Dus moet je dat soort mensen dan niet eens een keer aanpakken, ipv, dat er gelachen en gereld wordt, en moet zo'n site dan ook niet even uitkijken dat mensen die er geen fuck mee te maken hebben niet genoemd worden als zijnde een dergelijke stakker?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:24 schreef Jojoortje het volgende:
Filmpje ging het hele land door + hyves + foto's + adresgegevens etc... Internet is eng
oplossing: geen foto's online plempen...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
En daar moet iedereen maar eens goed over nadenken.
Ik snap het punt van Lamon wel hoor. Je kunt tegenwoordig geen foto op het internet zetten of je wordt wel weer ergens in weggepaint. En ja, je leven kan er een flinke deuk mee oplopen, zeker als het het internet over vliegt omdat het "oh zo grappig was".
Al vraag ik me wel eens af hoe de persoon leeft die altijd op het "attention whore" plaatje staat
Want ik ben ook nog echt een puber, bedankt hequote:Want ik begin weer behoorlijk pissig te worden als ik me bedenk, dat pubers mij nu omdat ik niet laf en anoniem ben, en zeg wat ik denk in zo'n zelfde groep plaatsen terwijl ik niet eens gedacht heb over zo'n zielige aktie
Ja, of hoe vaak dat meisje al is gepest is, die toen haar vader opbelde of ze haar op kon halen omdat ze stoned en misselijk was.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
En daar moet iedereen maar eens goed over nadenken.
Ik snap het punt van Lamon wel hoor. Je kunt tegenwoordig geen foto op het internet zetten of je wordt wel weer ergens in weggepaint. En ja, je leven kan er een flinke deuk mee oplopen, zeker als het het internet over vliegt omdat het "oh zo grappig was".
Al vraag ik me wel eens af hoe de persoon leeft die altijd op het "attention whore" plaatje staat
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:31 schreef Xebber het volgende:
[..]
Sorry, maar eh.... Link naar het filmpje?
Ze probeert gewoon zo normaal mogelijk te leven, maar ze heeft zich wel totaal teruggetrokken van internet enzo. Ook heeft ze haar haar een totaal andere kleur gegeven... Het is al 4 jaar geleden, maar iedereen spreekt er nog over als men haar ziet.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:31 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Tjah dat is vervelend dan inderdaad, maarja als het er eenmaal opstaat krijg je het er maar moeilijk vanaf.
Hoe gaat het nu met dat meisje is ze heel teruggetrokken of heeft ze wel een normaal leven ?
oeh weer zo een reactie in de trend van en jullie zijn allemaal pubers en ik sta daarbovenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:31 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dus moet je dat soort mensen dan niet eens een keer aanpakken, ipv, dat er gelachen en gereld wordt, en moet zo'n site dan ook niet even uitkijken dat mensen die er geen fuck mee te maken hebben niet genoemd worden als zijnde een dergelijke stakker?
Want ik begin weer behoorlijk pissig te worden als ik me bedenk, dat pubers mij nu omdat ik niet laf en anoniem ben, en zeg wat ik denk in zo'n zelfde groep plaatsen terwijl ik niet eens gedacht heb over zo'n zielige aktie.
En als zoiets bewezen is, mag hij idd wel een koekje van eigen deeg krijgen, maar gelijk werkeloos en aan de schandpaal, ik weet het niet.
Nu heeft ie nog meer tijd over om zijn fetish te bevredigen, lekker opbouwend...
En schijnheilige FOK!kers en GeenStijlers maar klikken met hun schijnheilige E-penis.
Dat snap ik. Maar het blijft toch triestquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:34 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
oplossing: geen foto's online plempen...
opgelost, klaar
Hij wilt er juist toch bovenop liggen?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:38 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
oeh weer zo een reactie in de trend van en jullie zijn allemaal pubers en ik sta daarboven
als ik de foto's mag geloven wel jaquote:
Sorry, maar internet is niet compleet onzinnig hoor.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:38 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
oeh weer zo een reactie in de trend van en jullie zijn allemaal pubers en ik sta daarboven
Kan zijn, maar ik slik geen antidepressiva dus kennelijk doe jij toch iets met je hele verheven instelling toch iets verkeerd.
Misschien moet je je het allemaal eens niet zo aantrekken wat er allemaal op dat o zo boze internet gebeurt. je kan het toch niet tegenhouden
Geen Yin zonder Yang.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:50 schreef Lamon het volgende:
[..]
Sorry, maar internet is niet compleet onzinnig hoor.
Dankzij de inspanningen van DennisMoore heeft Kiva wel tig investeerders erbij., die het leven van anderen daadwerkelijk veranderen..
Dankzij Harajaku en je vriendin, heeft een dierenasiel er toch daadwerkelijk geld bij om iets te kopen, al heb ik het niet zo op dat groene kleurtje...
Dankzij een heleboel dingen op internet, veranderen de levens van mensen, en wat is er nou zo gek aan om te willen zien dat dat liever in positieve zin gebeurt, dan in negatieve zin.
Internet heeft invloed op de samenleving dezer dagen, dat is gewoon zo, en dan is opbouwende invloed gewoon prettiger dan negatieve invloed. Internet is allang geen grapje meer...
Psssst, je zit hier in ONZ.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:50 schreef Lamon het volgende:
[..]
Sorry, maar internet is niet compleet onzinnig hoor.
Dankzij de inspanningen van DennisMoore heeft Kiva wel tig investeerders erbij., die het leven van anderen daadwerkelijk veranderen..
Dankzij Harajaku en je vriendin, heeft een dierenasiel er toch daadwerkelijk geld bij om iets te kopen, al heb ik het niet zo op dat groene kleurtje...
Dankzij een heleboel dingen op internet, veranderen de levens van mensen, en wat is er nou zo gek aan om te willen zien dat dat liever in positieve zin gebeurt, dan in negatieve zin.
Internet heeft invloed op de samenleving dezer dagen, dat is gewoon zo, en dan is opbouwende invloed gewoon prettiger dan negatieve invloed. Internet is allang geen grapje meer...
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:14 schreef Maikuuul het volgende:
Whehe een kansloze rukker filmt onder rokjes
Royal Sadness is hier wel op zijn plek
OMFG. Lees je het topic door, en dan krijg je dit. Waarom denk je in godsnaam dat iemand dat wil weten?????quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:50 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik zit aan de anti-depressiva, en dat heeft invloed op mijn seksdrive, dus met heeeel veel moeite ben ik in staat om eens in de 3 weken klaar te komen, dus niet freudiaans voor mij persoonlijk, vrees ik.
(..ik ben trouwens wel in staat om een erectie te krijgen, dus dat maakt mij op dit moment die beste bedpartner ooit. Iemand die de hele nacht door kan gaan, zonder te komen.)
Precies.Je zet je eigen wel compleet te kakkenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:59 schreef Jojoortje het volgende:
Lamon, ik denk dat je beter niks meer kunt zeggen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |