quote:
Grappigquote:Op zondag 26 juli 2009 17:53 schreef Ang3l het volgende:
Wghehehe.... lig je met je boek in het park en stuur je hem ene sms met "Ik mis nog 1 ding... bier! Kom eens brengen!"... krijg je een sms terug met "Heb jij toevallig een paars shirt aan?" .... lag ie aan de andere kant van het veldDus toen maar ff een slokje van zijn bier gaan drinken
In geen enkele volgens mij,quote:
hoe was z'n sol.gesprek verlopen?quote:Op zondag 26 juli 2009 17:53 schreef Ang3l het volgende:
Wghehehe.... lig je met je boek in het park en stuur je hem ene sms met "Ik mis nog 1 ding... bier! Kom eens brengen!"... krijg je een sms terug met "Heb jij toevallig een paars shirt aan?" .... lag ie aan de andere kant van het veldDus toen maar ff een slokje van zijn bier gaan drinken
Nee.quote:Op zondag 26 juli 2009 17:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In geen enkele volgens mij,
Hoezo? Heb je sex gehad?
quote:
Mag ik het een rare plaats voor sex vinden?quote:Op zondag 26 juli 2009 18:13 schreef wonderer het volgende:
Bas, in het invalidentoilet!
De bioscoopzaal was dit keer te druk.quote:Op zondag 26 juli 2009 18:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mag ik het een rare plaats voor sex vinden?
je doet de jeugdigde onschuld weer naam aanquote:Op zondag 26 juli 2009 18:19 schreef Eustace. het volgende:
[..]
De bioscoopzaal was dit keer te druk.![]()
En ik ben tenminste niet saai.
Wel goed dacht ie. Alleen hij heeft nog niets gehoordquote:
Een van de meest slechtlopende bioscopen evah, wij helemaal achterin, voorin 2 giegelende Uggsdollie's en verder niemand, film verveelt, wat wil je.quote:Op zondag 26 juli 2009 18:20 schreef Baltar het volgende:
[..]
je doet de jeugdigde onschuld weer naam aan
Jij mag allesquote:Op zondag 26 juli 2009 18:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mag ik het een rare plaats voor sex vinden?
Man, 't lekt nog steeds uit je orenquote:
Confiteor.quote:Op zondag 26 juli 2009 18:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Man, 't lekt nog steeds uit je oren
Geen ontkennen meer aan!
Mag toch aannemen dat hij jou een welkome afleiding vond/vindquote:Op zondag 26 juli 2009 18:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wel goed dacht ie. Alleen hij heeft nog niets gehoord
Barcelona congres was tevreden met zijn ideetjes, moest alleen ff de logo's overal in verwerken.
Dat kwam ie eigenlijk met z'n schrift doen in het park, schetsen en nadenken.
Sorry!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |