Ja, laten we vooral met z'n allen dommer en dommer worden...quote:
hoe weet je dat hij margarine bedoeltquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Sukkels die boter tegen margarine zeggen
Hoezo maakt zoiets je dom? Hoeveel hersenscellen heb je nodig om kaas te schaven?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:04 schreef Market_Garden het volgende:
[..]
Ja, laten we vooral met z'n allen dommer en dommer worden...
voorgesneden kaas kopen...
wat is daar dom aan. lekker makkelijk toch.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:04 schreef Market_Garden het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik dus ook eigenlijk.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:39 schreef Mirjam het volgende:
[..]
kan mij dat schelen.
als ze maar niet daarna de lepel terugstoppen in de pot
En het nog niet doen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:05 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Hoezo maakt zoiets je dom? Hoeveel hersenscellen heb je nodig om kaas te schaven?
daar irriteer ik me al jaren aanquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:24 schreef Linlinlin het volgende:
[..]
Of mensen die boter terugdoen in het kuipje terwijl er kruimels van brood/beschuit aanzitten!
Welke holbewoner gaat er nou nog z'n eigen kaas staan schaven als iemand anders dat ook voor je kan doen, en nog beter ookquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:04 schreef Market_Garden het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Ik word er niet slimmer van, jij wel? Hoezo moeilijk doen als je plakjes kaas kan kopen?quote:
Of mensen die rechtstreeks uit pakken melk/flessen frisdrank enz. drinken en ze dan gewoon terugzetten in de koelkastquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:47 schreef Ayca het volgende:
[..]
en het daarna gaan likken!![]()
kan ik meteen mijn pak yoghurt weggooien
Dat is heerlijkquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Of mensen die rechtstreeks uit pakken melk/flessen frisdrank enz. drinken en ze dan doodnormaal terugzetten in de koelkast.
Ik hoop dan meestal dat er schimmel in het pak zit.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Of mensen die rechtstreeks uit pakken melk/flessen frisdrank enz. drinken en ze dan gewoon terugzetten in de koelkast.
Dat is voor ongemanierde, onhygiënische, achterbakse en luie dondersquote:
Eens.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat is voor ongemanierde, onhygiënische, achterbakse en luie donders.
En nog een: mensen die smeerbroodbeleg op hun mes hebben zitten en dan met een vies mes in het pakje boter gaan zitten wroeten.
Heerlijk tochquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat is voor ongemanierde, onhygiënische, achterbakse en luie donders.
En nog een: mensen die smeerbroodbeleg op hun mes hebben zitten en dan met een vies mes in het pakje boter gaan zitten wroeten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |