zoals ik net al zei, ik ben 100% straightquote:
dus je hebt nooit eens een kerel voorbij zien lopen waarvan je dacht van: mmm nice ..quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:30 schreef Rekkie het volgende:
Ik ben niet bang om het toe te geven..... maar van kerel mot ik niks hebben.
Die zijn er om bier mee te zuipen en om schuine moppen over blonde hoeren te vertellen.
Nee dat ben je niet.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:30 schreef herenliefe het volgende:
[..]
zoals ik net al zei, ik ben 100% straight
ja. ik bedoel in iedere man schuilt een beetje homo toch?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:30 schreef TNA het volgende:
Die links zeggen niet dat hetero-mannen seks willen met andere mannen. Die links zeggen dat veel hetero-mannen simpelweg homo zijn.
ik weet niet waar je het over hebtquote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:31 schreef cerror het volgende:
Volgende keer als je een kloon aanmaakt, wacht dan even met een fotoboek aanmaken en trollen.
Eh nee...... dat jij zo wel eens denkt, betekent niet dat elke man zo denk, knul!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:31 schreef herenliefe het volgende:
[..]
dus je hebt nooit eens een kerel voorbij zien lopen waarvan je dacht van: mmm nice ..
Je kunt als man een andere man best als aantrekkelijk beoordelen, maar zodra je behoefte hebt aan seks met hetzelfde geslacht ben je op z'n minst bi.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:32 schreef herenliefe het volgende:
[..]
ja. ik bedoel in iedere man schuilt een beetje homo toch?
je bent man? waarom wil je een foto zien. Zeg maar gewoon eerlijk, jij wilt ook een foto zien van een mooie man. Maar wilt hem zelf niet plaatsen omdat je bang bent dat mensen je als homo gaan zien niet? Komop, mannen onder elkaarquote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:32 schreef DrDentz het volgende:
Show eens een foto van een vent waar jij 'm wel in wilt stoppen dan?
Je bent gewoon een fag. Wie straight is kijkt echt niet naar mannen met het idee ze lekker te willen palen.quote:toe te geven dat we allemaal een beetje gay zijn. Ik zeg eerlijk ben hartstikke straight. Maar allemaal willen we het welles doen met iemand van het zelfde geslacht al klinkt het niet stoer. We kijken als mannen ook wel naar andere mannen van mmmm baby, you got the game working boy!
nee hoor, kan ook nieuwsgierigheid zijnquote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:33 schreef TNA het volgende:
[..]
Je kunt als man een andere man best als aantrekkelijk beoordelen, maar zodra je behoefte hebt aan seks met hetzelfde geslacht ben je op z'n minst bi.
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:34 schreef Neuralnet het volgende:
[..]
Je bent gewoon een fag. Wie straight is kijkt echt niet naar mannen met het idee ze lekker te willen palen.
Dan zijn ze dus bi. En nee, niet iedere man is bi.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:37 schreef herenliefe het volgende:
[..]
nee dat ben ik niet, ik ben gewoon de eerste die open durft te zeggen dan hetero mannen ook welles mannen willen.
Dat heet je eigen geaardheid verbergen door anderen homo te noemen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:37 schreef herenliefe het volgende:
[..]
nee dat ben ik niet, ik ben gewoon de eerste die open durft te zeggen dan hetero mannen ook welles mannen willen.
Voor het gemak spreek je maar even namens elke man?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:37 schreef herenliefe het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:31 schreef cerror het volgende:
Volgende keer als je een kloon aanmaakt, wacht dan even met een fotoboek aanmaken en trollen.
Waar slaat dit nou op.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:34 schreef herenliefe het volgende:
[..]
je bent man? waarom wil je een foto zien. Zeg maar gewoon eerlijk, jij wilt ook een foto zien van een mooie man. Maar wilt hem zelf niet plaatsen omdat je bang bent dat mensen je als homo gaan zien niet? Komop, mannen onder elkaar
Volgens mij wel, daar een beetje linksboven!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beetje racistisch dat er geen negers op die foto staan.
Als je het met een man wil doen ben je sowieso niet 100% straight. Dat zou betekenen dat je het uitsluitend met vrouwen zou doen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:30 schreef herenliefe het volgende:
[..]
zoals ik net al zei, ik ben 100% straight
dude youre so in denialquote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:33 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Eh nee...... dat jij zo wel eens denkt, betekent niet dat elke man zo denk, knul!
spreek voor jezelf. Kut homo. Leg mij geen woorden in de mond.quote:Maar allemaal willen we het welles doen met iemand van het zelfde geslacht al klinkt het niet stoer.
Dat is geen neger. IK blijf mijn standpunt en zal er alles aan doen om dit te veranderen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:42 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Volgens mij wel, daar een beetje linksboven!
quote:
ja, dat vind je wel leuk hé? wat vind je van boxers trouwens? wel een mooie gespierd lichaam hebben ze. Leuk dat je m'n avater tasty vindquote:
Echt wel daar achteraan in het midden.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beetje racistisch dat er geen negers op die foto staan.
precies jij begrijpt mequote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:38 schreef Jenglejack het volgende:
JA, wat i er nou mis met een man ? Als ze maar geschoren zijn.
Oja?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is geen neger. IK blijf mijn standpunt en zal er alles aan doen om dit te veranderen.
ik vind dat iedereen houden kan waarvan de man of vrouw van houden kanquote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:38 schreef Appletree het volgende:
Je zegt 100% straight te zijn, maar heet en bent voor herenliefde. Right, dat heet dus een relkloon.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |