Waar wil je het dan over hebben?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:12 schreef ToT het volgende:
Om Ticker een beetje tegemoet te komen, zullen de de discussie over de herkomst van de foto en het feit dat het mogelijk gephotoshopped kan zijn, voorlopig even achter ons laten?
Maar dat geshop blijkt (volgens Ticker) niet alleen uit het feit dat die grote foto anders is, maar ook dat die grote foto niet ‘klopt’. Als je gewoon los naar die grotere foto's kijkt, dan zie je dat (volgens Ticker, nogmaals) de schaduwen en contouren niet kloppen. Ze komen niet overeen tussen de verschillende foto's. Dat loopt normaal niet zo in de kijker, maar nu is door de foto met piramide (waar of niet) wel z'n aandacht getrokken, maar z'n argument dat er dus aan die andere foto's geshopt is staat in principe op zichzelf.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:11 schreef vanhal het volgende:
Met andere woorden, jij denkt dus dat NASA de originele grote foto met de piramide erop (waarvan wij nu dus de uitsnede zien) verdonkermaand heeft en dat als deze piramide foto een shop zou zijn de maker ervan ook wel de grote versie geshopped zou moeten hebben.
Je hele theorie valt en staat op dit moment alleen nog op de herkomst van de foto.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:11 schreef vanhal het volgende:
[..]
Zou het ook zo kunnen zijn dat die onvindbaar is omdat die foto simpelweg niet bestaat?
[..]
Klopt, maar dat die kundige photoshopper dat niet heeft gedaan en dus de grote versie met piramide erop niet bestaat betekent toch niet dat deze uitsnede genuine hoeft te zijn?
Met andere woorden, jij denkt dus dat NASA de originele grote foto met de piramide erop (waarvan wij nu dus de uitsnede zien) verdonkermaand heeft en dat als deze piramide foto een shop zou zijn de maker ervan ook wel de grote versie geshopped zou moeten hebben.
Ik vind dat nog al wat om te veronderstellen. Ik zou mijn verhaal niet op zulke veronderstellingen willen baseren, ik zou harder bewijs willen dan dit.
[..]
Geen probleem hoor, we zitten in een discussie die nogal wat fel verloopt, daarbij mag dit wat mij betreft.
Ik denk dat jouw uitgangspunt -de piramide foto- een nogal mager uitgangspunt is. Je hebt geen hard bewijs dat die foto genuine is, maar als verklaring daarvoor zeg je dat NASA die foto heeft laten verdwijnen. Heb ik je goed begrepen?
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:20 schreef Ticker het volgende:
[..]
Je hele theorie valt en staat op dit moment alleen nog op de herkomst van de foto.
Ik vind de discussie ondertussen zo ontzettend zwak.
2 weken lang heb je de kans gehad om zelf op onderzoek te gaan, maar dat verdom je, omdat je schijnbaar als de dood bent dat we hier de waarheid voor onze ogen hebben. En ik meen het serieus.
Hetzelfde als met de lichtkoepel die je denkt te zien, het spelen met contrast levert niet een object op, je maakt het licht lichter, waardoor hetgeen wat licht geeft meer body lijkt te hebben.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:20 schreef Ticker het volgende:
Zoek de verschillende versies maar op! Je hebt er op dit moment 1, de oude op SpaceArchive, en eentje op de site van NASA, die er ondertussen zo uit ziet:
[ afbeelding ]
Spelen met contrasten en de koepels worden duidelijk.
vraag je meteen ook af waarom de horizon is afgeknipt op de eerste foto.. misschien toch iets boven in het heelal te zien.
Kun jij dat doen, met die contrasten e.d.? Ik heb geen fotobewerkingsprogramma's behalve Paintquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:20 schreef Ticker het volgende:
[ afbeelding ]
AS12-46-6826
Zoek de verschillende versies maar op! Je hebt er op dit moment 1, de oude op SpaceArchive, en eentje op de site van NASA, die er ondertussen zo uit ziet:
[ afbeelding ]
vraag je meteen ook af waarom de horizon is afgeknipt op de eerste foto.. misschien toch iets boven in het heelal te zien.
Een tip, probeer eens een photoshop versie te downloaden. Daar heb je wat meer tools tot je beschikking, waaronder levels, shadows/highlights etc.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:28 schreef Ticker het volgende:
Microsoft Office Picture Manager.
Simpeler kan niet.
Ja maar zonder gein, ik kan absoluut niks met zulke programma's. Daarom kan ik niet inhoudelijk ingaan op bepaalde zaken maar vroeg ik me dus af of jij dat kon doen en dat uploadenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:28 schreef Ticker het volgende:
Microsoft Office Picture Manager.
Simpeler kan niet.
NASA exposed, het geheim van de maanbeschaving (traag)quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:29 schreef vanhal het volgende:
[..]
Een tip, probeer eens een photoshop versie te downloaden. Daar heb je wat meer tools tot je beschikking, waaronder levels, shadows/highlights etc.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:30 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ja maar zonder gein, ik kan absoluut niks met zulke programma's. Daarom kan ik niet inhoudelijk ingaan op bepaalde zaken maar vroeg ik me dus af of jij dat kon doen en dat uploaden
Okay.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:31 schreef Ticker het volgende:
[..]
NASA exposed, het geheim van de maanbeschaving (traag)
Lees eens bovenaan.
Ik ben van mening dat deze beschaving nog aanwezig is, en dat dit een van de redenen is dat men niet meer terug is geweest naar de maan.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:28 schreef Semisane het volgende:
Ik heb het topic niet helemaal door gelezen Noch de gehele OP, maar ik vroeg me af over welke beschaving de TS denkt het te hebben?
De maan heeft geen atmosfeer en heeft deze nog nooit gehad. Dus leven kan er iig niet ontstaan en geëvolueerd zijn.
Of bedoelt de TS dat er een buitenaardse beschaving ooit een kolonie op de maan heeft gehad? Maar dan rijst de vraag; "Met welk doel?"
En waarom niet gewoon op de aarde? Die heeft namelijk een atmosfeer, wat het in standhouden van een kolonie toch een stuk praktischer maakt.
Is de TS trouwens van mening dat ze er nog zijn? Zo niet, waarom zijn ze weg? Op zich is dat dan wel weer niet zo raar, als je ipv op de Aarde een kolonie sticht op een planetoïde/maan dat in z'n geheel geen atmosfeer heeft en geen tot zeer weinig water.
Maar die plannen zijn er, sterker nog, men heeft plannen voor een basis.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:35 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat deze beschaving nog aanwezig is, en dat dit een van de redenen is dat men niet meer terug is geweest naar de maan.
We hebben het niet over een gebrek aan zuurstof en over een eventuele levensvorm die zonder zuurstof kan leven, maar over een atmosfeerloze planetoïde, die daarnaast ook een chronisch gebrek heeft aan water.quote:Maar ik denk niet dat het zo is dat deze beschaving zonder zuurstof daar leeft, t'is puur een uit kijk basis, om ons, het menselijk experiment eens te bekijken
Je lijkt gelijk weer naar de conclusie te springen dat het nep/bewerkt zou moeten zijn. Wat denk je van de andere mogelijkheden? Het is nou niet bepaald de enige optie he.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:20 schreef Ticker het volgende:
[..]
Je hele theorie valt en staat op dit moment alleen nog op de herkomst van de foto.
Ik vind de discussie ondertussen zo ontzettend zwak.
2 weken lang heb je de kans gehad om zelf op onderzoek te gaan, maar dat verdom je, omdat je schijnbaar als de dood bent dat we hier de waarheid voor onze ogen hebben. En ik meen het serieus.
Je staat nu op het punt jezelf voor te schotelen dat dit alles niet waar kan zijn, omdat deze foto niet bij NASA is te verkrijgen, ik zag je nog wat leukers vertellen, die hele organisatie is zo corrupt als wat en houdt de hele wereld voor de gek!
[ afbeelding ]
AS12-46-6826
[ afbeelding ]
Wat versta jij onder 'het ongelooflijke'?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:41 schreef mothermoon het volgende:
Maar ja, de mens wordt pas wakker geschud als het ongelooflijke gebeurt.
Dat ligt voor ieder persoonlijk anders !quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:48 schreef APK het volgende:
[..]
Wat versta jij onder 'het ongelooflijke'?
Kun je die foto's posten?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:41 schreef mothermoon het volgende:
Ik heb maanfoto's met komplete steden erop, bruggen noem maar op.
Je roept weer wat, en ik moet gokken wat je bedoelt.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:00 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Je lijkt gelijk weer naar de conclusie te springen dat het nep/bewerkt zou moeten zijn. Wat denk je van de andere mogelijkheden? Het is nou niet bepaald de enige optie he.
Niet zo denigrerend met "toveren" ik heb zowel op het werk als hier thuis heel dat programma niet...dus ik kan het niet zelf.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:32 schreef Ticker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Spelen met schuifjes.. t'is net toveren.
Dat gaat niet lukken, vrees ik.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:58 schreef Dragorius het volgende:
@ mothermoon > voel je vrij die foto's hier te postengraag zelfs!
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:41 schreef mothermoon het volgende:
Ik heb maanfoto's met komplete steden erop, bruggen noem maar op.
"Aards" bewijs heb ik helaas niet, maar door mijn gevoel en intuitie te gebruiken kijk je in principe "door " de foto's heen en wordt het allemaal zichtbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |