Hey, ik ben niet degene die anderen ergens van bestempeldquote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:06 schreef herenliefe het volgende:
[..]
jah? volgens jou ben ik nog steeds hartstikke nicht? Alleen omdat ik fantasy's heb?
om eerlijk te zijn ben ik niet echt van de zwarte heren maar meer van Zuid-europese types a lá christiano ronaldo, echt een mooie vent. Als ik em zo zie voelt ie zich toch wel een beetje aangetrokken tot mannenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:04 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Een Turk die graag zijn pik in een kut heeft. En ik typ tenminste leesbaar Nederlands. Jouw vingers zijn zo verkankerd doordat je negers hebt zitten vingeren, kankerflikker.
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:07 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Hey, ik ben niet degene die anderen ergens van bestempeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:12 schreef IkBenOzan het volgende:
Sterf.kanker honden lover..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet..
Sterf.KankermongoolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck wit' me, ya get ya meat and ya vegetables, Fuck wit' him, ya get a fuckin metrosexual!
You want a man stronger than you, Not a motherfucker in the mirror longer than you!
Break a nail and his punk ass lookin for glue! :')
hey brother, youre with me.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:10 schreef Jenglejack het volgende:
Elke hater is gewoon stiekem gay omdat ze niet durven toe te geven dat militairen rechtstreeks uit uruzgan redelijk sexy zijn
Hereliefe ik snap je 100%
Ik heb geen oordeel over jou, ik zou beter lezen als ik jou was.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:10 schreef herenliefe het volgende:
[..]
waarom heb je eigenlijk een oordeel over me? Ik ben gay omdat ik eerlijk durf toe te geven dat ik mannen geil kan vinden. Sorrie!.. .. Sorrie! ik knap bijna in mezelf als ik alleen zou douchen heren van het leger .. Sorrie!
Wat voor autist ben je als je even gaat klonen.quote:
Iran weet er wel raad mee:quote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:14 schreef Nacalon het volgende:
TS is gewoon een homo.
70 jaar geleden wisten we daar wel raad mee
Kanker, ik dacht dat dit topic niet erger kon... Gast.. je avatarquote:
Prachtigquote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:16 schreef Salsaneck het volgende:
[..]
Iran weet er wel raad mee:
[ afbeelding ]
Je moeder is een kloon.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:15 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Wat voor autist ben je als je even gaat klonen.
Sterf.ah tuurlijk je wilt laten zien dat je een ''stoere'' vent bent en alles behalve gay. Je wilt laten zien dat je geen gevoelens hebt en alles behalve gay.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kwam je tegen, jij ging me geven, in dat ene krappe bruine sterretje
-weer je webicon, nu van 1,6Mb verwijderd, bij volgende webicon >100Kb volgt een ban-
Nee ik heb geen gevoelens voor mannen. Voel me ook niet aangetrokken tot mannen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:18 schreef herenliefe het volgende:
[..]
ah tuurlijk je wilt laten zien dat je een ''stoere'' vent bent en alles behalve gay. Je wilt laten zien dat je geen gevoelens hebt en alles behalve gay.
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:19 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Nee ik heb geen gevoelens voor mannen. Voel me ook niet aangetrokken tot mannen.
niet over alle hetero mannen maar de meeste wel .. sorrie! Je gaat me niet vertellen dat je niet met ene mooie italiaanse voetballer in de slaapkamer wilt zitten. Je gaat me niet vertellen dat niks omhoog gaat als brad pitt bij je in bad zit. je gaat me niet vertellen dat je nooit naar mannen kijktquote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:15 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik heb geen oordeel over jou, ik zou beter lezen als ik jou was.
Jij hebt een oordeel over hetero mannen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |