Wie draait daar/welk feest?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:31 schreef Ticker het volgende:
He Ritmo!!!
Vanavond in Off_corso!!
Kreeg een berichtje erover op Hyves!![]()
![]()
2 miljoen mensen die redelijk tot zeer actief zijn op hyves ja. Het aantal mensen met een account is toch echt 9 miljoen officieel.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:34 schreef Biels het volgende:
Daar kun je er rustig 2 miljoen vanaf halen vermoed ik. Verder hoeft iets dat populair is niet meteen goed te zijn. Zie de top 40.
Niet helemaal waar. Een deel zijn ook klonen/nephyves en dan heb je ook nog die zielige profielen voor de hond en kat etc.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:36 schreef Ritmo het volgende:
[..]
2 miljoen mensen die redelijk tot zeer actief zijn op hyves ja. Het aantal mensen met een account is toch echt 9 miljoen officieel.
Dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:39 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Niet helemaal waar. Een deel zijn ook klonen/nephyves en dan heb je ook nog die zielige profielen voor de hond en kat etc.
Nou, het is wel een groot bijkomstig voordeel in ieder geval.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:40 schreef Inverted_World het volgende:
Denk aan oud-klasgenootjes/collega's kunnen opzoeken, noem maar op, hyves is niet enkel op 542 vriendjes te hebben en chicks te hosselen._!
Dat klopt zekerquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nou, het is wel een groot bijkomstig voordeel in ieder geval.Vooral om vakantievriendinnen thuis nog een keer uitnodigen.
Oh ja want als je op hyves zeikt ben je meteen een einzelganger.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:40 schreef Inverted_World het volgende:
Ik ben het zowaar een keer eens met Ritmo.Het is een terechte klacht, al die mensen die hier lopen te zeiken op hyves alsof het geen voordelen zou hebben tegenover hun einzelganger leventje op hun zolderkamertje.
_!
Denk aan oud-klasgenootjes/collega's kunnen opzoeken, noem maar op, hyves is niet enkel op 542 vriendjes te hebben en chicks te hosselen._!
Volgens mij zijn hier ook een hoop Emimech types die zich voordoen als een mooiboi maar in werkelijkheid lelijk zijn en om die reden geen foto online durven te zetten. Maar dat is misschien alleen een vermoeden.
Ja!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh ja want als je op hyves zeikt ben je meteen een einzelganger.
Niet direct, maar de combinatie Fokker zijn en geen hyves hebben, begint er al op te lijkenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh ja want als je op hyves zeikt ben je meteen een einzelganger.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:48 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Niet direct, maar de combinatie Fokker zijn en geen hyves hebben, begint er al op te lijken![]()
Bullshitzzzz.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:48 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Niet direct, maar de combinatie Fokker zijn en geen hyves hebben, begint er al op te lijken![]()
Haha, zeg ik dat ik het een keer met je eens ben, ben jij het schijnbaar ook met mij eens, alleen als kleine toevoeging zijn het 9/10 keer alternatievelingenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:48 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja!
9 van de 10 keer zijn het wel van die alternatieve types.
Je bent anders wel always in touch with your friends hoorrrr!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:32 schreef Fascination het volgende:
Want hyves voegt ook zo ontzettend veel toe.Simpel mannetje.
Nee raiden met je 9 level 80 Paladins voegt iets toequote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:32 schreef Fascination het volgende:
Want hyves voegt ook zo ontzettend veel toe.Simpel mannetje.
Kan me uberhaupt niet herinneren dat wij het oneens waren, ging zeker over muziek ofzo?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:50 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Haha, zeg ik dat ik het een keer met je eens ben, ben jij het schijnbaar ook met mij eens, alleen als kleine toevoeging zijn het 9/10 keer alternatievelingen. Was Emmimech zo'n metalhead dan?
![]()
Jaquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:54 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Kan me uberhaupt niet herinneren dat wij het oneens waren, ging zeker over muziek ofzo?
En honden...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:31 schreef rechterschoen het volgende:
zelfs baby's hebben tegenwoordig hyves![]()
Tegenover die miljoen Telegraaf-lezers staan ook weer 3 miljoen lezers van andere kranten.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:09 schreef Sapstengel het volgende:
In Nederland leven erg veel idioten. Zie de grote aanhang van Wilders, het grote aantal Telegraaf lezers en de 9 miljoen Hyves accounts.
Dat iedereen het doet wil niet zeggen dat jij het ook moet doen, TS is een meeloper haha.
Precies, ik snap het gezeur eigenlijk nietquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:33 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik vind Hyves leuk.Fijn om oude bekenden weer eens terug te vinden.
Bands / artiesten, verenigingen etcquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:39 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Niet helemaal waar. Een deel zijn ook klonen/nephyves en dan heb je ook nog die zielige profielen voor de hond en kat etc.
Gast daarvoor kun je je profiel toch prive maken.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:23 schreef Lulz het volgende:
De "je-kent-me-net-maar-wat-ben-jij-mooi-berichten".![]()
Als je te lang op die site zit, krijg je langzaam maar zeker het gevoel om je polsen door te snijden.
Ik wist niet dat ze die ook meetellen. Dan zijn van de 9 miljoen waarschijnlijk nog minder dan de helft echt accounts.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:44 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Bands / artiesten, verenigingen etc
Ahhh dat zijn echt foute berichten.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:23 schreef Lulz het volgende:
Als je te lang op die site zit, krijg je langzaam maar zeker het gevoel om je polsen door te snijden.
Als ik een profiel had had ik ook heel veel van zulke berichtenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:23 schreef Lulz het volgende:
Nee maar goed, eh... ik ken al weet ik hoe veel mensen die een persoonlijke, een artiesten en een bandhyve hebben, gewoon als profiel, niet als groep.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:46 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze die ook meetellen. Dan zijn van de 9 miljoen waarschijnlijk nog minder dan de helft echt accounts.
Jij hebt zeker ook geen MSN?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:49 schreef Mitchelll het volgende:
"If you go platinum it's got nothin to do with luck//It just means that a million people are stupid as fuck"
Ook toepasselijk hierop Hyves..... Overhyped gedoe altijd
Nee, maar swa.... als je niet tegen hyves bent , ben je niet cool. Maar ondertussen....quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:41 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
Precies, ik snap het gezeur eigenlijk niet
Totaal anders, Instant messaging is nuttig. Maar wat probeer je te zeggen ? dat ik daar wel aan mee 'doe' ? Doe dat al van Icq dus pleasequote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:53 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Jij hebt zeker ook geen MSN?Overhyped gedoe altijd
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:50 schreef Skylark. het volgende:
Negen miljoen Hyvers.. op dat hele kleine stukje aarde.
Die schrijf je gewoon een krabbel,
Die laat je in hun waarde.
Omdat jij ze niet krijgtquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:23 schreef Lulz het volgende:
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:23 schreef Lulz het volgende:
He ik vond laatst een briefje, ik geloof dat het aan jou was geadresseerd.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:46 schreef wallofdolls het volgende:
"Neuken? "
"Ja, met condoom, ik heb HIVes"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.><(({°>
Als je mijn eerste post had gelezen had je daaruit misschien kunnen opmaken dat hyves nog best wel zo z'n voordelen heeft.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:07 schreef Mitchelll het volgende:
[..]
Totaal anders, Instant messaging is nuttig. Maar wat probeer je te zeggen ? dat ik daar wel aan mee 'doe' ? Doe dat al van Icq dus please
Ja, want "alternatieve types" kunnen geen vrienden hebben.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:48 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja!
9 van de 10 keer zijn het wel van die alternatieve types.
Ik hoop niet dat je het nu over jezelf hebt want jij bent allesbehalve alternatief.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, want "alternatieve types" kunnen geen vrienden hebben.
Wat ben jij een bekrompen mannetje zeg.
Nee, ik heb het ook niet over mijzelf.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:38 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je het nu over jezelf hebt want jij bent allesbehalve alternatief.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:26 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
He ik vond laatst een briefje, ik geloof dat het aan jou was geadresseerd.Niet iedereen is zo goed bij als jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar moet ik je dan weer gelijk in gevenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:44 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo goed bij als jij
En door je zo op te stellen ben je misschien nog wel een grotere mongool dan de mensen die je omschrijftquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:32 schreef Mitchelll het volgende:
maargoed ik ben dan ook een beetje apart en wil niet bij de rest van de schapen horen...
dat dusquote:
Apart, als in je voelt je verheven, want zo komt het over.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:32 schreef Mitchelll het volgende:
als je inderdaad zoals eerder gepost achterloopt wel ja ..
Tuurlijk zullen er vast wel mensen zijn die het leuk vinden ... maargoed ik ben dan ook een beetje apart en wil niet bij de rest van de schapen horen...
Mensen zijn kuddevolk ..
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:30 schreef Ritmo het volgende:
Klacht: mensen die zich tegen Hyves verzetten.
Klacht: mensen die idiocratie promoten.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:30 schreef Ritmo het volgende:
De enige mensen in Nederland die nog geen Hyves-profiel hebben zijn Fok'ers (met name in KLB), baby's en bejaarden.
Klacht: mensen die zich tegen Hyves verzetten.
Hyves en MSN komen er bij mij beide niet in. Ik heb veel beters te doen dan mijn kostbare tijd in die meest debiele uitvindingen ooit te stoppen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:53 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Jij hebt zeker ook geen MSN?Overhyped gedoe altijd
Je moet er zelfs niet aan denken. Gewoon de capo di tutti capi Raymond Spanjar boycotten.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:06 schreef Kerol het volgende:
Ik was altijd te lui om een aan te maken en vind het nu al te laat om Hyves aan te maken want tis niet meer ''in'!![]()
Zoals rondhangen in het Mens Erger Je Niet forumquote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hyves en MSN komen er bij mij beide niet in. Ik heb veel beters te doen dan mijn kostbare tijd in die meest debiele uitvindingen ooit te stoppen.
[..]
Zoals een weblog bij houden die niemand bekijkt/leest. Veel Fokken.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hyves en MSN komen er bij mij beide niet in. Ik heb veel beters te doen dan mijn kostbare tijd in die meest debiele uitvindingen ooit te stoppen.
De Tour de France wordt verreden, logisch dat ik dan vanaf de middag actief ben.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:27 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Zoals een weblog bij houden die niemand bekijkt/leest. Veel Fokken._! NICE.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:32 schreef Mitchelll het volgende:
als je inderdaad zoals eerder gepost achterloopt wel ja ..
Tuurlijk zullen er vast wel mensen zijn die het leuk vinden ... maargoed ik ben dan ook een beetje apart en wil niet bij de rest van de schapen horen...
Mensen zijn kuddevolk ..
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:02 schreef Bonzai. het volgende:
Ik post ff een death metal youtube video in een Ritmo topic:
Omdat het kan.
Jaaa, daar is ie: masssaa!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:52 schreef Gehannes het volgende:
Net alsof het niet bekend is dat de mens zich gedraagt naar wat de massa doet. Als morgen opeens wordt besloten dat de meerderheid van de mensen in Nederland hun haar paars moeten verven ( 51% ). Dan loopt over een paar maand minstens 90% van de mensen met paars haar rond denk ik.
Uhuh, en jij vindt het dan extreem stoer en uniek om zomaar expres niet mee te doen!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:52 schreef Gehannes het volgende:
Net alsof het niet bekend is dat de mens zich gedraagt naar wat de massa doet. Als morgen opeens wordt besloten dat de meerderheid van de mensen in Nederland hun haar paars moeten verven ( 51% ). Dan loopt over een paar maand minstens 90% van de mensen met paars haar rond denk ik.
Ja oke maar net alsof dat dan een keuze is. Terwijl als je dan je haar paars zou verven je bewust kiest voor de massa.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Uhuh, en jij vindt het dan extreem stoer en uniek om zomaar expres niet mee te doen!![]()
![]()
![]()
Nou nou, rebelletje.
Wie is dat?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:00 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ja tis gewoon zo ga eens op een willekeurige plek omhoog staan kijken .. Binnen no time zat mensen, ieder z'n ding toch ..quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:49 schreef Ritmo het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
'Meelopen/overlopen' > check
'Schapen' > check
'Kudde(volk)' > check
Je vergeet 'massa' en 'maatschappij' nog.
Waarom kijkt iedereen dan niet constant omhoog?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:27 schreef Mitchelll het volgende:
[..]
Ja tis gewoon zo ga eens op een willekeurige plek omhoog staan kijken .. Binnen no time zat mensen, ieder z'n ding toch ..
Dude ... Ik geef aan dat als iemand iets doet dat 90 procent van de mensen volgt.. Nog een vb. Stel je staat bij een stoplicht met 10 man, als jij door rood gaat zullen er meer volgenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:29 schreef boyv het volgende:
[..]
Waarom kijkt iedereen dan niet constant omhoog?
Smart_ass, wat doe je nu?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:34 schreef Smart_ass het volgende:
http://www.krabbelgadget.nl/ leuke site voor de hyvers onder ons.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:48 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
- Voelt zich verheven boven hyves gebruikers, onterecht.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:46 schreef Inverted_World het volgende:
Alle einzelgangers/WoW-ers/Full-timefokkers bundelen hun hyves-bash-kracht wel lekker in dit topic.![]()
9 van de 10 bashers hebben hoogstwaarschijnlijk 1 van de volgende kenmerken danwel allemaal;
- Voelt zich verheven boven hyves gebruikers, onterecht.
- Schaamt zich hoogstwaarschijnlijk dusdanig voor zijn/haar uiterlijk dat een online profiel geen optie is.
- Doet zich voor als iemand die het zonde vind van zijn/haar tijd. (Ondertussen de hele dag fokken)
- Speelt WoW.
Oh, aanvullen mag, ik zal ongetwijfeld een aantal punten vergeten zijn.
Hoofdletter komma punt.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:53 schreef Dawnbreaker het volgende:
ach kut jij josti, nu copypasta ik je kutspelvaud
Ik heb ook geen hyves hoor.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:36 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Smart_ass, wat doe je nu?
Ik dacht dat je net zoals ik apert tegen Hyves was?
Sommige mensen zouden zich juist voor hun uiterlijk moeten schamen, maar doen dat onterecht niet.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:46 schreef Inverted_World het volgende:
Alle einzelgangers/WoW-ers/Full-timefokkers bundelen hun hyves-bash-kracht wel lekker in dit topic.![]()
9 van de 10 bashers hebben hoogstwaarschijnlijk 1 van de volgende kenmerken danwel allemaal;
- Schaamt zich hoogstwaarschijnlijk dusdanig voor zijn/haar uiterlijk dat een online profiel geen optie is.
- Doet zich voor als iemand die het zonde vind van zijn/haar tijd. (Ondertussen de hele dag fokken)
- Speelt WoW.
Oh, aanvullen mag, ik zal ongetwijfeld een aantal punten vergeten zijn.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:52 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
- Speelt WoW.
HET IS EEN COMPLOT!!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:27 schreef Mitchelll het volgende:
[..]
Ja tis gewoon zo ga eens op een willekeurige plek omhoog staan kijken .. Binnen no time zat mensen, ieder z'n ding toch ..
Dat zou jij waarschijnlijk ook doen, laat staan als iedereen om je heen omhoog kijkt. Wat is je punt?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:27 schreef Mitchelll het volgende:
[..]
Je moet NOOIT doen wat anderen doen, maar het tegenoverstelde, of nog liever: niets. Dat weet je toch? Al die mensen ook voor rood stoppen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:15 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Dat zou jij waarschijnlijk ook doen, laat staan als iedereen om je heen omhoog kijkt. Wat is je punt?
Er zijn wel meer dingen die je kunt doen, naast dat.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:18 schreef Heathen. het volgende:
"ja je kan dan je oudklasgenoten ontmoeten!"
MAAR DAT WIL IK NIET
Gast, wat zit jij nou kansloos met WoW (oid) termen te strooien wanneer iemand zegt geen hyves te hebben. Grow up ofzo.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:20 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Er zijn wel meer dingen die je kunt doen, naast dat.Maar ik snap dat dat lang niet zo belangrijk is als raiden met je lvl 80 paladins!!1!1!!1
![]()
Dus no offence taken.
Aw, ik snap dat het pijnlijk is om je pesters weer te zien.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:18 schreef Heathen. het volgende:
"ja je kan dan je oudklasgenoten ontmoeten!"
MAAR DAT WIL IK NIET
Hij bedoelt dat niet alles in het leven extreem nuttig hoeft te zijn. Alsof op FOK! zitten zo nuttig is.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:33 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Gast, wat zit jij nou kansloos met WoW (oid) termen te strooien wanneer iemand zegt geen hyves te hebben. Grow up ofzo.
Oh en trouwens, "oud klasgenoten" willen ontmoeten als je nog niet eens 20 bent.!! Wat een epische faal.
Waar lees jij dat ik geen 20 ben?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:33 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Gast, wat zit jij nou kansloos met WoW (oid) termen te strooien wanneer iemand zegt geen hyves te hebben. Grow up ofzo.
Oh en trouwens, "oud klasgenoten" willen ontmoeten als je nog niet eens 20 bent.!! Wat een epische faal.
Eens met Smart_assquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:33 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Tevens: Geboortedatum 22-01-1990quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:33 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Zo zie je er in ieder geval niet uit.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:41 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Waar lees jij dat ik geen 20 ben?![]()
Daarbij is er niets een faal op het moment dat het je leuk lijkt klasgenoten terug te zoeken van de basisschool en wat zij momenteel allemaal doen, best interessant. Een reünie organiseren bijvoorbeeld.
Edit; voordat we hier een discussie over krijgen, ik ben 20bijna 21
.
So? Ik zit dan ook niet tof te doen over reünies organiseren. Gast je bent bijna 21, geen 50+.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:44 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Tevens: Geboortedatum 22-01-1990_!
Sorry maar jij komt met je posts echt over als een alternatieve kerel van 25+quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:45 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
So? Ik zit dan ook niet tof te doen over reünies organiseren. Gast je bent bijna 21, geen 50+.
Haha, dan zie ik er niet zo uit, wat jij wilt. Misschien moet je iets meer door mijn sarcasme heen kijken, niet alles letterlijk opvatten e.d. MBO-detailhandel?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:45 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Zo zie je er in ieder geval niet uit.
Die mensen spreek je waarschijnlijk één keer en dan ook nooit weer. Maar als jij dat leuk vindt moet je dat gerust doen. Daarentegen zijn er zat mensen die geen zin hebben in het digitaal onderhouden van "vriendschappen" en krabbeltjes typen en oud klasgenoten opzoeken. Daar hoef je echt geen wow-er voor te zijn hoor.
Och hij zal wel wat achterlopen johquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:45 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
So? Ik zit dan ook niet tof te doen over reünies organiseren. Gast je bent bijna 21, geen 50+.
Nee ik doe LBO. En nu?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:49 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Haha, dan zie ik er niet zo uit, wat jij wilt. Misschien moet je iets meer door mijn sarcasme heen kijken, niet alles letterlijk opvatten e.d. MBO-detailhandel?
Sorry, maar ik kan er echt niets aan doen!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:47 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Sorry maar jij komt met je posts echt over als een alternatieve kerel van 25+
Vrouwen horen niet cynisch te zijn.
Ik ga hier liever niet op in om een heel nutteloze discussie te voorkomen, je hebt trouwens wel een toffe muzieksmaakquote:
Dat is dan ook kansloos, ik heb zelf enkel mensen die ik daadwerkelijk ken op hyvesquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:03 schreef Max-Westerman het volgende:
Al die mensen met meer dan 500 vrienden zijn wel altijd online op Hyves
Maar goed, ik vind zelfsquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:58 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Sorry, maar ik kan er echt niets aan doen!![]()
Je bent gewoon een tikkeltje vreemd.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:16 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Maar goed, ik vind zelfsin een post al iets 'onvrouwelijks' hebben, geen idee waarom.
Ja ik checkte jouw last.fm net ook even.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:11 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ik ga hier liever niet op in om een heel nutteloze discussie te voorkomen, je hebt trouwens wel een toffe muzieksmaak. Maargoed.
Mijn enige punt was dus dat het mij vaak opvalt dat mensen hyves compleet bashen terwijl het ook handig kan zijn, ja ook voor 20-jarige jongetjes die geen 20 lijken () en in mijn geval vind ik het voornamelijk handig om contacten te houden met mensen die je niet alledaags kan zien of spreken, een vriend van me zit bijvoorbeeld nu in nieuw-zeeland en maakt geen gebruik van MSN bijvoorbeeld.
Daarnaast valt het me vaak op dat het vaak type " Emimech " users zijn die hyves bashen.
En dan gaan voor de cockmeat-sandwich??quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:21 schreef TLC het volgende:
Als ik de keuze had tussen het aanmaken van een Hyvesprofiel en gevangen zitten op Guatanamo Bay dan koos ik toch voor Guatanamo hoor
Omdat je een beetje bekrompen bent?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:16 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Maar goed, ik vind zelfsin een post al iets 'onvrouwelijks' hebben, geen idee waarom.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:21 schreef TLC het volgende:
Als ik de keuze had tussen het aanmaken van een Hyvesprofiel en gevangen zitten op Guatanamo Bay dan koos ik toch voor Guatanamo hoor
WWOOOOOOWWW VET! Stoer man.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:21 schreef TLC het volgende:
Nee hoor, alleen op FOK! zitten gewoon zoveel autististen dat ik dergelijke woorden zo vaak moet gebruiken.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:24 schreef Core2 het volgende:
Ritmo topique. De user die iedereen te pas en te onpas contactgestoord noemt en denkt te weten hoe iemand zijn leven moet leiden.
ahh ritmo weer een topic over mensen die niet stoer/extravert zijn en die lekker bashen?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:51 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen op FOK! zitten gewoon zoveel autististen dat ik dergelijke woorden zo vaak moet gebruiken.
Niet hebben ok, maar je er helemaal tegen af zetten.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:13 schreef cultheld het volgende:
Ik heb toevallig wel Hyves, maar ik snap de mensen die het niet hebben heel goed.
Ach ja, gun de dorpsgek z'n uitlaatklepquote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:21 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Niet hebben ok, maar je er helemaal tegen af zetten.
Je moet helemaal niets hoor.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:51 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen op FOK! zitten gewoon zoveel autististen dat ik dergelijke woorden zo vaak moet gebruiken.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:30 schreef Ritmo het volgende:
De enige mensen in Nederland die nog geen Hyves-profiel hebben zijn Fok'ers (met name in KLB), baby's en bejaarden.
Harold & Kumarquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:22 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
En dan gaan voor de cockmeat-sandwich??
Hoe smaakt dat fabriekswater van Starbucks?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:21 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Niet hebben ok, maar je er helemaal tegen af zetten.
Het begint wel schrijnend te worden.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:05 schreef leeell het volgende:
[..]
ahh ritmo weer een topic over mensen die niet stoer/extravert zijn en die lekker bashen?
je valt wel in herhaling
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |