abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 23 juli 2009 @ 21:33:51 #1
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_71264004
game on
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  donderdag 23 juli 2009 @ 21:34:22 #2
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_71264024
tt change >>108 svp
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_71264047
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 20:31 schreef dndiek het volgende:
RKC wil Bas Roorda volgens het AD
Klakkeloos gejat en aangepast
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 21:34 schreef Fortitudo het volgende:
tt change >>108 svp
Done.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_71264628
Wat zou Bas Roorda toevoegen aan RKC? Denk niet dat ie veel beter is dan wat ze nu hebben.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_71264813
DAM naar Pompey, zoals ik al eerder meldde.


Fok!-er DAM zegt van niet, en dan is 't zo.

[ Bericht 44% gewijzigd door Eric_Cantona op 23-07-2009 22:11:56 ]
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_71264862
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 21:54 schreef Eric_Cantona het volgende:
DAM naar Pompey, zoals ik al eerder meldde.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71264932
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 21:55 schreef venomsnake het volgende:

[..]

De enige echte he
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_71264960
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 21:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wat zou Bas Roorda toevoegen aan RKC? Denk niet dat ie veel beter is dan wat ze nu hebben.
Als ervaren 2e man achter Wevers

De vorige tweede keeper is toch pas vertrokken....
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_71265124
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 20:14 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]


[..]
Kratje erop dat hij niet weggaat bij het Argentijnse team?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71265245
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 22:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Kratje erop dat hij niet weggaat bij het Argentijnse team?
Waar ging 't mis bij 't lezen van "transfergeruchten" DAM? Ik post wat ik lees op 't net. En 't zijn niet de minste bronnen volgens mij.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_71265324
Diego zelf zegt van niet, maar veel succes verder met je goede bronnen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71265469
Je bent wel snel op je ego getrapt als 't niet in je straatje past he? Ik heb nergens gezegd dat 't goede bronnen zijn, sowieso ben ik niet alwetend. Ik post alleen wat ik lees.

Alsof alles wat jij post ook uitkomt .. Je had spelersmakelaar moeten worden.


Zal ik 't anders maar gewoon weghalen? Gewoon, omdat jij 't zegt?
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_71265511
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 22:10 schreef Eric_Cantona het volgende:
Je bent wel snel op je ego getrapt als 't niet in je straatje past he? Ik heb nergens gezegd dat 't goede bronnen zijn, sowieso ben ik niet alwetend. Ik post alleen wat ik lees.

Alsof alles wat jij post ook uitkomt .. Je had spelersmakelaar moeten worden.
En ik zeg dat je onzin lult.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71265580
Je dineert met Diego himself, of lik je z'n ijslolly?
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_71265628
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 22:13 schreef Eric_Cantona het volgende:
Je dineert met Diego himself, of lik je z'n ijslolly?
Geen van beide
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 23 juli 2009 @ 22:17:32 #16
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_71265771
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 22:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

En ik zeg dat je onzin lult.
Dan zijn het de zgn 'bronnen' die onzin lullen. Don't shoot the messenger.
><(({°>
pi_71265882
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 22:17 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

Dan zijn het de zgn 'bronnen' die onzin lullen. Don't shoot the messenger.
Dank je. Blijkbaar snapt niet iedereen dat.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_71267513
Als Portsmouth direct wil degraderen dan snap ik deze geruchten wel. Wat een dramacoach.
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_71268002
Xabi Alonso schijnt nu wel concreet naar Real Madrid te vertrekken.
quote:
'Xabi Alonso volgende aankoop van Real Madrid'
Xabi Alonso, de 27- jarige middenvelder van Liverpool, zal volgens de Spaanse krant Sport toch de nieuwste aankoop van Real Madrid worden. Liverpool zou een bod van Real Madrid van 35 miljoen euro hebben geaccepteerd. De krant denkt zelfs te weten dat de transfer binnen enkele uren zal worden afgerond.

Aanvankelijk wilde Liverpool niet praten over een transfer. De vastberadenheid van, vooral trainer Manuel Pellegrini van Real Madrid, wordt dus waarschijnlijk beloond.

Xabi Alonso speelt vanaf 2004 bij de ploeg uit Engeland. Via Real Sociedad B, SD Eibar(huurbasis) en weer Real Sociedad, werd Alonso voor 22,1 miljoen euro verkocht aan Liverpool. Daar won hij in 2005 de Champions League, door in de finale AC Milan na strafschoppen te verslaan.
http://soccer4u.nl/nieuws(...)koop-van-Real-Madrid
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_71268386
Aardig stil rondom Arbeloa..dat leek me eerder ook een zekere transfer naar Real..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  donderdag 23 juli 2009 @ 23:57:50 #21
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_71269918
Ronaldinho en Luis Fabiano >>>> Chelsea

bron
Ik ben inmiddels overleden
pi_71269933
Janko > Wolves (SkySports)
  vrijdag 24 juli 2009 @ 00:34:49 #23
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_71271308
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 23:57 schreef Enchanter het volgende:
Ronaldinho en Luis Fabiano >>>> Chelsea

bron
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 08:53:03 #25
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_71275744
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 23:58 schreef Radegast het volgende:
Janko > Wolves (SkySports)
Ben best benieuwd wat hij buiten Oostenrijk klaarspeelt.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_71276216
Ajax heeft interesse in Gareth Bale ( The Mirror )
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_71276269
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 09:21 schreef -J-D- het volgende:
Ajax heeft interesse in Gareth Bale ( The Mirror )
quote:
Martin Jol keen to take Spurs' Gareth Bale to Germany
Zou de krant weten dat Ajax niet in de Bundesliga speelt?
  vrijdag 24 juli 2009 @ 09:45:22 #28
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_71276652
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 09:21 schreef -J-D- het volgende:
Ajax heeft interesse in Gareth Bale ( The Mirror )
http://www.walesonline.co(...)-jol-91466-24186355/

Dan zal dit de bron van dat gerucht zijn. Onzin dus.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  vrijdag 24 juli 2009 @ 10:23:10 #29
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_71277603
Volgens DeGraafschap.nl en Utrecht.net wordt Wormgoor verhuurt aan De Graafschap. Maandag afrondend gesprek.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_71281182
quote:
Gabriel Heinze gaat niet naar Olympique Marseille. In een onderhoud met Real Madrid heeft de verdediger laten weten niet naar Zuid-Frankrijk te willen verkassen. De clubs bereikten afgelopen week overeenstemming over een transfersom voor de Argentijn, die nog een twee jaar doorlopend contract heeft. Heinze speelde in het verleden enkele jaren in Frankrijk namens Paris Saint-Germain. (France Football)

Mathieu Valbuena staat daarnaast op het punt een lucratief contract bij Zenit-Sint Petersburg te tekenen. De Franse middenvelder, die van Didier Deschamps toestemming heeft gekregen om een andere club te zoeken, onderhandelt momenteel met de werkgever van Dick Advocaat over een driejarig contract. De Zuid-Franse club ontvangt een transferbedrag van ongeveer acht miljoen euro. (Diverse Russische media)

Fiorentina hoopt Emmanuel Eboué aan de gelederen van Cesare Prandelli toe te kunnen voegen. De Serie A-club heeft ongeveer tien miljoen euro over voor de verdediger van Arsenal, die in Florence een vijfjarig contract kan ondertekenen. Fiorentina werd de afgelopen al tal van verdedigers gelinkt: onder meer Nicolás Burdisso, Bruno Alves, Lúcio, Juan en Philippe Mexès. (Corriere dello Sport)

Naast enkele clubs uit de Premier League en Olympique Lyon heeft ook Juventus belangstelling voor Marouane Chamakh. De aanvaller van Girondins Bordeaux is alleen in beeld indien David Trezeguet uit Turijn vertrekt. De Fransman staat op de verlanglijst van AC Milan. Chamakh zal in Canada door Juventus worden bekeken in de finale van de Franse Super Cup tussen Bordeaux en Guingamp. (Diverse Italiaanse media)

Alhoewel het al weken stil is rond zijn persoon, sluit Maicon niet uit dat hij alsnog bij Internazionale vertrekt. "In de voetballerij kan alles van de ene op de andere dag veranderen", stelt de Braziliaan. "Maar ik heb een contract tot 2013 en zie een langer verblijf zeker zitten." Maicon, die begeerd werd door Chelsea en Real Madrid, gaf onlangs te kennen dat hij zich als Nerazzurro ondergewaardeerd voelde. (Sky Italia)

Volgens Harry Redknapp maakt Tottenham Hotspur weinig kans op het aantrekken van Klaas-Jan Huntelaar. "Het bestuur heeft met Real Madrid gesproken, maar wat hij verdient kunnen wij niet betalen. Ik weet zeker dat wij met dezelfde problemen als VfB Stuttgart te maken krijgen." Arnold Oosterveer, zaakwaarnemer van Huntelaar, liet donderdag weten weten dat de financiën een te groot obstakel waren. (Daily Mail)

Mogelijk komt AC Milan toch weer uit bij Huntelaar. De Oranje-international was weliswaar derde keus achter Edin Dzeko en Luis Fabiano, maar de Italiaanse club heeft een eerste optie op de aanvaller. Dan zullen de Rossoneri wel moeten voldoen aan een geëist jaarsalaris van vijf miljoen euro. AS Roma lijkt door de zwakke financiële huishouding niet in staat om te concurreren. (Corriere dello Sport)

Victor Obinna staat in de belangstelling van Portsmouth uit Engeland. De aanvaller van Internazionale was op weg naar Napoli, er was al overeenstemming over een transfersom van 5,5 miljoen euro, maar hij ging niet akkoord met hun beleid inzake imagorechten. Het is onduidelijk of de Nigeriaan in Engeland een werkvergunning zal krijgen. Om die reden ging een transfer naar Everton niet door. (The Sun)

Ron Jans was bij Villarreal in beeld om de naar Real Madrid vertrokken Manuel Pellegrini op te volgen. Ondanks de aanhoudende interesse van de Europa League-deelnemer liet de coach weten dat hij zijn contract bij FC Groningen, dat over een jaar afloopt, per sé wilde uitdienen. Daarom besloot Villarreal in zee te gaan met Ernesto Valverde, die geen akkoord bereikte met Olympiakos Piraeus. (El Mediterraneo)

Deco ziet af van een overgang naar Galatasaray. De middenvelder van Chelsea heeft trainer Frank Rijkaard donderdag in een telefonisch onderhoud bedankt voor de getoonde interesse, en laten weten dat hij toch liever zijn contract op Stamford Bridge uitdient. De Portugees international, die met Rijkaard bij Barcelona werkte, moest in Istanbul de opvolger worden van zijn landgenoot Lincoln. (Diverse Turkse media)

bron: voetbalzone
Jans blijft liever bij groningen dan naar Villareal te gaan? Lijkt me toch sterk
pi_71281377
Gerucht met nieuw leven:

Il Corriere Dello Sport: Huntelaar > Milan
pi_71288204
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 10:23 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Volgens DeGraafschap.nl en Utrecht.net wordt Wormgoor verhuurt aan De Graafschap. Maandag afrondend gesprek.
Ze pokeren nog over de voorwaarden.

Voor De Graafschap mogelijk een aardige speler, JL is ongeveer zijn niveau.

Gerucht over Ajax en Bale was van de week al gemeld op www.ajaxfans.net trouwens.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_71288682
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 15:20 schreef methodmich het volgende:

[..]

Ze pokeren nog over de voorwaarden.

Voor De Graafschap mogelijk een aardige speler, JL is ongeveer zijn niveau.

Gerucht over Ajax en Bale was van de week al gemeld op www.ajaxfans.net trouwens.
Daar wordt ook de transfer van De Zeeuw gemeldt voor 6,2 miljoen. Dat zou een gouden dag zijn voor de concurrentie
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 24 juli 2009 @ 16:14:51 #34
179108 El-Salvador
Anti-klapper
pi_71289872
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 15:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Daar wordt ook de transfer van De Zeeuw gemeldt voor 6,2 miljoen. Dat zou een gouden dag zijn voor de concurrentie
Als die naar PSV was gegaan vond je het een held.
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_71291854
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 16:14 schreef El-Salvador het volgende:

[..]

Als die naar PSV was gegaan vond je het een held.
Nee, als topclub moet je niet gaan snijden in de onderkant van je concurrentie. Gelukkig heeft PSV dat geleerd na Koevermans en Perez
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 24 juli 2009 @ 17:47:57 #36
179108 El-Salvador
Anti-klapper
pi_71292751
Onderkant van de concurrentie? Zet je bril nou een keer af.

edit:

PSV heeft geen cent te makken, ze kunnen amper Vitesse zwakker maken vrees ik en al helemaal geen subtopploegen.
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_71293174
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 17:47 schreef El-Salvador het volgende:
Onderkant van de concurrentie? Zet je bril nou een keer af.
Dat is De Zeeuw inderdaad. Als hij voor 6 miljoen naar Ajax gaat zijn ze volgende week nog niet uitgefeest in Alkmaar
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71295182
Diegoarmandomaradona, wat vind jij ervan dat Keirrison niet naar PSV komt maar naar FC Porto of Ajax toe gaat?
pi_71295221
Kut, vooral als hij naar Ajax gaat
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71296453
Keirrison op huurbasis naar AS Roma.
Bron
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71296594
River krijgt een goede keeper
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71297086
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 09:21 schreef -J-D- het volgende:
Ajax heeft interesse in Gareth Bale ( The Mirror )
Op huurbasis dan zeker?
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_71297146
Is een bullshit gerucht

Ajax voldoet aan vraagprijs voor De Zeeuw
24/07/2009 17:40

Demy de Zeeuw krijgt zijn gewenste transfer naar Ajax. De Amsterdammers hebben voldaan aan de vraagprijs van AZ, dat een bedrag van ongeveer 7,5 miljoen euro ontvangt voor de 26-jarige international.

De Zeeuw gaat bij Ajax een contract tekenen voor vier seizoenen. De middenvelder had zelf al aangekondigd naar de Arena te willen verhuizen. Nadat vorige zomer een transfer naar Hamburger SV al was mislukt, kon De Zeeuw niet langer de motivatie opbrengen voor AZ te blijven spelen.

De Zeeuw speelde vier seizoenen in Alkmaar. AZ betaalde in de zomer van 2005 slechts een ton om de middenvelder over te nemen van Go Ahead Eagles. In Alkmaar groeide De Zeeuw al snel uit tot basisspeler en hij haalde bovendien het Nederlands elftal.


Dit is al bijna geen gerucht maar de kurken kunnen gaan knallen bij de concurrent
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71297160
Is al rond meende ik.
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_71298973
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 23:57 schreef Enchanter het volgende:
Ronaldinho en Luis Fabiano >>>> Chelsea

bron
  vrijdag 24 juli 2009 @ 22:15:58 #46
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_71300865
quote:
Update: Volgens de Engelse sportzender SkySports is Rasmus Elm al bij Everton geweest om te kijken, hierdoor lijkt het zeer waarschijnlijk dat hij niet meer bij SC Heerenveen zal tekenen
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_71308990
quote:
Manchester City striker Emmanuel Adebayor wants former Arsenal team-mate Kolo Toure to join him at Eastlands in order to strengthen City's defence.Full story: The Independent
quote:
Another Arsenal defender, Emmanuel Eboue, is a £9m target for Fiorentina and several Spanish clubs. (Daily Express)
quote:
Liverpool's Spanish defender Alvaro Arbeloa, 26, is expected to join Real Madrid next week in a £4.5m move. Full story: The Sun
quote:
Meanwhile, Liverpool are in talks with Napoli to offload Italian defender Andrea Dossena.Full story: Daily Mirror
quote:
Tottenham boss Harry Redknapp still wants to sign Real Madrid striker Klaas-Jan Huntelaar, however, the Dutchman will have to drop his £90,000 a week pay demands. (Daily Mail)
quote:
Tottenham have made a £6m bid for Newcastle's French defender Sebastien Bassong. (Daily Express)
quote:
Everton boss David Moyes is considering a move for Hull defender Michael Turner. (Daily Mail)
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_71309839
9M voor Eboue De deal van de eeuw. Voor Arsenal dan
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
  zaterdag 25 juli 2009 @ 11:26:55 #49
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_71310129
90 duizend pond per week Klaasje toch .
><(({°>
pi_71318547
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 11:26 schreef BigKahuna het volgende:
90 duizend pond per week Klaasje toch .
tja weet niet wat ie bij real verdient maar dat zal toch ook wel tegen zoiets aanzitten
pi_71324568
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_71324872
Voetbalprimeur: Tshibamba naar FC Oss (huur)
Hij heeft al gesproken met Oss, maar leek zelf niet al te happig tot nu toe. Wel al 1 of 2 keer naar een wedstrijd van ons komen kijken inmiddels. Zou voor ons een fantastische versterking zijn

NEC zet Tshibamba uit selectie

Joël Tshibamba (21) is door NEC om disciplinaire redenen teruggezet naar de beloften. De Nijmegenaren hopen de aanvaller nu te verhuren. FC Oss is één van de gegadigden.

De verbanning is voor onbepaalde tijd. "Joël heeft in de voorbereiding meermaals gedrag vertoond dat wij niet kunnen accepteren", zegt technisch directeur Carlos Aalbers tegenover De Gelderlander.

Tshibamba staat sinds twee jaar onder contract bij NEC. Vorig seizoen maakte hij zijn debuut voor de hoofdmacht van de eredivisionist. In tien duels, waarin hij veelal als invaller in het veld kwam, scoorde hij tot dusver drie keer.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_71334013
Coates --> Ajax
Diego Lugano --> Ajax

(Voetbalprimeur)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zondag 26 juli 2009 @ 10:48:22 #54
179108 El-Salvador
Anti-klapper
pi_71334041
quote:
Op zondag 26 juli 2009 10:46 schreef Tim86 het volgende:
Coates --> Ajax
Diego Lugano --> Ajax

(Voetbalprimeur)
Ajax is goed bezig!
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_71334094
Qua geruchten wel ja
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zondag 26 juli 2009 @ 10:52:58 #56
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_71334108
quote:
Van Bronckhorst aangeboden bij Panathinaikos'

Volgens de Griekse sportsite novasports.gr is Giovanni van Bronckhorst door Feyenoord aangeboden bij Panathinaikos. Volgens de Grieken is het voor beide clubs "het beste" als deze transfer doorgaat. Van Bronckhorst drukt zwaar op de begroting van Feyenoord met zijn salaris enerzijds, anderzijds zoekt Henk ten Cate nog een speler die links in de verdediging of op het middenveld kan spelen. Het is niet duidelijk of Gio oren heeft om af te zakken naar Griekenland.

Afgelopen winterstop ging ook al het gerucht dat Roy Makaay naar Panathinaikos zou verkassen. Uiteindelijk bleek Makaay geen trek te hebben in een Grieks avontuur.
Bron
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_71334365
quote:
Manchester City have agreed personal terms with Arsenal defender Kolo Toure in a deal worth £15m, while the Eastlands club also expect to sign Chelsea captain John Terry and Everton defender Joleon Lescott by the end of August.Full story: Sunday Times

City's deal for Terry is edging closer with a £35m fee likely for the England captain.
Full story: Mail on Sunday

However, such a move would actually seem unlikely with Terry ready to commit to a new £150,000-a-week deal which would mean he will end his career with Chelsea. (Sunday Express)
quote:
Arsenal manager Arsene Wenger is planning a £7m bid for Chelsea forward Salomon Kalou, 23, whose contract at Stamford Bridge runs out at the end of the season.
Full story: News of the World
quote:
And the Arsenal boss is planning to make a £15m move for Real Madrid striker - and Tottenham target - Klaas-Jan Huntelaar and a £10m bid for Wigan midfielder Lee Cattermole (Sunday Express)
quote:
Wenger is also leading the race to sign Brazilian 'wonderkid' Wellington, 17.
Full story: News of the World
quote:
LA Galaxy midfielder David Beckham will turn his back on a return to the Premier League and rejoin AC Milan on loan in December.
Full story: Sunday Mirror
quote:
West Ham will demand £15m for centre-back Matthew Upson, who is being chased by Tottenham, but if Manchester City fail to buy John Terry City boss Mark Hughes will make a move for Upson. (News of the World)
quote:
Portsmouth striker Peter Crouch will complete a £10m move to Tottenham on Monday.
Full story: Sunday Mirror
quote:
Tottenham boss Harry Redknapp will fly out to Amsterdam to thrash out personal terms with Real Madrid striker Klaas-Jan Huntelaar, 25, after agreeing an £18m deal with the Spanish side.
Full story: News of the World
quote:
Spurs also lead the chase for Leeds United midfielder Fabien Delph - the highly-rated 19-year-old would cost £6m. (Sunday Times)
quote:
Aston Villa look likely to land Totteham midfielder Jermaine Jenas, 26, and Villa boss Martin O'Neill will sell Nigel Reo-Coker and Craig Gardner to make room for the England international.
Full story: News of the World
quote:
Another player who could be leaving Spurs is Scottish right-back Alan Hutton, who is a £7m target for Everton.
Full story: News of the World
quote:
And yet more talk of an exit from White Hart Lane for Spurs striker Darren Bent with Sunderland making a club-record £15m bid for the 25-year-old.
Full story: News of the World
quote:
Stoke, Fulham and Hull are battling to sign West Ham's injury-plagued striker Dean Ashton for £5m. (Sunday Express)
quote:
Meanwhile, a move for West Ham midfielder Julien Faubert is being considered by Bayer Leverkusen.
Full story: News of the World
quote:
Hull boss Phil Brown wants to sign Newcastle defender Habib Beye, 31, for £2.5m.
Full story: News of the World
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_71334726
quote:
Op zondag 26 juli 2009 10:46 schreef Tim86 het volgende:
Coates --> Ajax
Diego Lugano --> Ajax

(Voetbalprimeur)
Diego Lugano
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 26 juli 2009 @ 11:35:13 #59
179108 El-Salvador
Anti-klapper
pi_71334840
quote:
Op zondag 26 juli 2009 11:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Diego Lugano
Hehe, deze reactie was zeer te verwachten
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_71334889
quote:
Op zondag 26 juli 2009 11:35 schreef El-Salvador het volgende:

[..]

Hehe, deze reactie was zeer te verwachten
Waarom?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 26 juli 2009 @ 11:48:47 #61
179108 El-Salvador
Anti-klapper
pi_71335085
quote:
Op zondag 26 juli 2009 11:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Waarom?
wat denk jezelf?
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_71335115
Geen idee
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71335161
Wat is er aan Lugano?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_71335244
Kutvoetballer, beetje niveau Wielaert/Oleguer
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 26 juli 2009 @ 11:59:07 #65
179108 El-Salvador
Anti-klapper
pi_71335311
quote:
Op zondag 26 juli 2009 11:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kutvoetballer, beetje niveau Wielaert/Oleguer
je wordt zo voorspelbaar. Bijna elke speler die met Ajax in verband wordt gebracht kan er weinig van.

Nogmaals, zet je bril eens af.
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_71335378
quote:
Op zondag 26 juli 2009 11:59 schreef El-Salvador het volgende:

[..]

je wordt zo voorspelbaar. Bijna elke speler die met Ajax in verband wordt gebracht kan er weinig van.

Nogmaals, zet je bril eens af.
Jij moet leren lezen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71335389
quote:
Op zondag 26 juli 2009 11:59 schreef El-Salvador het volgende:

[..]

je wordt zo voorspelbaar. Bijna elke speler die met Ajax in verband wordt gebracht kan er weinig van.

Nogmaals, zet je bril eens af.
Hij bedoelt waarschijnlijk het niveau Marcellis, Ooijer.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_71335408
quote:
Op zondag 26 juli 2009 12:02 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Hij bedoelt waarschijnlijk het niveau Marcellis, Ooijer.
Nee, daar is hij mijlenver van verwijderd
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71335458
quote:
Op zondag 26 juli 2009 12:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Nee, daar is hij mijlenver van verwijderd
Is ie nog slechter dan ?
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_71335484
Ja, niveau Oleguer/Wielaert
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71335512
quote:
Op zondag 26 juli 2009 12:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ja, niveau Oleguer/Wielaert
Ja, dat zeg ik. Niveautje Ooijer / Marcellis dus.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_71335520
quote:
Op zondag 26 juli 2009 12:09 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Ja, dat zeg ik. Niveautje Ooijer / Marcellis dus.
Nee, die zijn een niveau of 2 beter
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71335600
quote:
Op zondag 26 juli 2009 12:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Nee, die zijn een niveau of 2 beter
Hahaha, veel gezopen gisterenavond zeker ?
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_71335624
quote:
Op zondag 26 juli 2009 12:14 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Hahaha, veel gezopen gisterenavond zeker ?
Nee

Ooyer 40 interlands
Marcellis, vaste international
Wielaert, Oranje B

Verder veel plezier ermee
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71335718
quote:
Op zondag 26 juli 2009 12:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Nee

Ooyer 40 interlands
Marcellis, vaste international
Wielaert, Oranje B

Verder veel plezier ermee
Lugano is basisspeler bij Uruguay en Fenerbahce...
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_71335733
quote:
Op zondag 26 juli 2009 12:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Nee

Ooyer 40 interlands
Marcellis, vaste international
Wielaert, Oranje B

Verder veel plezier ermee
Neemt Ooyer z'n rollator mee dit seizoen ?
Marcellis maakte een goed debuutjaar door maar was vorig jaar geen schim meer van dat jaar. Zoals dat overigens bij veel talenten is gebeurd die zo opgehemeld zijn.
We zullen het zien dit seizoen.
Jij ook veel plezier.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_71335769
quote:
Op zondag 26 juli 2009 12:20 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Lugano is basisspeler bij Uruguay en Fenerbahce...
Silva ook, en nu?

Lugano kan er gewoon geen kloot van, als je me niet gelooft ga je lekker 34 wedstrijden van Fener kijken
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71335815
quote:
Op zondag 26 juli 2009 12:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Nee

Ooyer 40 interlands
Marcellis, vaste international
Wielaert, Oranje B

Verder veel plezier ermee
Zo kunnen we nog wel ff doorgaan.

Olegeur 2x kampioen + winnaar CL

Diego Lugano

Campeonato Paulista
Copa Libertadores
Beste Zuid Amerikaanse verdediger in 2006.

Moet de nederlandse competitie dus makkelijk aankunnen.
  zondag 26 juli 2009 @ 12:26:20 #79
179108 El-Salvador
Anti-klapper
pi_71335849
quote:
Op zondag 26 juli 2009 12:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Nee

Ooyer 40 interlands
Marcellis, vaste international
Wielaert, Oranje B

Verder veel plezier ermee
Ongekend, wat heb jij een bord voor je hasses.
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_71335998
quote:
Op zondag 26 juli 2009 12:24 schreef The_Coach het volgende:

[..]

Zo kunnen we nog wel ff doorgaan.

Olegeur 2x kampioen + winnaar CL

Diego Lugano

Campeonato Paulista
Copa Libertadores
Beste Zuid Amerikaanse verdediger in 2006.

Moet de nederlandse competitie dus makkelijk aankunnen.
Dat kan Oleguer ook, hij voegt alleen geen fuck toe aan Ajax
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71336011
quote:
Op zondag 26 juli 2009 12:26 schreef El-Salvador het volgende:

[..]

Ongekend, wat heb jij een bord voor je hasses.
wederom uitgeluld dus, begint zielig te worden
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71336072
quote:
Op zondag 26 juli 2009 12:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Dat kan Oleguer ook, hij voegt alleen geen fuck toe aan Ajax
Nou misschien heb je gelijk maar hij heeft zich al wel bewezen op internationaal niveau, ik zie trouwens liever eerst eens een goede keeper komen bij Ajax.
pi_71336118
quote:
Op zondag 26 juli 2009 12:36 schreef The_Coach het volgende:

[..]

Nou misschien heb je gelijk maar hij heeft zich al wel bewezen op internationaal niveau, ik zie trouwens liever eerst eens een goede keeper komen bij Ajax.
Het enige wat Lugano aan Ajax toevoegt is een veel te dik salaris
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 26 juli 2009 @ 12:41:44 #84
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_71336202
Laat Kolo aub bij Arsenal

En kap nou maar met dat Lugano-gezeik. Maak er maar een topic over ofzo, dit heeft niks meer met geruchten te maken.
De interesse in Kalou hoeft van mij niet zo eigenlijk.
pi_71336297
Die smilie voor Lugano is gewoon op zijn plek
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 26 juli 2009 @ 13:07:14 #86
264022 Damisklote
De user, niet de voetballer
pi_71336846
- niet doen -

[ Bericht 96% gewijzigd door Prosac op 26-07-2009 13:16:18 ]
  zondag 26 juli 2009 @ 13:08:59 #87
264022 Damisklote
De user, niet de voetballer
pi_71336881
- knip -

[ Bericht 96% gewijzigd door Prosac op 26-07-2009 13:16:29 ]
pi_71337202
wel grappig, elke keer als er een speler in de belangstelling staat van Ajax dan weet DAM precies wie het is en hoe slecht hij wel is, chapeau
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_71337264
Anders reageer ik niet. Ik kan er verder ook niet veel aan doen dat Ajax niet verder komt dat ingetrapte deuren
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71337303
quote:
Op zondag 26 juli 2009 13:23 schreef denthemen het volgende:
wel grappig, elke keer als er een speler in de belangstelling staat van Ajax dan weet DAM precies wie het is en hoe slecht hij wel is, chapeau
Je weet wie het zegt toch ?
We zullen het zien, ik ken de speler (net als DAM waarschijnlijk) niet.
Ik lees er wisselende berichten over.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_71337388
quote:
Op zondag 26 juli 2009 13:28 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Je weet wie het zegt toch ?
We zullen het zien, ik ken de speler (net als DAM waarschijnlijk) niet.
Ik lees er wisselende berichten over.
Ik ken hem wel in elk geval
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71337415
quote:
Op zondag 26 juli 2009 13:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Anders reageer ik niet. Ik kan er verder ook niet veel aan doen dat Ajax niet verder komt dat ingetrapte deuren
Kom op, je laat je haat jegens Ajax wel heel vaak zien bij zulk soort dingen. Wat denk je nou? Dat heel Fok! dan denkt:" Oh oh oh, gekke Ajax toch? Had DAM toch gelijk, die moet in het bestuur van Ajax! ". Of dat goede spelers opeens slecht gaan spelen vanwege je oordeel?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_71337444
quote:
Op zondag 26 juli 2009 13:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ik ken hem wel in elk geval
Ok, maar van jou is er nooit een objectieve beoordeling te zien dus weet ik nog steeds niet of het wat is.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  zondag 26 juli 2009 @ 13:50:27 #94
121310 venomsnake
El Saltador
pi_71337821
Dit topic gaat echt nergens meer over...
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71339712
quote:
Young in verklaring: "Ik blijf bij Villa"

Ashley Young speelt het komende seizoen gewoon bij Aston Villa. Dat zegt het talent op de website van The Villians.

Chelsea, Manchester United, Liverpool en Barcelona. Enkele van de geïnteresseerden om Young over te nemen. De 24-jarige linkerflank-speler heeft echter aangegeven dat hij nog niet klaar is op Villa Park, waar hij verschillende doelen nog niet heeft bereikt.

Trainer Martin O'Neill gaf eerder al aan dat zijn speler niet te koop is. "Toen ik hier kwam, heb ik mezelf heel veel doelen gesteld", zegt Young op de officiële website van Villa. "Ik heb sommigen bereikt - zoals international worden, speler van de maand en speler van het jaar - maar ik wil nog meer bereiken hier."

"De club heeft de weg naar boven ingeslagen. Ik ben blij hier!"
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_71341623
quote:
Manchester United will launch a "new offensive" for Valencia star David Silva next week when the player returns from holiday. Marca newspaper in Spanish
quote:
Argentina coach Diego Maradona says he will never abandon the national team after reports he may be prepared to quit to work for Portsmouth's new Middle Eastern owner. "In no way would I abandon ship," said Maradona.Ole newspaper in Spanish
"If you're not a manc, you're a wank"
  zondag 26 juli 2009 @ 16:34:18 #97
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
  zondag 26 juli 2009 @ 16:35:10 #98
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_71341944
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 20:57 schreef -J-D- het volgende:
[ afbeelding ]
26 jaar en nu al aan je 10e club bezig.

Wat een clubhoer!
pi_71342015
quote:
Op zondag 26 juli 2009 16:34 schreef Ofyles2 het volgende:
Nog meer geruchten via: http://news.bbc.co.uk/spo(...)ransfers/8169151.stm
Die heb ik er vanmorgen al ongeveer allemaal neergezet
"If you're not a manc, you're a wank"
  zondag 26 juli 2009 @ 16:43:16 #100
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_71342128
quote:
Op zondag 26 juli 2009 13:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Anders reageer ik niet.
Goed idee!
  zondag 26 juli 2009 @ 16:50:07 #101
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_71342278
quote:
Op zondag 26 juli 2009 16:37 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Die heb ik er vanmorgen al ongeveer allemaal neergezet
Oké.
pi_71346057
quote:
Op zondag 26 juli 2009 13:34 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Ok, maar van jou is er nooit een objectieve beoordeling te zien dus weet ik nog steeds niet of het wat is.
Geef eens een quote van een speler van Ajax waar ik er naast zat?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 26 juli 2009 @ 20:14:38 #103
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_71347200
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 22:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Kratje erop dat hij niet weggaat bij het Argentijnse team?
Klopt.

http://www.vefutbol.com.mx/notas/18111.html
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_71347863
Dwas toch vanaf het begin al logisch?

Maradona's grote droom is om bondscoach te zijn, dat gaat hij echt niet opgeven
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 26 juli 2009 @ 20:49:08 #105
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_71348176
Maar nu heb je je bewijs en dus je kratje
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_71355046
Het gerucht wordt steeds groter dat Pompey nog verder af gaat zakken door het verlies van Crouch die dan vanaf morgen officieel op White Hart Lane te bewonderen zal zijn en Hutton WHL gaat verlaten om bij Everton te ballen. Als dit waar is, dan verwacht ik een nog grotere leegloop bij Portsmouth.
quote:
Op zondag 26 juli 2009 16:35 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

26 jaar en nu al aan je 10e club bezig.

Wat een clubhoer!
ach, hij komt nog eens ergens
  maandag 27 juli 2009 @ 01:08:12 #107
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_71355150
Mogelijk kan Pompey het geld in slimme aanwinsten steken, want sinds de winter al Crouch, Diarra, Johnson en Defoe verkocht. Dan moet er toch wat geinvesteerd kunnen worden lijkt me... Zoniet wordt het een enkeltje degradatie
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_71355435
quote:
Op maandag 27 juli 2009 01:08 schreef Elvislives het volgende:
Mogelijk kan Pompey het geld in slimme aanwinsten steken, want sinds de winter al Crouch, Diarra, Johnson en Defoe verkocht. Dan moet er toch wat geinvesteerd kunnen worden lijkt me... Zoniet wordt het een enkeltje degradatie
Je vergeet Sean Davis. Pompey staat echt op losse schroeven jammer genoeg...afwachten op die take-over van een of andere sjeik of whatever het is. Ik vond het al best erg toen Benjani weg ging..geweldige speler vond ik dat toen. Nu is ook Krancjar al een ruime tijd ontevreden en dit gevoel zal nog groter worder als Crouch vertrekt. Volgens mij hebben ze nog geen een aankoop verricht (geen geld!) en ook Campbell en Distin gaan mogelijk weg door al deze taferelen. Villa en Liverpool schijnen interesse te hebben in die laatste.
  maandag 27 juli 2009 @ 02:04:47 #109
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_71355672
Ja dan stort het echt in. Benjani was geen probleem omdat Defoe ervoor in de plaats kwam, die scoorde ook veel en is een veel betere voetballer dan Benjani
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  maandag 27 juli 2009 @ 07:37:52 #110
121310 venomsnake
El Saltador
pi_71356551
El Ahmadi --> PSV
Telegraaf
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71356555
quote:
Op maandag 27 juli 2009 07:37 schreef venomsnake het volgende:
El Ahmadi --> PSV
Telegraaf
Hopelijk is het een slechte grap van Telegraaf
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 27 juli 2009 @ 07:46:52 #112
121310 venomsnake
El Saltador
pi_71356586
Dan zou ik voor Elm gaan. Heb een aantal wedstrijden van hem gezien, maar dat is echt een speler met toekomst. Leest het spelletje goed, heeft een goede pass in huis en een goed schot. Pikt vaak een doelpuntje mee. 2 miljoen is een koopje, kan je in de toekomst nog behoorlijk aan verdienen als het meezit.

Alleen is de vraag of hij in Nederland wil spelen, er is ook interesse uit Engeland volgens Zweedse media.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71356594
Als PSV echt wil dan wil hij best
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71356732
Kan er geen topic Gelul over transfergeruchten komen?
"You can't be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of football team, or some nuclear weapons, but in the very least you need a beer." (Frank Zappa)
pi_71356794
Als je daar weer geruchten kan plaatsen graag, maar dan kan deze dicht
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71357358
Goed, boter bij de vis dan maar:
-edit- graag alleen geruchten met bron

[ Bericht 65% gewijzigd door -J-D- op 27-07-2009 11:41:17 ]
"You can't be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of football team, or some nuclear weapons, but in the very least you need a beer." (Frank Zappa)
  maandag 27 juli 2009 @ 11:36:47 #117
100413 guapo
Dumpass
pi_71360127
-edit- graag alleen geruchten met bron

[ Bericht 83% gewijzigd door -J-D- op 27-07-2009 11:41:23 ]
-weg, zie banmeldtopic-
pi_71360850
quote:
Sam Allardyce is trying to land Zenit St Petersburg striker Pavel Pogrebnyak for Blackburn as a replacement for Roque Santa Cruz, who joined Manchester City in June. (Daily Mail)
quote:
Sunderland, Everton and Aston Villa are all hunting Standard Liege's Milan Jovanovic after the midfielder reiterated his desire to play in the Premier League. (Daily Mail)
Full story: Daily Mail
quote:
Midfielder Steven Pienaar could be on his way out at Everton after rejecting a new contract. He has attracted interest from Atletico Madrid and Fiorentina. (Daily Mail)
"If you're not a manc, you're a wank"
  maandag 27 juli 2009 @ 12:20:24 #119
121310 venomsnake
El Saltador
pi_71361313
quote:
FC Groningen heeft persoonlijk akkoord met Sparv

27/07/2009 12:10

Tim Sparv heeft zijn zinnen gezet op een transfer naar
FC Groningen. De Finse international is het persoonlijk al eens met de club van trainer Ron Jans.

Groningen moet nog wel een akkoord bereiken met Halmstads BK, de huidige club van Sparv. Zodra beide clubs het eens zijn over de transfersom kan de 22-jarige middenvelder aan de slag in Groningen.

Sparv is de beoogde opvolger van Evgeniy Levchenko, die deze zomer besloot op zoek te gaan naar een andere club. De Fin, die eerder ook uitkwam voor VPS en Southampton, heeft twee interlands achter zijn naam staan.

VI
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71363289
quote:
Op maandag 27 juli 2009 09:20 schreef iehlaak het volgende:
Goed, boter bij de vis dan maar:
-edit- graag alleen geruchten met bron
quote:
Losada en Kruiswijk op weg naar Roda JC
http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=23561

[ Bericht 12% gewijzigd door iehlaak op 27-07-2009 17:54:09 ]
"You can't be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of football team, or some nuclear weapons, but in the very least you need a beer." (Frank Zappa)
pi_71369372
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_71369478
Clubman Rutten houdt spelers buiten Europese selectie
27/07/2009 13:12

De kans bestaat dat PSV-trainer Fred Rutten voor het Europa League-duel met Cherno More Varna spelers buiten de wedstrijdselectie houdt die hij eigenlijk liever zou opstellen. 'Fred is bereid mee te denken.'

De Raad van Commissarissen van PSV zou graag zien dat een of meer spelers vertrekken voor het sluiten van de transfermarkt. Om ze zo aantrekkelijk mogelijk te houden voor geïnteresseerde clubs is het zaak dat de desbetreffende spelers nog geen bindende wedstrijd in Europees verband hebben gespeeld.

'Er bestaat geen absolute noodzaak om spelers te verkopen, maar het zou welkom zijn als er een paar vertrekken', zegt president-commissaris Frits Schuitema in het Eindhovens Dagblad. 'De trainer moet meedenken met de club, maar dat moet hij altijd. Fred is daartoe ook bereid.'

De nieuwe trainer moet daardoor een aantal moeilijke beslissingen nemen. Het zou zomaar kunnen dat hij vanwege het clubbelang besluit spelers als Danko Lazovic, Edison Méndez en Carlos Salcido buiten zijn selectie te houden. Méndez keert deze week mogelijk al terug naar zijn vorige werkgever LDU Quito.

'Als trainer streef je er natuurlijk naar om je beste spelers op te stellen. Als clubman weeg je andere belangen af', bevestigt Rutten.


Verassend wel, als Mendez gaat zou ElAhmadi wel eens kunnen komen, maar die is natuurlijk niet goed genoeg.

Het lijkt me dat PSV met een 2e elftal ook wel wint

[ Bericht 1% gewijzigd door RayMania op 27-07-2009 17:11:39 ]
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71370194
Gjasula en Armenteros op proef bij Heracles.
pi_71370275
Waar komt Armenteros vandaan?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71370299
Geen bron overigens dus die zo weg
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71370307
Sevilla. Leve Google.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_71370349
Of uit Zweden, maar er staat geen bron bij dus dat wordt niks
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71370368
Had-ie even moeten doen inderdaad. Hier onder andere een bron; http://www.elfvoetbal.nl/(...)jasula-en-armenteros
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_71370409
Dus toch niet de Argentijn, dat wilde ik effe weten
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71370503
Rutten over ontdekken Manolev
27 juli 2009 RvN

In het Eindhovens Dagblad ging Fred Rutten in op de manier waarop PSV de Bulgaar Manolev op het spoor kwam. Half mei kreeg de coach van PSV een tip over de rechterflankspeler. Daarna zag hij 'heel veel momenten op band' en liet hij zijn scouts en assistent Eric ten Hag wedstrijden van Litex Lovetsj bezoeken. Ten Hag was vorige week dinsdag aanwezig bij de wedstrijd die Litex in Nederland tegen De Graafschap speelde. Daarna had Rutten nog een gesprek met Manolev. "Want ik wilde hem toch even in de ogen kijken."
PSV Netwerk
Meer: Eindhovens Dagblad


Schijnbaar kwam de tip van Hiddink
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 27 juli 2009 @ 17:25:41 #131
179108 El-Salvador
Anti-klapper
pi_71370575
quote:
Op maandag 27 juli 2009 17:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Rutten over ontdekken Manolev
27 juli 2009 RvN

In het Eindhovens Dagblad ging Fred Rutten in op de manier waarop PSV de Bulgaar Manolev op het spoor kwam. Half mei kreeg de coach van PSV een tip over de rechterflankspeler. Daarna zag hij 'heel veel momenten op band' en liet hij zijn scouts en assistent Eric ten Hag wedstrijden van Litex Lovetsj bezoeken. Ten Hag was vorige week dinsdag aanwezig bij de wedstrijd die Litex in Nederland tegen De Graafschap speelde. Daarna had Rutten nog een gesprek met Manolev. "Want ik wilde hem toch even in de ogen kijken."
PSV Netwerk
Meer: Eindhovens Dagblad


Schijnbaar kwam de tip van Hiddink
Goed gerucht!
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_71370576
Sorry, het staat ook op de officiële clubsite.

http://www.heracles.nl/home
pi_71370616
Reker: "Transferperiode moet ingekort worden"
26 juli 2009 Verzorgd door Omroep Brabant - radio, televisie en internet

PSV-voorzitter Jan Reker wil dat de transferperiode met een maand wordt ingekort. Dat zei hij zaterdag bij de presentatie van de selectie van PSV tijdens de open dag van de Eindhovense club.
Op dit moment sluit de transferperiode op 1 september. PSV heeft dan al zes wedstrijden in de competitie gespeeld en vier Europese wedstrijden. Reker wil niet dat PSV het risico loopt dat na zoveel wedstrijden spelers nog op het laatste moment worden weggekocht door andere clubs.

Volgens Reker moet er op Europees niveau via de UEFA naar dit probleem worden gekeken. Zo zouden clubs in Frankrijk en Duitsland de opvatting van Reker delen. Clubs uit Spanje en Italië zijn het niet met de preses eens omdat zij juist dit jaar een langere zomerstop hebben. Zij zouden tot het laatste moment aan hun selecties kunnen sleutelen.


Ben het er mee eens, gewoon alleen juni en juli open stelllen en januari
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71370650
'Elm of El Ahmadi moet vervanger worden van Mendez'
27 juli 2009 RvN

Volgens De Telegraaf wil PSV ondanks de komst van Engelaar nog een vervanger aantrekken wanneer Edison Mendez vertrekt. Daarvoor zouden Rasmus Elm en Karim El Ahmadi in beeld zijn. Elm zou twee miljoen euro moeten kosten, El Ahmadi drie miljoen.

Bij PSV luisteren ze naar Verom
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 27 juli 2009 @ 17:31:43 #135
179108 El-Salvador
Anti-klapper
pi_71370712
quote:
Op maandag 27 juli 2009 17:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
'Elm of El Ahmadi moet vervanger worden van Mendez'
27 juli 2009 RvN

Volgens De Telegraaf wil PSV ondanks de komst van Engelaar nog een vervanger aantrekken wanneer Edison Mendez vertrekt. Daarvoor zouden Rasmus Elm en Karim El Ahmadi in beeld zijn. Elm zou twee miljoen euro moeten kosten, El Ahmadi drie miljoen.

Bij PSV luisteren ze naar Verom
En gaat ie Jeroen Heubach ook losweken bij Twente? Fredje is weer innovatief bezig.
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_71370786
Manolev, wat betreft dat laatste ben ik het met je eens
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 27 juli 2009 @ 18:21:33 #137
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_71371898
Elm 2 miljoen
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_71371955
Een jaar contract en uit Zweden, lijkt me een prima prijs
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 27 juli 2009 @ 18:28:07 #139
179108 El-Salvador
Anti-klapper
pi_71372044
quote:
Op maandag 27 juli 2009 18:21 schreef One_conundrum het volgende:
Elm 2 miljoen
Is wel redelijk marktconform, dat zal PSV nog net kunnen behappen denk ik.
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_71372119
Maldini gaat misschien weer voetballen maar waar?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71380148
quote:
Bij Zwolle deed de Belgische testspeler Benjamin Lutun een helft mee. Hij liet een aardige eerste indruk achter. Trainer Jan Everse krijgt deze week ook nog een Argentijnse spits op proef.

RTV Oost
pi_71384496
Weet je welke Argentijnse spits komt?

Er zijn overigens voldoende Argentijn met behoorlijk goede CV's die werkeloos zijn, alleen zijn die vaak ouder dan 24
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 28 juli 2009 @ 03:22:25 #143
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_71384878
Zolang ze geen Europees paspoort hebben zijn ze niet interessant voor clubs in de Eerstedivisie en 75% van de Eredivisie
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_71385191
Bijna alle Argentijnse voetballers hebben een EU pas
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71385811
Frutos gaat ergens naartoe, 3 keer raden waarheen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 28 juli 2009 @ 09:26:49 #146
121310 venomsnake
El Saltador
pi_71386568
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 08:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Frutos gaat ergens naartoe, 3 keer raden waarheen
1. Ajax
2. Feyenoord
3. FC Groniingen
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71386624
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 09:26 schreef venomsnake het volgende:

[..]

1. Ajax
2. Feyenoord
3. FC Groniingen
Nee naar een club die dit seizoen tegen Barca speelt
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71387384
quote:
Sanharib Malki naar Roda JC
http://www.voetbalkrant.com
"You can't be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of football team, or some nuclear weapons, but in the very least you need a beer." (Frank Zappa)
pi_71387602
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 02:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Weet je welke Argentijnse spits komt?
Niks, denk dat de club een Bargasje wil voorkomen. Vol bombarie op proef gehaald en vervolgens een De Graafschap die er mee aan de haal gaat.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 11:07:38 #150
121310 venomsnake
El Saltador
pi_71388770
Rasmus Bengtsson --> AZ
Bron
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71388794
Denk dat die Zweedse clubs maar eens afspraken moeten gaan maken over de houding t.o.v. Nederlandse subtoppers.
pi_71389469
Hangeland ---> Arsenal

En Portsmouth schijnt bijna rond te zijn met de nieuwe Davor Suker, Ikola Kalinic, als opvolger van de naar Spurs vertrokken Crouch.
pi_71402775
Times schrijft dat Liverpool Poulsen graag wilt van Juventus. Ik kan me voorstellen dat hij opvolger van Alonso moet worden.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  dinsdag 28 juli 2009 @ 18:39:04 #154
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_71403556
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 18:06 schreef mcyodogg het volgende:
Times schrijft dat Liverpool Poulsen graag wilt van Juventus. Ik kan me voorstellen dat hij opvolger van Alonso moet worden.
geef die schaal dan gelijk maar aan chelsea...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_71403583
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 11:08 schreef Blawh het volgende:
Denk dat die Zweedse clubs maar eens afspraken moeten gaan maken over de houding t.o.v. Nederlandse subtoppers.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_71407793
VfB Stuttgart zoekt oplossing met Russische spitsen
28/07/2009 18:41

In de zoektocht naar een spits heeft VfB Stuttgart twee Russische aanvallers op de korrel. Klaas-Jan Huntelaar kan ondanks zijn mislukte transfer nog een rol in spelen.

VfB Stuttgart wachtte lang op Klaas-Jan Huntelaar, maar zag zich uiteindelijk genoodzaakt een streep te zetten door de Oranje-spits en andere opties te bekijken. Na het mislopen van de Nederlandse spits verlegde de Duitse club haar aandacht naar Vagner Love. De twintig miljoen euro die CSKA Moskou verlangt voor de Braziliaan, is Stuttgart voorlopig te hoog gegrepen.

Volgens Stuttgarter Nachtrichten hebben Die Schwaben hun pijlen gericht op een Russische spits. Pavel Pogrebnyak is waarschijnlijk niet zo duur, aangezien zijn contract met Zenit Sint-Petersburg aan het einde van 2009 afloopt.

Tottenham-spits Roman Pavlyuchenko is de andere kandidaat. De Russische aanvaller stond al eerder op het lijstje van Stuttgart, dat echter nu zijn kans schoon ziet. Tottenham Hotspur haalde met Peter Crouch al een nieuwe aanvaller en dingt ook naar de gunsten van Huntelaar. Met de komst van de Nederlander is Pavlyuchenko overbodig op White Hart Lane. Op die manier kan Huntelaar er aan bijdragen dat Stuttgart alsnog de gewenste aanvaller krijgt.


Inschatting

Love voor 15 miljoen naar Stuttgart en voor de rest niks
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71409603
quote:
Andrea Dossena is another defender possibly heading out of Anfield. The player's agent has told Italian radio station Radio Kiss Kiss that Liverpool have accepted a £4.3m offer from Napoli for the 27-year-old. (Press Association)
quote:
Liverpool defender Alvaro Arbeloa says he is close to completing a transfer to Spanish giants Real Madrid. (Marca)
quote:
Toure's departure from Arsenal to Manchester City is set to spark a defender merry-go-round this summer. Joleon Lescott will also move to Eastlands from Everton, with Tottenham's Alan Hutton and City's Nedum Onuoha replacing him at Goodison Park, while Arsenal are to move for Fulham's Brede Hangeland. (Daily Mirror)
quote:
Manchester City and Bolton are leading the chase for Sporting Lisbon midfielder Miguel Veloso, who is valued at about £15m.
Full story: The Sun
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_71409807
quote:
'FC Twente wil Denneboom ruilen tegen Cech'


FC Twente is in onderhandeling met West Bromwich Albion over een spelersruil tussen Romano Denneboom en Marek Cech. Dat meldt TC/Tubantia dinsdag. Volgens het regionale medium is de Championship-club geïnteresseerd in de diensten van Denneboom, die in Enschede onder Steve McClaren geen toekomst meer heeft.


Cech, een 26-jarige linksback uit Slowakije, is uit op een transfer na de degradatie van WBA naar het op een na hoogste niveau. In eerste instantie wilde de Engelse club de ex-speler van FC Porto en Sparta Praag niet laten gaan, maar door de interesse in Denneboom verandert de zaak. Twente zal wel een half miljoen euro bij moeten betalen.

Naast FC Twente heeft ook Napoli interesse in de vleugelverdediger. De club uit Napels wordt alleen concreet als Andrea Dossena van Liverpool niet haalbaar is. Denneboom heeft in Enschede nog een contract tot volgend jaar zomer, maar staat door de diverse zomeraankopen helemaal achteraan in de pikorde van McClaren.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=82958
Lijkt me een goede deal
  dinsdag 28 juli 2009 @ 22:13:08 #159
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_71410687
Calvin Jong A Pin op huurbasis naar vitesse
Bron
pi_71410751
Toch wel opvallend vrijwel alle grote, snelle en sterke doodlopers van Afrikaanse afkomst in de Premiership terecht komen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71410831
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 22:13 schreef vitessezuid113 het volgende:
Calvin Jong A Pin op huurbasis naar vitesse
Bron
Goede bron
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_71427943
Willem II heeft interesse in het huren van Jan-Arie van der Heijden of Mitchell Donald van Ajax

http://www.ajaxfans.net/n(...)Van-der-Heijden.html
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 29 juli 2009 @ 16:53:09 #163
231865 Gabbylicious
Fuck my nickname
pi_71433137
Donald kunnen ze denk ik wel vergeten.
WOS'ser for life.
pi_71433261
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 22:17 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Goede bron
Volgende keer maak ik wel zelf een website en zit ik die er wel bij als bron
Edit : en het is rond

[ Bericht 10% gewijzigd door vitessezuid113 op 29-07-2009 21:16:57 ]
  woensdag 29 juli 2009 @ 18:40:03 #165
121310 venomsnake
El Saltador
pi_71435846
Hleb --> Stuttgart
Sport.es
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71438778
Bojinov van Manchester City op huurbasis naar Parma.

Officiële website Manchester City
pi_71440142
quote:
Aston Villa have been linked with a move for Tottenham striker Robbie Keane. West Ham defender Matthew Upson and Real Madrid forward Klaas Jan Huntelaar are also targets.
Full story: Birmingham Mail
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_71440367
quote:
Skoubo dicht bij overgang naar Roda JC
Morten Skoubo en FC Utrecht zijn van elkaar verlost. Na een mislukt avontuur in de Domstad zal de Deen overstappen naar Roda JC, mits zijn medische keuring donderdag geen obstakels oplevert.
"Ik heb bij Roda JC met de technisch directeur en trainer gesproken en zij geloven mij en willen me graag halen", aldus Skoubo in gesprek met firstartist.dk. "Het is geweldig om naar een club te gaan waar ik word gewaardeerd."

De 29-jarige spits mocht bij Utrecht vertrekken doordat trainer Ton du Chatinier de voorkeur geeft aan aankopen Jacob Mulenga en Ricky van Wolfswinkel. Door blessures kwam Skoubo vorig seizoen tot maar twaalf optredens in de Utrechtse hoofdmacht.

Bij Roda moet Skoubo een koppel gaan vormen met zijn landgenoot Mads Junker. De Limburgers zitten dun in hun aanvallers door de knieblessure van aankoop Rihairo Meulens.
vi.nl

[ Bericht 0% gewijzigd door -J-D- op 30-07-2009 10:05:42 ]
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_71440399
!
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
pi_71440712
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 21:18 schreef -J-D- het volgende:

[..]
Hahahaha, dat is me wat.

Nou gaat die ze maken hoor .
pi_71447457
- Graag geruchten posten met een bron -

[ Bericht 29% gewijzigd door RayMania op 30-07-2009 09:30:57 ]
  donderdag 30 juli 2009 @ 02:23:58 #172
154173 Schimpie
RJC RJC RJC
pi_71448055
quote:
Everton have rejected Manchester City's latest offer of £18m for Joleon Lescott.

City contacted the Club with an increased bid for the central defender but the Blues have turned down the offer.

Earlier this summer, the Eastlands club had a bid of £15m rejected, with David Moyes declaring that no player will leave Everton this summer without his approval.

Lescott is currently in the USA with the rest of the Everton squad.

A Club statement read: "Everton Football Club can confirm it has received an offer of £18m for Joleon Lescott from Manchester City and that offer has been rejected outright."

Everton signed Lescott from Wolves in 2006 and the player has gone on to become a regular in both the Blues' starting XI and the England national squad.
http://evertonfc.com/news(...)tt-bid-rejected.html
pi_71448827
Mendes Da Silva en Jan Vertonghen --> Barcelona
Bron
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71450727
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 07:13 schreef venomsnake het volgende:
Mendes Da Silva en Jan Vertonghen --> Barcelona
Bron
Als ballenjongens neem ik aan.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_71451967
- link naar bron aub -

[ Bericht 77% gewijzigd door Prosac op 30-07-2009 18:51:35 ]
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
  donderdag 30 juli 2009 @ 10:57:51 #176
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71452384
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 07:13 schreef venomsnake het volgende:
Mendes Da Silva en Jan Vertonghen --> Barcelona
Bron
Bij Vertonghen kan ik me als versterking voor de toekomst nog wel wat voorstellen, maar Mendes .
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_71453725
Staat toch een bron onder...
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_71454114
Ja... I know, maar ik bedoel... Als iemand ergens op een willekeurig forum iets posts en lukraak meldt dat bijvoorbeeld Sneijder naar Sparta gaat... dan "mag" dat dus wel? Maar als je dus uit een betrouwbare bron iets persoonlijk hoort en dus geen bron hebt, kan dat dus niet? Zijn hier opgestelde criteria voor om dit te posten in een topic als deze? Ja, ik ben weer eens aan het miereneuken.. sue me
pi_71454213
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 11:55 schreef Smeich het volgende:
Ja... I know, maar ik bedoel... Als iemand ergens op een willekeurig forum iets posts en lukraak meldt dat bijvoorbeeld Sneijder naar Sparta gaat... dan "mag" dat dus wel? Maar als je dus uit een betrouwbare bron iets persoonlijk hoort en dus geen bron hebt, kan dat dus niet? Zijn hier opgestelde criteria voor om dit te posten in een topic als deze? Ja, ik ben weer eens aan het miereneuken.. sue me
Misschien na overleg met mods een nieuw topic maken. Het Insiders Geruchtentopic oid.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_71455157
Ik ben het met je eens hoor, maar befehl is befehl.
Jeweeddutzelluf.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_71455679
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 07:13 schreef venomsnake het volgende:
Mendes Da Silva en Jan Vertonghen --> Barcelona
Bron
pi_71459209
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 07:13 schreef venomsnake het volgende:
Mendes Da Silva en Jan Vertonghen --> Barcelona
Bron
Beetje laat om nu nog op vakantie te gaan
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_71459433
Hernán Losada --> SC Heerenveen
Klik
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71460049
Stef Doedee op proef bij FC Dordrecht

- geen bron -

[ Bericht 12% gewijzigd door Prosac op 30-07-2009 18:52:28 ]
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_71460656
- bronloos -

[ Bericht 81% gewijzigd door Prosac op 30-07-2009 18:50:40 ]
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71460707
DAM was er vast blij van geworden als er gestaan had dat het van een speler van Excelsior Maassluis kwam.... Dus dan zal ik dat nog maar even vertellen.

Ajax in gesprek met Boca over verdediger Forlin
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_71460785
- das geen internetbron -

[ Bericht 77% gewijzigd door Prosac op 30-07-2009 18:50:23 ]
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_71460944
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 15:31 schreef methodmich het volgende:
DAM was er vast blij van geworden als er gestaan had dat het van een speler van Excelsior Maassluis kwam.... Dus dan zal ik dat nog maar even vertellen.

Ajax in gesprek met Boca over verdediger Forlin
Van dat laatste word ik niet blij
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71461883
quote:
Heinze van Madrid naar Marseille

De Argentijnse verdediger Gabriel Heinze staat op het punt om Real Madrid voor Olympique Marseille te verruilen. De Franse club kan de back naar verluidt voor een bedrag van 1,5 miljoen euro overnemen. De kwaliteitskrant L'Equipe meldt dat de overgang binnen enkele uren zal worden beklonken.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_71462050
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 16:18 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]


Die heeft wel in de gaten dat hij moet vertrekken om het WK te halen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71462473
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 15:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Van dat laatste word ik niet blij
Hoe beoordeel je hem en graag objectief dit keer
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_71462489
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 16:39 schreef El-Salvador het volgende:

[..]

Hoe beoordeel je hem en graag objectief dit keer
Ik ben toch niet objectief?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71462894
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 16:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ik ben toch niet objectief?
vandaar de toevoeging bij mijn vraag.
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  donderdag 30 juli 2009 @ 18:31:07 #195
149006 Danny_Ramone
www.betteroffs.com
pi_71465737
- graag link naar bron toevoegen -

[ Bericht 71% gewijzigd door Prosac op 30-07-2009 18:53:05 ]
www.betteroffs.com
* Ik ben een drummer....mag ik je nummer ? *
www.betteroffs.com
  donderdag 30 juli 2009 @ 18:53:40 #196
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_71466373
Topic opgeschoond, vanaf nu weer met link naar de bron graag.
pi_71466598
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 15:31 schreef methodmich het volgende:
DAM was er vast blij van geworden als er gestaan had dat het van een speler van Excelsior Maassluis kwam.... Dus dan zal ik dat nog maar even vertellen.
Inderdaad bronloos
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71471934
Marc Janko > AC Milan (Corriere dello Sport)

http://www.onlysoccer.net/index.php?action=read&idsel=40520

[ Bericht 63% gewijzigd door Prosac op 30-07-2009 23:33:33 ]
pi_71475403
quote:
'AC Milan heeft Sneijder op de korrel'

Wesley Sneijder wordt volgens La Gazzetta dello Sport de opvolger van Andrea Pirlo bij AC Milan. De vooraanstaande Italiaanse krant weet te melden dat de Italianen twaalf miljoen euro willen betalen voor de middenvelder.
http://goal.com/en/news/1(...)y-sneijder-if-andrea

[ Bericht 20% gewijzigd door Prosac op 30-07-2009 23:32:55 (linkje naar bron!) ]
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_71476007
Waar gaat Prilo heen en waar is Milan mee bezig met die VS vc en Janko
pi_71477960
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 23:28 schreef DeVinger het volgende:
Waar gaat Prilo heen en waar is Milan mee bezig met die VS vc en Janko


Nou nou... Wat een zooitje is het daar zeg. Ze verkopen Kaka voor een vermogen, en ze komen niet verder dan een in Engeland geflopte Onyewu en een stel huurlingen die weer terugkeren.

Janko is wel even wat anders dan Fabiano/Huntelaar . Linkerrijtje zal lastig worden.
pi_71479437
Ze zitten diep in de schulden bij Milan... kan niet anders. Ze hebben "maar" 14 miljoen euro ter beschikking. Kaka moest weg om de schulden af te betalen.
  vrijdag 31 juli 2009 @ 11:13:06 #203
121310 venomsnake
El Saltador
pi_71484388
Rasmus Bengtsson --> Lazio
Bron
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71487836
quote:
United line up £35m bid for Ribery

United are set to launch a £35million bid for Franck Ribery. But the Premier League champions will wait two weeks before weighing in so that a clause in Ribery's Bayern Munich contract is active. The French winger is due a loyalty bonus on August 14, after which he is expected to request a transfer. Bayern have fended off interest from Real Madrid whose arrogance and lack of respect infuriated the German giants. But Ribery has indicated he would be willing to move to Old Trafford and wants to quit Germany. United believe Ribery, 26, is prepared to force the issue but would not do so until any financial issues have been sorted. Bayern are understood to be more willing to negotiate with United but are likely to demand nearer £50m. United boss Alex Ferguson sees Ribery as Cristiano Ronaldo's replacement.
Ian McGarry, The Sun
quote:
Arsenal boss Arsene Wenger is targeting Roma midfielder Daniele de Rossi, with the Italian star valued at around £30m.
Full story: The Independent

It looks like a busy time for the Gunners with St Etienne's defensive midfielder Blaise Matuidi being lined up for a move, while midfield legend Patrick Vieira is set to return and be his mentor.
Full story: Daily Mail
quote:
Portsmouth are close to signing Australian striker Mark Viduka on a one-year deal after they failed to get Croatia's Nikola Kalinic.
Full story: Daily Mail
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_71487888
Viduka... 8 Jaar geleden was het nog wel wat maar kom op.. Portsmouth gaat er uit dit jaar.
  vrijdag 31 juli 2009 @ 14:19:13 #206
121310 venomsnake
El Saltador
pi_71489789
quote:
'Ajax-constructie voor terughalen Huntelaar'

Een opmerkelijk artikel in de vrijdageditie van Marca. Volgens de grootste sportkrant van Spanje is Ajax namelijk bereid om tien miljoen euro te betalen voor de onmiddellijke overgang van Real Madrid-aanvaller Klaas Jan-Huntelaar. Mocht de Amsterdamse club de Oranje-international over een jaar, na het WK in Zuid-Afrika, weer verkopen, dan ontvangt Real nog eens een bedrag van tien miljoen.

Volgens Marca staat zowel Huntelaar als Real Madrid welwillend tegenover een dergelijke constructie. De Spaanse topclub is er niet langer van overtuigd dat de aanvaller deze zomer nog een andere club vindt, en wil sowieso een groot deel van de investering terugverdienen. Huntelaar zelf heeft na de mislukte onderhandelingen met het Duitse VfB Stuttgart nog geen enkel interessant en concreet voorstel ontvangen.

Ajax zal volgens het dagblad sowieso als winnaar uit de strijd komen. Mocht de aanvaller deze zomer verkocht worden, dan ontvangt de Amsterdamse club een bedrag van zeven miljoen euro. De verkoop van Huntelaar leverde Ajax een half jaar geleden twintig miljoen euro op. Dat bedrag kon oplopen tot 27 miljoen euro indien de Spaanse topclub en/of de spits aan bepaalde sportieve doelstellingen zouden voldoen. Bij een verkoop vervalt die variabale optie en ontvangt Ajax onmiddellijk een bedrag van zeven miljoen vanuit de Spaanse hoofdstad.

Huntelaar kreeg onlangs van Real Madrid-trainer Manuel Pellegrini te horen dat hij niet zijn best hoeft te doen om hem te overtuigen. Dit omdat de Chileen in de aanval al over diverse mogelijkheden beschikt, en de Nederlander in zijn optiek overbodig is. AC Milan heeft een eerste optie op de Oranje-international, maar maakte nog geen aanstalten de speler over te nemen. Tottenham Hotspur blijft geïnteresseerd.

vz
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71489892
Dus dan kost ie maar 3 miljoen?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71490027
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 14:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dus dan kost ie maar 3 miljoen?
Ja. En bij een transfer volgend jaar dus 10m extra.

Ik heb eerder geruchten gehoord over deze constructie, maar had niet verwacht dat KJH er open voor zou staan...
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_71490096
Kan me niet voorstellen dat die transfer er ooit komt.

Real kan dan beter hem verhuren voor 40% van het salaris en Ajax kan hem beter kopen voor 15 miljoen, mits Huntelaar wil tekenen voor een Ajax salaris
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71490995
quote:
'Pogrebnyak wordt nieuwe spits VfB Stuttgart'

Volgens Kicker zal naar alle waarschijnlijkheid Pavel Pogrebnyak de nieuwe spits van het Duitse VfB Stuttgart worden.

In de onderhandelingen tussen Stuttgart en Zenit Sint-Petersburg, waar de 25-jarige aanvaller momenteel speelt, moeten nog enkele details worden besproken. De verwachting is dat deze zaken komend weekend worden afgerond. Daar Pogrebnyak een aflopend contract heeft bij Zenit, is de verwachting dat de Russen willen meewerken aan een overgang.
"If you're not a manc, you're a wank"
  vrijdag 31 juli 2009 @ 14:59:45 #211
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_71490999
dan kan hij nog beter naar Stuttgart gaan
pi_71491149
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 14:59 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]
Contract loopt aan het einde van het seizoen af. Prima keus van Babbel.
pi_71492673
Olaf Lindenbergh naar Omniworld of Eindhoven

Kevin Vink van RKC naar MVV (papieren VI, blz 15)

Yuri Rose van Sparta naar SC Cambuur

[ Bericht 13% gewijzigd door methodmich op 31-07-2009 17:51:46 ]
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_71503218
quote:
Sollied: "Bijna rond met een nieuwe doelman"

SC Heerenveen zal naar verwachting volgende week een nieuwe keeper aantrekken. Dat wist Trond Sollied, trainer van de Friezen, te melden tegenover Eredivisie Live.

"We zijn met een vervanger in gesprek en het is bijna rond. Of het een Nederlander is? Nee. En ook geen Noor", drukte Sollied alvast enkele speculaties de kop in.

Volgens Engelse media zou Martin Lejsal in de belangstelling staan van de club uit Heerenveen. De doelman van FC Brno liep afgelopen week stage bij Bristol City, maar kreeg daar geen contract door voor Bristol onhaalbare persoonlijke eisen.

Heerenveen is sinds de blessure van Kenny Steppe naarstig op zoek naar een nieuwe sluitpost. De Belgische goalie brak onlangs zijn middenhandsbeentje en met slechts twee volwaardige keepers in de selectie is de spoeling dus dun.
"If you're not a manc, you're a wank"
  vrijdag 31 juli 2009 @ 22:54:14 #216
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_71503728
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 22:38 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]


quote:
31 juli 2009 - 16:36
SC Heerenveen is in de zoektocht naar een nieuwe doelman uitgekomen bij 1. FC Brno-doelman Martin Lejsal, dat melden Tsjechische media. Lesjala was de afgelopen week op proef bij Bristol City, maar de Engelse club wilde nog geen beslissing nemen.

Lesjsal speelde drie oefenduels voor Bristol en maakte daarin een goede indruk. De club die uitkomt in de Championship hapte echter niet toe. 'Brno wilde weten waar het aan toe was, omdat er ook interesse is van Heerenveen,' zegt Bristol-voorzitter Gary Johnson. Bristol besloot daarop voorlopig af te haken.

Lesjsal, die ook in de belangstelling staat van Queens Park Rangers en Feyenoord, is een 26-jarige doelman. Hij kwam eerder uit voor de Italiaanse clubs Calcio Padova en Reggina Calcio.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_71506165
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 22:19 schreef Radegast het volgende:
Maxi Lopez > Werder Bremen. http://esportes.terra.com(...)ante+Maxi+Lopez.html
Den niet dat zijn vrouw het land in komt dan
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71509210
Maxi Lopez is zo onwijs overrated zeg... Heeft nog nooit meer dan 10 doelpunten in een seizoen gemaakt, en moet nu Werder helpen aan Europees voetbal.
Niet iedereen die bij Barcelona onder contract heeft gestaan is ook daadwerkelijk een aanwinst .
pi_71509701
quote:
Liverpool boss Rafa Benitez is to use the £30m generated from the sale of Xabi Alonso to Real Madrid to make a bid for Spain striker David Villa.Full story: The Sun
quote:
And Roma midfielder Alberto Aquilani could be signed for £15m if, as expected, Alonso completes his move to Spain.Full story: Daily Mail
quote:
Everton have made a bid for Arsenal centre-half Philippe Senderos, hinting that they have agreed a deal with Manchester City to sell Joleon Lescott.Full story: Daily Mirror
quote:
City have made a £22m take-it-or-leave-it offer to Everton for Lescott, and will go for Newcastle's Sebastien Bassong or Alex of Chelsea if the answer is no.Full story: Daily Mail
quote:
Everton are so keen to keep Lescott at Goodison Park that even a bid approaching £30m would be turned down.Full story: The Independent
quote:
AC Milan midfielder Andrea Pirlo is preparing to demand a transfer so that he can force a switch to Chelsea, who have had a bid of £14m plus Claudio Pizarro rejected.Full story: The Sun
quote:
Liverpool midfielder Javier Mascherano is set to stay at Anfield after Barcelona, who were interested in the Argentine, ruled out any more big-name signings this summer following the capture of Zlatan Ibrahimovich.Full story: Daily Star
quote:
Portsmouth have not given up hope of signing Hajduk Split striker Nikola Kalinic despite talks breaking down this week when Pompey insisted on paying the fee over six years. The 21-year-old is now talking to Porto.Full story: The Sun
quote:
However Blackburn are trying to hijack Porto's attempts to sign Kalinic, and are rushing through a £6m offer.Full story: Daily Mirror
quote:
Wenger is ready to splash the cash following the sales of Emmanuel Adebayor and Kolo Toure to Manchester City, with Bordeaux striker Marouane Chamakh (£6m), St Etienne midfielder Blaise Matuidi (£6m) and Roma forward Mirko Vucinic on the list of targets. (Daily Mirror)
quote:
West Ham will find out next week if they will be able to sign former Chelsea striker Eidur Gudjohnsen, who is now at Barcelona.Full story: The Sun
quote:
Manchester United is preparing a £3.5m offer for Bursaspor striker Sercan Yildirm.Full story: Daily Star
quote:
Hull are hoping to complete a deal for Newcastle full-back Habib Beye next week.Full story: Daily Mail
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_71510172
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 08:56 schreef Wopper1 het volgende:
Maxi Lopez is zo onwijs overrated zeg... Heeft nog nooit meer dan 10 doelpunten in een seizoen gemaakt, en moet nu Werder helpen aan Europees voetbal.
Niet iedereen die bij Barcelona onder contract heeft gestaan is ook daadwerkelijk een aanwinst .
Voor Werder wel, zijn vrouw alleen niet voor Duitsland
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 10:48:17 #221
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71510306
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 10:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Voor Werder wel,
Welnee, hij komt tekort voor de top van de Bundesliga en dat is toch het niveau dat Werder nastreeft.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_71510416
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 10:48 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Welnee, hij komt tekort voor de top van de Bundesliga en dat is toch het niveau dat Werder nastreeft.
En hoe vaak heb jij hem dit seizoen in Brazilie zien spelen?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 10:59:13 #223
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71510445
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 10:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

En hoe vaak heb jij hem dit seizoen in Brazilie zien spelen?
Zijn rendement bij Gremio is dit seizoen aardig, maar niet spectaculair, maar in de jaren daarvoor was het niet best. 25 doelpunten in 125 competitiewedstrijde is voor een spits veel te weinig.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_71510588
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 10:59 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Zijn rendement bij Gremio is dit seizoen aardig, maar niet spectaculair, maar in de jaren daarvoor was het niet best. 25 doelpunten in 125 competitiewedstrijde is voor een spits veel te weinig.
Wat ik niet relavant vond heb ik effe weggestreept en als je een vraag stelt en vervolgens een totaal ander antwoord krijgt zal wel aan Fok liggen

Als Pizarro 17 keer kan scoren dan moet Maxi ook wel in die buurt kunnen komen

Verder mensen die spelers alleen op goals beoordelen omdat ze spelers niet kunnen beoordelen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 11:11:15 #225
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71510609
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 11:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
als je een vraag stelt en vervolgens een totaal ander antwoord krijgt zal wel aan Fok liggen
Dat heb ik van jou geleerd.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_71510684
Dat doe ik nooit

Maxi moet in elk geval makkelijk het niveau van Werder, Stuttgart, Schalke, HSV aan kunnen, qua speelstijl past hij goed in Duitsland en zal het daar ook gewoon redelijk doen. Zolang je hem maar niet bij Bayern neerzet want daar komt ie voor te kort
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71511109
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 11:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat doe ik nooit

Maxi moet in elk geval makkelijk het niveau van Werder, Stuttgart, Schalke, HSV aan kunnen, qua speelstijl past hij goed in Duitsland en zal het daar ook gewoon redelijk doen. Zolang je hem maar niet bij Bayern neerzet want daar komt ie voor te kort
Ik hoop echt dat Werder Maxi Lopez gaat halen...

Deze jongen is niks meer dan een Rosenberg bijvoorbeeld (die de laatste maanden bankzitter is).
We gaan het zien. Ik ben er bijna zeker van dat deze jongen gaat floppen bij deze Duitse subtopper (en ja, ik heb hem zowel in Spanje, Rusland als in Brazilië zien spelen).
pi_71512919
vd Vaart naar Inter
Corriere dello Sport
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_71512943
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 13:05 schreef -J-D- het volgende:
vd Vaart naar Inter
Corriere dello Sport
Hij moet gewoon naar een club gaan waar hij zeker is van een basisplaats.
pi_71519708
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 11:40 schreef Wopper1 het volgende:

[..]

Ik hoop echt dat Werder Maxi Lopez gaat halen...

Deze jongen is niks meer dan een Rosenberg bijvoorbeeld (die de laatste maanden bankzitter is).
We gaan het zien. Ik ben er bijna zeker van dat deze jongen gaat floppen bij deze Duitse subtopper (en ja, ik heb hem zowel in Spanje, Rusland als in Brazilië zien spelen).
Rosenberg is ook geen verkeerde speler voor Werder, das een beetje het niveau dat ze kunnen halen

Rosenberg, Sanogo, Maxi en MMM, dat zijn 4 redelijke spitsen voor Werder
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71519946
Angel - Aston Villa, VS
Crespo - Parma, Lazio, Chelsea, AC, Inter, Genoa
Saviola - Barcelona, Real, Benfica
Cruz - Feyenoord, Bologna, Inter, Lazio
Higuain - Real
Falcao - Porto
Lopez - Barca, Mallorca, Rusland, Gremio

Alllemaal nummer 9's die opgeleidt door River, vrijwel allemaal behoorlijk compleet, snel, kunnen goed koppen, redelijk afmaken en een goede functionele techniek.

Zijn gewoon allemaal interessante spelers voor Europese ploegen en doen het over het algemeen ook redelijk

Verder zou ik wel willen weten wie jij aanbeveeld

Huntelaar - Te duur, niks bewezen in een grote competitie
Berg - Niks bewezen in een grote competitie, concurrentie met HSV, waarschijnlijk te duur
Bent - Nooit iets bewezen, te duur

Verder nog andere opties?

[ Bericht 27% gewijzigd door DiegoArmandoMaradona op 01-08-2009 18:58:38 ]
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71530334
Niet echt een gerucht maar wel verrassend op zich. Ik vind het een goede zaak dat ze een groot talent uit de VS op proef laten komen, kan je nooit slechter van worden

Hij kan wel pas komen als hij 18 is mits hij geen EU pas heeft en moet dan meteen 250k verdienen, dan moet het voor Vitesse begrippen een behoorlijk talent zijn

Vitesse test Amerikaanse jeugdspeler McInerney
01/08/2009 19:59

Jack McInerney is vanaf maandag ruim een week op proef bij Vitesse. De spits die zichzelf graag vergelijkt met Wayne Rooney geldt in de Verenigde Staten als een groot talent.

De zeventienjarige aanvaller viel op tijdens de WK-kwalificatie voor spelers Onder-17. McInerney scoorde in drie duels vijf keer, waardoor de VS zich plaatsten voor het WK in Nigeria.

McInerney staat onder contract bij Cobb FC. 'Hij wordt zeker niet op korte termijn aangetrokken', liet technisch directeur Marc van Hintum weten aan Omroep Gelderland.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71542193
Ook een opvallende, als het al waar is:

\'Ajax wil Drenthe overnemen van Madrid\'
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_71559713
Evander Sno --> Hertha BSC (huur)

Bron: VI.nl
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_71559885
quote:
Litouwse international op proef bij Heracles
Arunas Klimavicius mag deze week proberen om een contract in de wacht te slepen bij Heracles Almelo. De 26-jarige verdediger, een vaste waarde in de nationale ploeg van Litouwen, is op proef bij de ploeg van hoofdcoach Gertjan Verbeek.

Klimavicius doet dinsdag mee in de competitiewedstrijd van Jong Heracles tegen de beloften van NEC. Eerder speelde hij voor Dinamo Moskou en het Litouwse Ekranas Panevezys. Een proefperiode bij het Schotse Heart of Midlothian liep op niets uit.

FC Update
pi_71560628
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_71562037
-geen bron-

[ Bericht 87% gewijzigd door sjimz op 03-08-2009 13:01:50 ]
pi_71562176
Je weet dat er een bron bij moet.
Waarom dan niet al gelijk een bron erbij?
En als een mod een bericht wijzigt dan kan de user het bericht zelf niet meer wijzigen.
Niet zo huilen hoor
pi_71563160
Bent van de Spurs naar Sunderland. (BBC)
Zal vandaag nog wel rondkomen.
pi_71567608
Afellay naar Arsenal

Zonneveld in belangstelling Groningen

Sparta wil Bodul van Ajax huren

Delano Hill weg bij Al-Wakrah, traint mee bij FC Dordrecht

Voor de liefhebbers van bronnen, succes met zoeken in: http://www.ad.nl/drechtst(...)ar_FC_Dordrecht.html
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_71567788
Affelay naar Arsenal... is al een paar jaren een issue en ik zie niet waarom Arsenal hem nodig heeft. Dat sowieso, wel leuk als back-up naast al die andere back-ups voor die positie.
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 13:06 schreef sjimz het volgende:
Je weet dat er een bron bij moet.
Waarom dan niet al gelijk een bron erbij?
En als een mod een bericht wijzigt dan kan de user het bericht zelf niet meer wijzigen.
Niet zo huilen hoor
Ik vind het eerder lachwekkend dat er overal een bron bij moet...lettend op mijn eerdere reactie paar pagina's terug. Maar ik zal het doen next times
pi_71568180
8,2 miljoen voor Affelay. Wat een afgang zou het zijn voor PSV als ze dat accepteren
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_71569269
Denk dat hij een clausule heeft dan

Wel een trieste dag voor het Nederlandse voetbal, een van de weinige spelers met meerwaarde weg

Blijven naar mijn mening alleen Suarez, Schaars, Dembele en en El Hamadoui over
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71569292
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 16:42 schreef Smeich het volgende:


Ik vind het eerder lachwekkend dat er overal een bron bij moet...lettend op mijn eerdere reactie paar pagina's terug. Maar ik zal het doen next times
Anders zien we weer allerlei zelfverzonnen geruchten en dan gaat men daar weer om zeuren.
Tja mensen moeten toch iets te zeuren hebben
pi_71569326
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 17:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Denk dat hij een clausule heeft dan

Wel een trieste dag voor het Nederlandse voetbal, een van de weinige spelers met meerwaarde weg

Blijven naar mijn mening alleen Suarez, Schaars, Dembele en en El Hamadoui over
Volgens dndiek had Afellay geen clausule.
pi_71569496
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 17:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Denk dat hij een clausule heeft dan

Wel een trieste dag voor het Nederlandse voetbal, een van de weinige spelers met meerwaarde weg

Blijven naar mijn mening alleen Suarez, Schaars, Dembele en en El Hamadoui over
Toivonen zie ik ook nog wel een stap hogerop maken.
pi_71569581
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 17:44 schreef sjimz het volgende:

[..]

Volgens dndiek had Afellay geen clausule.
Hij is nog niet weg natuurlijk. Maar misschien heeft hij hem dan aan het eind van een jaar tegen een stuk lager bedrag. Dan is het voor PSV interessanter om hem nu te verkopen maar ik hoop dat hij gewoon blijft anders is PSV helemaal een grijs elftal
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71580800
-geen bron-

[ Bericht 44% gewijzigd door -J-D- op 05-08-2009 17:01:32 ]
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 00:41:44 #250
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_71582265
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 23:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
-edit-
opvallende stap?

[ Bericht 11% gewijzigd door -J-D- op 05-08-2009 17:01:41 ]
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_71582305
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 23:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Riquelme naar Corinthians

Bron: www.Eric_Cantona.com
Ja, de mods trappen vast in een willekeurig niet bestaande website
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_71582334
Vind ik wel. In principe moet hij heel goed in het trage Brazilie kunnen spelen en hij natuurlijk gewoon een geweldige voetballer.

Corinthians wil in hun jubilieum jaar perse de CL winnen en Boca is bijna failliet. Als er een goed bod komt zal hij ondanks dat hij bijna niks verdient wel vertrekken

Vrijdag is er een meeting
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71582362
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 00:43 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ja, de mods trappen vast in een willekeurig niet bestaande website
Je begreep de ironie niet

Maar dan maak ik er gewoon www.goal.com van zoals Eric_Cantona
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71582367
Ronaldo en Riquelme is één team is wel cool.
pi_71587051
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 17:50 schreef Wopper1 het volgende:

[..]

Toivonen zie ik ook nog wel een stap hogerop maken.
Dit seizoen nog niet. Misschien aan het einde, maar voorlopig blijft hij wel IMHO.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_71590437
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 00:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Vind ik wel. In principe moet hij heel goed in het trage Brazilie kunnen spelen en hij natuurlijk gewoon een geweldige voetballer.

Corinthians wil in hun jubilieum jaar perse de CL winnen en Boca is bijna failliet. Als er een goed bod komt zal hij ondanks dat hij bijna niks verdient wel vertrekken

Vrijdag is er een meeting
Als ze perse de Copa Libertadores willen winnen dan begrijp ik werkelijk niet waarom ze Andre Santos en Cristian verkopen aan Fenerbahce.
pi_71590630
quote:
Na Thomas Vermaelen gaat Arsenal opnieuw diep in de buidel tasten voor een verdediger. Neven Subotic is de beoogde tweede aanwinst voor manager Arsène Wenger deze zomer. Volgens het Servische Press Magazin kan Borussia Dortmund een bod van elf miljoen euro verwachten voor de twintigjarige verdediger
pi_71591251
quote:
Vanwege de spierblessure van Louis Ngwat-Mahop beweegt Red Bull Salzburg zich weer op de transfermarkt. Marc Janko, Alexander Zickler en Robin Nelisse krijgen een nieuwe concurrent in de persoon van Ebi Smolarek, althans dat valt te lezen in Poolse media. De oud-Feyenoorder staat nog tot medio 2012 onder contract bij Racing Satander, maar schrapt de Poolse international graag van de loonlijst en is daarom bereid de aanvaller af te staan aan de Oostenrijkse kampioen.
Bron
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_71597455
Te lezen op vi.nl:

Remon de Vries op proef bij AGOVV

MVV wil spits Kevin Oris van Bergen, lukt dat niet komt Vink weer in beeld

FC Oss test spits Milos Malenovic, die mislukte bij Omniworld

En dan is Pascal Heije op proef in Cyprus bij APEP Pitsilia: http://www.hoofdklasse.org/index.php?mod=inc_item&id=985


Voorts zat er gisteravond een zware delegatie van NEC bij Jong Feyenoord - Jong Sparta. Daar deden vooral veel spelers van Feyenoord 1 mee, zoals Slory, Vincken en Tiendalli. Onbekend is nog voor wie NEC er zat, maar dat wordt mogelijk vervolgd.

[ Bericht 22% gewijzigd door methodmich op 04-08-2009 16:54:25 ]
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_71597498
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 12:38 schreef Wopper1 het volgende:

[..]

Als ze perse de Copa Libertadores willen winnen dan begrijp ik werkelijk niet waarom ze Andre Santos en Cristian verkopen aan Fenerbahce.
Niet haalbaar
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71598926
http://www.goal.com/en/ne(...)cesc-fabregas-report

Als dit waar is en doorgaat...
gaat Arsenal maximaal meedoen voor de EL.
pi_71599000
Zou Honda nou echt naar psv gaan ? Als het zo is zal het deze week wel nog zijn
pi_71626454
\'Heerenveen aast op Bokila\' (die van AGOVV)

De Graafschap test een Canadees, Issey Nakajima Farran ( http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)ij-De-Graafschap.htm )


En zoals te lezen op www.jupilerleague.nl

Telstar wil Jason Oost graag halen

Robin Faber mag op proef trainen bij Eindhoven, hij blijft het proberen...
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_71626696
Zoals altijd niet uit eigen duim gezogen:
quote:
PSV heeft Turks talent Karadeniz op het oog

PSV heeft Batuhan Karadeniz op de radar. De Eindhovenaren willen de Turkse international volgens Voetbal International graag inlijven.

Karadeniz is een achttienjarige centrale aanvaller, die bij Besiktas op de loonlijst staat. Afgelopen seizoen werd hij uitgeleend aan Eskisehirspor, waar hij in elf duels acht keer doel trof. Aankomend seizoen wil Besiktas hem stallen bij Gaziantepspor.

De zaakwaarnemer van Karadeniz, Ahmet Bulut, meldt dat de belangstelling van PSV concreet is. "Het klopt, ik ben in gesprek met mensen van PSV. Meer kan ik er op dit moment niet over zeggen, daar is het nog te vroeg voor", aldus de belangenbehartiger.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_71626712
quote:
Ajax onderzoekt haalbaarheid terugkeer topspelers

Ajax is bezig in kaart te brengen óf en wélke topvoetballers die bij hun club buiten de boot vallen, geïnteresseerd zijn in een overstap naar Amsterdam.

In dat kader heeft de leiding geïnformeerd naar prominente ex-Ajacieden als Klaas-Jan Huntelaar, Rafael van der Vaart en Ryan Babel, maar ook naar een aantal buitenlandse toppers. Deze spelers willen koste wat kost mee naar het WK, volgend jaar in Zuid-Afrika, en realiseren zich terdege dat ze daartoe wekelijks moeten spelen. Ajax hoopt van deze situatie te profiteren.

'Wij willen weten of het een haalbare kaart is dit soort spelers te halen. Dus we hebben alleen geïnformeerd. Om te weten of ze wel willen en of het financieel mogelijk is. Het zou slordig zijn als we dit niet kaart hebben en dat later blijkt dat een van deze spelers wél haalbaar was', vertelt Miel Brinkhuis, manager van de afdeling pers & communicatie aan Voetbal International.

Zo heeft Huntelaar geen perspectief meer bij Real Madrid. De 25-jarige spits speelde van januari 2006 tot de winterstop van het seizoen 2008/09 voor Ajax, waarop hij naar Spanje vertrok. Hij werd al gelinkt aan diverse clubs, zoals VfB Stuttgart, Tottenham Hotspur en AC Milan.

Ook zijn ploeggenoot Van der Vaart heeft geen rugnummer meer bij de Koninklijke. De 26-jarige middenvelder kwam van 19 april 2000 tot 27 mei 2005 uit voor Ajax, waarna hij naar Hamburger SV overstapte. Precies een jaar geleden ging hij naar Real Madrid.

Babel komt bij Liverpool weinig aan spelen toe. De 22-jarige aanvaller verruilde op 12 juli 2007 Ajax voor de Engelse grootmacht. Babel kwam vorig seizoen in de Premier League tot 28 optredens waarin hij drie keer scoorde.

Zowel Huntelaar, Van der Vaart als Babel maakt trouwens wel deel uit van de voorlopige Oranje-selectie voor het oefenduel met Engeland volgende week woensdag in de Amsterdam Arena.
Bron
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_71626880
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 16:28 schreef methodmich het volgende:
Telstar wil Jason Oost graag halen
Jason Oost? Hoe willen ze die betalen?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_71626989
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 16:38 schreef Eric_Cantona het volgende:
Zoals altijd niet uit eigen duim gezogen:
[..]
Oud bericht.

In de nieuwste sportweek zou Michael Bradley aan PSV gelinkt worden, weet niet of het klopt, heeft iemand dat gelezen?
pi_71626992
Geen idee EngCatjuh. Oost heeft ook opties in België en Engeland, staat in het stukje te lezen. Dus dat zal het wel worden.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_71627041
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 16:29 schreef methodmich het volgende:
Voorts zat er gisteravond een zware delegatie van NEC bij Jong Feyenoord - Jong Sparta. Daar deden vooral veel spelers van Feyenoord 1 mee, zoals Slory, Vincken en Tiendalli. Onbekend is nog voor wie NEC er zat, maar dat wordt mogelijk vervolgd.
Ik denk voor Slory, die heeft het bij Feyenoord nogal verpest en zou bij NEC een vervanger voor Saïdi kunnen zijn.
pi_71627047
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 16:51 schreef Radegast het volgende:

[..]

Oud bericht.

In de nieuwste sportweek zou Michael Bradley aan PSV gelinkt worden, weet niet of het klopt, heeft iemand dat gelezen?
Yep. Feyenoord en PSV hebben zgn interesse in Bradley.
pi_71627106
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 16:29 schreef methodmich het volgende:
Voorts zat er gisteravond een zware delegatie van NEC bij Jong Feyenoord - Jong Sparta. Daar deden vooral veel spelers van Feyenoord 1 mee, zoals Slory, Vincken en Tiendalli. Onbekend is nog voor wie NEC er zat, maar dat wordt mogelijk vervolgd.
Als ze Slory nu nog moeten scouten .

Heb vaak het idee dat scouts het maar wat leuk vinden om onderweg te zijn. Hapje eten, borreltje, hotelletje etc..
De kwaliteiten van Slory, Vincken en Tiendalli zijn nu toch zo langzamerhand wel bekend, zou je denken.
pi_71627566
Alsof psv nog niet genoeg aanvallers heeft :|
  woensdag 5 augustus 2009 @ 17:24:35 #273
231865 Gabbylicious
Fuck my nickname
pi_71627748
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 17:15 schreef Tallie1982 het volgende:
Alsof psv nog niet genoeg aanvallers heeft :|
Honda en Bradley zijn volgens mij middenvelders. Maar die heeft PSV ook wel genoeg. Kan me niet voorstellen dat PSV Honda voor de bank zou halen. Of Afellay moet vertrekken, dan zie ik PSV Honda wel kopen.
WOS'ser for life.
pi_71628164
Slory? Mwah, ben nog niet enthousiast.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 18:04:07 #275
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_71628744
Als Honda naar Eindhoven gaat krijg je natuurlijk elders op Fok! het gehuil dat Ajax weer eens heeft zitten slapen!
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_71628901
Degradatiekandidaten zouden een pact moeten sluiten tegen zulke clubs
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_71629373
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 16:53 schreef Mr.Rude het volgende:

[..]

Ik denk voor Slory, die heeft het bij Feyenoord nogal verpest en zou bij NEC een vervanger voor Saïdi kunnen zijn.
Of Tiendalli, met Dani Fernandes is er toch een rechtsback vertrokken.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_71635150
-zonder bron geen gerucht-

[ Bericht 85% gewijzigd door -J-D- op 05-08-2009 22:02:51 ]
pi_71635211
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 18:30 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Of Tiendalli, met Dani Fernandes is er toch een rechtsback vertrokken.
Ze hebben Wellenberg gehaald voor die positie.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 10:04:30 #280
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_71644434
Armenteros zeer waarschijnlijk van (Jong) Heerenveen naar Heracles. Bron hafc.nl
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_71644765
Van Tornhout naar Sint-Truiden
bron: goal.com
"You can't be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of football team, or some nuclear weapons, but in the very least you need a beer." (Frank Zappa)
pi_71646738
-edit-
Deze geruchten zijn niet te vinden op de door jou genoemde site.

[ Bericht 55% gewijzigd door -J-D- op 06-08-2009 18:23:13 ]
pi_71647614
quote:
Portsmouth goalkeeper David James could be set for a move to Sunderland with Pompey close to signing Antti Niemi on a free transfer.Full story: The Sun
quote:
Portsmouth striker David Nugent could be set for a move away from the club after a bust-up with team-mate Marc Wilson, with Stoke in discussions over a £4m move.Full story: Various Portsmouth duo fined over bust-up
quote:
Tottenham have had a £12m bid for 19-year-old Toulouse midfielder Moussa Sissoko rejected by the French club who claim he is worth double that amount.
Full story: Various
quote:
Afonso Alves is in beeld AS Monaco. Of de Braziliaan naar het vorstendom vertrekt is nog de vraag. Zeker lijkt wel dat de oud-spits van SC Heerenveen Middlesbrough gaat verlaten. Volgens Sky Sports is het echter waarschijnlijker dat het Midden-Oosten de bestemming van Alves wordt, Al-Ahli om preciezer te zijn. AS Monaco kan namelijk het bod uit Qatar niet overtreffen. Bron: VI.nl
quote:
John Heitinga krijgt mogelijk een Ivoriaanse concurrent. De naam Emmanuel Eboué prijkt namelijk hoog op het lijstje van Atlético Madrid, dat volgens AS de komst van een nieuwe verdediger tot prioriteit heeft verheven. Arsenal is bereid te praten over een overgang van Eboué. Maar voor minder dan tien miljoen euro is de 26-jarige Ivoriaan niet te koop, zo ondervond Fiorentina eerder deze zomer. Bron: VI.nl
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_71647730
Als die geruchten over Pompey werkelijkheid worden.... EPL

bron: www.goal.com
pi_71654576
Dominique van Dijk op proef bij Toronto FC

Aldus RTV Rijnmond
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_71657574
Als ik Ajax was zou ik Afonso halen als er nog geld over is na een verdediger
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71657677
quote:
Bayern Munich striker Luca Toni, 32, is keen on a move to West Ham - according to his agent.
Full story: Goal.com
quote:
Wolves have been given permission by Reading to speak to 28-year-old winger James Harper.
Full story: 4thegame.com
quote:
West Brom have made an offer to Leicester for highly-rated full-back Joe Mattock, 19.
Full story: Sky Sports
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_71674410
quote:
'Chelsea weigert Real-bod op Alex'

Chelsea heeft een bod van Real Madrid op centrale verdediger Alex afgewezen, zo bericht The Times vrijdag.

Voor de voormalig PSV'er zou De Koninklijke 21 miljoen euro hebben over gehad. Het bedrag was voor Chelsea echter niet hoog genoeg om zaken te doen.
quote:
Manchester United are still monitoring Bayern Munich winger Franck Ribery and Valencia's David Silva, despite insisting that their summer spending is over.Full story: The Times
quote:
Aston Villa manager Martin O'Neill has expressed an interest in bringing Real Madrid's 25-year-old Dutch midfielder Wesley Sneijder to Villa Park.Full story: The Guardian
quote:
Wigan have agreed a £3.5m deal for highly-rated Rayo Vallecano midfielder Mohamed Diame and his team-mate, defender Antonio Amaya.Full story: Daily Mail
quote:
The move for Diame could signal the end of Lee Cattermole's Wigan career, he is a target for Sunderland, Liverpool, Spurs and Everton.Full story: Daily Mail
quote:
Portsmouth have made a £2m for Vitoria Guimaraes midfielder Nuno Assis and the 31-year-old said is keen on a move to Fratton Park if "the money and sport aspects can be united". (The Sun)
quote:
Wigan striker Olivier Kapo, 28, is a target for French club Nice. (The Sun)
quote:
West Brom are keen on 25-year-old St Mirren midfielder Billy Mehmet. (Daily Star)
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_71676766
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 11:30 schreef Smeich het volgende:
-edit-
Deze geruchten zijn niet te vinden op de door jou genoemde site.
L
pi_71676830
quote:
Tottenham are looking to hijack West Ham's bid to sign Bayern Munich striker Luca Toni. Spurs manager Harry Redknapp has targeted the 32-year-old after missing out on Klaas-Jan Huntelaar who has joined AC Milan from Real Madrid, while West Ham are unlikely to be able to meet Toni's £90,000-a-week wage demands.
Full story: Clubcall
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_71677120
Ik ben benieuwd of men nog wat in Pav ziet daar...
pi_71689882
-edit-
Dit gerucht staat niet op die site.

[ Bericht 76% gewijzigd door -J-D- op 07-08-2009 21:15:10 ]
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71689989
quote:
Paris St Germain winger Jerome Rothen, 31, is expected to arrive in Blackburn to discuss a move with Rovers manager Sam Allardyce.Full story: Football365
"If you're not a manc, you're a wank"
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 20:22:22 #294
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_71692299
Heracles en Willem II willen Sarpong, volgens www.wijzijnheracles.nl
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_71692559
Cesc --> FC Barcelona
Bron en Bron
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71693102
quote:
Vennegoor of Hesselink in beeld bij Ipswich

07/08/2009 10:08

Jan Vennegoor of Hesselink vertrekt mogelijk naar Ipswich Town. Manager Roy Keane ziet in de Nederlandse spits een welkome versterking van zijn aanvalslinie. De 30-jarige ex-speler van FC Twente en PSV kwam de laatste jaren uit voor Celtic, maar daar werd zijn contract niet verlengd.

Vennegoor kan transfervrij vertrekken uit Glasgow en mag zich daarom in meer belangstelling verheugen. Ook het Spaanse Malaga is in de markt, terwijl eerder zijn voormalige werkgevers Twente en PSV naar hem informeerden.

Vennegoor liet onlangs weten geen haast te hebben en rustig de tijd te willen nemen om de diverse aanbiedingen te bestuderen.
VI.nl
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_71700436
Bodul op huurbasis naar Roda. Schijnt rond te zijn volgens dit artikel http://www.rodaworld.limb(...)is-naar-roda-jc.html

Staat alleen niks op Ajax Showtime
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_71700693
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 01:04 schreef Tim86 het volgende:
Bodul op huurbasis naar Roda. Schijnt rond te zijn volgens dit artikel http://www.rodaworld.limb(...)is-naar-roda-jc.html

Staat alleen niks op Ajax Showtime


Gelukkig hebben ze niet zo heel veel spitsen .

Skoubo, van Tornhout, Junker, Gommans, Matondo en Vandamme.

6 Spitsen voor een 4-4-2 systeem. Heeft Martin van Geel toch maar goed voor elkaar .
pi_71700862
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 01:19 schreef Wopper1 het volgende:

[..]



Gelukkig hebben ze niet zo heel veel spitsen .

Skoubo, van Tornhout, Junker, Gommans, Matondo en Vandamme.

6 Spitsen voor een 4-4-2 systeem. Heeft Martin van Geel toch maar goed voor elkaar .
Matige spitsen.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_71701210
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 18:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
-edit-
Dit gerucht staat niet op die site.
Is al bevestigd prutsert

Salcedo naar Lanus

www.goal.com
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71702660
quote:
Granqvist in beeld

ALKMAAR - AZ-trainer Ronald Koeman wil zijn selectie nog versterken op één plaats. Na het afvallen van Rasmus Bengtsson heeft de technische staf goede gedachten bij Andreas Granqvist van FC Groningen, al wordt die visie binnen de gelederen van de landskampioen niet unaniem gedragen.

Telegraaf
edit:
Transfergeruchten #109
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')