Treffende vergelijkingquote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:44 schreef Biels het volgende:
[..]
Heb je wel eens een smart gezien? Je gaat toch ook niet huilen als men in '45 Hitler in de sloot had gegooid?
Behalve ik. Ik sta vandaag al op 3 smarts.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:45 schreef Skylark. het volgende:
DarkElf, je moet gewoon in gedachten houden dat niemand op FoK! ooit het lef voor iets zou hebben, ze zijn enkel Superman achter hun Trust Gamerskeyboard met een optische World-of-Warcraft-muis van 100 euro.
Doe ik ook hoorquote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:45 schreef Skylark. het volgende:
DarkElf, je moet gewoon in gedachten houden dat niemand op FoK! ooit het lef voor iets zou hebben, ze zijn enkel Superman achter hun Trust Gamerskeyboard met een optische World-of-Warcraft-muis van 100 euro.
Dat dus. Meteen de klauwen afhakken. In dit geval zijn lijfstraffen primaquote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:45 schreef Stephan1237 het volgende:
En verdomme, je blijft van andermans spullen af, ik ga toch ook niet aan iemand anders zijn spullen zitten?
Heb je dat vóór of na de Kruul-raid gedaan?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:46 schreef Biels het volgende:
[..]
Behalve ik. Ik sta vandaag al op 3 smarts.
En stiekem toch een smart rijden, mark my wordsquote:
Neequote:
Dit is gewoon voor hun eigen bestwil. Later zullen ze dankbaar zijn!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:48 schreef foqqer het volgende:
Terechte klacht!
Je moet gewoon met je fikken van andermans spullen afblijven
als ze haar kaarten beetje goed speelt kan ze zo een beurt krijgenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En stiekem toch een smart rijden, mark my words.
Of een ford ka oid, net zo erg.
Ze is gewoon bang dat ze straks ook aan de beurt is.
Met zo'n cementblok aan de voeten... Dat zal ze leren!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:28 schreef Stephan1237 het volgende:
Die mensen die dat doen moeten we gewoon zelf in het water duwen en zo erin duwen dat ze erin blijven en niet meer eruit kunnen
Nee, dat mag je pas als je de Nederlandse taal voldoende beheerst en ik in een Smart rijdquote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:49 schreef Stephan1237 het volgende:
Isdatzo, dus van jou mag ik jou auto in de sloot takelen met mijn takelwagen of krassen maken op je auto ??
Nou idd kijk mij eens bang zijn voor een paar internet 'helden' met een grote bekquote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En stiekem toch een smart rijden, mark my words.
Of een ford ka oid, net zo erg.
Ze is gewoon bang dat ze straks ook aan de beurt is.
Niet meer in Amsterdamquote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:51 schreef P.F het volgende:
Er rijden ook leuke dames in een smart!
Valt vaak toch vies tegenquote:
Nietquote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:52 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Nou idd kijk mij eens bang zijn voor een paar internet 'helden' met een grote bek
Gooi mijn Panda maar in het water danquote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:32 schreef tulpie123 het volgende:
[..]
Hoop dat ze jouw auto in de gracht duwen
Tofquote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:56 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Gooi mijn Panda maar in het water dan![]()
[ afbeelding ]
![]()
Gooi maar stenen bij mijn huis.. prima. Zorg wel dat ze niet op de oprit liggen, wil je? Anders moet ik ze weer aan de kant gaan leggen enzo.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:57 schreef Stephan1237 het volgende:
Of we gooien gewoon lekker een steen bij het huis van de smartinhetwaterduwers
zo leren ze het wel af
Wind je niet zo op, jongen. Ze lachen je alleen maar uit als je er tegenin gaat.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:57 schreef Stephan1237 het volgende:
Of we gooien gewoon lekker een steen bij het huis van de smartinhetwaterduwers
zo leren ze het wel af
Vóór natuurlijk. Een raid is een serieuze zaak, daarna moet ik even afkoelen en tot mezelf komen. Momentje van rust, beetje zen, je kent het.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Heb je dat vóór of na de Kruul-raid gedaan?
Tuurlijk wel. Een smart is een lelijke kutwagen die de mensheid in zijn algeheel onteerd.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:48 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee
Maar feit blijft dat het geen fuck uitmaakt of er een smart in het water wordt geflikkerd, of een hummer, of alles wat er tussenin zit.
Dit is gewoon een vorm van sociale controlequote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:03 schreef Biels het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Een smart is een lelijke kutwagen die de mensheid in zijn algeheel onteerd.
Andere auto's zijn praktische vervoersmiddelen.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:04 schreef Stephan1237 het volgende:
@Biels dat vind jij
Ik vind smarts leuke wagentjes
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:04 schreef Stephan1237 het volgende:
@Biels dat vind jij
Dat mag je vinden. Dan kan ik begrijpen dat je in de risicogroep zit en je nu al een beetje bang aan het worden bent dat het echt een hype gaat worden.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:04 schreef Stephan1237 het volgende:
@Biels dat vind jij
Met spoiler en race-streepquote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:07 schreef boskameel het volgende:
Wat een kankerwatjes hier. Vroeger slingerden wij vrachtwagens de zee in, nadat we met onze blote handen op grizzlyberen en wolven hadden gejaagd.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:07 schreef boskameel het volgende:
Wat een kankerwatjes hier. Vroeger slingerden wij vrachtwagens de zee in, nadat we met onze blote handen op grizzlyberen en wolven hadden gejaagd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |