Wie draait daar/welk feest?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:31 schreef Ticker het volgende:
He Ritmo!!!
Vanavond in Off_corso!!
Kreeg een berichtje erover op Hyves!![]()
![]()
2 miljoen mensen die redelijk tot zeer actief zijn op hyves ja. Het aantal mensen met een account is toch echt 9 miljoen officieel.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:34 schreef Biels het volgende:
Daar kun je er rustig 2 miljoen vanaf halen vermoed ik. Verder hoeft iets dat populair is niet meteen goed te zijn. Zie de top 40.
Niet helemaal waar. Een deel zijn ook klonen/nephyves en dan heb je ook nog die zielige profielen voor de hond en kat etc.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:36 schreef Ritmo het volgende:
[..]
2 miljoen mensen die redelijk tot zeer actief zijn op hyves ja. Het aantal mensen met een account is toch echt 9 miljoen officieel.
Dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:39 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Niet helemaal waar. Een deel zijn ook klonen/nephyves en dan heb je ook nog die zielige profielen voor de hond en kat etc.
Nou, het is wel een groot bijkomstig voordeel in ieder geval.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:40 schreef Inverted_World het volgende:
Denk aan oud-klasgenootjes/collega's kunnen opzoeken, noem maar op, hyves is niet enkel op 542 vriendjes te hebben en chicks te hosselen._!
Dat klopt zekerquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nou, het is wel een groot bijkomstig voordeel in ieder geval.Vooral om vakantievriendinnen thuis nog een keer uitnodigen.
Oh ja want als je op hyves zeikt ben je meteen een einzelganger.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:40 schreef Inverted_World het volgende:
Ik ben het zowaar een keer eens met Ritmo.Het is een terechte klacht, al die mensen die hier lopen te zeiken op hyves alsof het geen voordelen zou hebben tegenover hun einzelganger leventje op hun zolderkamertje.
_!
Denk aan oud-klasgenootjes/collega's kunnen opzoeken, noem maar op, hyves is niet enkel op 542 vriendjes te hebben en chicks te hosselen._!
Volgens mij zijn hier ook een hoop Emimech types die zich voordoen als een mooiboi maar in werkelijkheid lelijk zijn en om die reden geen foto online durven te zetten. Maar dat is misschien alleen een vermoeden.
Ja!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh ja want als je op hyves zeikt ben je meteen een einzelganger.
Niet direct, maar de combinatie Fokker zijn en geen hyves hebben, begint er al op te lijkenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh ja want als je op hyves zeikt ben je meteen een einzelganger.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:48 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Niet direct, maar de combinatie Fokker zijn en geen hyves hebben, begint er al op te lijken![]()
Bullshitzzzz.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:48 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Niet direct, maar de combinatie Fokker zijn en geen hyves hebben, begint er al op te lijken![]()
Haha, zeg ik dat ik het een keer met je eens ben, ben jij het schijnbaar ook met mij eens, alleen als kleine toevoeging zijn het 9/10 keer alternatievelingenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:48 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja!
9 van de 10 keer zijn het wel van die alternatieve types.
Je bent anders wel always in touch with your friends hoorrrr!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:32 schreef Fascination het volgende:
Want hyves voegt ook zo ontzettend veel toe.Simpel mannetje.
Nee raiden met je 9 level 80 Paladins voegt iets toequote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:32 schreef Fascination het volgende:
Want hyves voegt ook zo ontzettend veel toe.Simpel mannetje.
Kan me uberhaupt niet herinneren dat wij het oneens waren, ging zeker over muziek ofzo?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:50 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Haha, zeg ik dat ik het een keer met je eens ben, ben jij het schijnbaar ook met mij eens, alleen als kleine toevoeging zijn het 9/10 keer alternatievelingen. Was Emmimech zo'n metalhead dan?
![]()
Jaquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:54 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Kan me uberhaupt niet herinneren dat wij het oneens waren, ging zeker over muziek ofzo?
En honden...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:31 schreef rechterschoen het volgende:
zelfs baby's hebben tegenwoordig hyves![]()
Tegenover die miljoen Telegraaf-lezers staan ook weer 3 miljoen lezers van andere kranten.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:09 schreef Sapstengel het volgende:
In Nederland leven erg veel idioten. Zie de grote aanhang van Wilders, het grote aantal Telegraaf lezers en de 9 miljoen Hyves accounts.
Dat iedereen het doet wil niet zeggen dat jij het ook moet doen, TS is een meeloper haha.
Precies, ik snap het gezeur eigenlijk nietquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:33 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik vind Hyves leuk.Fijn om oude bekenden weer eens terug te vinden.
Bands / artiesten, verenigingen etcquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:39 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Niet helemaal waar. Een deel zijn ook klonen/nephyves en dan heb je ook nog die zielige profielen voor de hond en kat etc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |