abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71286428
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 14:24 schreef Jojoortje het volgende:
Filmpje ging het hele land door + hyves + foto's + adresgegevens etc... Internet is eng
Dus moet je dat soort mensen dan niet eens een keer aanpakken, ipv, dat er gelachen en gereld wordt, en moet zo'n site dan ook niet even uitkijken dat mensen die er geen fuck mee te maken hebben niet genoemd worden als zijnde een dergelijke stakker?
Want ik begin weer behoorlijk pissig te worden als ik me bedenk, dat pubers mij nu omdat ik niet laf en anoniem ben, en zeg wat ik denk in zo'n zelfde groep plaatsen terwijl ik niet eens gedacht heb over zo'n zielige aktie.

En als zoiets bewezen is, mag hij idd wel een koekje van eigen deeg krijgen, maar gelijk werkeloos en aan de schandpaal, ik weet het niet.
Nu heeft ie nog meer tijd over om zijn fetish te bevredigen, lekker opbouwend...

En schijnheilige FOK!kers en GeenStijlers maar klikken met hun schijnheilige E-penis.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 14:34:07 #227
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_71286510
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 14:31 schreef Pheno het volgende:

[..]

En daar moet iedereen maar eens goed over nadenken.
Ik snap het punt van Lamon wel hoor. Je kunt tegenwoordig geen foto op het internet zetten of je wordt wel weer ergens in weggepaint. En ja, je leven kan er een flinke deuk mee oplopen, zeker als het het internet over vliegt omdat het "oh zo grappig was".

Al vraag ik me wel eens af hoe de persoon leeft die altijd op het "attention whore" plaatje staat
oplossing: geen foto's online plempen...

opgelost, klaar
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_71286549
quote:
Want ik begin weer behoorlijk pissig te worden als ik me bedenk, dat pubers mij nu omdat ik niet laf en anoniem ben, en zeg wat ik denk in zo'n zelfde groep plaatsen terwijl ik niet eens gedacht heb over zo'n zielige aktie
Want ik ben ook nog echt een puber, bedankt he
Je kunt ook de eer aan jezelf houden en gewoon denken, Fok! it, laat ze maar. Ik heb mijn zegje gedaan, je plasje erover gedaan en nu zoeken ze het maar uit. Jouw issue met Geenstijl is opgelost in de vorm van weggehaalde reacties, dit topic zal zo ook wel vol zitten en dan is de kous wel af. Desnoods zet je in dit feedback-topic van dit subforum neer dat je graag ziet dat de TT wordt aangepast.
Het wordt ook niet voor niets in ONZ gepost ook he Chill Lamon, everything comes good, two thumbs up
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_71286557
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 14:31 schreef Pheno het volgende:

[..]

En daar moet iedereen maar eens goed over nadenken.
Ik snap het punt van Lamon wel hoor. Je kunt tegenwoordig geen foto op het internet zetten of je wordt wel weer ergens in weggepaint. En ja, je leven kan er een flinke deuk mee oplopen, zeker als het het internet over vliegt omdat het "oh zo grappig was".

Al vraag ik me wel eens af hoe de persoon leeft die altijd op het "attention whore" plaatje staat
Ja, of hoe vaak dat meisje al is gepest is, die toen haar vader opbelde of ze haar op kon halen omdat ze stoned en misselijk was.

Dat zijn echt wel onschuldige dingen, want wie is er nou niet misselijk geweest van drank/drugs? Het verschil is dat ze nu alles opnemen met een 5.0 megapixel mobiel en het meteen op internet zetten zonder na te denken over de consequenties.
Noot noot.
pi_71286616
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 14:31 schreef Xebber het volgende:

[..]

Sorry, maar eh.... Link naar het filmpje?
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 14:31 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Tjah dat is vervelend dan inderdaad, maarja als het er eenmaal opstaat krijg je het er maar moeilijk vanaf.

Hoe gaat het nu met dat meisje is ze heel teruggetrokken of heeft ze wel een normaal leven ?
Ze probeert gewoon zo normaal mogelijk te leven, maar ze heeft zich wel totaal teruggetrokken van internet enzo. Ook heeft ze haar haar een totaal andere kleur gegeven... Het is al 4 jaar geleden, maar iedereen spreekt er nog over als men haar ziet.
Noot noot.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 14:38:11 #231
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_71286662
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 14:31 schreef Lamon het volgende:

[..]

Dus moet je dat soort mensen dan niet eens een keer aanpakken, ipv, dat er gelachen en gereld wordt, en moet zo'n site dan ook niet even uitkijken dat mensen die er geen fuck mee te maken hebben niet genoemd worden als zijnde een dergelijke stakker?
Want ik begin weer behoorlijk pissig te worden als ik me bedenk, dat pubers mij nu omdat ik niet laf en anoniem ben, en zeg wat ik denk in zo'n zelfde groep plaatsen terwijl ik niet eens gedacht heb over zo'n zielige aktie.

En als zoiets bewezen is, mag hij idd wel een koekje van eigen deeg krijgen, maar gelijk werkeloos en aan de schandpaal, ik weet het niet.
Nu heeft ie nog meer tijd over om zijn fetish te bevredigen, lekker opbouwend...

En schijnheilige FOK!kers en GeenStijlers maar klikken met hun schijnheilige E-penis.
oeh weer zo een reactie in de trend van en jullie zijn allemaal pubers en ik sta daarboven

Kan zijn, maar ik slik geen antidepressiva dus kennelijk doe jij toch iets met je hele verheven instelling toch iets verkeerd.

Misschien moet je je het allemaal eens niet zo aantrekken wat er allemaal op dat o zo boze internet gebeurt. je kan het toch niet tegenhouden

[ Bericht 0% gewijzigd door MikeyMo op 24-07-2009 14:43:18 ]
[..]
pi_71286725
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 14:34 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

oplossing: geen foto's online plempen...

opgelost, klaar
Dat snap ik. Maar het blijft toch triest Extremen als deobussen of andere naaktfotos/filmpjes is vragen natuurlijk om problemen, maar een pasfoto is tegenwoordig al genoeg om een lopende reeks in ONZ te krijgen
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_71286750
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 14:38 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

oeh weer zo een reactie in de trend van en jullie zijn allemaal pubers en ik sta daarboven
Hij wilt er juist toch bovenop liggen?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  vrijdag 24 juli 2009 @ 14:42:43 #234
165251 Noorseviking
Tergende Viking 2.0
pi_71286833
Daar gaat zijn baan. tevens tvp dit kan nog een lange soap worden.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 14:42:56 #235
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_71286840
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 14:40 schreef Pheno het volgende:

[..]

Hij wilt er juist toch bovenop liggen?
als ik de foto's mag geloven wel ja
[..]
pi_71287139
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 14:38 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

Kan zijn, maar ik slik geen antidepressiva dus kennelijk doe jij toch iets met je hele verheven instelling toch iets verkeerd.

Misschien moet je je het allemaal eens niet zo aantrekken wat er allemaal op dat o zo boze internet gebeurt. je kan het toch niet tegenhouden
Sorry, maar internet is niet compleet onzinnig hoor.
Dankzij de inspanningen van DennisMoore heeft Kiva wel tig investeerders erbij., die het leven van anderen daadwerkelijk veranderen..
Dankzij Harajaku en je vriendin, heeft een dierenasiel er toch daadwerkelijk geld bij om iets te kopen, al heb ik het niet zo op dat groene kleurtje...
Dankzij een heleboel dingen op internet, veranderen de levens van mensen, en wat is er nou zo gek aan om te willen zien dat dat liever in positieve zin gebeurt, dan in negatieve zin.

Internet heeft invloed op de samenleving dezer dagen, dat is gewoon zo, en dan is opbouwende invloed gewoon prettiger dan negatieve invloed. Internet is allang geen grapje meer...
  vrijdag 24 juli 2009 @ 14:53:57 #237
104446 Dawnbreaker
Space Cowboy
pi_71287267
<hr>
  vrijdag 24 juli 2009 @ 14:55:17 #238
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_71287312
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 14:50 schreef Lamon het volgende:

[..]

Dankzij de inspanningen van DennisMoore heeft Kiva wel tig investeerders erbij., die het leven van anderen daadwerkelijk veranderen..
Dankzij Harajaku en je vriendin, heeft een dierenasiel er toch daadwerkelijk geld bij om iets te kopen, al heb ik het niet zo op dat groene kleurtje...
Dankzij een heleboel dingen op internet, veranderen de levens van mensen, en wat is er nou zo gek aan om te willen zien dat dat liever in positieve zin gebeurt, dan in negatieve zin.

Internet heeft invloed op de samenleving dezer dagen, dat is gewoon zo, en dan is opbouwende invloed gewoon prettiger dan negatieve invloed. Internet is allang geen grapje meer...
Geen Yin zonder Yang.
[..]
  vrijdag 24 juli 2009 @ 14:59:48 #239
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_71287500
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 14:50 schreef Lamon het volgende:

[..]

Psssst, je zit hier in ONZ.

Maar goed, ik wens je sterkte. Heb je al een antwoord gehad van GS? Of is GS nog druk aan 't overleggen met hun dure advocaten over hoe ze jou net als Bouwe compleet de grond in kunnen stampen?
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_71287785
Op herhaling

pi_71287807
"Uitlokking"
En dat er dan als verrassing een 14 inch liefdessalami onder hangt
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  vrijdag 24 juli 2009 @ 15:08:29 #242
61776 MaddoxX
Like I care :')
pi_71287809
lol prachtig dit
I have no rival, no man can be my equal. ♥
pi_71288058

dat jochie dat zal'm zijn
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 24 juli 2009 @ 15:20:06 #244
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_71288197
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 14:14 schreef Maikuuul het volgende:
Whehe een kansloze rukker filmt onder rokjes

Royal Sadness is hier wel op zijn plek
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_71288217
TVP
pi_71288440
Ik heb de ventilator maar eens goed op mijn snuitje gezet, want ik geloof dat ik dadelijk een heetloper krijg van het lachen.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 15:31:54 #247
165251 Noorseviking
Tergende Viking 2.0
pi_71288593
  vrijdag 24 juli 2009 @ 15:38:24 #248
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_71288821
Ik krijg bijna medelijden met Lamon....

Bijna
[..]
  vrijdag 24 juli 2009 @ 15:51:16 #249
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71289237
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 13:50 schreef Lamon het volgende:

[..]

Ik zit aan de anti-depressiva, en dat heeft invloed op mijn seksdrive, dus met heeeel veel moeite ben ik in staat om eens in de 3 weken klaar te komen, dus niet freudiaans voor mij persoonlijk, vrees ik.

(..ik ben trouwens wel in staat om een erectie te krijgen, dus dat maakt mij op dit moment die beste bedpartner ooit. Iemand die de hele nacht door kan gaan, zonder te komen. )
OMFG. Lees je het topic door, en dan krijg je dit. Waarom denk je in godsnaam dat iemand dat wil weten?????
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  vrijdag 24 juli 2009 @ 15:52:03 #250
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71289264
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 13:59 schreef Jojoortje het volgende:
Lamon, ik denk dat je beter niks meer kunt zeggen...
Precies.Je zet je eigen wel compleet te kakken
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')