet. Alles onploft, klaar, that's it.
O ja, en de lippen en tieten van Megan Fox... en puberale tieten, yo yo yo negers, neukende hondjes en ballen humor.
That about sums it up
doraquote:
mooie keuze film ook Mauricequote:Op zondag 26 juli 2009 23:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ga slapen het was weer verboeiend ciao
Echt, de regisseur (nooit volwassen geworden geilnerd) doet nits als close-ups van d'r plastic gebronsde lijfjequote:Op maandag 27 juli 2009 00:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o god, is ze in dit deel nog meer prominenter aanwezig met haar looks? how obvious...![]()
Dora the explorerquote:Op maandag 27 juli 2009 00:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dora![]()
Het erge is, ik weet ook nog wie dat is. Tis voor tweens and shit.![]()
Bezichtiging ging erg goed, we klikten en het is nu afwachten op de uitslag. Alleen hij heeft ongeveer 20 man uitgenodigd, volgend wknd ook weer 5 man. Dus het is te hopen dat ik de leukste ben.. Maar ik heb er wel een goed gevoel over!quote:Op maandag 27 juli 2009 00:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hoe ging de kamer? date? fietstocht?
quote:Op maandag 27 juli 2009 00:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Heb mn laptop al gekocht
[ afbeelding ]
jezus, 20 man?? maar waarom nodigt ie zoveel mensen uit?quote:Op maandag 27 juli 2009 00:35 schreef MisterO het volgende:
[..]
Bezichtiging ging erg goed, we klikten en het is nu afwachten op de uitslag. Alleen hij heeft ongeveer 20 man uitgenodigd, volgend wknd ook weer 5 man. Dus het is te hopen dat ik de leukste ben.. Maar ik heb er wel een goed gevoel over!
Date was echt extreem leuk, en dat zeg ik niet gauwNa 1 date begin ik al gevoelens voor hem te krijgen. En het is wederzijds
Pizza gegeten en de hele avond gekletst en gelachen... Jammer dat hij uit Brabant komt. ZUCHT. Maargoed, hij woont op kamers in Adam, dus vanaf volgende maand kunnen we elkaar misschien wel dagelijks zien
![]()
Fietstocht. erg vermoeiend door date.
De date was met Diemenguyquote:Op maandag 27 juli 2009 00:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jezus, 20 man?? maar waarom nodigt ie zoveel mensen uit?
weer een nieuwe date?waar is diemenguy gebleven? Of loop ik weer achter? Je lijkt wel Auping.
omdat ie een goede huisgenoot wilt hebbenquote:Op maandag 27 juli 2009 00:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jezus, 20 man?? maar waarom nodigt ie zoveel mensen uit?
weer een nieuwe date?waar is diemenguy gebleven? Of loop ik weer achter? Je lijkt wel Auping.
dus plan B is bij Diemenguy in te trekken als dat andere niet doorgaat?quote:Op maandag 27 juli 2009 00:46 schreef MisterO het volgende:
[..]
De date was met Diemenguyhis name is Dave. Ik heb het gevoel dat die naam wel vaker hier langs zal komen
![]()
En 20 man, i guess dat hij erg perfectionistisch is en het perfecte huisgenootje zoekt. Nou ja, dat ben ik toch?
Whahaha, nee joh, ben je gek, ik vind gewoon iets. Ik wil geen plan B hebben.quote:Op maandag 27 juli 2009 00:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dus plan B is bij Diemenguy in te trekken als dat andere niet doorgaat?![]()
Ik heb ook nog niets positiefs voor je
alles toch maar weg geeditquote:Op maandag 27 juli 2009 00:52 schreef MisterO het volgende:
[..]
Whahaha, nee joh, ben je gek, ik vind gewoon iets. Ik wil geen plan B hebben.![]()
is een containerwoning niets voor je? of is dat erg ghetto?quote:Op maandag 27 juli 2009 00:52 schreef MisterO het volgende:
[..]
Whahaha, nee joh, ben je gek, ik vind gewoon iets. Ik wil geen plan B hebben.![]()
Als jij een containerwoning voor me kan regelenquote:Op maandag 27 juli 2009 00:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
is een containerwoning niets voor je? of is dat erg ghetto?![]()
and i think you love the chase.
That sucksquote:Op maandag 27 juli 2009 00:58 schreef mike_hunt het volgende:
ik heb nu al een uur Fuck You van Lily Allen in mijn hoofd.![]()
jaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 27 juli 2009 01:00 schreef MisterO het volgende:
[..]
That sucks![]()
Ik dezewell, dat krijg je ook als je het 10x achter elkaar afspeelt haha
Zaterdag eerste werkdag, word eerst 3 weken ingewerkt in Assen, en daarna ga ik eind augustus naar mijn eigen filiaal in Bussumquote:Op maandag 27 juli 2009 01:06 schreef mike_hunt het volgende:
Wanneer begin jij met werk? Volgende week toch?
Kan je niet in Assen blijven totdat je woonruimte hebt?quote:Op maandag 27 juli 2009 01:08 schreef MisterO het volgende:
[..]
Zaterdag eerste werkdag, word eerst 3 weken ingewerkt in Assen, en daarna ga ik eind augustus naar mijn eigen filiaal in Bussum
Assen-Bussum is zo'n 2 uur reizen. No thanksquote:Op maandag 27 juli 2009 01:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Kan je niet in Assen blijven totdat je woonruimte hebt?
Was je nog naar Lady GaGa gegaan in A'dam?
gok dat ze hier al een storemanger hebbenquote:Op maandag 27 juli 2009 01:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Kan je niet in Assen blijven totdat je woonruimte hebt?
Was je nog naar Lady GaGa gegaan in A'dam?
O god ja, bij jou in het dorp.quote:Op maandag 27 juli 2009 01:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
gok dat ze hier al een storemanger hebben
tis een stad jaquote:Op maandag 27 juli 2009 01:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
O god ja, bij jou in het dorp.![]()
kan je een lastige klant spelen.
quote:
nee maar het is wel een stad jaquote:Op maandag 27 juli 2009 01:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
hebben jullie daar ook een uitgaanscentrum?
het is een gat jaquote:
jeeh je betn wel een beetje een afgereden auto aan het worden hequote:Op maandag 27 juli 2009 00:46 schreef MisterO het volgende:
[..]
De date was met Diemenguyhis name is Dave. Ik heb het gevoel dat die naam wel vaker hier langs zal komen
![]()
een gat is een gat en moet je snel doorheenrijden hahahahaquote:Op maandag 27 juli 2009 02:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar wel een gat met stadsrechten
dan rijd je maar lekker mijn huisje voorbijquote:Op maandag 27 juli 2009 02:18 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
een gat is een gat en moet je snel doorheenrijden hahahaha
*drinkt liters zelfgemaakte Sangria*quote:Op maandag 27 juli 2009 02:19 schreef wonderer het volgende:
*doet nutteloos maar leuk klusje*
ik maak wel even een pitstopquote:Op maandag 27 juli 2009 02:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dan rijd je maar lekker mijn huisje voorbij
ben niet zo maar een tussenstopquote:Op maandag 27 juli 2009 02:31 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik maak wel even een pitstopje bent toch mijn pitspoes
ik heb je nog niet in je zwembroek gezien, dus dat weet ik nietquote:Op maandag 27 juli 2009 02:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ben niet zo maar een tussenstop![]()
en ik heb jou ook nog niet gezien in een zwembroekquote:Op maandag 27 juli 2009 02:36 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik heb je nog niet in je zwembroek gezien, dus dat weet ik niet
en dat is een grote leugenquote:Op maandag 27 juli 2009 02:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en ik heb jou ook nog niet gezien in een zwembroek
dusquote:
ik wachtquote:
eerst de zwembroekquote:
omdat de ochtendploeg te leuk is om te missenquote:Op maandag 27 juli 2009 07:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Waarom ben ik zo vroeg wakker in de vakantie?
Biologische klok?quote:Op maandag 27 juli 2009 07:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Waarom ben ik zo vroeg wakker in de vakantie?
Nadeel was wel dat je nu niet soppend op de snelweg zat ?quote:Op maandag 27 juli 2009 07:15 schreef Baltar het volgende:
![]()
't is wel heerlijk dat grotendeels de tribunes en dergelijke alweer afgebroken zijn in de stad, kon zonder problemen doorrijden en hoefde ook niet om te rijden
Ik hoop morgen toch een uur of 11 mijn ogen te openen.quote:Op maandag 27 juli 2009 07:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
omdat de ochtendploeg te leuk is om te missen
dus in plaats van de ochtendkoffie, moet ik je nu nog een slaapmutsje serveren ?quote:Op maandag 27 juli 2009 07:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik hoop morgen toch een uur of 11 mijn ogen te openen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |