ja geen wereldtoppers.quote:
Heb Bergkamp één keer live gezien. Dat was een paar jaar geleden op dit tournooi.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:16 schreef FireFox1 het volgende:
Vind het altijd wel een leuke toernooi![]()
Heb daar voor het eerst mijn grote held Bergkamp live zien spelen
Grote naam van vroeger ja. Echt veel zal het menig (jonge) voetballiefhebber niet doen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
ja geen wereldtoppers.
Hoewel Benfica natuurlijk wel een grote naam is.
Moeten ze zich eens verdiepen in de historie.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Grote naam van vroeger ja. Echt veel zal het menig (jonge) voetballiefhebber niet doen.
Te duur zeker. 55 euro voor een oefenduelquote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:53 schreef Pannengkoek het volgende:
Niets voor mij, te duur en totaal geen sfeer.
Terug in het hoekje jij... heb je gelezen dat Atlético Madrid ook meespeelt?quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
ja geen wereldtoppers.
Hoewel Benfica natuurlijk wel een grote naam is.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:22 schreef rubenvanb het volgende:
ik geef weining om dit toernooi
kijk dit toernooi vooral om te kijken of ze al een beetje in vorm zijn
Heeft zijn hand gebroken.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:50 schreef kleinzusje het volgende:
Moet die volendammer vandaag haring happen ?
Of ben ik niet up- to- date
Afgelopen week speelde atl.madrid uit tegen benfica (1-2 winst voor atl.madird) en toen speelde ze gewoon in hun sterkste opstelling (in ieder geval de eerste helft, 2de helft niet gezien)quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:45 schreef EddyAlbena het volgende:
Jol wil al wel in een soort van beoogde standaard-opstelling spelen, dus ik ben wel benieuwd wat zij neer kunnen zetten. Het is alleen de vraag of Atletico dit ook serieus neemt en met een redeljik elftal op de proppen komen.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:35 schreef Aanvoerder het volgende:
We pakken ze! En hard ook!
[ afbeelding ]
Thanks to U2quote:
nee dat ligt niet aan jou. Vind het ook niet best. hopelijk alleen voor dit toernooiquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:07 schreef RubenSosa het volgende:
Ligt het aan mij of is de cameraposities totaal anders dan vorig jaar? Je "zit" er zo dicht op vind ik. Totaal geen overzicht.
De Meerquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:06 schreef buddyb het volgende:
wie heeft de arena eigenlijk ontworpen? wat een kut stadion. en het veld is ook altijd zo
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:35 schreef Aanvoerder het volgende:
We pakken ze! En hard ook!
[ afbeelding ]
En er staat heel groot PHILIPS op. Dat vindt ik nog het ergstequote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:17 schreef Geo3kant het volgende:
Dat ding waar tijd en score op staat is echt groot, irritant en LELIJK
Lijkt er inderdaad verdacht veel opquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:17 schreef Prosac het volgende:
Hey, Sno met nummer negen bij Porto Benfica.
Slecht, dat verbeter gedrag van mijquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:23 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk Sunderland.
Goed dat zapgedrag van mij.
We zullen de linksback/rechtsbuiten van Ajax vandaag niet veel zien nee, die constant verstopt achter dat ding.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:17 schreef Geo3kant het volgende:
Dat ding waar tijd en score op staat is echt groot, irritant en LELIJK
Jupquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:36 schreef EddyAlbena het volgende:
Het is nog steeds zo dat zelfgescoorde doelpunten één punt waard zijn?
Ja ook die in eigen doel.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:36 schreef EddyAlbena het volgende:
Het is nog steeds zo dat zelfgescoorde doelpunten één punt waard zijn?
Saviola is voor mij nog altijd all-time FM heldquote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:11 schreef FireFox1 het volgende:
Vindt Sunderland niet bepaald een frisse indruk maken
Stadion is leeg omdat de toegangsprijzen absurd zijnquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:15 schreef TiMPiN het volgende:
Ik snap serieus niet waarom ze dit soort wedstrijden regelen. Er komt geen kip kijken en de motivatie is ook ver te zoeken op 't veld
Ook miskopen worden gewoon doorberekend aan de klantquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:17 schreef TiMPiN het volgende:
Dat is al jaren zo. Wat dat betreft blijven het bij Ajax toch altijd joden, ook al wordt het voetbal elk jaar minder, de prijzen blijven stijgen!
Je kunt voor die 55 euro toch alletwee de wedstrijden van de dag zien?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:20 schreef _Mike_ het volgende:
25 euro vind ik zelfs te veel, vorig jaar heb ik alle keren 15,50 betaald voor Ajax wedstrijden.
Ben er 3x geweest en heb nog nooit betaald voor de ATquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:20 schreef _Mike_ het volgende:
25 euro vind ik zelfs te veel, vorig jaar heb ik alle keren 15,50 betaald voor Ajax wedstrijden.
Oh, twee potjes voor 55? ja 25 zou dan redelijk zijnquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:22 schreef Prosac het volgende:
[..]
Je kunt voor die 55 euro toch alletwee de wedstrijden van de dag zien?
Dan is 25 euro voor twee potjes wel aardig lijkt mij. Desnoods doe je nog lossen kaarten voor 15 euro, twee voor 25.
Joh, enige keer dat ik alle 2 de wedstrijden heb gezien, was toen Arsenal met Bergkamp kwam.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:27 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Oh, twee potjes voor 55? ja 25 zou dan redelijk zijn
Geen ideequote:
Ik verstond het niet (geluid staat heel zacht) wat zei ie?quote:
Ahaquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:38 schreef Rejected het volgende:
Hahaha 4 jarig contract, werd net omgeroepen in de Arena.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik verstond het niet (geluid staat heel zacht) wat zei ie?
[..]
Aha
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:51 schreef tong80 het volgende:
Shit geen blessuretijd. Was net aan het genieten.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |