quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:02 schreef GlowMouse het volgende:
Klacht: mensen die je beeldje kapot stampen
Klacht 2: mensen die zo'n verhaal kopen
quote:
quote:
Lekker klagen met zijn allenquote:
gast je die uitgekauwde matige grap is al jaren niet meer leuk en al helemaal geen nieuw topic meer waardigquote:Op donderdag 23 juli 2009 20:04 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Lekker klagen met zijn allen
Hij komt uit 2002 hoor.quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:04 schreef Bootje84 het volgende:
Helaas gloeimuis. Niet grappig. Zeker niet in jaargang 4...
Scherp..quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:06 schreef Waaghals het volgende:
Hoe weet je nou dat hij 3 dagen heeft moeten zitten als het vandaag pas gebeurde?
Hee jij hierquote:Op donderdag 23 juli 2009 20:06 schreef Breathtaking het volgende:
Dit valt me tegen van je GlowMouse![]()
!
Shit je hebt me doorquote:Op donderdag 23 juli 2009 20:06 schreef Waaghals het volgende:
Hoe weet je nou dat hij 3 dagen heeft moeten zitten als het vandaag pas gebeurde?
Nu moet ik een nieuwe maken, en op die vorige zaten nog bloedvlekken van toen ik hem gesneden had.quote:
Dat dus.quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:06 schreef Breathtaking het volgende:
!
ik moest eigenlijk ook heel erg hard lachen... rotzooi verkopen voor geld en dan nog verbaasd zijn dat anderen je terug p0wnenquote:Op donderdag 23 juli 2009 20:04 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Tijdloze grap.
Iteejer heeft wel goede grappen. Soms.quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:16 schreef Aestivate het volgende:
TS fixt de servers van FOK!, derhalve is het een goede grap.
'dus'?quote:
Mijn eerste gedachte was: 'Heeft iemand zijn account gejat ofzo?' Maar nu dat niet zo blijkt, daal je dus in achtingquote:Op donderdag 23 juli 2009 20:20 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Iteejer heeft wel goede grappen. Soms.
[..]
'dus'?
Klein beetje dalen kan geen kwaadquote:Op donderdag 23 juli 2009 20:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mijn eerste gedachte was: 'Heeft iemand zijn account gejat ofzo?' Maar nu dat niet zo blijkt, daal je dus in achting.
1 2 3 4 5 | ans = Inf |
Ben jij soms zo'n pauper die met een plaatje van 50cent om zijn nek loopt? Ik niet...quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:24 schreef DuTank het volgende:
volgende keer moet ie op jouw hoofd stampen
Daar hoeft geen plaatje van 50 cent voor om je nek te hangen hoorquote:Op donderdag 23 juli 2009 20:26 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ben jij soms zo'n pauper die met een plaatje van 50cent om zijn nek loopt? Ik niet...
Maar dan zou de grap niet meer kloppen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:29 schreef DuTank het volgende:
[..]
Daar hoeft geen plaatje van 50 cent voor om je nek te hangen hoor
Oh! Het was een grap!quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:31 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Maar dan zou de grap niet meer kloppen.
Een matige, dat dan weer wel.quote:
quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:26 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Klein beetje dalen kan geen kwaad
[ code verwijderd ]
Dat dus.quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:06 schreef Breathtaking het volgende:
!
Modelleren is consessies doenquote:
Het trok anders veel bekijks dus zonder beeldje had ik veel minder verkocht!quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:35 schreef Kevincy het volgende:
Rommelmarkt......... en dan een beeldje van ¤ 2500 meenemen.
Ik geloof er geen tiefus van dit verhaal
Ja kom hier dan, vlaskop! Zal ik je even laten zien! Heel mijn beeldje kapot.quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:43 schreef sjimz het volgende:
Klootzak!
Doordat jij niet goed aangaf dat het beeldje zo duur was heb ik 3 dagen vast moeten zitten vanaf vandaag!
quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:44 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ja kom hier dan, vlaskop! Zal ik je even laten zien! Heel mijn beeldje kapot.
Je moet natuurlijk wel zoveel geld geven als het beeldje waard is.quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik dacht dat het mijn beeldje was omdat ik er geld voor had gegeven.
Het was voor mij niet meer waard.quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:49 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel zoveel geld geven als het beeldje waard is.
Jij bent ook waardeloosquote:
Dus nu alweer onder sjimz bureau! Ik dacht dat ik de enige wasquote:
Ik zal geld voor jou vragen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:52 schreef musicfreakyme het volgende:
Ik snap de klacht niet...je hebt toch geld gekregen voor dat beeld?
Dus heb je hem verkocht?
Ik zeg - BETER!
Ik ken geen Sjimzquote:Op donderdag 23 juli 2009 20:52 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Jij bent ook waardeloos
[..]
Dus nu alweer onder sjimz bureau! Ik dacht dat ik de enige was
Als ik erachter kom wat jij met sjimz hebt gedaan dan heb jij mooi een probleem!quote:
Sjims en sjimz schelen één bit!quote:
Hij heeft het nog niet afbetaaldquote:Op donderdag 23 juli 2009 21:21 schreef Afwazig het volgende:
Terecht dat de dader heeft gezeten TS. Beter dat je het geld terug hebt gekregen
Hoe the Fuck kan je vandaag op de rommelmarkt zitten, iemand sloopt daar een beeldje van je en dan zit hij ook nog is 3 dagen vast??? Uhummmquote:Op donderdag 23 juli 2009 20:02 schreef GlowMouse het volgende:
Vandaag was er een rommelmarkt hier op het dorp, en ik had een stand gehuurd om mijn waar te verkopen. Op een kleedje had ik prachtig houtsnijwerk uitgestald. Om publiek te trekken verkocht ik ook wat kleine dingetjes voor 0,50 euro per stuk.
Het verkocht allemaal heel erg goed, en aan het eind van de ochtend had ik bijna al het houtsnijwerk verkocht, op een enkel beeldje na. Het beeldje was eigenlijk te duur voor het publiek (¤2500), maar je wilt het toch meenemen om te laten zien. Ik verwachtte niet dat ik het nog kwijt zou raken, gelukkig maar want in de kamer heeft het inmiddels een vast hoekje gekregen, en was dus al aan het inpakken. Hoor ik opeens achter mij iemand hard op de grond stampen. Blijkt een idioot dat beeldje kapot gestampt te hebben![]()
ik helemaal flippen (mijn beeld wat doe je?), zegt die grappenmaker 'ja ik hem hem toch gekocht he! hehehehe'. Bleek dat hij dacht dat die 0,50 euro op dat beeldje sloeg. Uiteindelijk heeft hij 3 dagen in de cel gezeten voor vernielig, en heeft hij mij de ¤2500 moeten betalen. Toen lachte hij niet zo hard meer, maar hij zei nog wel dat hij het verhaal misschien wel aan een vriend kon verkopen omdat die er ergens mee kon pimpen.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:13 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Hoe the Fuck kan je vandaag op de rommelmarkt zitten, iemand sloopt daar een beeldje van je en dan zit hij ook nog is 3 dagen vast??? Uhummm
Gaat het goozzzz.. Zoek je aandacht!! AJB!! Jij aandacht!
Oohjaquote:Op donderdag 23 juli 2009 21:13 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Als ik erachter kom wat jij met sjimz hebt gedaan dan heb jij mooi een probleem!
Vond je 't niet lekker gisteravondquote:
Ghehe en dan iemand jou 50 cent geven voor hem, en hem dan op de grond kapot stampen. En diegen die er dan op stampt zo van 'ja ik hem hem toch gekocht he! hehehehe'.quote:
Wat zeur je nou? je hebt je 2500 euro nuquote:Op donderdag 23 juli 2009 20:02 schreef GlowMouse het volgende:
Vandaag was er een rommelmarkt hier op het dorp, en ik had een stand gehuurd om mijn waar te verkopen. Op een kleedje had ik prachtig houtsnijwerk uitgestald. Om publiek te trekken verkocht ik ook wat kleine dingetjes voor 0,50 euro per stuk.
Het verkocht allemaal heel erg goed, en aan het eind van de ochtend had ik bijna al het houtsnijwerk verkocht, op een enkel beeldje na. Het beeldje was eigenlijk te duur voor het publiek (¤2500), maar je wilt het toch meenemen om te laten zien. Ik verwachtte niet dat ik het nog kwijt zou raken, gelukkig maar want in de kamer heeft het inmiddels een vast hoekje gekregen, en was dus al aan het inpakken. Hoor ik opeens achter mij iemand hard op de grond stampen. Blijkt een idioot dat beeldje kapot gestampt te hebben![]()
ik helemaal flippen (mijn beeld wat doe je?), zegt die grappenmaker 'ja ik hem hem toch gekocht he! hehehehe'. Bleek dat hij dacht dat die 0,50 euro op dat beeldje sloeg. Uiteindelijk heeft hij 3 dagen in de cel gezeten voor vernielig, en heeft hij mij de ¤2500 moeten betalen. Toen lachte hij niet zo hard meer, maar hij zei nog wel dat hij het verhaal misschien wel aan een vriend kon verkopen omdat die er ergens mee kon pimpen.
Van jou ja mods hebben helemaal geen ban-rechtenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:47 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Op zich is het idee achter dit topic wel ok, maar dat gelul over 'beeldjes' en hoe die vent betaalde is erg onduidelijk. Duidelijk failtopic dus, en van een moderator nog wel. Ban jezelf aub, dikke loser.
Zegt de ultieme faalhaas:quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:55 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Van jou ja mods hebben helemaal geen ban-rechten
Reageren op een foto uit 2003quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:06 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Zegt de ultieme faalhaas:
[ afbeelding ]![]()
Er staat een melding dat het fotoboek out of date is.quote:
Verbazingwekkend dat hier nog geen slotje op zit iddquote:
Bij " Ik verwachtte niet dat ik het nog kwijt zou rake" kreeg ik hem doorquote:Op donderdag 23 juli 2009 20:02 schreef GlowMouse het volgende:
Pics or it didn't happen!quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:02 schreef GlowMouse het volgende:
Hoor ik opeens achter mij iemand hard op de grond stampen. Blijkt een idioot dat beeldje kapot gestampt te hebben![]()
![]()
beginnen de mods ook al met van die jostitopicsquote:Op donderdag 23 juli 2009 20:02 schreef GlowMouse het volgende:
En er heeft nog niemand gereageerd over een rommelmarkt of kapotstampenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:50 schreef Bananenman het volgende:
Zeldzaam beeld gebroken; hoe te repareren
???
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |