Of mensen die boter terugdoen in het kuipje terwijl er kruimels van brood/beschuit aanzitten!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:19 schreef TNA het volgende:
Er zijn teveel mensen die niet fatsoenlijk met dagelijkse voedingsmiddelen om kunnen gaan. Ik presenteer u bij dezen een selectie voorbeelden. Deze mensen snappen niet:
- Hoe je yoghurt/vla moet schenken uit een pak, waardoor de inhoud langs het karton loopt en opdroogt
- Hoe je honing/stroop op je brood moet doen, waardoor de hele pot kleeft
- Hoe je kaas moet schaven, waardoor de kaas in een halfpipe voor kabouters transformeert
Klacht: mensen die dagelijkse voedingsmiddelen niet kunnen hanteren [ afbeelding ]
Dat is niet zo'n probleem, het zijn immers maar kruimels, en het is zonde een plank boter weg te gooien.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:24 schreef Linlinlin het volgende:
[..]
Of mensen die boter terugdoen in het kuipje terwijl er kruimels van brood/beschuit aanzitten!
Dan moeten ze maar niet zo veel pakken!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:25 schreef Kassaa het volgende:
[..]
Dat is niet zo'n probleem, het zijn immers maar kruimels, en het is zonde een plank boter weg te gooien.
Jij smeert boter op je brood met een plank?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:25 schreef Kassaa het volgende:
[..]
Dat is niet zo'n probleem, het zijn immers maar kruimels, en het is zonde een plank boter weg te gooien.
kan mij dat schelen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:26 schreef wazoomie het volgende:
Mensen die met een lepel de mayonaise uit de pot scheppen en vervolgens de lepel schoonlikken.
Sukkels die boter tegen margarine zeggenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:24 schreef Linlinlin het volgende:
[..]
Of mensen die boter terugdoen in het kuipje terwijl er kruimels van brood/beschuit aanzitten!
en het daarna gaan likken!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:19 schreef TNA het volgende:
Er zijn teveel mensen die niet fatsoenlijk met dagelijkse voedingsmiddelen om kunnen gaan. Ik presenteer u bij dezen een selectie voorbeelden. Deze mensen snappen niet:
- Hoe je yoghurt/vla moet schenken uit een pak, waardoor de inhoud langs het karton loopt en opdroogt
- Hoe je kaas moet schaven, waardoor de kaas in een halfpipe voor kabouters transformeert
Klacht: mensen die dagelijkse voedingsmiddelen niet kunnen hanteren [ afbeelding ]
Ja, laten we vooral met z'n allen dommer en dommer worden...quote:
hoe weet je dat hij margarine bedoeltquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Sukkels die boter tegen margarine zeggen
Hoezo maakt zoiets je dom? Hoeveel hersenscellen heb je nodig om kaas te schaven?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:04 schreef Market_Garden het volgende:
[..]
Ja, laten we vooral met z'n allen dommer en dommer worden...
voorgesneden kaas kopen...
wat is daar dom aan. lekker makkelijk toch.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:04 schreef Market_Garden het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik dus ook eigenlijk.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:39 schreef Mirjam het volgende:
[..]
kan mij dat schelen.
als ze maar niet daarna de lepel terugstoppen in de pot
En het nog niet doen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:05 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Hoezo maakt zoiets je dom? Hoeveel hersenscellen heb je nodig om kaas te schaven?
daar irriteer ik me al jaren aanquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:24 schreef Linlinlin het volgende:
[..]
Welke holbewoner gaat er nou nog z'n eigen kaas staan schaven als iemand anders dat ook voor je kan doen, en nog beter ookquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:04 schreef Market_Garden het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Ik word er niet slimmer van, jij wel? Hoezo moeilijk doen als je plakjes kaas kan kopen?quote:
Of mensen die rechtstreeks uit pakken melk/flessen frisdrank enz. drinken en ze dan gewoon terugzetten in de koelkastquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:47 schreef Ayca het volgende:
[..]
en het daarna gaan likken!![]()
kan ik meteen mijn pak yoghurt weggooien
Dat is heerlijkquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Of mensen die rechtstreeks uit pakken melk/flessen frisdrank enz. drinken en ze dan doodnormaal terugzetten in de koelkast.
Ik hoop dan meestal dat er schimmel in het pak zit.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Of mensen die rechtstreeks uit pakken melk/flessen frisdrank enz. drinken en ze dan gewoon terugzetten in de koelkast.
Dat is voor ongemanierde, onhygiënische, achterbakse en luie dondersquote:
Eens.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat is voor ongemanierde, onhygiënische, achterbakse en luie donders.
En nog een: mensen die smeerbroodbeleg op hun mes hebben zitten en dan met een vies mes in het pakje boter gaan zitten wroeten.
Heerlijk tochquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat is voor ongemanierde, onhygiënische, achterbakse en luie donders.
En nog een: mensen die smeerbroodbeleg op hun mes hebben zitten en dan met een vies mes in het pakje boter gaan zitten wroeten.
Als je alleen woont, ja... maar niet als je met meerdere mensen in 1 huis woont...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:30 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Heerlijk tochHet is fijn om te leven als een holbewoner
En dat ze het stuk kaas dan lekker met hun zweterige plakhanden vol vastpakken en masserende bewegingen maken terwijl ze brokken kaas eraf hakkenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:39 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Stelletje smeerpijpen hier, zeg. Dat vieze gekloot met eten altijd. BAH. Kots er eigenlijk ook van dat men niet eerst hun handen wast alvorens kaas te gaan schaven.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En dat ze het stuk kaas dan lekker met hun zweterige plakhanden vol vastpakken en masserende bewegingen maken terwijl ze brokken kaas eraf hakken.
Nee, dat heeft niks te maken met IQ. Misschien bedoel je "luier en luier". Dan had je een punt. Nu, echter, zal de fokelite je met huid en haar opeten.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:04 schreef Market_Garden het volgende:
[..]
Wel eens boter in een kuipje gezien?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:05 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
hoe weet je dat hij margarine bedoelt
Wat heb jij tegen voorgesneden kaas? Het is wellicht wat duurder, maar van eenzelfde kwaliteit... en het scheelt moeite...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:04 schreef Market_Garden het volgende:
[..]
Ik vind het anders niet echt hetzelfde smaken. Er gaat niks boven een versgesneden plak jong belegen kaas.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:38 schreef 3nhsCnds het volgende:
[..]
Wat heb jij tegen voorgesneden kaas? Het is wellicht wat duurder, maar van eenzelfde kwaliteit... en het scheelt moeite...
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik vind het anders niet echt hetzelfde smaken. Er gaat niks boven een versgesneden plak jong belegen kaas.
Ik vind voorgesneden kaas in van die plastic verpakking toch echt minder lekker smaken. En als luilak heb ik een hoop verschillende soorten/merken geproefd.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:40 schreef 3nhsCnds het volgende:
[..]
Ik kan het niet met je eens zijn... het is uiteraard ook sterk afhankelijk van het merk.. de ene kaas is de andere niet, zo heb ook ik een specifieke voorkeur...
Misschien gebruik ik hier wel gewoon boter uit een pakje!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ieder zijn dingquote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik vind voorgesneden kaas in van die plastic verpakking toch echt minder lekker smaken. En als luilak heb ik een hoop verschillende soorten/merken geproefd.
Je zei kuipjequote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:44 schreef Linlinlin het volgende:
[..]
Misschien gebruik ik hier wel gewoon boter uit een pakje!
duidelijkquote:
fuck you kankerslet, wat is daar erg aan ?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:24 schreef Linlinlin het volgende:
[..]
Wat voor kankerjosti's lopen er in jouw huis? Acinonyx heeft een mongolen familie waarvan er een aantal overal kwijl achterlaat.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:35 schreef Acinonyx het volgende:
Of mensen die uit de fles drinken bij een fles limonade, waardoor er na een tijdje helemaal geen prik meer in zit en zo'n laagje schuim annex speeksel
ZUCHT! Is het nou zo moeilijk dan om na te denken?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:19 schreef TNA het volgende:
Je koopt zeker ook condooms met een smaakjequote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:50 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
ZUCHT! Is het nou zo moeilijk dan om na te denken?
-Yoghurt en kwark koop je in kant en klare bakjes voor eenmalig gebruik.(in smaken als "Spaanse bloedsinaasappel)
-Honing koop je niet in een pot maar in een tube met een antilekventiel.
-Kaas koop je in voorgesneden plakken en geen pauperig blok uit de jaren 40-45.
Conclusie: TS is een ouderwetse schraperige faalbaas!
Dat overkomt mij altijdquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:19 schreef TNA het volgende:
3 pagina's voordat iemand pas met deze post kwam? Wow.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:50 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
ZUCHT! Is het nou zo moeilijk dan om na te denken?
-Yoghurt en kwark koop je in kant en klare bakjes voor eenmalig gebruik.(in smaken als "Spaanse bloedsinaasappel)
-Honing koop je niet in een pot maar in een tube met een antilekventiel.
-Kaas koop je in voorgesneden plakken en geen pauperig blok uit de jaren 40-45.
Conclusie: TS is een ouderwetse schraperige faalbaas!
Zeikwijf, het is niet dat er meer bacteriën erop komen, en als je alleen gesteriliseerd gaat eten gaat je immuunsysteem naar de klote.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:21 schreef Kentoet het volgende:
Met een vieze/gebruikte lepel in de sambalpot scheppen.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:15 schreef Repeat het volgende:
[..]
Welke holbewoner gaat er nou nog z'n eigen kaas staan schaven als iemand anders dat ook voor je kan doen, en nog beter ook
Precies.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 08:54 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Niet voorgesneden kaas is meestal het verst/beste en daardoor het lekkerste.
Een blok kaas van de markt droogt echter snel uit in de koelkast, en een pakje kaasplakjes is in 2 dagen opquote:Op zaterdag 25 juli 2009 08:54 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Niet voorgesneden kaas is meestal het verst/beste en daardoor het lekkerste.
Normale mensen doen dat alleen met het deel dat ze niet in hun mond gehad hebben...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:40 schreef kikoooooo het volgende:
Dubbeldippen
Bitterbal ->mayo/mosterd -> hap -> nog een keer dippen -> laatste hap![]()
Zo goor
Dat vind ik ook zo ontzettend ranzig. En mensen die een sinaasappel eten en dan de velletjes uitspugen, lekker fris gezicht.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Of mensen die rechtstreeks uit pakken melk/flessen frisdrank enz. drinken en ze dan gewoon terugzetten in de koelkast.
Niets, behalve als er een heel assortiment aan broodkruimels, ander broodbeleg en overige rotzooi in zit.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:09 schreef Billy_Talent het volgende:
Wat is er in godsnaam mis met overgebleven boter op je mes, om dat terug te stoppen in het kuipje?
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:09 schreef Billy_Talent het volgende:
Wat is er in godsnaam mis met overgebleven boter op je mes, om dat terug te stoppen in het kuipje?
als jij de enige bent die het kuipje boter gebruikt, niks.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:09 schreef Billy_Talent het volgende:
iddquote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:16 schreef Mirjam het volgende:
[..]
als jij de enige bent die het kuipje boter gebruikt, niks.
anders is het gewoon ranzig.
als ik boter met oude broodkruimels wil, koop ik wel een pakje boter met oude broodkruimelsquote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:42 schreef Billy_Talent het volgende:
Het wordt pas erg als er jam of pindakaas ofzo in de boter zit, maar ik zie echt niet wat er mis is met boter wat je overhebt terug te stoppen in het kuipje.
Stinkkneus, het gaat erom dat sambal heel lang houdbaar is als je er niet met vieze lepels in gaat lopen scheppen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 08:41 schreef fullmetal het volgende:
[..]
Zeikwijf, het is niet dat er meer bacteriën erop komen, en als je alleen gesteriliseerd gaat eten gaat je immuunsysteem naar de klote.
Iemand die potje elke dag van die shit opdrinkt om "immuunsysteem op peil te houden"
Bedankt, ik moest er hardop om lachen!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:44 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Wat voor kankerjosti's lopen er in jouw huis? Acinonyx heeft een mongolen familie waarvan er een aantal overal kwijl achterlaat.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wel eens boter in een kuipje gezien?
Ik heb (smeerbare) roomboter in een kuipjequote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wel eens boter in een kuipje gezien?
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:05 schreef Mr-Coffee het volgende:
IDIOTEN DIE HET NODIG VINDEN OM DE HAGELSLAG RESTJES VAN HUN BORD TE LIKKEN!!
Zijn er mensen die dat doen?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 02:40 schreef Bullschnitzel. het volgende:
Of iets snijden met een mes en dat dan weer terug in het messenblok stoppen, wordt zon mooie broeicel. XD XD XD XD
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 08:44 schreef Kerol het volgende:
Of mensen die net boter op hun brood hebben gedaan en vervolgens met dezelfde mes in de jam pot, nutella pot etc. gaan
Fixedquote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:15 schreef freecell het volgende:
[..]
Jij pakt voor elke beleg een nieuw mes?
Gewoon goed afvegen aan de rand van je brood
* 3nhsCnds pakt er altijd een stukje keukenpapier bij... wel zo netjes...quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:15 schreef freecell het volgende:
[..]
Jij pakt voor elke beleg een nieuw mes?
Gewoon goed afvegen aan de rand van je bord
Echt...gast...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:04 schreef Market_Garden het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:29 schreef 3nhsCnds het volgende:
[..]
* 3nhsCnds pakt er altijd een stukje keukenpapier bij... wel zo netjes...
Ja, ik heb liever geen boter in de pot pindakaas (om maar wat te noemen)...quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:31 schreef freecell het volgende:
[..]
Dus jij zit aan tafel, met een gezelschap te eten, pakt een boterham, pakt (teveel?) boter, smeert je brood met boter, maakt hem schoon met keukenpapier en gaat dan verder met smeren?
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:31 schreef Michielos het volgende:
het ergste vind ik mensen die smekken tijdens het eten of met open mond eten!!
Ik heb nooit boter in mijn beleg, ik veeg mijn mes volledig af aan mijn broodquote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:33 schreef 3nhsCnds het volgende:
[..]
Ja, ik heb liever geen boter in de pot pindakaas (om maar wat te noemen)...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |