Oké.quote:Op zondag 26 juli 2009 16:37 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Die heb ik er vanmorgen al ongeveer allemaal neergezet
Geef eens een quote van een speler van Ajax waar ik er naast zat?quote:Op zondag 26 juli 2009 13:34 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ok, maar van jou is er nooit een objectieve beoordeling te zien dus weet ik nog steeds niet of het wat is.
Klopt.quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Kratje erop dat hij niet weggaat bij het Argentijnse team?
ach, hij komt nog eens ergensquote:Op zondag 26 juli 2009 16:35 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
26 jaar en nu al aan je 10e club bezig.
Wat een clubhoer!![]()
![]()
Je vergeet Sean Davis. Pompey staat echt op losse schroeven jammer genoeg...afwachten op die take-over van een of andere sjeik of whatever het is. Ik vond het al best erg toen Benjani weg ging..geweldige speler vond ik dat toen. Nu is ook Krancjar al een ruime tijd ontevreden en dit gevoel zal nog groter worder als Crouch vertrekt. Volgens mij hebben ze nog geen een aankoop verricht (geen geld!) en ook Campbell en Distin gaan mogelijk weg door al deze taferelen. Villa en Liverpool schijnen interesse te hebben in die laatste.quote:Op maandag 27 juli 2009 01:08 schreef Elvislives het volgende:
Mogelijk kan Pompey het geld in slimme aanwinsten steken, want sinds de winter al Crouch, Diarra, Johnson en Defoe verkocht. Dan moet er toch wat geinvesteerd kunnen worden lijkt me... Zoniet wordt het een enkeltje degradatie
Hopelijk is het een slechte grap van Telegraafquote:
quote:Sam Allardyce is trying to land Zenit St Petersburg striker Pavel Pogrebnyak for Blackburn as a replacement for Roque Santa Cruz, who joined Manchester City in June. (Daily Mail)
quote:Sunderland, Everton and Aston Villa are all hunting Standard Liege's Milan Jovanovic after the midfielder reiterated his desire to play in the Premier League. (Daily Mail)
Full story: Daily Mail
quote:Midfielder Steven Pienaar could be on his way out at Everton after rejecting a new contract. He has attracted interest from Atletico Madrid and Fiorentina. (Daily Mail)
quote:FC Groningen heeft persoonlijk akkoord met Sparv
27/07/2009 12:10
Tim Sparv heeft zijn zinnen gezet op een transfer naar
FC Groningen. De Finse international is het persoonlijk al eens met de club van trainer Ron Jans.
Groningen moet nog wel een akkoord bereiken met Halmstads BK, de huidige club van Sparv. Zodra beide clubs het eens zijn over de transfersom kan de 22-jarige middenvelder aan de slag in Groningen.
Sparv is de beoogde opvolger van Evgeniy Levchenko, die deze zomer besloot op zoek te gaan naar een andere club. De Fin, die eerder ook uitkwam voor VPS en Southampton, heeft twee interlands achter zijn naam staan.
VI
quote:Op maandag 27 juli 2009 09:20 schreef iehlaak het volgende:
Goed, boter bij de vis dan maar:
-edit- graag alleen geruchten met bron
http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=23561quote:Losada en Kruiswijk op weg naar Roda JC
Goed gerucht!quote:Op maandag 27 juli 2009 17:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Rutten over ontdekken Manolev
27 juli 2009 RvN
In het Eindhovens Dagblad ging Fred Rutten in op de manier waarop PSV de Bulgaar Manolev op het spoor kwam. Half mei kreeg de coach van PSV een tip over de rechterflankspeler. Daarna zag hij 'heel veel momenten op band' en liet hij zijn scouts en assistent Eric ten Hag wedstrijden van Litex Lovetsj bezoeken. Ten Hag was vorige week dinsdag aanwezig bij de wedstrijd die Litex in Nederland tegen De Graafschap speelde. Daarna had Rutten nog een gesprek met Manolev. "Want ik wilde hem toch even in de ogen kijken."
PSV Netwerk
Meer: Eindhovens Dagblad
Schijnbaar kwam de tip van Hiddink
En gaat ie Jeroen Heubach ook losweken bij Twente? Fredje is weer innovatief bezig.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
'Elm of El Ahmadi moet vervanger worden van Mendez'
27 juli 2009 RvN
Volgens De Telegraaf wil PSV ondanks de komst van Engelaar nog een vervanger aantrekken wanneer Edison Mendez vertrekt. Daarvoor zouden Rasmus Elm en Karim El Ahmadi in beeld zijn. Elm zou twee miljoen euro moeten kosten, El Ahmadi drie miljoen.
Bij PSV luisteren ze naar Verom
Is wel redelijk marktconform, dat zal PSV nog net kunnen behappen denk ik.quote:
quote:Bij Zwolle deed de Belgische testspeler Benjamin Lutun een helft mee. Hij liet een aardige eerste indruk achter. Trainer Jan Everse krijgt deze week ook nog een Argentijnse spits op proef.
RTV Oost
1. Ajaxquote:Op dinsdag 28 juli 2009 08:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Frutos gaat ergens naartoe, 3 keer raden waarheen
Nee naar een club die dit seizoen tegen Barca speeltquote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:26 schreef venomsnake het volgende:
[..]
1. Ajax
2. Feyenoord
3. FC Groniingen
http://www.voetbalkrant.comquote:Sanharib Malki naar Roda JC
Niks, denk dat de club een Bargasje wil voorkomen. Vol bombarie op proef gehaald en vervolgens een De Graafschap die er mee aan de haal gaat.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 02:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Weet je welke Argentijnse spits komt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |