Ik hoop echt dat Werder Maxi Lopez gaat halen...quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat doe ik nooit
Maxi moet in elk geval makkelijk het niveau van Werder, Stuttgart, Schalke, HSV aan kunnen, qua speelstijl past hij goed in Duitsland en zal het daar ook gewoon redelijk doen. Zolang je hem maar niet bij Bayern neerzet want daar komt ie voor te kort
Hij moet gewoon naar een club gaan waar hij zeker is van een basisplaats.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:05 schreef -J-D- het volgende:
vd Vaart naar Inter
Corriere dello Sport
Rosenberg is ook geen verkeerde speler voor Werder, das een beetje het niveau dat ze kunnen halenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:40 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat Werder Maxi Lopez gaat halen...
Deze jongen is niks meer dan een Rosenberg bijvoorbeeld (die de laatste maanden bankzitter is).
We gaan het zien. Ik ben er bijna zeker van dat deze jongen gaat floppen bij deze Duitse subtopper (en ja, ik heb hem zowel in Spanje, Rusland als in Brazilië zien spelen).
quote:Litouwse international op proef bij Heracles
Arunas Klimavicius mag deze week proberen om een contract in de wacht te slepen bij Heracles Almelo. De 26-jarige verdediger, een vaste waarde in de nationale ploeg van Litouwen, is op proef bij de ploeg van hoofdcoach Gertjan Verbeek.
Klimavicius doet dinsdag mee in de competitiewedstrijd van Jong Heracles tegen de beloften van NEC. Eerder speelde hij voor Dinamo Moskou en het Litouwse Ekranas Panevezys. Een proefperiode bij het Schotse Heart of Midlothian liep op niets uit.
FC Update
Ik vind het eerder lachwekkend dat er overal een bron bij moet...lettend op mijn eerdere reactie paar pagina's terug. Maar ik zal het doen next timesquote:Op maandag 3 augustus 2009 13:06 schreef sjimz het volgende:
Je weet dat er een bron bij moet.
Waarom dan niet al gelijk een bron erbij?
En als een mod een bericht wijzigt dan kan de user het bericht zelf niet meer wijzigen.
Niet zo huilen hoor
Anders zien we weer allerlei zelfverzonnen geruchten en dan gaat men daar weer om zeuren.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:42 schreef Smeich het volgende:
Ik vind het eerder lachwekkend dat er overal een bron bij moet...lettend op mijn eerdere reactie paar pagina's terug. Maar ik zal het doen next times
Volgens dndiek had Afellay geen clausule.quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Denk dat hij een clausule heeft dan
Wel een trieste dag voor het Nederlandse voetbal, een van de weinige spelers met meerwaarde weg
Blijven naar mijn mening alleen Suarez, Schaars, Dembele en en El Hamadoui over
Toivonen zie ik ook nog wel een stap hogerop maken.quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Denk dat hij een clausule heeft dan
Wel een trieste dag voor het Nederlandse voetbal, een van de weinige spelers met meerwaarde weg
Blijven naar mijn mening alleen Suarez, Schaars, Dembele en en El Hamadoui over
Hij is nog niet weg natuurlijk. Maar misschien heeft hij hem dan aan het eind van een jaar tegen een stuk lager bedrag. Dan is het voor PSV interessanter om hem nu te verkopen maar ik hoop dat hij gewoon blijft anders is PSV helemaal een grijs elftalquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
Volgens dndiek had Afellay geen clausule.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |