Triestquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
GOLAAAAAAAAAAAAAASOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL
Hier voelde ik het ook, zo'n fout straffen ze af.. Je had hier al met 2 goals voor moeten staanquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:49 schreef Jojoortje het volgende:
Ik wist gewoon dat die goal ging vallen door die foute pas van Urby. Slechtttttt!!
Idd, zo'n bal mag je nooooooit geven.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:49 schreef Jasza het volgende:
Urby lekker bezig, Prosac dat is bullshit dat het matig verdedigd is, hele orgenaisatie was weg door die kutpass. Je weet dat je daar nooit een breedtepass mag geven.
Ja die deed het geweldig vorig jaar.quote:
Dat dus, zo'n pass geven is echtquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:49 schreef Jasza het volgende:
Urby lekker bezig, Prosac dat is bullshit dat het matig verdedigd is, hele orgenaisatie was weg door die kutpass. Je weet dat je daar nooit een breedtepass mag geven.
Blijft toch wel weer typisch, zo'n tegengoal.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:51 schreef Prosac het volgende:
Neemt niet weg dat dit wel een lucky is voor Madrid, want bijster goed spelen die niet
Zo klinkt hij al de hele tijd, een kwartier geleden dacht ik echt dat hij aan het fluisteren wasquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:52 schreef Prosac het volgende:
Die 180 graden moodswing gelijk ook van het commentaar.![]()
Blablaquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:52 schreef The_Coach het volgende:
[..]
Geef hem gewoon een kans, Stekelenburg heeft al 5 jaar de kans.
Ach, die hebben zoveel kwaliteit voorinquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:51 schreef Prosac het volgende:
Neemt niet weg dat dit wel een lucky is voor Madrid, want bijster goed spelen die niet
True, maar dan nog. Ajax had natuurlijk 2-0 mogen staan, minimaal, want met name achterin is het niet best.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:53 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ach, die hebben zoveel kwaliteit voorin
Waar begon de fout dan? Middenveld.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:54 schreef Prosac het volgende:
[..]
True, maar dan nog. Ajax had natuurlijk 2-0 mogen staan, minimaal, want met name achterin is het niet best.
Ongelooflijk dat zo'n speler bij Ajax onder contract staat...quote:
Ik dacht eerst dat het een grap was, eerlijk waar...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:54 schreef Fukjoeman het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar Snowil ik gewoon niet meer zien in een Ajax-shirt
En met jou vrijwel alle andere Ajax fans delen die meningquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:54 schreef Fukjoeman het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar Snowil ik gewoon niet meer zien in een Ajax-shirt
Ik had het over de defensie van Atletico.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:55 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Waar begon de fout dan? Middenveld.
Neemt niet weg dat je natuurlijk wel gelijk hebt.
Dat dusquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:55 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ongelooflijk dat zo'n speler bij Ajax onder contract staat...
Inderdaad, bij Urby. Het middenveld moet beter, dan valt de defensieve zwakte ook niet zo op.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:55 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Waar begon de fout dan? Middenveld.
Neemt niet weg dat je natuurlijk wel gelijk hebt.
Ah, ik nietquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:56 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik had het over de defensie van Atletico.
Desnoods speel je met 10 man. Die gast ontneemt me gewoon de zin om te kijken. Bahquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:56 schreef Seam het volgende:
[..]
En met jou vrijwel alle andere Ajax fans delen die mening
Er zit ook echt 0,0 creativiteit in zijn spelquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:57 schreef Fukjoeman het volgende:
[..]
Desnoods speel je met 10 man. Die gast ontneemt me gewoon de zin om te kijken. BahSno
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |