Klakkeloos gejat en aangepastquote:
Done.quote:
quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:54 schreef Eric_Cantona het volgende:
DAM naar Pompey, zoals ik al eerder meldde.
Als ervaren 2e man achter Weversquote:Op donderdag 23 juli 2009 21:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wat zou Bas Roorda toevoegen aan RKC? Denk niet dat ie veel beter is dan wat ze nu hebben.
Kratje erop dat hij niet weggaat bij het Argentijnse team?quote:
Waar ging 't mis bij 't lezen van "transfergeruchten" DAM? Ik post wat ik lees op 't net. En 't zijn niet de minste bronnen volgens mij.quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Kratje erop dat hij niet weggaat bij het Argentijnse team?
En ik zeg dat je onzin lult.quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:10 schreef Eric_Cantona het volgende:
Je bent wel snel op je ego getrapt als 't niet in je straatje past he? Ik heb nergens gezegd dat 't goede bronnen zijn, sowieso ben ik niet alwetend. Ik post alleen wat ik lees.
Alsof alles wat jij post ook uitkomt .. Je had spelersmakelaar moeten worden.
Geen van beidequote:Op donderdag 23 juli 2009 22:13 schreef Eric_Cantona het volgende:
Je dineert met Diego himself, of lik je z'n ijslolly?
Dan zijn het de zgn 'bronnen' die onzin lullen. Don't shoot the messenger.quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
En ik zeg dat je onzin lult.
Dank je. Blijkbaar snapt niet iedereen dat.quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:17 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Dan zijn het de zgn 'bronnen' die onzin lullen. Don't shoot the messenger.
http://soccer4u.nl/nieuws(...)koop-van-Real-Madridquote:'Xabi Alonso volgende aankoop van Real Madrid'
Xabi Alonso, de 27- jarige middenvelder van Liverpool, zal volgens de Spaanse krant Sport toch de nieuwste aankoop van Real Madrid worden. Liverpool zou een bod van Real Madrid van 35 miljoen euro hebben geaccepteerd. De krant denkt zelfs te weten dat de transfer binnen enkele uren zal worden afgerond.
Aanvankelijk wilde Liverpool niet praten over een transfer. De vastberadenheid van, vooral trainer Manuel Pellegrini van Real Madrid, wordt dus waarschijnlijk beloond.
Xabi Alonso speelt vanaf 2004 bij de ploeg uit Engeland. Via Real Sociedad B, SD Eibar(huurbasis) en weer Real Sociedad, werd Alonso voor 22,1 miljoen euro verkocht aan Liverpool. Daar won hij in 2005 de Champions League, door in de finale AC Milan na strafschoppen te verslaan.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:57 schreef Enchanter het volgende:
Ronaldinho en Luis Fabiano >>>> Chelsea
bron
Ben best benieuwd wat hij buiten Oostenrijk klaarspeelt.quote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:21 schreef -J-D- het volgende:
Ajax heeft interesse in Gareth Bale ( The Mirror )
Zou de krant weten dat Ajax niet in de Bundesliga speelt?quote:Martin Jol keen to take Spurs' Gareth Bale to Germany
http://www.walesonline.co(...)-jol-91466-24186355/quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:21 schreef -J-D- het volgende:
Jans blijft liever bij groningen dan naar Villareal te gaan? Lijkt me toch sterkquote:Gabriel Heinze gaat niet naar Olympique Marseille. In een onderhoud met Real Madrid heeft de verdediger laten weten niet naar Zuid-Frankrijk te willen verkassen. De clubs bereikten afgelopen week overeenstemming over een transfersom voor de Argentijn, die nog een twee jaar doorlopend contract heeft. Heinze speelde in het verleden enkele jaren in Frankrijk namens Paris Saint-Germain. (France Football)
Mathieu Valbuena staat daarnaast op het punt een lucratief contract bij Zenit-Sint Petersburg te tekenen. De Franse middenvelder, die van Didier Deschamps toestemming heeft gekregen om een andere club te zoeken, onderhandelt momenteel met de werkgever van Dick Advocaat over een driejarig contract. De Zuid-Franse club ontvangt een transferbedrag van ongeveer acht miljoen euro. (Diverse Russische media)
Fiorentina hoopt Emmanuel Eboué aan de gelederen van Cesare Prandelli toe te kunnen voegen. De Serie A-club heeft ongeveer tien miljoen euro over voor de verdediger van Arsenal, die in Florence een vijfjarig contract kan ondertekenen. Fiorentina werd de afgelopen al tal van verdedigers gelinkt: onder meer Nicolás Burdisso, Bruno Alves, Lúcio, Juan en Philippe Mexès. (Corriere dello Sport)
Naast enkele clubs uit de Premier League en Olympique Lyon heeft ook Juventus belangstelling voor Marouane Chamakh. De aanvaller van Girondins Bordeaux is alleen in beeld indien David Trezeguet uit Turijn vertrekt. De Fransman staat op de verlanglijst van AC Milan. Chamakh zal in Canada door Juventus worden bekeken in de finale van de Franse Super Cup tussen Bordeaux en Guingamp. (Diverse Italiaanse media)
Alhoewel het al weken stil is rond zijn persoon, sluit Maicon niet uit dat hij alsnog bij Internazionale vertrekt. "In de voetballerij kan alles van de ene op de andere dag veranderen", stelt de Braziliaan. "Maar ik heb een contract tot 2013 en zie een langer verblijf zeker zitten." Maicon, die begeerd werd door Chelsea en Real Madrid, gaf onlangs te kennen dat hij zich als Nerazzurro ondergewaardeerd voelde. (Sky Italia)
Volgens Harry Redknapp maakt Tottenham Hotspur weinig kans op het aantrekken van Klaas-Jan Huntelaar. "Het bestuur heeft met Real Madrid gesproken, maar wat hij verdient kunnen wij niet betalen. Ik weet zeker dat wij met dezelfde problemen als VfB Stuttgart te maken krijgen." Arnold Oosterveer, zaakwaarnemer van Huntelaar, liet donderdag weten weten dat de financiën een te groot obstakel waren. (Daily Mail)
Mogelijk komt AC Milan toch weer uit bij Huntelaar. De Oranje-international was weliswaar derde keus achter Edin Dzeko en Luis Fabiano, maar de Italiaanse club heeft een eerste optie op de aanvaller. Dan zullen de Rossoneri wel moeten voldoen aan een geëist jaarsalaris van vijf miljoen euro. AS Roma lijkt door de zwakke financiële huishouding niet in staat om te concurreren. (Corriere dello Sport)
Victor Obinna staat in de belangstelling van Portsmouth uit Engeland. De aanvaller van Internazionale was op weg naar Napoli, er was al overeenstemming over een transfersom van 5,5 miljoen euro, maar hij ging niet akkoord met hun beleid inzake imagorechten. Het is onduidelijk of de Nigeriaan in Engeland een werkvergunning zal krijgen. Om die reden ging een transfer naar Everton niet door. (The Sun)
Ron Jans was bij Villarreal in beeld om de naar Real Madrid vertrokken Manuel Pellegrini op te volgen. Ondanks de aanhoudende interesse van de Europa League-deelnemer liet de coach weten dat hij zijn contract bij FC Groningen, dat over een jaar afloopt, per sé wilde uitdienen. Daarom besloot Villarreal in zee te gaan met Ernesto Valverde, die geen akkoord bereikte met Olympiakos Piraeus. (El Mediterraneo)
Deco ziet af van een overgang naar Galatasaray. De middenvelder van Chelsea heeft trainer Frank Rijkaard donderdag in een telefonisch onderhoud bedankt voor de getoonde interesse, en laten weten dat hij toch liever zijn contract op Stamford Bridge uitdient. De Portugees international, die met Rijkaard bij Barcelona werkte, moest in Istanbul de opvolger worden van zijn landgenoot Lincoln. (Diverse Turkse media)
bron: voetbalzone
Ze pokeren nog over de voorwaarden.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:23 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Volgens DeGraafschap.nl en Utrecht.net wordt Wormgoor verhuurt aan De Graafschap. Maandag afrondend gesprek.
Daar wordt ook de transfer van De Zeeuw gemeldt voor 6,2 miljoen. Dat zou een gouden dag zijn voor de concurrentiequote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:20 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ze pokeren nog over de voorwaarden.
Voor De Graafschap mogelijk een aardige speler, JL is ongeveer zijn niveau.
Gerucht over Ajax en Bale was van de week al gemeld op www.ajaxfans.net trouwens.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Daar wordt ook de transfer van De Zeeuw gemeldt voor 6,2 miljoen. Dat zou een gouden dag zijn voor de concurrentie
Nee, als topclub moet je niet gaan snijden in de onderkant van je concurrentie. Gelukkig heeft PSV dat geleerd na Koevermans en Perezquote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:14 schreef El-Salvador het volgende:
[..]Als die naar PSV was gegaan vond je het een held.
Dat is De Zeeuw inderdaad. Als hij voor 6 miljoen naar Ajax gaat zijn ze volgende week nog niet uitgefeest in Alkmaarquote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:47 schreef El-Salvador het volgende:
Onderkant van de concurrentie? Zet je bril nou een keer af.
Op huurbasis dan zeker?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:21 schreef -J-D- het volgende:
quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:57 schreef Enchanter het volgende:
Ronaldinho en Luis Fabiano >>>> Chelsea
bron
quote:Update: Volgens de Engelse sportzender SkySports is Rasmus Elm al bij Everton geweest om te kijken, hierdoor lijkt het zeer waarschijnlijk dat hij niet meer bij SC Heerenveen zal tekenen
quote:Manchester City striker Emmanuel Adebayor wants former Arsenal team-mate Kolo Toure to join him at Eastlands in order to strengthen City's defence.Full story: The Independent
quote:Another Arsenal defender, Emmanuel Eboue, is a £9m target for Fiorentina and several Spanish clubs. (Daily Express)
quote:Liverpool's Spanish defender Alvaro Arbeloa, 26, is expected to join Real Madrid next week in a £4.5m move. Full story: The Sun
quote:Meanwhile, Liverpool are in talks with Napoli to offload Italian defender Andrea Dossena.Full story: Daily Mirror
quote:Tottenham boss Harry Redknapp still wants to sign Real Madrid striker Klaas-Jan Huntelaar, however, the Dutchman will have to drop his £90,000 a week pay demands. (Daily Mail)
quote:Tottenham have made a £6m bid for Newcastle's French defender Sebastien Bassong. (Daily Express)
quote:Everton boss David Moyes is considering a move for Hull defender Michael Turner. (Daily Mail)
tja weet niet wat ie bij real verdient maar dat zal toch ook wel tegen zoiets aanzittenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:26 schreef BigKahuna het volgende:
90 duizend pond per weekKlaasje toch
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |