Ik heb ooit een artikel gelezen, redelijk recent overigens, waarin stond dat er geen bi-seksuele mannen bestonden.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 02:10 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Waar is je bewijs dan, waar is dit op gegrond?
Voor mijn stand punt is zat bewijs beging maar met die eerste link.
Een drol?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:47 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Oja?
En wat is DIT dan?
[ afbeelding ]
Hè? Hè?
Je kunt niet 99% hetero zijn. Je bent gewoon hetero òf homo òf bi.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:55 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Omdat jij dat vind.![]()
Ah is je arme stoere hetro mannen ego gekwetst . Stel dat je 99% hetero bent dat zou je fragiele ego niet aankunnen natuurlijk.![]()
Flikker
je kan niet 100% straigt zijn en een piemel in je kont willen, that's just gay...quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:30 schreef herenliefe het volgende:
[..]
zoals ik net al zei, ik ben 100% straight
Euh, nee hoor.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:28 schreef herenliefe het volgende:
Maar allemaal willen we het welles doen met iemand van het zelfde geslacht al klinkt het niet stoer.
En voetbal te kijken.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:30 schreef Rekkie het volgende:
Ik ben niet bang om het toe te geven..... maar van kerel mot ik niks hebben.
Die zijn er om bier mee te zuipen en om schuine moppen over blonde hoeren te vertellen.
omg!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:29 schreef Jenglejack het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kan je hier nou moeite mee hebben..
pics?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:34 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Die gepijpte jongen lijkt stiekem wel een beetje op mij
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:34 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Kun je dit niet achter een spoiler plaatsen? Ik vind dit behoorlijk aanstootgevend
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:43 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Gast je gaat me toch niet vertellen dat je hier niet ongelofelijk heet van word ?
[ afbeelding ]
totdat je zoon of broer homo word, schiet jij mee of niet ...quote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:54 schreef Muzz_ het volgende:
Nederland is echt een 'pro-flikker' cultuurtje aan het opbouwen.![]()
![]()
![]()
Nederlandse cultuur![]()
Geef mij maar homofobische schietgrage Texanen oid
we can talkquote:Op zaterdag 25 juli 2009 02:05 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Zo simpel is het niet romantische gevoelens spellen ook een factor.
Je kan verliefd worden op iemand zonder ooit seksuele gevoelens te voelen voor hem/haar of überhaupt het hele geslacht.
[..]
Hoezo andere die anders zijn.![]()
Oh je denkt zeker dat ik homo ben, omdat ik het met ze eens ben.![]()
Sorry jonge je maakt geen kans bij me ik date alleen vrouwen.![]()
Ik zeg alleen dat er geen perfecte absolute bestaan in seksualiteit.
De reden ddarvoor is dat mannen het heel goed weten te verbergen of omdat het makkelijk genoeg niet te testen is. Bij mannen is het al eeuwen zo dat homo zijn taboe is, bij vrouwen wod het meer geacepteerd dan mannen. Je kunt ook je gevoelens opzij schuiven en jezelf anders voordoen. En het is ook geen goed idee erotische foto's te tonen van mannen, maar mischien van ''gewonen'' mannen die er goed uit zien in pak. Mannen kunnen gewoon niet lang zonder sex en willen ook welles wat anders proberen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 02:17 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ik heb ooit een artikel gelezen, redelijk recent overigens, waarin stond dat er geen bi-seksuele mannen bestonden.
Ze hadden diverse groepen mannen ondervraagd terwijl er verschillende foto's van erotische modellen werden getoond. De groep die aangaf homo te zijn bleek alleen bij mannen een reactie te tonen. De groep die aangaf biseksueel te zijn toonde dezelfde reacties als de homoseksuele groep. De hetero mannen toonden alleen bij de vrouwen een reactie.
Bij vrouwen was het overigens wel mogelijk om biseksuele gevoelens te hebben.
ja, ben je vrouw? anders telt het nietquote:
Door wie dan?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:43 schreef herenliefe het volgende:
[..]
tuurlijk vind je dat, mannen willen maar al te goed hun gevoelens verstoppen en jij ookJe zegt wel dat je het niks vind omdat is ingefluisterd dat het niet kan, dude!
En dan nog beweren dat je 100% hetero bent.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:49 schreef herenliefe het volgende:
[..]
ja echt zo bah, ieuw ieuw ieuw. Ik scheer alles, echt alles. van mijn okselhaar en beenhaar tot mijn schaamhaar tot de kleinste haartjes bij mijn bruine sterretje. En jij als ik lief vragen mag
gt%r#>eOT4 2-954!!!!!!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:35 schreef NRaider het volgende:
Ga je toch vermaken op http://nobrain.dk.
Hehehe, slachtoffer nummer één.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:52 schreef Eddy. het volgende:
[..]
gt%r#>eOT4 2-954!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
@@@@@@@@@@@HET LIEFST ZOU IK JE NU AFMAKEN!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
IK DACHT DAT HET ZOIETS WAS ALS YOU ARE AN IDIOT MAAR NEE HOOR!!!!!EFOOWETJ24
![]()
![]()
.
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:36 schreef Eddy. het volgende:
[..]
En dan nog beweren dat je 100% hetero bent.
Als je dat al erg vindt, waarom reageer je dan ook nog eens?quote:Op maandag 27 juli 2009 19:39 schreef nuldertien.net het volgende:
omfg... waarom heb ik ook dit topic aangeklikt
omdat je stiekem toch gay bent natuurlijk...quote:Op maandag 27 juli 2009 19:39 schreef nuldertien.net het volgende:
omfg... waarom heb ik ook dit topic aangeklikt
Dat heeft me nieuwsgierig gemaakt, maar ik klik er liever toch niet op.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:52 schreef Eddy. het volgende:
[..]
gt%r#>eOT4 2-954!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
@@@@@@@@@@@HET LIEFST ZOU IK JE NU AFMAKEN!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
IK DACHT DAT HET ZOIETS WAS ALS YOU ARE AN IDIOT MAAR NEE HOOR!!!!!EFOOWETJ24
![]()
![]()
.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |