Betonnen schoenenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoe verneuk ik een R8, les één.
Auto zsm. overspuiten en de persoon die hier verantwoordelijk voor is op een dusdanige manier de gracht in pleuren dat 'ie nooit meer boven komt.
Goede comebackquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:33 schreef Stephan1237 het volgende:
Stormlooptopic
Laten we Isdatzo in het water gooien en daarna banaanuser
Veel succes gewenst.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:33 schreef Stephan1237 het volgende:
Stormlooptopic
Okay, omdat jij het zegt.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:33 schreef Stephan1237 het volgende:
Stormlooptopic
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:34 schreef Isdatzo het volgende:
't Is hier toch forum.fok.nl en niet forum.homo.nl?
Toch?
Ja sorry, maar het was zo'n sterke comeback, de humor spoot van mijn beeldscherm af. Ik móest wel!quote:
Het doet gewoon pijn hè. Dat iemand zoiets wanstaltelijks kan ontwerpen.. m'n vertrouwen in de mensheid is tot ver onder het nulpunt gedaald nu.quote:
Ja, ergens snap ik je wel. Ik moest me ook inhouden om niet zélf in de gracht te springen. Zo sterk was 'ie.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:37 schreef Biels het volgende:
[..]
Ja sorry, maar het was zo'n sterke comeback, de humor spoot van mijn beeldscherm af. Ik móest wel!
Het idee op zich is zelfs aardig te noemen, hoewel een tikje vrouwelijk. Een kleine auto (quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Het doet gewoon pijn hè. Dat iemand zoiets wanstaltelijks kan ontwerpen.. m'n vertrouwen in de mensheid is tot ver onder het nulpunt gedaald nu.
En het feit dat zoiets ook nog gekocht wordt.
Je zou fucking geld tóe moeten krijgen om in zoiets te rijden. En niet zo'n beetje ook, maar echt ton-nen.
't Is net zoiets als je lichaam verkopen. Nee, het is érger.
Erken je meerdere en rij een smart, bitch.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, ergens snap ik je wel. Ik moest me ook inhouden om niet zélf in de gracht te springen. Zo sterk was 'ie.
Moet nog even bijkomen van de schrik. *ril*.
De hele gedachtegang is fout. Een auto, voor vrouwen. Voor VROUWEN (!!).quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:39 schreef Biels het volgende:
[..]
Het idee op zich is zelfs aardig te noemen, hoewel een tikje vrouwelijk. Een kleine auto () zodat je in de stad makkelijk kan parkeren. Maar waarom, wááááááárom moeten die dingen zo ongelooflijk lelijk zijn. Is de hele designafdeling daar blind ofzo?
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:41 schreef Zwartbaard het volgende:
Toch kan je er niet omheen dat die dingen ontzettend praktisch zijn in de binnenstad.
Je kan ze werkelijk overal parkeren.
Ik ga nog liever lopen dan mezelf in een smart vertonenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:41 schreef Zwartbaard het volgende:
Toch kan je er niet omheen dat die dingen ontzettend praktisch zijn in de binnenstad.
Je kan ze werkelijk overal parkeren.
Dat heeft toch niets met een smart in de gracht te makenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:43 schreef Meike26 het volgende:
Toyota is toch met die iQ gekomen, maar echt al te slim waren ze daar ook niet...
[ afbeelding ]
Jij rijdt dus in een Smart!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:51 schreef P.F het volgende:
Er rijden ook leuke dames in een smart!
Ben jij the stigquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik ga nog liever lopen dan mezelf in een smart vertonen.
Denk dat, als men me uberhaupt zo ver krijgt om in een smart te stappen, ik m'n motoroutfit incl. spiegelvizier instap.
En het hypothetische geval dát he.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik ga nog liever lopen dan mezelf in een smart vertonen.
Denk dat, als men me uberhaupt zo ver krijgt om in een smart te stappen, ik in m'n motoroutfit incl. spiegelvizier instap.
Hij probeert subtiel de confrontatie te ontwijkenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En wat heeft dat met een smart in de gracht te maken?
Laat hem dat dan even ergens anders doen, we hebben het hier over smarts.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hij probeert subtiel de confrontatie te ontwijken.
Ja, daar ging ik direct al vanuitquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:45 schreef Isdatzo het volgende:
Needless to say dat 't niet erg succesvol is.
Wel als je die dingen ook in de grachten smijtquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat heeft toch niets met een smart in de gracht te maken
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:47 schreef Susteren het volgende:
dit was mijn laatste dag op de basisschool. Na de vakantie ga ik naar de brugklas
Oh ja, dan wel jaquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:47 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Wel als je die dingen ook in de grachten smijt
Ja jongens, dat snappen jullie tochquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:47 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Wel als je die dingen ook in de grachten smijt
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |