Idd. Nu mag hij gaan solliciteren.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:10 schreef Xebber het volgende:
Ontslagen.
Was natuurlijk een kwestie van tijd natuurlijk.
Lamon kan heel goed (én lang) kanoenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:10 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja. Heb ondertussen wel een bootje nodig, zo nat is het.. [ afbeelding ]
Ik zou een andere pasfoto gebruikenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Idd. Nu mag hij gaan solliciteren.
Succes.
..om weer even on-topic te gaan, is het terecht dat hij daarvor ontslagen wordt en een teletekstpagina krijgt?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:14 schreef Maikuuul het volgende:
Whehe een kansloze rukker filmt onder rokjes
Royal Sadness is hier wel op zijn plek
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:17 schreef Lamon het volgende:
Want dan zijn er genoeg users hier die hetzelfde lot verdienen.
De vrouwen in kwestie hebben in het openbaar gelopen. De mensen op internet zetten hun fotos in hun fotoboek, wetend dat er gekloot mee kan worden. Of je moet ernstig naief zijn.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:17 schreef Lamon het volgende:
[..]
..om weer even on-topic te gaan, is het terecht dat hij daarvor ontslagen wordt en een teletekstpagina krijgt?
Tjah hij had het gewoon wat stiller moeten houden ipv overal openbaar te maken.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:17 schreef Lamon het volgende:
[..]
..om weer even on-topic te gaan, is het terecht dat hij daarvor ontslagen wordt en een teletekstpagina krijgt?
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:17 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ja, mag ik?!quote:
Tuurlijk. Als ik zo'n collega zou hebben... Brrr..quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:17 schreef Lamon het volgende:
[..]
Hoho, ik heb ze ook niet gezien, vind het ook pervers, en ja, ik vind het dan terecht dat hij is ontslagen. Leuk voor je vrouwelijke medewerkers, wie zegt dat hij dat niet nog een keer gaat doen? Omdat ie dan weer gepakt wordt? Ja dat houdt mensen inderdaad tegen in hun criminele levenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:22 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ja, mag ik?!
Het is toch GVD zo, ik ben waarschijnlijk de enige FOK!ker die die domme filmpjes echt niet bekeken heeft, omdat ik geen upskirts hoef te zien van meisjes die daar niet om gevraagd hebben, maar ik ben de creep hier natuurlijk...
Kan je zeggen wat je wilt maar als je met je blote kut voor de cam gaat zitten weet je dat de kans erin zit dat het opgenomen wordt.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Tuurlijk. Als ik zo'n collega zou hebben... Brrr..
Nou mag ik bij de post geen rokjes aan, maar toch..
Er zijn wel ernstige gevallen te bedenken. Exvriend van een klasgenootje van mij van 4 jaar terug, had een filmpje van haar waarin ze zichzelf bevredigde met een deobus. Ze liet dat dus zien op de webcam en die exvriend heeft het opgenomen. Paar maanden later wilde ze het uitmaken en toen ging die dreigen dat hij het filmpje op internet zou zetten. Ze dacht dat hij blufte... Niet dus...
Filmpje ging het hele land door + hyves + foto's + adresgegevens etc... Internet is eng
nee, jij komt toch niet klaar, waarom zou je die filmpjes bekijkenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:22 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ja, mag ik?!
Het is toch GVD zo, ik ben waarschijnlijk de enige FOK!ker die die domme filmpjes echt niet bekeken heeft, omdat ik geen upskirts hoef te zien van meisjes die daar niet om gevraagd hebben, maar ik ben de creep hier natuurlijk...
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:50 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik zit aan de anti-depressiva, en dat heeft invloed op mijn seksdrive, dus met heeeel veel moeite ben ik in staat om eens in de 3 weken klaar te komen, dus niet freudiaans voor mij persoonlijk, vrees ik.
(..ik ben trouwens wel in staat om een erectie te krijgen, dus dat maakt mij op dit moment die beste bedpartner ooit. Iemand die de hele nacht door kan gaan, zonder te komen.)
Nou dan moet je ook nog een sop eigen terrein afspreken want camera's worden tegenwoordig overal weggewerktquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:26 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Kan je zeggen wat je wilt maar als je met je blote kut voor de cam gaat zitten weet je dat de kans erin zit dat het opgenomen wordt.
Als je een showtje wilt weggeven ga je gewoon naar die persoon toe als je er zeker van wilt zijn dat het niet verspreid wordt.
Ja hoor, ben het met je eens, maar ze was jong en wilde iets geils voor haar vriend doen. Wat die vriend had gedaan is veel erger natuurlijk. Die heeft echt haar leven verwoest, want sowieso iedereen in mijn woonplaats kent haar en heeft het filmpje gezien.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:26 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Kan je zeggen wat je wilt maar als je met je blote kut voor de cam gaat zitten weet je dat de kans erin zit dat het opgenomen wordt.
Als je een showtje wilt weggeven ga je gewoon naar die persoon toe als je er zeker van wilt zijn dat het niet verspreid wordt.
Zal wel tactiek zijnquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heel eerlijk, maar misschien niet de handigste reactie als je al zo in het middelpunt staat?
En daar moet iedereen maar eens goed over nadenken.quote:
Sorry, maar eh.... Link naar het filmpje?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Er zijn wel ernstige gevallen te bedenken. Exvriend van een klasgenootje van mij van 4 jaar terug, had een filmpje van haar waarin ze zichzelf bevredigde met een deobus. Ze liet dat dus zien op de webcam en die exvriend heeft het opgenomen. Paar maanden later wilde ze het uitmaken en toen ging die dreigen dat hij het filmpje op internet zou zetten. Ze dacht dat hij blufte... Niet dus...
Filmpje ging het hele land door + hyves + foto's + adresgegevens etc... Internet is eng
Tjah dat is vervelend dan inderdaad, maarja als het er eenmaal opstaat krijg je het er maar moeilijk vanaf.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja hoor, ben het met je eens, maar ze was jong en wilde iets geils voor haar vriend doen. Wat die vriend had gedaan is veel erger natuurlijk. Die heeft echt haar leven verwoest, want sowieso iedereen in mijn woonplaats kent haar en heeft het filmpje gezien.
Dus moet je dat soort mensen dan niet eens een keer aanpakken, ipv, dat er gelachen en gereld wordt, en moet zo'n site dan ook niet even uitkijken dat mensen die er geen fuck mee te maken hebben niet genoemd worden als zijnde een dergelijke stakker?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:24 schreef Jojoortje het volgende:
oplossing: geen foto's online plempen...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
En daar moet iedereen maar eens goed over nadenken.
Ik snap het punt van Lamon wel hoor. Je kunt tegenwoordig geen foto op het internet zetten of je wordt wel weer ergens in weggepaint. En ja, je leven kan er een flinke deuk mee oplopen, zeker als het het internet over vliegt omdat het "oh zo grappig was".
Al vraag ik me wel eens af hoe de persoon leeft die altijd op het "attention whore" plaatje staat
Want ik ben ook nog echt een puber, bedankt hequote:Want ik begin weer behoorlijk pissig te worden als ik me bedenk, dat pubers mij nu omdat ik niet laf en anoniem ben, en zeg wat ik denk in zo'n zelfde groep plaatsen terwijl ik niet eens gedacht heb over zo'n zielige aktie
Ja, of hoe vaak dat meisje al is gepest is, die toen haar vader opbelde of ze haar op kon halen omdat ze stoned en misselijk was.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
En daar moet iedereen maar eens goed over nadenken.
Ik snap het punt van Lamon wel hoor. Je kunt tegenwoordig geen foto op het internet zetten of je wordt wel weer ergens in weggepaint. En ja, je leven kan er een flinke deuk mee oplopen, zeker als het het internet over vliegt omdat het "oh zo grappig was".
Al vraag ik me wel eens af hoe de persoon leeft die altijd op het "attention whore" plaatje staat
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:31 schreef Xebber het volgende:
[..]
Sorry, maar eh.... Link naar het filmpje?
Ze probeert gewoon zo normaal mogelijk te leven, maar ze heeft zich wel totaal teruggetrokken van internet enzo. Ook heeft ze haar haar een totaal andere kleur gegeven... Het is al 4 jaar geleden, maar iedereen spreekt er nog over als men haar ziet.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:31 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Tjah dat is vervelend dan inderdaad, maarja als het er eenmaal opstaat krijg je het er maar moeilijk vanaf.
Hoe gaat het nu met dat meisje is ze heel teruggetrokken of heeft ze wel een normaal leven ?
oeh weer zo een reactie in de trend van en jullie zijn allemaal pubers en ik sta daarbovenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:31 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dus moet je dat soort mensen dan niet eens een keer aanpakken, ipv, dat er gelachen en gereld wordt, en moet zo'n site dan ook niet even uitkijken dat mensen die er geen fuck mee te maken hebben niet genoemd worden als zijnde een dergelijke stakker?
Want ik begin weer behoorlijk pissig te worden als ik me bedenk, dat pubers mij nu omdat ik niet laf en anoniem ben, en zeg wat ik denk in zo'n zelfde groep plaatsen terwijl ik niet eens gedacht heb over zo'n zielige aktie.
En als zoiets bewezen is, mag hij idd wel een koekje van eigen deeg krijgen, maar gelijk werkeloos en aan de schandpaal, ik weet het niet.
Nu heeft ie nog meer tijd over om zijn fetish te bevredigen, lekker opbouwend...
En schijnheilige FOK!kers en GeenStijlers maar klikken met hun schijnheilige E-penis.
Dat snap ik. Maar het blijft toch triestquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:34 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
oplossing: geen foto's online plempen...
opgelost, klaar
Hij wilt er juist toch bovenop liggen?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:38 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
oeh weer zo een reactie in de trend van en jullie zijn allemaal pubers en ik sta daarboven
als ik de foto's mag geloven wel jaquote:
Sorry, maar internet is niet compleet onzinnig hoor.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:38 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
oeh weer zo een reactie in de trend van en jullie zijn allemaal pubers en ik sta daarboven
Kan zijn, maar ik slik geen antidepressiva dus kennelijk doe jij toch iets met je hele verheven instelling toch iets verkeerd.
Misschien moet je je het allemaal eens niet zo aantrekken wat er allemaal op dat o zo boze internet gebeurt. je kan het toch niet tegenhouden
Geen Yin zonder Yang.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:50 schreef Lamon het volgende:
[..]
Sorry, maar internet is niet compleet onzinnig hoor.
Dankzij de inspanningen van DennisMoore heeft Kiva wel tig investeerders erbij., die het leven van anderen daadwerkelijk veranderen..
Dankzij Harajaku en je vriendin, heeft een dierenasiel er toch daadwerkelijk geld bij om iets te kopen, al heb ik het niet zo op dat groene kleurtje...
Dankzij een heleboel dingen op internet, veranderen de levens van mensen, en wat is er nou zo gek aan om te willen zien dat dat liever in positieve zin gebeurt, dan in negatieve zin.
Internet heeft invloed op de samenleving dezer dagen, dat is gewoon zo, en dan is opbouwende invloed gewoon prettiger dan negatieve invloed. Internet is allang geen grapje meer...
Psssst, je zit hier in ONZ.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:50 schreef Lamon het volgende:
[..]
Sorry, maar internet is niet compleet onzinnig hoor.
Dankzij de inspanningen van DennisMoore heeft Kiva wel tig investeerders erbij., die het leven van anderen daadwerkelijk veranderen..
Dankzij Harajaku en je vriendin, heeft een dierenasiel er toch daadwerkelijk geld bij om iets te kopen, al heb ik het niet zo op dat groene kleurtje...
Dankzij een heleboel dingen op internet, veranderen de levens van mensen, en wat is er nou zo gek aan om te willen zien dat dat liever in positieve zin gebeurt, dan in negatieve zin.
Internet heeft invloed op de samenleving dezer dagen, dat is gewoon zo, en dan is opbouwende invloed gewoon prettiger dan negatieve invloed. Internet is allang geen grapje meer...
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:14 schreef Maikuuul het volgende:
Whehe een kansloze rukker filmt onder rokjes
Royal Sadness is hier wel op zijn plek
OMFG. Lees je het topic door, en dan krijg je dit. Waarom denk je in godsnaam dat iemand dat wil weten?????quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:50 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik zit aan de anti-depressiva, en dat heeft invloed op mijn seksdrive, dus met heeeel veel moeite ben ik in staat om eens in de 3 weken klaar te komen, dus niet freudiaans voor mij persoonlijk, vrees ik.
(..ik ben trouwens wel in staat om een erectie te krijgen, dus dat maakt mij op dit moment die beste bedpartner ooit. Iemand die de hele nacht door kan gaan, zonder te komen.)
Precies.Je zet je eigen wel compleet te kakkenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:59 schreef Jojoortje het volgende:
Lamon, ik denk dat je beter niks meer kunt zeggen...
Omdat het een verkapte contactadvertentie is.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waarom denk je in godsnaam dat iemand dat wil weten?????
Als je op zoiets in zou gaan ben je nog sneuer dan als je je laat inpalmen door Mehmet en Murat.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:52 schreef 4.2Quattro het volgende:
[..]
Omdat het een verkapte contactadvertentie is.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:50 schreef Lamon het volgende:
[..]
Omfg, daar woon ikquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:08 schreef Mereltje het volgende:
Billenfilmer per direct ontslagen
APPINGEDAM - De man die donderdagavond is aangehouden op verdenking van het online zetten van stiekem gefilmde vrouwenbillen is per direct ontslagen bij zijn werkgever.
De 24-jarige inwoner uit Winsum werkte als systeembeheerder bij machinefabriek Bollegraaf in Appingedam.
De directeur van het bedrijf zegt in een reactie dat het vertrouwen weg is. Ook wil hij een daad stellen ten opzichte van het vrouwelijke kantoorpersoneel. De directeur weet niet of de man ook beelden heeft gemaakt van medewerkers van Bollegraaf.
bron RTV Noord
mag ik je aanraken upskirt filmen?quote:
HA!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:14 schreef Lamon het volgende:
als serieuze grote site ook je verantwoordelijkheden serieus dient te nemen, ik neem aan dat het inmiddels professionele mensen zijn, die die site runnen.
Dat vind ik dan wel weer terecht.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
Net zoals dat stukje over Christane Beerlandt zeker? Christiane Beerlandt is een van de grotere persoonlijkheden op spiritueel gebied en GS maakt er een artikel van om te proberen haar zo belachelijk mogelijk te maken.
http://www.trouw.nl/relig(...)al_ziek_rsquo__.htmlquote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
HA!
Net zoals dat stukje over Christane Beerlandt zeker? Christiane Beerlandt is een van de grotere persoonlijkheden op spiritueel gebied en GS maakt er een artikel van om te proberen haar zo belachelijk mogelijk te maken. GS is een grote kleuterbende, voor wie lachen alleen nog kan als het uitlachen is! Hoe sneu ben je dan als "professionele site"?
Als je zoiets schrijft dan mag je inderdaad genadeloos afgebrand worden. Heeft weinig met kleuters te maken. Alhoewel ik je in bepaalde gevallen zeker gelijk geef, dit i wel een heel slecht voorbeeld.quote:In een video-interview propageert Beerlandt condoomgebruik, maar zegt ze ook dat je, als je ’autonoom en liefdevol’ bent, je „jarenlang onbeschermde seks kan hebben met iemand met aids. Je bent dan immuun.”
pwntquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
quote:Billenfilmer per direct ontslagen; man is na bekentenis vrijgelaten
APPINGEDAM - De man, die donderdagavond is aangehouden op verdenking van het online zetten van stiekem gefilmde vrouwenbillen, is per direct ontslagen. De verdachte heeft inmiddels bij de politie een bekentenis afgelegd en is weer op vrije voeten.
De 24-jarige inwoner uit Winsum werkte als systeembeheerder bij machinefabriek Bollegraaf in Appingedam. De directeur van het bedrijf zegt in een reactie dat het vertrouwen weg is. Ook wil hij een daad stellen ten opzichte van het vrouwelijke kantoorpersoneel. De directeur weet niet of de man ook beelden heeft gemaakt van medewerkers van Bollegraaf.
Drie vrouwen hebben zich inmiddels gemeld bij de politie in Groningen, Hoogezand en Zuidhorn. Of zij ook aangifte zullen doen, is onbekend.
Aanranding
De 24-jarige verdachte is aangehouden op verdenking van aanranding, omdat hij ook onder rokjes van vrouwen filmde. De beelden zette hij vervolgens op een website. De zaak kwam aan het rollen, toen weblog GeenStijl donderdagochtend lucht kreeg van deze site. In de loop van de dag werd de website met de beelden offline gezet. De man heeft tegenover de politie verklaard, dat hij de gevolgen van zijn daad niet heeft overzien. Zijn computer is in beslag genomen.
http://rtvnoord.nl/nieuws/indexwm.asp?actie=totaalbericht&pid=83565
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik ook, het viel behoorlijk tegen..
Ja, want jij bent zijn kloonquote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:24 schreef marcusa het volgende:
is die gast eigenlijk nog actief op FOK..
quote:
Kul. Christiane Beerlandt houdt er misschien wat alternatieve opvattingen op na, maar om zo afgebrand te worden op GS slaat nergens op en is geheel buiten proportie. Christiane staat als zeer goed bekend in de alternatieve wereld, en om slechts enkele uitspraken van haar compleet uit het verband te rukken is gewoon not done. Iedereen doet per slot van rekening wel eens wat mindere uitspraken en om dan zo afgebrand te worden op een publieke website, waarvan het gros van de bezoekers totaal niet thuis is in de achtergrond van de betreffende persoon maar alleen maar meeleest om iemand uit te lachen, slaat helemaal nergens op. In dat opzicht slaat GS in heel veel gevallen op een onbeschofte manier te plank mis.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:58 schreef Ali Salami het volgende:
[..]
http://www.trouw.nl/relig(...)al_ziek_rsquo__.html
[..]
Als je zoiets schrijft dan mag je inderdaad genadeloos afgebrand worden. Heeft weinig met kleuters te maken. Alhoewel ik je in bepaalde gevallen zeker gelijk geef, dit i wel een heel slecht voorbeeld.![]()
agossie. Meneer wil de heksenjacht voortzetten. Hoe sneu. Laat die vent zijn straf krijgen via de rechter (als er al aangifte wordt gedaan) en ga niet nog verder in zijn privéleven wroeten...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:25 schreef NoFidea het volgende:
[..]beetje wel. Wacht met spanning op die mail van GS > Lamon en had wel een betere foto van Bouwe verwacht. Er moeten toch oud-klasgenoten van hem zijn of vage vrienden die een grote goede foto hebben met hem erop en die dan ff ergens dumpen
. Maar nee hoor
Bouwe stond ook heel goed bekend in de upskirt wereld.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
Christiane staat als zeer goed bekend in de alternatieve wereld, en om slechts enkele uitspraken van haar compleet uit het verband te rukken is gewoon not done.
Alsof er iemand in zijn privéleven wroet. Dingen als linkedin (quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:29 schreef Ali Salami het volgende:
[..]
agossie. Meneer wil de heksenjacht voortzetten. Hoe sneu. Laat die vent zijn straf krijgen via de rechter (als er al aangifte wordt gedaan) en ga niet nog verder in zijn privéleven wroeten...
Mindere uitspraken? Iemand die stelt dat iemand zonder condoom seks kan hebben met een aidspatiënt (ook al vermeld ze er wel bij dat ze gebruik propageert) spoort niet en mag best aangepakt worden. Zo'n uitspraak kan zieken opleveren. En idd ontopicquote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
[..]
Kul. Christiane Beerlandt houdt er misschien wat alternatieve opvattingen op na, maar om zo afgebrand te worden op GS slaat nergens op en is geheel buiten proportie. Christiane staat als zeer goed bekend in de alternatieve wereld, en om slechts enkele uitspraken van haar compleet uit het verband te rukken is gewoon not done. Iedereen doet per slot van rekening wel eens wat mindere uitspraken en om dan zo afgebrand te worden op een publieke website, waarvan het gros van de bezoekers totaal niet thuis is in de achtergrond van de betreffende persoon maar alleen maar meeleest om iemand uit te lachen, slaat helemaal nergens op. In dat opzicht slaat GS in heel veel gevallen op een onbeschofte manier te plank mis.
Nu weer ontopic![]()
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:33 schreef 4.2Quattro het volgende:
[..]
Alsof er iemand in zijn privéleven wroet. Dingen als linkedin (), CV's en foto's stonden allemaal al op openbare plaatsen.
Overigens heeft hij wel een kop, zoals ik me iedere fokuser voorstel. Brilletje, tenger, ICT-functie en een geretardeerd hobbyplan.
Idd..quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:33 schreef 4.2Quattro het volgende:
[..]
Overigens heeft hij wel een kop, zoals ik me iedere fokuser voorstel. Brilletje, tenger, ICT-functie en een geretardeerd hobbyplan.
Ben benieuwd wat ie gaat krijgenquote:
Hoi Bouwe, heb je nog wat nieuw materiaal?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:24 schreef marcusa het volgende:
Niet naar de bekende weg vragen hequote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:24 schreef marcusa het volgende:
Bij Lamon.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:00 schreef NoFidea het volgende:
Al Bouwe zijn pc's zijn in beslag genomen dus bij wie zit hij nu te FOK!ken?
Bronquote:Drie aangiften tegen billenfotograaf Winsum
WINSUM - Drie vrouwen hebben vrijdag aangifte gedaan tegen de billenfotograaf uit Winsum. Dat maakte de Groningse politie vrijdag bekend.
Donderdagavond werd de 24-jarige man aangehouden op verdenking van het stiekem fotograferen en filmen van achterwerken van jonge vrouwen.
De vrouwen komen uit Hoogezand, Zuidhorn en Groningen. Zij hebben zichzelf herkend in de foto's die online gepubliceerd zijn. Of hun billen onder hun rokjes of gehuld in kleding zijn gefotografeerd, kon een woordvoerder van de politie niet zeggen omdat het onderzoek nog loopt. Waar de foto's zijn gemaakt, is ook nog niet duidelijk.
Consequenties
De fotograaf mocht vrijdagmiddag na verhoor het politiebureau verlaten. Wat zijn motief was, is nog niet bekend. Wel heeft hij verklaard zich niet gerealiseerd te hebben wat de consequenties zouden zijn van het online plaatsen van de billenfoto's.
De politie heeft de computer van de man in beslag genomen. Zodra het onderzoek is afgerond, wordt de zaak overgedragen aan justitie. Mogelijk wordt hem aanranding ten laste gelegd.
Volgens de regionale omroep RTV Noord is de verdachte vrijdag per direct ontslagen bij zijn werkgever, omdat 'het vertrouwen weg is'.
Geen plankton in crime?quote:
Gezichten zijn vaak genoeg gewoon in beeld kneusquote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:05 schreef 4.2Quattro het volgende:
Wat is dat nou voor crap. Als ze zichzelf zo goed herkennen aan de onderkant, moeten ze misschien eens wat aan hun eigen kuisheid gaan doen.
Fijn dat je er serieus op ingaat.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:08 schreef NoFidea het volgende:
[..]
Gezichten zijn vaak genoeg gewoon in beeld kneus![]()
Hoezo? Er is toch buitensporig gereageerd? En GeenStijl weet ook dat het schaadt, gezien hun zinnetje 'P&O'ers googlen meer dan goed voor hun is'.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:07 schreef NoFidea het volgende:
Advocaat van Bouwe Samplonius, Douglas Mensink weet niet hoe de internetz werkt
[ afbeelding ]
http://www.rtvnoord.nl/nieuws/indexwm.asp?actie=totaalbericht&pid=83565#
Dat dacht ik ook alquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
OMFG. Lees je het topic door, en dan krijg je dit. Waarom denk je in godsnaam dat iemand dat wil weten?????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |