Mag ook inderdaadquote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:36 schreef Isdatzo het volgende:
Goed, verveel me toch op stage.
Ford ka's, daihatsu cuores, fiat pandas etc kunnen we ook wel proberen toch?
Als jij 1600 KG krijt weggeduwd (op handrem) dan mag je dat proberen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:35 schreef Stephan1237 het volgende:
Zal ik jullie autos eens in het water gooien?? vinden jullie dat leuk
Stoere bink hierquote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:33 schreef Biels het volgende:
[..]
Een smart wordt alleen gereden door homo's en huisvrouwen. Die kun je dus rustig de gracht in flikkeren. Bij andere auto's is het altijd maar even afwachten.
Nou, ik denk het niet. Die halen hem inderdaad leeg, maar laten hem vervolgens wel staan. Of zetten hem in de fikquote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:36 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Maar dan zeggen ze het in het marrokaans
en dan in de fik of het water in. Ligt aan de mood van de kudde.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee, dan halen ze eerst de radio en tomtom eruit. Prutser.
typisch weer een fokreactie; zolang het niets te doen heeft met jou, jouw spullen of familie (bekijk het upskirttopic eens) dan is het allemaal grappig/ valt wel mee/ waar maken mensen zich druk om.quote:
homo 13.gifquote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:39 schreef DarkElf het volgende:
[..]
typisch weer een fokreactie; zolang het niets te doen heeft met jou, jouw spullen of familie (bekijk het upskirttopic eens) dan is het allemaal grappig/ valt wel mee/ waar maken mensen zich druk om.
god wat leven mensen in hun eigen kleine egocentrische wereldje zeg ..
Zolang 't bij smarts, ka's, etc. blijft zie ik het probleem niet zoquote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:38 schreef Pakspul het volgende:
[..]
en dan in de fik of het water in. Ligt aan de mood van de kudde.
Hahah DarkElf rijdt een smartquote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:39 schreef DarkElf het volgende:
[..]
typisch weer een fokreactie; zolang het niets te doen heeft met jou, jouw spullen of familie (bekijk het upskirttopic eens) dan is het allemaal grappig/ valt wel mee/ waar maken mensen zich druk om.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:39 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ik neem even een takelwagen mee en ik takel je auto even het water in , in een diepe slootquote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:37 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Als jij 1600 KG krijt weggeduwd (op handrem) dan mag je dat proberen.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hahah DarkElf rijdt een smart.
* Isdatzo lacht en wijst.
[ afbeelding ]
kanaal of rivier heet zoiets in de bewoonde wereld.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:40 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik neem even een takelwagen mee en ik takel je auto even het water in , in een diepe sloot
Niet zo janken. Het is maar een smart. Ik zou blij zijn als ik in een moment van zwakte een Smart had gekocht en die even later in het water zag verdwijnen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:39 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nee hoor. maar goed, logischerwijs moeten mensen die niet om zoiets kunnen lachen weer uitgemaakt worden voor homo (goh orgineel) of dat ze er zelf mee rijden (goh orgineel)quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hahah DarkElf rijdt een smart.
* Isdatzo lacht en wijst.
[ afbeelding ]
Geef toe, het is best grappigquote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:39 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Eer dat je dat hebt gedaan krioelt het van de mensen en worden de wouten gebeld.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:40 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik neem even een takelwagen mee en ik takel je auto even het water in , in een diepe sloot
Heb je wel eens een smart gezien? Je gaat toch ook niet huilen als men in '45 Hitler in de sloot had gegooid?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:43 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nee hoor. maar goed, logischerwijs moeten mensen die niet om zoiets kunnen lachen weer uitgemaakt worden voor homo (goh orgineel) of dat ze er zelf mee rijden (goh orgineel)
sukkels
ja leuk, maar je blijft een loser.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:43 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nee hoor. maar goed, logischerwijs moeten mensen die niet om zoiets kunnen lachen weer uitgemaakt worden voor homo (goh orgineel) of dat ze er zelf mee rijden (goh orgineel)
sukkels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |