Hoop dat ze jouw auto in de gracht duwenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:28 schreef Isdatzo het volgende:
En terecht. Met een smart verdien je het gewoon om met auto en al in 't water geflikkerd te worden, ben dankbaar dat ze 't niet doen als jij erin zit.
Een smart wordt alleen gereden door homo's en huisvrouwen. Die kun je dus rustig de gracht in flikkeren. Bij andere auto's is het altijd maar even afwachten.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:32 schreef tulpie123 het volgende:
[..]
Hoop dat ze jouw auto in de gracht duwen
Prima tijdverdrijf toch? En nog goed voor de maatschappij ook. Wanneer gaan wij eens een smart in de gracht kieperen?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik vond het wel een geinige bezigheid, hoe slecht het ook is
Ik kan me zo goed voorstellen hoe dat dan gaatquote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Best hard eigenlijk. Zie het helemaal voor me.
Heb geen auto.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:32 schreef tulpie123 het volgende:
[..]
Ja, echt een excellente tijdsbestedingquote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Prima tijdverdrijf toch? En nog goed voor de maatschappij ook. Wanneer gaan wij eens een smart in de gracht kieperen?
Maar dan zeggen ze het in het marrokaansquote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik kan me zo goed voorstellen hoe dat dan gaat
"Kijk die kut auto vlak langs de gracht geparkeerd staan"
"Zullen we hem een zetje geven? Dat ding weegt toch niets..."
"Ja, lachen man"
*PLONS*
"Hahahahaha"
Nee, dan halen ze eerst de radio en tomtom eruit. Prutserquote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:36 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Maar dan zeggen ze het in het marrokaans
Prima, binnen een uur staat er een anderquote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:35 schreef Stephan1237 het volgende:
Zal ik jullie autos eens in het water gooien?? vinden jullie dat leuk
Gaat je niet lukken zonder sleutelsquote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:35 schreef Stephan1237 het volgende:
Mag ook inderdaadquote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:36 schreef Isdatzo het volgende:
Goed, verveel me toch op stage.
Ford ka's, daihatsu cuores, fiat pandas etc kunnen we ook wel proberen toch?
Als jij 1600 KG krijt weggeduwd (op handrem) dan mag je dat proberen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:35 schreef Stephan1237 het volgende:
Stoere bink hierquote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:33 schreef Biels het volgende:
[..]
Een smart wordt alleen gereden door homo's en huisvrouwen. Die kun je dus rustig de gracht in flikkeren. Bij andere auto's is het altijd maar even afwachten.
Nou, ik denk het niet. Die halen hem inderdaad leeg, maar laten hem vervolgens wel staan. Of zetten hem in de fikquote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:36 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Maar dan zeggen ze het in het marrokaans
en dan in de fik of het water in. Ligt aan de mood van de kudde.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee, dan halen ze eerst de radio en tomtom eruit. Prutser.
typisch weer een fokreactie; zolang het niets te doen heeft met jou, jouw spullen of familie (bekijk het upskirttopic eens) dan is het allemaal grappig/ valt wel mee/ waar maken mensen zich druk om.quote:
homo 13.gifquote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:39 schreef DarkElf het volgende:
[..]
typisch weer een fokreactie; zolang het niets te doen heeft met jou, jouw spullen of familie (bekijk het upskirttopic eens) dan is het allemaal grappig/ valt wel mee/ waar maken mensen zich druk om.
god wat leven mensen in hun eigen kleine egocentrische wereldje zeg ..
Zolang 't bij smarts, ka's, etc. blijft zie ik het probleem niet zoquote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:38 schreef Pakspul het volgende:
[..]
en dan in de fik of het water in. Ligt aan de mood van de kudde.
Hahah DarkElf rijdt een smartquote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:39 schreef DarkElf het volgende:
[..]
typisch weer een fokreactie; zolang het niets te doen heeft met jou, jouw spullen of familie (bekijk het upskirttopic eens) dan is het allemaal grappig/ valt wel mee/ waar maken mensen zich druk om.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:39 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ik neem even een takelwagen mee en ik takel je auto even het water in , in een diepe slootquote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:37 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Als jij 1600 KG krijt weggeduwd (op handrem) dan mag je dat proberen.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hahah DarkElf rijdt een smart.
* Isdatzo lacht en wijst.
[ afbeelding ]
kanaal of rivier heet zoiets in de bewoonde wereld.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:40 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik neem even een takelwagen mee en ik takel je auto even het water in , in een diepe sloot
Niet zo janken. Het is maar een smart. Ik zou blij zijn als ik in een moment van zwakte een Smart had gekocht en die even later in het water zag verdwijnen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:39 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nee hoor. maar goed, logischerwijs moeten mensen die niet om zoiets kunnen lachen weer uitgemaakt worden voor homo (goh orgineel) of dat ze er zelf mee rijden (goh orgineel)quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hahah DarkElf rijdt een smart.
* Isdatzo lacht en wijst.
[ afbeelding ]
Geef toe, het is best grappigquote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:39 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Eer dat je dat hebt gedaan krioelt het van de mensen en worden de wouten gebeld.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:40 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik neem even een takelwagen mee en ik takel je auto even het water in , in een diepe sloot
Heb je wel eens een smart gezien? Je gaat toch ook niet huilen als men in '45 Hitler in de sloot had gegooid?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:43 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nee hoor. maar goed, logischerwijs moeten mensen die niet om zoiets kunnen lachen weer uitgemaakt worden voor homo (goh orgineel) of dat ze er zelf mee rijden (goh orgineel)
sukkels
ja leuk, maar je blijft een loser.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:43 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nee hoor. maar goed, logischerwijs moeten mensen die niet om zoiets kunnen lachen weer uitgemaakt worden voor homo (goh orgineel) of dat ze er zelf mee rijden (goh orgineel)
sukkels
Treffende vergelijkingquote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:44 schreef Biels het volgende:
[..]
Heb je wel eens een smart gezien? Je gaat toch ook niet huilen als men in '45 Hitler in de sloot had gegooid?
Behalve ik. Ik sta vandaag al op 3 smarts.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:45 schreef Skylark. het volgende:
DarkElf, je moet gewoon in gedachten houden dat niemand op FoK! ooit het lef voor iets zou hebben, ze zijn enkel Superman achter hun Trust Gamerskeyboard met een optische World-of-Warcraft-muis van 100 euro.
Doe ik ook hoorquote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:45 schreef Skylark. het volgende:
DarkElf, je moet gewoon in gedachten houden dat niemand op FoK! ooit het lef voor iets zou hebben, ze zijn enkel Superman achter hun Trust Gamerskeyboard met een optische World-of-Warcraft-muis van 100 euro.
Dat dus. Meteen de klauwen afhakken. In dit geval zijn lijfstraffen primaquote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:45 schreef Stephan1237 het volgende:
En verdomme, je blijft van andermans spullen af, ik ga toch ook niet aan iemand anders zijn spullen zitten?
Heb je dat vóór of na de Kruul-raid gedaan?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:46 schreef Biels het volgende:
[..]
Behalve ik. Ik sta vandaag al op 3 smarts.
En stiekem toch een smart rijden, mark my wordsquote:
Neequote:
Dit is gewoon voor hun eigen bestwil. Later zullen ze dankbaar zijn!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:48 schreef foqqer het volgende:
Terechte klacht!
Je moet gewoon met je fikken van andermans spullen afblijven
als ze haar kaarten beetje goed speelt kan ze zo een beurt krijgenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En stiekem toch een smart rijden, mark my words.
Of een ford ka oid, net zo erg.
Ze is gewoon bang dat ze straks ook aan de beurt is.
Met zo'n cementblok aan de voeten... Dat zal ze leren!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:28 schreef Stephan1237 het volgende:
Die mensen die dat doen moeten we gewoon zelf in het water duwen en zo erin duwen dat ze erin blijven en niet meer eruit kunnen
Nee, dat mag je pas als je de Nederlandse taal voldoende beheerst en ik in een Smart rijdquote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:49 schreef Stephan1237 het volgende:
Isdatzo, dus van jou mag ik jou auto in de sloot takelen met mijn takelwagen of krassen maken op je auto ??
Nou idd kijk mij eens bang zijn voor een paar internet 'helden' met een grote bekquote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En stiekem toch een smart rijden, mark my words.
Of een ford ka oid, net zo erg.
Ze is gewoon bang dat ze straks ook aan de beurt is.
Niet meer in Amsterdamquote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:51 schreef P.F het volgende:
Er rijden ook leuke dames in een smart!
Valt vaak toch vies tegenquote:
Nietquote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:52 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Nou idd kijk mij eens bang zijn voor een paar internet 'helden' met een grote bek
Gooi mijn Panda maar in het water danquote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:32 schreef tulpie123 het volgende:
[..]
Tofquote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:56 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Gooi mijn Panda maar in het water dan![]()
[ afbeelding ]
![]()
Gooi maar stenen bij mijn huis.. prima. Zorg wel dat ze niet op de oprit liggen, wil je? Anders moet ik ze weer aan de kant gaan leggen enzo.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:57 schreef Stephan1237 het volgende:
Of we gooien gewoon lekker een steen bij het huis van de smartinhetwaterduwers
zo leren ze het wel af
Wind je niet zo op, jongen. Ze lachen je alleen maar uit als je er tegenin gaat.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:57 schreef Stephan1237 het volgende:
Of we gooien gewoon lekker een steen bij het huis van de smartinhetwaterduwers
zo leren ze het wel af
Vóór natuurlijk. Een raid is een serieuze zaak, daarna moet ik even afkoelen en tot mezelf komen. Momentje van rust, beetje zen, je kent het.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Heb je dat vóór of na de Kruul-raid gedaan?
Tuurlijk wel. Een smart is een lelijke kutwagen die de mensheid in zijn algeheel onteerd.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:48 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee
Maar feit blijft dat het geen fuck uitmaakt of er een smart in het water wordt geflikkerd, of een hummer, of alles wat er tussenin zit.
Dit is gewoon een vorm van sociale controlequote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:03 schreef Biels het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Een smart is een lelijke kutwagen die de mensheid in zijn algeheel onteerd.
Andere auto's zijn praktische vervoersmiddelen.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:04 schreef Stephan1237 het volgende:
@Biels dat vind jij
Ik vind smarts leuke wagentjes
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:04 schreef Stephan1237 het volgende:
@Biels dat vind jij
Dat mag je vinden. Dan kan ik begrijpen dat je in de risicogroep zit en je nu al een beetje bang aan het worden bent dat het echt een hype gaat worden.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:04 schreef Stephan1237 het volgende:
@Biels dat vind jij
Met spoiler en race-streepquote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:07 schreef boskameel het volgende:
Wat een kankerwatjes hier. Vroeger slingerden wij vrachtwagens de zee in, nadat we met onze blote handen op grizzlyberen en wolven hadden gejaagd.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:07 schreef boskameel het volgende:
Wat een kankerwatjes hier. Vroeger slingerden wij vrachtwagens de zee in, nadat we met onze blote handen op grizzlyberen en wolven hadden gejaagd.
Nou ik niet, als je zo de A-team bus wilt evenaren verdien je het dat je auto eerst in de fik gestoken wordt. En daarna de gracht in gaat.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:08 schreef Biels het volgende:
[..]
Met spoiler en race-streep. Ik zou de gracht om vergiffenis vragen wanneer ik zo'n abominatie erin zou gooien.
Jij vind een Smart een leuke wagenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:11 schreef Stephan1237 het volgende:
@jitzzzze
ga verder foto's van mij opzoeken
Hey Mike, it's amaaaazing!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:10 schreef Biels het volgende:
Die naam ook al. "Smart". Alsof het verstandig is om zo'n ding te kopen,_!!!!!
Zeker in deze tijden waarin hij zomaar in de gracht beland.
Des te meer plek is er om mijn bolide te parkerenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:12 schreef Meike26 het volgende:
Democratisch gezien, bewijzen die Smart-smijters de inwoners van Amsterdam (die geen Smart reden) een enorme dienst.... er komen weer tig parkeerplaatsen vrij !!![]()
Alleen dan weer jammer dat een Smartie telt voor een halve parkeerplek, dus zijn er maar half zoveel parkeervakken vrij gekomen
Jij vind een smart een leuke wagenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:12 schreef Stephan1237 het volgende:
@jitzzzze
Jij vind je eigen auto leuk
Vindtquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:12 schreef Stephan1237 het volgende:
@jitzzzze
Jij vind je eigen auto leuk
Dat dus.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Vindt.
En 't is iig een auto, geen smart.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:38 schreef Uro het volgende:
Een smart is inderdaad voor latente homo's en huisvrouwen. Echte mannen rijden motor.
Nog steeds een lelijke kankerwagen, die er bovendien uitziet alsof hij zo kan transformeren in Nerdatron, de WO-transformer.quote:
Nee joh, gewoon bullbar tegen de bumper en gassenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:40 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Oh wacht, ik heb nog een leuk plaatje over die rode Powerrangerquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Waar zijn de powerrangers [ afbeelding ] ?
Moet je wel een petje opzetten en half uit je raam gaan hangen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:19 schreef Biels het volgende:
Die filmpjes hebben me overtuigd. Nu wil ik ook een smart. Want doordat ze hard gaan zijn ze opeens niet meer lelijk!!!!
Deze zocht ik, leek me wel van toepassing voor jou:quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:23 schreef Stephan1237 het volgende:
Nee, zoek op jitzzzze bij google afbeeldingen en je krijgt die foto
Euh, de meeste?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:21 schreef Stephan1237 het volgende:
Isdatzo, aan welke auto's heb je geen hekel??
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:28 schreef Susteren het volgende:
[ afbeelding ]
de grote broer van de smart
Hoe verneuk ik een R8, les één.quote:
Betonnen schoenenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoe verneuk ik een R8, les één.
Auto zsm. overspuiten en de persoon die hier verantwoordelijk voor is op een dusdanige manier de gracht in pleuren dat 'ie nooit meer boven komt.
Goede comebackquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:33 schreef Stephan1237 het volgende:
Stormlooptopic
Laten we Isdatzo in het water gooien en daarna banaanuser
Veel succes gewenst.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:33 schreef Stephan1237 het volgende:
Stormlooptopic
Okay, omdat jij het zegt.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:33 schreef Stephan1237 het volgende:
Stormlooptopic
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:34 schreef Isdatzo het volgende:
't Is hier toch forum.fok.nl en niet forum.homo.nl?
Toch?
Ja sorry, maar het was zo'n sterke comeback, de humor spoot van mijn beeldscherm af. Ik móest wel!quote:
Het doet gewoon pijn hè. Dat iemand zoiets wanstaltelijks kan ontwerpen.. m'n vertrouwen in de mensheid is tot ver onder het nulpunt gedaald nu.quote:
Ja, ergens snap ik je wel. Ik moest me ook inhouden om niet zélf in de gracht te springen. Zo sterk was 'ie.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:37 schreef Biels het volgende:
[..]
Ja sorry, maar het was zo'n sterke comeback, de humor spoot van mijn beeldscherm af. Ik móest wel!
Het idee op zich is zelfs aardig te noemen, hoewel een tikje vrouwelijk. Een kleine auto (quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Het doet gewoon pijn hè. Dat iemand zoiets wanstaltelijks kan ontwerpen.. m'n vertrouwen in de mensheid is tot ver onder het nulpunt gedaald nu.
En het feit dat zoiets ook nog gekocht wordt.
Je zou fucking geld tóe moeten krijgen om in zoiets te rijden. En niet zo'n beetje ook, maar echt ton-nen.
't Is net zoiets als je lichaam verkopen. Nee, het is érger.
Erken je meerdere en rij een smart, bitch.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, ergens snap ik je wel. Ik moest me ook inhouden om niet zélf in de gracht te springen. Zo sterk was 'ie.
Moet nog even bijkomen van de schrik. *ril*.
De hele gedachtegang is fout. Een auto, voor vrouwen. Voor VROUWEN (!!).quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:39 schreef Biels het volgende:
[..]
Het idee op zich is zelfs aardig te noemen, hoewel een tikje vrouwelijk. Een kleine auto () zodat je in de stad makkelijk kan parkeren. Maar waarom, wááááááárom moeten die dingen zo ongelooflijk lelijk zijn. Is de hele designafdeling daar blind ofzo?
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:41 schreef Zwartbaard het volgende:
Toch kan je er niet omheen dat die dingen ontzettend praktisch zijn in de binnenstad.
Je kan ze werkelijk overal parkeren.
Ik ga nog liever lopen dan mezelf in een smart vertonenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:41 schreef Zwartbaard het volgende:
Toch kan je er niet omheen dat die dingen ontzettend praktisch zijn in de binnenstad.
Je kan ze werkelijk overal parkeren.
Dat heeft toch niets met een smart in de gracht te makenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:43 schreef Meike26 het volgende:
Toyota is toch met die iQ gekomen, maar echt al te slim waren ze daar ook niet...
[ afbeelding ]
Jij rijdt dus in een Smart!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:51 schreef P.F het volgende:
Er rijden ook leuke dames in een smart!
Ben jij the stigquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik ga nog liever lopen dan mezelf in een smart vertonen.
Denk dat, als men me uberhaupt zo ver krijgt om in een smart te stappen, ik m'n motoroutfit incl. spiegelvizier instap.
En het hypothetische geval dát he.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Denk dat, als men me uberhaupt zo ver krijgt om in een smart te stappen, ik in m'n motoroutfit incl. spiegelvizier instap.
Hij probeert subtiel de confrontatie te ontwijkenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En wat heeft dat met een smart in de gracht te maken?
Laat hem dat dan even ergens anders doen, we hebben het hier over smarts.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hij probeert subtiel de confrontatie te ontwijken.
Ja, daar ging ik direct al vanuitquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:45 schreef Isdatzo het volgende:
Needless to say dat 't niet erg succesvol is.
Wel als je die dingen ook in de grachten smijtquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat heeft toch niets met een smart in de gracht te maken
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:47 schreef Susteren het volgende:
dit was mijn laatste dag op de basisschool. Na de vakantie ga ik naar de brugklas
Oh ja, dan wel jaquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:47 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Wel als je die dingen ook in de grachten smijt
Ja jongens, dat snappen jullie tochquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:47 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Wel als je die dingen ook in de grachten smijt
quote:
Dat zou best geinig zijnquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:49 schreef Isdatzo het volgende:
Wanneer komt de eerste Smart-in-de-gracht-gooi-Fok!meet?
quote:
Gast.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:50 schreef Stephan1237 het volgende:
jitzzzze neem je smart mee naar de meet
Nee.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:52 schreef Stephan1237 het volgende:
@isdatzo, ja dat is werkelijk
jitzzzze heeft een Smart
jaquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:54 schreef Meike26 het volgende:
Jitzzze had toch die roze mica-gevalles-dinges
vegten?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:50 schreef Isdatzo het volgende:
Zeg, susteren.
Die ondertitel van jou. Priceless fail.
In jouw geval vast niet bewust.
Moet ik hier echt op in gaan?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:54 schreef Meike26 het volgende:
Jitzzze had toch die roze mica-gevalles-dinges
neequote:
En dan ontberen ze ook nog taalgevoel en intelligentiequote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:54 schreef Biels het volgende:
. Soms vraag ik me af of mensen bij de creatie gewoon geen enkel gevoel voor humor hebben meegekregen, of dat ik het gewoon niet begrijp.
Oh ja, van die M7793quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ventieldopjes, achterbankstiksels en raamlijsten.
Ik huil van binnen voor deze mensen, vlak voor ik ze rampeneer met een goedlopende zin.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En dan ontberen ze ook nog taalgevoel en intelligentie.
Ergens is 't wel zielig.
Gast, kap nou eens met die fucking random plaatjes te posten. Het slaat werkelijk nergens op en het doet je als een debiel voorkomen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:57 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Jij hebt deze toch??
[ afbeelding ]
Was het maar zo'n feest. Tegen een Saleen S7 zeg ik geen nee.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:57 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Jij hebt deze toch??
[ afbeelding ]
Het ergste is nog dat je ze ook kan rampeneren met een slechtlopende zinquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:58 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik huil van binnen voor deze mensen, vlak voor ik ze rampeneer met een goedlopende zin.
Laat dan eens je auto zien aangezien ik niet meer plaatjes mag posten van auto'squote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest. Tegen een Saleen S7 zeg ik geen nee.
Rectaal bij jezelf inbrengen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:59 schreef Susteren het volgende:
strand buggy![]()
wat moet je ermee???
[ afbeelding ]
Mooie auto's zijn datquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:03 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Mooie auto's zijn datMaar dat is dan ook geen uitdaging.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ok, ik ga in zo'n smart rijden en jij in zo'n bmwquote:
Zucht, klapjostiquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:04 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ok, ik ga in zo'n smart rijden en jij in zo'n bmw
Kijken welke auto het eerst in het water gaat
Alles beter dan een smart.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:05 schreef rival het volgende:
[..]
dat is een station. dus voor een huisvader onder de plak
quote:
ik vond hem wel goed bedacht. Maar alleen moet je niks over mijne zeggen...quote:
Daar kan geen auto tegen opquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:07 schreef Meike26 het volgende:
Mag ik wat opbichten jongens....x 5000 Ik heb zojuist DE smart gevonden die ik wel leuk vind !!
[ afbeelding ]
Ik moest glimlachenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:07 schreef Meike26 het volgende:
Mag ik wat opbichten jongens....x 5000 Ik heb zojuist DE smart gevonden die ik wel leuk vind !!
[ afbeelding ]
En al zou het je wel lukken dan heb ik binnen een uur weer een anderequote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:06 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ben wel jaloers op je auto![]()
die kan je tenminste niet in het water duwen
Voor de duidelijkheid.quote:
Pfff blijkbaar was de dubbelzinnigheid niet duidelijk genoeg.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Denk dat, als men me uberhaupt zo ver krijgt om in een smart te stappen, ik in m'n motoroutfit incl. spiegelvizier instap.
Dat is wel erg snelquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En al zou het je wel lukken dan heb ik binnen een uur weer een andere
Wees dan eens duidelijk, je lijkt wel een homoquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:10 schreef Zwartbaard het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid.
Ik doelde dus op een gracht hé.
Helaas, dat zal nooit gebeuren.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:12 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Dat is wel erg snel
en tussendoor krijg je een smart
Ik zou em kopenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:07 schreef Meike26 het volgende:
[ afbeelding ]
welke?quote:
Zelfs ik weet wat een Hayabusa is, terwijl ik helemaal geen verstand heb van die dingenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:26 schreef Meike26 het volgende:
Nee, ik heb geen Smart...
Was een beetje op YT aan het kijken, hoe ze een Hayabusa (?) motor blok in een Smart hadden gelepeld... en daarmee niet eens meer normaal kunnen rijden..
Heheh ja die ken ik.. instant drift.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:26 schreef Meike26 het volgende:
Nee, ik heb geen Smart...
Was een beetje op YT aan het kijken, hoe ze een Hayabusa (?) motor blok in een Smart hadden gelepeld... en daarmee niet eens meer normaal kunnen rijden..
Noordzeekanaal grachtquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik hoop het Noordzeekanaal, en dat zo'n oceaantanker dan over je heen vaart
Zuchtquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:28 schreef Meike26 het volgende:
Oceaantanker in het noordzee kanaal ?
![]()
Weet je hoe groot die dingen zijn + wat voor een diepgang het noordzee kanaal heeft..
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:30 schreef Biogarde het volgende:
Ik vind ze wel wat hebben. Ze rijden heerlijk en er past een kratje bier in de kofferbak.
Maar dat is het ook wel eigenlijk.
We weten hoe je er over denkt inmiddels. Maar dat hebben we ook met jou.quote:
Ik zal me even omdraaien, moment.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:28 schreef Meike26 het volgende:
Oceaantanker in het noordzee kanaal ?
![]()
Weet je hoe groot die dingen zijn + wat voor een diepgang het noordzee kanaal heeft..
Zeg dan niets...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik hoop het Noordzeekanaal, en dat zo'n oceaantanker dan over je heen vaart
Ken ook iemand die een FZR-blok in een zelfbouw-kart gehangen heeft. Best grappig hoorquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:31 schreef Meike26 het volgende:
Ik weet ook wle wat een hayabusa is, maar hoe kom je er met je harses bij om dat motorblok op te offeren voor een Smart... ?
"Goh, nu ik mijn Corvette al een jaartje heb, wil ik wel weer eens wat anders..... zal ik het motorblok voor de grap eens in de Mini van mijn buurman gooien en kijken wat er gebeurt.... ??
Niet dat ik een Corvette heb hoor....
Dat weet ik, maar ik moest het toch even zeggen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:32 schreef Biogarde het volgende:
[..]
We weten hoe je er over denkt inmiddels. Maar dat hebben we ook met jou.
Het is mijn uitzicht vanaf mijn werk, best geinig als je even niets te doen hebt.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:37 schreef Meike26 het volgende:
Heilige koeien.... past daar zo'n oceaantanker door?![]()
Zal wel behoorlijk maf plaatje/gezicht zijn als zo'n ding voorbij schuift door het landschap....
Laat me niet lachen, Amsterdam is qua overslag helemaal niks vergeleken bij Rotterdam natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik zal me even omdraaien, moment.
Ah, er komt er zojuist eentje voorbij. Een rode, met een witte opbouw.
Zucht, omdat er ééntje voorbij komt varen beweer ik direct dat de haven van Amsterdam groter en beter is dan die van Rotterdam?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Laat me niet lachen, Amsterdam is qua overslag helemaal niks vergeleken bij Rotterdam natuurlijk.
als je niks beters gewend bentquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:30 schreef Biogarde het volgende:
Ze rijden heerlijk
wij hebben laatst een kawasaki blok in een invalidewagen gebouwdquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:31 schreef Meike26 het volgende:
Ik weet ook wle wat een hayabusa is, maar hoe kom je er met je harses bij om dat motorblok op te offeren voor een Smart... ?
"Goh, nu ik mijn Corvette al een jaartje heb, wil ik wel weer eens wat anders..... zal ik het motorblok voor de grap eens in de Mini van mijn buurman gooien en kijken wat er gebeurt.... ??
Niet dat ik een Corvette heb hoor....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |