Ik vind voorgesneden kaas in van die plastic verpakking toch echt minder lekker smaken. En als luilak heb ik een hoop verschillende soorten/merken geproefd.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:40 schreef 3nhsCnds het volgende:
[..]
Ik kan het niet met je eens zijn... het is uiteraard ook sterk afhankelijk van het merk.. de ene kaas is de andere niet, zo heb ook ik een specifieke voorkeur...
Misschien gebruik ik hier wel gewoon boter uit een pakje!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Sukkels die boter tegen margarine zeggen
Ieder zijn dingquote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik vind voorgesneden kaas in van die plastic verpakking toch echt minder lekker smaken. En als luilak heb ik een hoop verschillende soorten/merken geproefd.
Je zei kuipjequote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:44 schreef Linlinlin het volgende:
[..]
Misschien gebruik ik hier wel gewoon boter uit een pakje!
duidelijkquote:
fuck you kankerslet, wat is daar erg aan ?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:24 schreef Linlinlin het volgende:
[..]
Of mensen die boter terugdoen in het kuipje terwijl er kruimels van brood/beschuit aanzitten!
Wat voor kankerjosti's lopen er in jouw huis? Acinonyx heeft een mongolen familie waarvan er een aantal overal kwijl achterlaat.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:35 schreef Acinonyx het volgende:
Of mensen die uit de fles drinken bij een fles limonade, waardoor er na een tijdje helemaal geen prik meer in zit en zo'n laagje schuim annex speeksel
ZUCHT! Is het nou zo moeilijk dan om na te denken?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:19 schreef TNA het volgende:
Er zijn teveel mensen die niet fatsoenlijk met dagelijkse voedingsmiddelen om kunnen gaan. Ik presenteer u bij dezen een selectie voorbeelden. Deze mensen snappen niet:
- Hoe je yoghurt/vla moet schenken uit een pak, waardoor de inhoud langs het karton loopt en opdroogt
- Hoe je honing/stroop op je brood moet doen, waardoor de hele pot kleeft
- Hoe je kaas moet schaven, waardoor de kaas in een halfpipe voor kabouters transformeert
Klacht: mensen die dagelijkse voedingsmiddelen niet kunnen hanteren [ afbeelding ]
Je koopt zeker ook condooms met een smaakjequote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:50 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
ZUCHT! Is het nou zo moeilijk dan om na te denken?
-Yoghurt en kwark koop je in kant en klare bakjes voor eenmalig gebruik.(in smaken als "Spaanse bloedsinaasappel)
-Honing koop je niet in een pot maar in een tube met een antilekventiel.
-Kaas koop je in voorgesneden plakken en geen pauperig blok uit de jaren 40-45.
Conclusie: TS is een ouderwetse schraperige faalbaas!
Dat overkomt mij altijdquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:19 schreef TNA het volgende:
Er zijn teveel mensen die niet fatsoenlijk met dagelijkse voedingsmiddelen om kunnen gaan. Ik presenteer u bij dezen een selectie voorbeelden. Deze mensen snappen niet:
- Hoe je yoghurt/vla moet schenken uit een pak, waardoor de inhoud langs het karton loopt en opdroogt
- Hoe je honing/stroop op je brood moet doen, waardoor de hele pot kleeft
- Hoe je kaas moet schaven, waardoor de kaas in een halfpipe voor kabouters transformeert
Klacht: mensen die dagelijkse voedingsmiddelen niet kunnen hanteren [ afbeelding ]
3 pagina's voordat iemand pas met deze post kwam? Wow.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:50 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
ZUCHT! Is het nou zo moeilijk dan om na te denken?
-Yoghurt en kwark koop je in kant en klare bakjes voor eenmalig gebruik.(in smaken als "Spaanse bloedsinaasappel)
-Honing koop je niet in een pot maar in een tube met een antilekventiel.
-Kaas koop je in voorgesneden plakken en geen pauperig blok uit de jaren 40-45.
Conclusie: TS is een ouderwetse schraperige faalbaas!
Zeikwijf, het is niet dat er meer bacteriën erop komen, en als je alleen gesteriliseerd gaat eten gaat je immuunsysteem naar de klote.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:21 schreef Kentoet het volgende:
Met een vieze/gebruikte lepel in de sambalpot scheppen.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Sukkels die boter tegen margarine zeggen
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:15 schreef Repeat het volgende:
[..]
Welke holbewoner gaat er nou nog z'n eigen kaas staan schaven als iemand anders dat ook voor je kan doen, en nog beter ook
Precies.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 08:54 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Niet voorgesneden kaas is meestal het verst/beste en daardoor het lekkerste.
Een blok kaas van de markt droogt echter snel uit in de koelkast, en een pakje kaasplakjes is in 2 dagen opquote:Op zaterdag 25 juli 2009 08:54 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Niet voorgesneden kaas is meestal het verst/beste en daardoor het lekkerste.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |