ja geen wereldtoppers.quote:
Heb Bergkamp één keer live gezien. Dat was een paar jaar geleden op dit tournooi.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:16 schreef FireFox1 het volgende:
Vind het altijd wel een leuke toernooi![]()
Heb daar voor het eerst mijn grote held Bergkamp live zien spelen
Grote naam van vroeger ja. Echt veel zal het menig (jonge) voetballiefhebber niet doen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
ja geen wereldtoppers.
Hoewel Benfica natuurlijk wel een grote naam is.
Moeten ze zich eens verdiepen in de historie.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Grote naam van vroeger ja. Echt veel zal het menig (jonge) voetballiefhebber niet doen.
Te duur zeker. 55 euro voor een oefenduelquote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:53 schreef Pannengkoek het volgende:
Niets voor mij, te duur en totaal geen sfeer.
Terug in het hoekje jij... heb je gelezen dat Atlético Madrid ook meespeelt?quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
ja geen wereldtoppers.
Hoewel Benfica natuurlijk wel een grote naam is.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:22 schreef rubenvanb het volgende:
ik geef weining om dit toernooi
kijk dit toernooi vooral om te kijken of ze al een beetje in vorm zijn
Heeft zijn hand gebroken.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:50 schreef kleinzusje het volgende:
Moet die volendammer vandaag haring happen ?
Of ben ik niet up- to- date
Afgelopen week speelde atl.madrid uit tegen benfica (1-2 winst voor atl.madird) en toen speelde ze gewoon in hun sterkste opstelling (in ieder geval de eerste helft, 2de helft niet gezien)quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:45 schreef EddyAlbena het volgende:
Jol wil al wel in een soort van beoogde standaard-opstelling spelen, dus ik ben wel benieuwd wat zij neer kunnen zetten. Het is alleen de vraag of Atletico dit ook serieus neemt en met een redeljik elftal op de proppen komen.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:35 schreef Aanvoerder het volgende:
We pakken ze! En hard ook!
[ afbeelding ]
Thanks to U2quote:
nee dat ligt niet aan jou. Vind het ook niet best. hopelijk alleen voor dit toernooiquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:07 schreef RubenSosa het volgende:
Ligt het aan mij of is de cameraposities totaal anders dan vorig jaar? Je "zit" er zo dicht op vind ik. Totaal geen overzicht.
De Meerquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:06 schreef buddyb het volgende:
wie heeft de arena eigenlijk ontworpen? wat een kut stadion. en het veld is ook altijd zo
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:35 schreef Aanvoerder het volgende:
We pakken ze! En hard ook!
[ afbeelding ]
En er staat heel groot PHILIPS op. Dat vindt ik nog het ergstequote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:17 schreef Geo3kant het volgende:
Dat ding waar tijd en score op staat is echt groot, irritant en LELIJK
Lijkt er inderdaad verdacht veel opquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:17 schreef Prosac het volgende:
Hey, Sno met nummer negen bij Porto Benfica.
Slecht, dat verbeter gedrag van mijquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:23 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk Sunderland.
Goed dat zapgedrag van mij.
We zullen de linksback/rechtsbuiten van Ajax vandaag niet veel zien nee, die constant verstopt achter dat ding.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:17 schreef Geo3kant het volgende:
Dat ding waar tijd en score op staat is echt groot, irritant en LELIJK
Jupquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:36 schreef EddyAlbena het volgende:
Het is nog steeds zo dat zelfgescoorde doelpunten één punt waard zijn?
Ja ook die in eigen doel.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:36 schreef EddyAlbena het volgende:
Het is nog steeds zo dat zelfgescoorde doelpunten één punt waard zijn?
Saviola is voor mij nog altijd all-time FM heldquote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:11 schreef FireFox1 het volgende:
Vindt Sunderland niet bepaald een frisse indruk maken
Stadion is leeg omdat de toegangsprijzen absurd zijnquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:15 schreef TiMPiN het volgende:
Ik snap serieus niet waarom ze dit soort wedstrijden regelen. Er komt geen kip kijken en de motivatie is ook ver te zoeken op 't veld
Ook miskopen worden gewoon doorberekend aan de klantquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:17 schreef TiMPiN het volgende:
Dat is al jaren zo. Wat dat betreft blijven het bij Ajax toch altijd joden, ook al wordt het voetbal elk jaar minder, de prijzen blijven stijgen!
Je kunt voor die 55 euro toch alletwee de wedstrijden van de dag zien?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:20 schreef _Mike_ het volgende:
25 euro vind ik zelfs te veel, vorig jaar heb ik alle keren 15,50 betaald voor Ajax wedstrijden.
Ben er 3x geweest en heb nog nooit betaald voor de ATquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:20 schreef _Mike_ het volgende:
25 euro vind ik zelfs te veel, vorig jaar heb ik alle keren 15,50 betaald voor Ajax wedstrijden.
Oh, twee potjes voor 55? ja 25 zou dan redelijk zijnquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:22 schreef Prosac het volgende:
[..]
Je kunt voor die 55 euro toch alletwee de wedstrijden van de dag zien?
Dan is 25 euro voor twee potjes wel aardig lijkt mij. Desnoods doe je nog lossen kaarten voor 15 euro, twee voor 25.
Joh, enige keer dat ik alle 2 de wedstrijden heb gezien, was toen Arsenal met Bergkamp kwam.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:27 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Oh, twee potjes voor 55? ja 25 zou dan redelijk zijn
Geen ideequote:
Ik verstond het niet (geluid staat heel zacht) wat zei ie?quote:
Ahaquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:38 schreef Rejected het volgende:
Hahaha 4 jarig contract, werd net omgeroepen in de Arena.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik verstond het niet (geluid staat heel zacht) wat zei ie?
[..]
Aha
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:51 schreef tong80 het volgende:
Shit geen blessuretijd. Was net aan het genieten.
quote:
PMquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:02 schreef Seam het volgende:
Kan ik de wedstrijd tegen Atletico ook via een stream volgen ?
Jouw PM is niet beschikbaarquote:
Oh god, heb je hem weerquote:
Van wie ben jij een kloon?quote:
Call me blind, maar ik zie die optie niet. En het lijkt me sterk dat het een betaalde dienst is toch?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jouw PM is niet beschikbaar
Ik denk dat je die eerst moet activeren
Zonde van de geld ook nog eensquote:
Jaquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:15 schreef vitessezuid113 het volgende:
hoorde ik dat nou goedDe zeeuw met nummer 40 ?
Hoorde je goed jaquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:15 schreef vitessezuid113 het volgende:
hoorde ik dat nou goedDe zeeuw met nummer 40 ?
Ik mail liever niet (privacy enzo)quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:13 schreef Illuvatar het volgende:
[..]
Call me blind, maar ik zie die optie niet. En het lijkt me sterk dat het een betaalde dienst is toch?
Zou je hem anders kunnen mailen naar working.dd AT gmail.com?
Dank
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Startopstellingquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:17 schreef Asskicker14 het volgende:
Atletico heeft op ELKE positie een betere speler aan de startopstelling staan. Dat belooft wat.
Asskicker je lult poepquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:17 schreef Asskicker14 het volgende:
Atletico heeft op ELKE positie een betere speler aan de startopstelling staan. Dat belooft wat.
Maar goed ook voor Ajax dat het geen startopstelling is met Sno en Kennedyquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:18 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
StartopstellingHet is geen moto GP hoor.
1-3quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:18 schreef b_low123 het volgende:
Opstellingen :thumbsup:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Bron: RCH
ik zie dat het blauwe philips scherm er nog hangt. dacht dat er een nieuw Sony scherm zou komen?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:18 schreef b_low123 het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ehmm, nee.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ons Nederlands trots Ajax gaat gewoon winnen hoor
Komt later dacht ikquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:20 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
ik zie dat het blauwe philips scherm er nog hangt. dacht dat er een nieuw Sony scherm zou komen?
Zijn de deuren van de 2e ring nog dichtquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:18 schreef b_low123 het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Blijft leukquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:20 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
ik zie dat het blauwe philips scherm er nog hangt. dacht dat er een nieuw Sony scherm zou komen?
Jawel, is op eredivisielive.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:21 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Ben je Barcelona niet aan het kijken ?
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:23 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Klopt![]()
Dacht al die gaat Ajax scouten in opdracht van Ron
Inderdaadquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:24 schreef Dhill0n het volgende:
wat een lelijke scorebord trouwens![]()
Bijpassend bij tenue?
Alleen de belettering is bagger, het shirt zelf vind ik best mooiquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:24 schreef Dhill0n het volgende:
wat een lelijke scorebord trouwens![]()
Bijpassend bij tenue?
Ja hallo laat iemand anders een kampioen wordenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:28 schreef Paul het volgende:
AJAX IS FEL JONGENS HAHAHA WE GAAN KAMPIOEN WORDEN IK VOEL HET HAHAH
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:26 schreef Dhill0n het volgende:
GOAAAAAAAAAAAAAAAAL!!!
geen buitenspel?
edit : NEE GEEN BUITENSPEL GOAAAAAAAAAAL , kut aisatti
Zonnesteek opgelopenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:32 schreef Paul het volgende:
Dit is mijn cluuuuuuuuuuuuub mijnnnnnnnn ideaaaaaaaaaal
Raar ja dat hij niet weggekocht isquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:32 schreef Wilskracht het volgende:
Doe een beetje rustig aan Suarez.
Strak wordt je nog weggekocht
De vraag is alleen waarom ze in een uitshirt spelen in een thuiswedstrijd?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:37 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik zeg het nogmaals. Wat is het uitshirt toch godsgruwelijk.
zelf benoemd neem ik aan.quote:
quote:
omdat dit een goede gelegenheid is om zowel het thuis als het uitshirt aan het publiek te laten zien.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:38 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De vraag is alleen waarom ze in een uitshirt spelen in een thuiswedstrijd?
Triestquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
GOLAAAAAAAAAAAAAASOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL
Hier voelde ik het ook, zo'n fout straffen ze af.. Je had hier al met 2 goals voor moeten staanquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:49 schreef Jojoortje het volgende:
Ik wist gewoon dat die goal ging vallen door die foute pas van Urby. Slechtttttt!!
Idd, zo'n bal mag je nooooooit geven.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:49 schreef Jasza het volgende:
Urby lekker bezig, Prosac dat is bullshit dat het matig verdedigd is, hele orgenaisatie was weg door die kutpass. Je weet dat je daar nooit een breedtepass mag geven.
Ja die deed het geweldig vorig jaar.quote:
Dat dus, zo'n pass geven is echtquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:49 schreef Jasza het volgende:
Urby lekker bezig, Prosac dat is bullshit dat het matig verdedigd is, hele orgenaisatie was weg door die kutpass. Je weet dat je daar nooit een breedtepass mag geven.
Blijft toch wel weer typisch, zo'n tegengoal.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:51 schreef Prosac het volgende:
Neemt niet weg dat dit wel een lucky is voor Madrid, want bijster goed spelen die niet
Zo klinkt hij al de hele tijd, een kwartier geleden dacht ik echt dat hij aan het fluisteren wasquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:52 schreef Prosac het volgende:
Die 180 graden moodswing gelijk ook van het commentaar.![]()
Blablaquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:52 schreef The_Coach het volgende:
[..]
Geef hem gewoon een kans, Stekelenburg heeft al 5 jaar de kans.
Ach, die hebben zoveel kwaliteit voorinquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:51 schreef Prosac het volgende:
Neemt niet weg dat dit wel een lucky is voor Madrid, want bijster goed spelen die niet
True, maar dan nog. Ajax had natuurlijk 2-0 mogen staan, minimaal, want met name achterin is het niet best.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:53 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ach, die hebben zoveel kwaliteit voorin
Waar begon de fout dan? Middenveld.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:54 schreef Prosac het volgende:
[..]
True, maar dan nog. Ajax had natuurlijk 2-0 mogen staan, minimaal, want met name achterin is het niet best.
Ongelooflijk dat zo'n speler bij Ajax onder contract staat...quote:
Ik dacht eerst dat het een grap was, eerlijk waar...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:54 schreef Fukjoeman het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar Snowil ik gewoon niet meer zien in een Ajax-shirt
En met jou vrijwel alle andere Ajax fans delen die meningquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:54 schreef Fukjoeman het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar Snowil ik gewoon niet meer zien in een Ajax-shirt
Ik had het over de defensie van Atletico.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:55 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Waar begon de fout dan? Middenveld.
Neemt niet weg dat je natuurlijk wel gelijk hebt.
Dat dusquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:55 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ongelooflijk dat zo'n speler bij Ajax onder contract staat...
Inderdaad, bij Urby. Het middenveld moet beter, dan valt de defensieve zwakte ook niet zo op.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:55 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Waar begon de fout dan? Middenveld.
Neemt niet weg dat je natuurlijk wel gelijk hebt.
Ah, ik nietquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:56 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik had het over de defensie van Atletico.
Desnoods speel je met 10 man. Die gast ontneemt me gewoon de zin om te kijken. Bahquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:56 schreef Seam het volgende:
[..]
En met jou vrijwel alle andere Ajax fans delen die mening
Er zit ook echt 0,0 creativiteit in zijn spelquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:57 schreef Fukjoeman het volgende:
[..]
Desnoods speel je met 10 man. Die gast ontneemt me gewoon de zin om te kijken. BahSno
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |