abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 juli 2009 @ 21:33:51 #1
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_71264004
game on
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  donderdag 23 juli 2009 @ 21:34:22 #2
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_71264024
tt change >>108 svp
pi_71264047
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 20:31 schreef dndiek het volgende:
RKC wil Bas Roorda volgens het AD
Klakkeloos gejat en aangepast
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 21:34 schreef Fortitudo het volgende:
tt change >>108 svp
Done.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_71264628
Wat zou Bas Roorda toevoegen aan RKC? Denk niet dat ie veel beter is dan wat ze nu hebben.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_71264813
DAM naar Pompey, zoals ik al eerder meldde.

Fok!-er DAM zegt van niet, en dan is 't zo.

[ Bericht 44% gewijzigd door Eric_Cantona op 23-07-2009 22:11:56 ]
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_71264862
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 21:54 schreef Eric_Cantona het volgende:
DAM naar Pompey, zoals ik al eerder meldde.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71264932
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 21:55 schreef venomsnake het volgende:

[..]

De enige echte he
pi_71264960
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 21:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wat zou Bas Roorda toevoegen aan RKC? Denk niet dat ie veel beter is dan wat ze nu hebben.
Als ervaren 2e man achter Wevers

De vorige tweede keeper is toch pas vertrokken....
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_71265124
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 20:14 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

[..]
Kratje erop dat hij niet weggaat bij het Argentijnse team?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71265245
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 22:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Kratje erop dat hij niet weggaat bij het Argentijnse team?
Waar ging 't mis bij 't lezen van "transfergeruchten" DAM? Ik post wat ik lees op 't net. En 't zijn niet de minste bronnen volgens mij.
pi_71265324
Diego zelf zegt van niet, maar veel succes verder met je goede bronnen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71265469
Je bent wel snel op je ego getrapt als 't niet in je straatje past he? Ik heb nergens gezegd dat 't goede bronnen zijn, sowieso ben ik niet alwetend. Ik post alleen wat ik lees.

Alsof alles wat jij post ook uitkomt .. Je had spelersmakelaar moeten worden.

Zal ik 't anders maar gewoon weghalen? Gewoon, omdat jij 't zegt?
pi_71265511
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 22:10 schreef Eric_Cantona het volgende:
Je bent wel snel op je ego getrapt als 't niet in je straatje past he? Ik heb nergens gezegd dat 't goede bronnen zijn, sowieso ben ik niet alwetend. Ik post alleen wat ik lees.

Alsof alles wat jij post ook uitkomt .. Je had spelersmakelaar moeten worden.
En ik zeg dat je onzin lult.
pi_71265580
Je dineert met Diego himself, of lik je z'n ijslolly?
pi_71265628
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 22:13 schreef Eric_Cantona het volgende:
Je dineert met Diego himself, of lik je z'n ijslolly?
Geen van beide
  donderdag 23 juli 2009 @ 22:17:32 #16
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_71265771
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 22:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

En ik zeg dat je onzin lult.
Dan zijn het de zgn 'bronnen' die onzin lullen. Don't shoot the messenger.
><(({°>
pi_71265882
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 22:17 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

Dan zijn het de zgn 'bronnen' die onzin lullen. Don't shoot the messenger.
Dank je. Blijkbaar snapt niet iedereen dat.
pi_71267513
Als Portsmouth direct wil degraderen dan snap ik deze geruchten wel. Wat een dramacoach.
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_71268002
Xabi Alonso schijnt nu wel concreet naar Real Madrid te vertrekken.
quote:
'Xabi Alonso volgende aankoop van Real Madrid'
Xabi Alonso, de 27- jarige middenvelder van Liverpool, zal volgens de Spaanse krant Sport toch de nieuwste aankoop van Real Madrid worden. Liverpool zou een bod van Real Madrid van 35 miljoen euro hebben geaccepteerd. De krant denkt zelfs te weten dat de transfer binnen enkele uren zal worden afgerond.

Aanvankelijk wilde Liverpool niet praten over een transfer. De vastberadenheid van, vooral trainer Manuel Pellegrini van Real Madrid, wordt dus waarschijnlijk beloond.

Xabi Alonso speelt vanaf 2004 bij de ploeg uit Engeland. Via Real Sociedad B, SD Eibar(huurbasis) en weer Real Sociedad, werd Alonso voor 22,1 miljoen euro verkocht aan Liverpool. Daar won hij in 2005 de Champions League, door in de finale AC Milan na strafschoppen te verslaan.
http://soccer4u.nl/nieuws(...)koop-van-Real-Madrid
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_71268386
Aardig stil rondom Arbeloa..dat leek me eerder ook een zekere transfer naar Real..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  donderdag 23 juli 2009 @ 23:57:50 #21
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_71269918
Ronaldinho en Luis Fabiano >>>> Chelsea

bron
Ik ben inmiddels overleden
pi_71269933
Janko > Wolves (SkySports)
  vrijdag 24 juli 2009 @ 00:34:49 #23
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_71271308
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 23:57 schreef Enchanter het volgende:

bron
  vrijdag 24 juli 2009 @ 08:53:03 #25
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_71275744
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 23:58 schreef Radegast het volgende:
Janko > Wolves (SkySports)
Ben best benieuwd wat hij buiten Oostenrijk klaarspeelt.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_71276216
Ajax heeft interesse in Gareth Bale ( The Mirror )
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_71276269
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 09:21 schreef -J-D- het volgende:
quote:
Martin Jol keen to take Spurs' Gareth Bale to Germany
Zou de krant weten dat Ajax niet in de Bundesliga speelt?
  vrijdag 24 juli 2009 @ 09:45:22 #28
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_71276652
quote:
http://www.walesonline.co(...)-jol-91466-24186355/

Dan zal dit de bron van dat gerucht zijn. Onzin dus.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  vrijdag 24 juli 2009 @ 10:23:10 #29
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_71277603
Volgens DeGraafschap.nl en Utrecht.net wordt Wormgoor verhuurt aan De Graafschap. Maandag afrondend gesprek.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_71281182
quote:
Gabriel Heinze gaat niet naar Olympique Marseille. In een onderhoud met Real Madrid heeft de verdediger laten weten niet naar Zuid-Frankrijk te willen verkassen. De clubs bereikten afgelopen week overeenstemming over een transfersom voor de Argentijn, die nog een twee jaar doorlopend contract heeft. Heinze speelde in het verleden enkele jaren in Frankrijk namens Paris Saint-Germain. (France Football)

Mathieu Valbuena staat daarnaast op het punt een lucratief contract bij Zenit-Sint Petersburg te tekenen. De Franse middenvelder, die van Didier Deschamps toestemming heeft gekregen om een andere club te zoeken, onderhandelt momenteel met de werkgever van Dick Advocaat over een driejarig contract. De Zuid-Franse club ontvangt een transferbedrag van ongeveer acht miljoen euro. (Diverse Russische media)

Fiorentina hoopt Emmanuel Eboué aan de gelederen van Cesare Prandelli toe te kunnen voegen. De Serie A-club heeft ongeveer tien miljoen euro over voor de verdediger van Arsenal, die in Florence een vijfjarig contract kan ondertekenen. Fiorentina werd de afgelopen al tal van verdedigers gelinkt: onder meer Nicolás Burdisso, Bruno Alves, Lúcio, Juan en Philippe Mexès. (Corriere dello Sport)

Naast enkele clubs uit de Premier League en Olympique Lyon heeft ook Juventus belangstelling voor Marouane Chamakh. De aanvaller van Girondins Bordeaux is alleen in beeld indien David Trezeguet uit Turijn vertrekt. De Fransman staat op de verlanglijst van AC Milan. Chamakh zal in Canada door Juventus worden bekeken in de finale van de Franse Super Cup tussen Bordeaux en Guingamp. (Diverse Italiaanse media)

Alhoewel het al weken stil is rond zijn persoon, sluit Maicon niet uit dat hij alsnog bij Internazionale vertrekt. "In de voetballerij kan alles van de ene op de andere dag veranderen", stelt de Braziliaan. "Maar ik heb een contract tot 2013 en zie een langer verblijf zeker zitten." Maicon, die begeerd werd door Chelsea en Real Madrid, gaf onlangs te kennen dat hij zich als Nerazzurro ondergewaardeerd voelde. (Sky Italia)

Volgens Harry Redknapp maakt Tottenham Hotspur weinig kans op het aantrekken van Klaas-Jan Huntelaar. "Het bestuur heeft met Real Madrid gesproken, maar wat hij verdient kunnen wij niet betalen. Ik weet zeker dat wij met dezelfde problemen als VfB Stuttgart te maken krijgen." Arnold Oosterveer, zaakwaarnemer van Huntelaar, liet donderdag weten weten dat de financiën een te groot obstakel waren. (Daily Mail)

Mogelijk komt AC Milan toch weer uit bij Huntelaar. De Oranje-international was weliswaar derde keus achter Edin Dzeko en Luis Fabiano, maar de Italiaanse club heeft een eerste optie op de aanvaller. Dan zullen de Rossoneri wel moeten voldoen aan een geëist jaarsalaris van vijf miljoen euro. AS Roma lijkt door de zwakke financiële huishouding niet in staat om te concurreren. (Corriere dello Sport)

Victor Obinna staat in de belangstelling van Portsmouth uit Engeland. De aanvaller van Internazionale was op weg naar Napoli, er was al overeenstemming over een transfersom van 5,5 miljoen euro, maar hij ging niet akkoord met hun beleid inzake imagorechten. Het is onduidelijk of de Nigeriaan in Engeland een werkvergunning zal krijgen. Om die reden ging een transfer naar Everton niet door. (The Sun)

Ron Jans was bij Villarreal in beeld om de naar Real Madrid vertrokken Manuel Pellegrini op te volgen. Ondanks de aanhoudende interesse van de Europa League-deelnemer liet de coach weten dat hij zijn contract bij FC Groningen, dat over een jaar afloopt, per sé wilde uitdienen. Daarom besloot Villarreal in zee te gaan met Ernesto Valverde, die geen akkoord bereikte met Olympiakos Piraeus. (El Mediterraneo)

Deco ziet af van een overgang naar Galatasaray. De middenvelder van Chelsea heeft trainer Frank Rijkaard donderdag in een telefonisch onderhoud bedankt voor de getoonde interesse, en laten weten dat hij toch liever zijn contract op Stamford Bridge uitdient. De Portugees international, die met Rijkaard bij Barcelona werkte, moest in Istanbul de opvolger worden van zijn landgenoot Lincoln. (Diverse Turkse media)

bron: voetbalzone
Jans blijft liever bij groningen dan naar Villareal te gaan? Lijkt me toch sterk
pi_71281377
Gerucht met nieuw leven:

Il Corriere Dello Sport: Huntelaar > Milan
pi_71288204
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 10:23 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Volgens DeGraafschap.nl en Utrecht.net wordt Wormgoor verhuurt aan De Graafschap. Maandag afrondend gesprek.
Ze pokeren nog over de voorwaarden.

Voor De Graafschap mogelijk een aardige speler, JL is ongeveer zijn niveau.

Gerucht over Ajax en Bale was van de week al gemeld op www.ajaxfans.net trouwens.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_71288682
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 15:20 schreef methodmich het volgende:

[..]

Ze pokeren nog over de voorwaarden.

Voor De Graafschap mogelijk een aardige speler, JL is ongeveer zijn niveau.

Gerucht over Ajax en Bale was van de week al gemeld op www.ajaxfans.net trouwens.
Daar wordt ook de transfer van De Zeeuw gemeldt voor 6,2 miljoen. Dat zou een gouden dag zijn voor de concurrentie
  vrijdag 24 juli 2009 @ 16:14:51 #34
179108 El-Salvador
Anti-klapper
pi_71289872
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 15:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Daar wordt ook de transfer van De Zeeuw gemeldt voor 6,2 miljoen. Dat zou een gouden dag zijn voor de concurrentie
Als die naar PSV was gegaan vond je het een held.
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_71291854
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 16:14 schreef El-Salvador het volgende:

[..]

Als die naar PSV was gegaan vond je het een held.
Nee, als topclub moet je niet gaan snijden in de onderkant van je concurrentie. Gelukkig heeft PSV dat geleerd na Koevermans en Perez
  vrijdag 24 juli 2009 @ 17:47:57 #36
179108 El-Salvador
Anti-klapper
pi_71292751
Onderkant van de concurrentie? Zet je bril nou een keer af.

edit:

PSV heeft geen cent te makken, ze kunnen amper Vitesse zwakker maken vrees ik en al helemaal geen subtopploegen.
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_71293174
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 17:47 schreef El-Salvador het volgende:
Onderkant van de concurrentie? Zet je bril nou een keer af.
Dat is De Zeeuw inderdaad. Als hij voor 6 miljoen naar Ajax gaat zijn ze volgende week nog niet uitgefeest in Alkmaar
pi_71295182
Diegoarmandomaradona, wat vind jij ervan dat Keirrison niet naar PSV komt maar naar FC Porto of Ajax toe gaat?
pi_71295221
Kut, vooral als hij naar Ajax gaat
pi_71296453
Keirrison op huurbasis naar AS Roma.
Bron
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71296594
River krijgt een goede keeper
pi_71297086
quote:
Op huurbasis dan zeker?
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_71297146
Is een bullshit gerucht

Ajax voldoet aan vraagprijs voor De Zeeuw
24/07/2009 17:40

Demy de Zeeuw krijgt zijn gewenste transfer naar Ajax. De Amsterdammers hebben voldaan aan de vraagprijs van AZ, dat een bedrag van ongeveer 7,5 miljoen euro ontvangt voor de 26-jarige international.

De Zeeuw gaat bij Ajax een contract tekenen voor vier seizoenen. De middenvelder had zelf al aangekondigd naar de Arena te willen verhuizen. Nadat vorige zomer een transfer naar Hamburger SV al was mislukt, kon De Zeeuw niet langer de motivatie opbrengen voor AZ te blijven spelen.

De Zeeuw speelde vier seizoenen in Alkmaar. AZ betaalde in de zomer van 2005 slechts een ton om de middenvelder over te nemen van Go Ahead Eagles. In Alkmaar groeide De Zeeuw al snel uit tot basisspeler en hij haalde bovendien het Nederlands elftal.

Dit is al bijna geen gerucht maar de kurken kunnen gaan knallen bij de concurrent
pi_71297160
Is al rond meende ik.
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_71298973
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 23:57 schreef Enchanter het volgende:

bron
  vrijdag 24 juli 2009 @ 22:15:58 #46
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_71300865
quote:
Update: Volgens de Engelse sportzender SkySports is Rasmus Elm al bij Everton geweest om te kijken, hierdoor lijkt het zeer waarschijnlijk dat hij niet meer bij SC Heerenveen zal tekenen
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_71308990
quote:
Manchester City striker Emmanuel Adebayor wants former Arsenal team-mate Kolo Toure to join him at Eastlands in order to strengthen City's defence.Full story: The Independent
quote:
Another Arsenal defender, Emmanuel Eboue, is a £9m target for Fiorentina and several Spanish clubs. (Daily Express)
quote:
Liverpool's Spanish defender Alvaro Arbeloa, 26, is expected to join Real Madrid next week in a £4.5m move. Full story: The Sun
quote:
Meanwhile, Liverpool are in talks with Napoli to offload Italian defender Andrea Dossena.Full story: Daily Mirror
quote:
Tottenham boss Harry Redknapp still wants to sign Real Madrid striker Klaas-Jan Huntelaar, however, the Dutchman will have to drop his £90,000 a week pay demands. (Daily Mail)
quote:
Tottenham have made a £6m bid for Newcastle's French defender Sebastien Bassong. (Daily Express)
quote:
Everton boss David Moyes is considering a move for Hull defender Michael Turner. (Daily Mail)
pi_71309839
9M voor Eboue De deal van de eeuw. Voor Arsenal dan
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
  zaterdag 25 juli 2009 @ 11:26:55 #49
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_71310129
90 duizend pond per week Klaasje toch .
><(({°>
pi_71318547
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 11:26 schreef BigKahuna het volgende:
90 duizend pond per week Klaasje toch .
tja weet niet wat ie bij real verdient maar dat zal toch ook wel tegen zoiets aanzitten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')