Echt nietquote:
werk ontwijkend gedragquote:Op zondag 26 juli 2009 18:26 schreef Baltar het volgende:
[..]
Mag toch aannemen dat hij jou een welkome afleiding vond/vind
en struint de supermarkten en kerken afquote:Op zondag 26 juli 2009 19:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Die doet alleen parkeer plaatsen
Een vaste poster hier die eenmalig met een vreemde eens orale seks had op een toilet.quote:
Niet echt een compliment om met hem vergeleken te worden...quote:
Of het ligt aan mij, of ik lijk daar helemaal niet op.quote:Op zondag 26 juli 2009 19:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Een vaste poster hier die eenmalig met een vreemde eens orale seks had op een toilet.
O.quote:Op zondag 26 juli 2009 19:15 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Niet echt een compliment om met hem vergeleken te worden...
jij hebt met bekende sex op het toiletquote:Op zondag 26 juli 2009 19:17 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Of het ligt aan mij, of ik lijk daar helemaal niet op.
Nogal een verschil. zou ik zeggen...quote:Op zondag 26 juli 2009 19:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
jij hebt met bekende sex op het toilet
En dan? Maakt me nog geen wanhopig slutje die onbekende mannen afwerkt op funzige plee.quote:Op zondag 26 juli 2009 19:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
jij hebt met bekende sex op het toilet
ik zeg ook niet dat je dat bentquote:Op zondag 26 juli 2009 19:21 schreef Eustace. het volgende:
[..]
En dan? Maakt me nog geen wanhopig slutje die onbekende mannen afwerkt op funzige plee.
Tis hier bloedheet.quote:Op zondag 26 juli 2009 19:26 schreef wonderer het volgende:
Woei, de sluizen zijn opengezet daarboven, zeg.
nee, de straten en hij volgt het dievenspoorquote:Op zondag 26 juli 2009 19:03 schreef Baltar het volgende:
[..]
en struint de supermarkten en kerken af
quote:
Heerlijk die jeugdherinneringenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |