Nou ik niet, als je zo de A-team bus wilt evenaren verdien je het dat je auto eerst in de fik gestoken wordt. En daarna de gracht in gaat.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:08 schreef Biels het volgende:
[..]
Met spoiler en race-streep. Ik zou de gracht om vergiffenis vragen wanneer ik zo'n abominatie erin zou gooien.
Jij vind een Smart een leuke wagenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:11 schreef Stephan1237 het volgende:
@jitzzzze
ga verder foto's van mij opzoeken
Hey Mike, it's amaaaazing!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:10 schreef Biels het volgende:
Die naam ook al. "Smart". Alsof het verstandig is om zo'n ding te kopen,_!!!!!
Zeker in deze tijden waarin hij zomaar in de gracht beland.
Des te meer plek is er om mijn bolide te parkerenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:12 schreef Meike26 het volgende:
Democratisch gezien, bewijzen die Smart-smijters de inwoners van Amsterdam (die geen Smart reden) een enorme dienst.... er komen weer tig parkeerplaatsen vrij !!![]()
Alleen dan weer jammer dat een Smartie telt voor een halve parkeerplek, dus zijn er maar half zoveel parkeervakken vrij gekomen
Jij vind een smart een leuke wagenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:12 schreef Stephan1237 het volgende:
@jitzzzze
Jij vind je eigen auto leuk
Vindtquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:12 schreef Stephan1237 het volgende:
@jitzzzze
Jij vind je eigen auto leuk
Dat dus.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Vindt.
En 't is iig een auto, geen smart.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:38 schreef Uro het volgende:
Een smart is inderdaad voor latente homo's en huisvrouwen. Echte mannen rijden motor.
Nog steeds een lelijke kankerwagen, die er bovendien uitziet alsof hij zo kan transformeren in Nerdatron, de WO-transformer.quote:
Nee joh, gewoon bullbar tegen de bumper en gassenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:40 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik neem even een takelwagen mee en ik takel je auto even het water in , in een diepe sloot
Oh wacht, ik heb nog een leuk plaatje over die rode Powerrangerquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Waar zijn de powerrangers [ afbeelding ] ?
Moet je wel een petje opzetten en half uit je raam gaan hangen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:19 schreef Biels het volgende:
Die filmpjes hebben me overtuigd. Nu wil ik ook een smart. Want doordat ze hard gaan zijn ze opeens niet meer lelijk!!!!
Deze zocht ik, leek me wel van toepassing voor jou:quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:23 schreef Stephan1237 het volgende:
Nee, zoek op jitzzzze bij google afbeeldingen en je krijgt die foto
Euh, de meeste?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:21 schreef Stephan1237 het volgende:
Isdatzo, aan welke auto's heb je geen hekel??
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:28 schreef Susteren het volgende:
[ afbeelding ]
de grote broer van de smart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |