Had je een gewone 3G en heb je nu een 3GS gekregen of?quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:55 schreef BaggerUser het volgende:
heeft een nieuwe
ze vonden blijbkaar een afgevallen volumeknop, een haarscheur en het feit dat hij niet meer aanging doordat hij is ontploft aan de lader toch eveel moeite om te repareren
Een uur of 4-5 per maand. Smsjes verschilt enorm maar zal rond de 400 zitten. Een so is nodig omdat ik al een 3G hier heb liggen.quote:Op maandag 27 juli 2009 18:42 schreef nelisb het volgende:
Hoeveel minuten bel je?
Hoeveel sms'jes stuur je?
Waarom een so?
Ik heb zelf T-Mobile Relax 250 Sim Only (9 euro) + Eindeloos SMS (10 euro) + Web 'n Walk standard (384kb/s, 10 euro). Totaal brengt dat op 29 euro. Sneller internet (1Mb) is 5 euro extra. Wil je 300 minuten, dan betaal je daar volgens mij 12 eur ovoor (dus dan is het nog 3 euro extra).quote:Op maandag 27 juli 2009 18:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Een uur of 4-5 per maand. Smsjes verschilt enorm maar zal rond de 400 zitten. Een so is nodig omdat ik al een 3G hier heb liggen.Zat net even op de site van KPN te kijken maar daar loopt het al snel op tot 40 euro.
Allereerst bedankt voor je reactie. Beide abo's lijken me best relax. Ga denk ik morgen overstappen naar de Telfort met 300 minuten, eindeloos SMS en onbeperkt internet voor 27,90 per maand. Iets meer belminuten en een iets snellere internetverbinding. Zal wel goed zitten dus.quote:Op maandag 27 juli 2009 19:06 schreef noalert het volgende:
[..]
Ik heb zelf T-Mobile Relax 250 Sim Only (9 euro) + Eindeloos SMS (10 euro) + Web 'n Walk standard (384kb/s, 10 euro). Totaal brengt dat op 29 euro. Sneller internet (1Mb) is 5 euro extra. Wil je 300 minuten, dan betaal je daar volgens mij 12 eur ovoor (dus dan is het nog 3 euro extra).
Ben zelf aan het twijfelen wat ik ga doen als mijn SO-contract afloopt. Alternatief zou de Telfort Super Sim Only (meer belminuten) kunnen zijn: http://shop.telfort.nl/si(...)nly-500-12-mnd.html.
De prijs van 27,90 geldt alleen bij een 2-jarig contract. Ik weet niet of dit voor jou een probleem is, maar bij een 1-jarig SO-abonnement moet je ¤ 2 per maand meer betalen.quote:Op maandag 27 juli 2009 19:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Allereerst bedankt voor je reactie. Beide abo's lijken me best relax. Ga denk ik morgen overstappen naar de Telfort met 300 minuten, eindeloos SMS en onbeperkt internet voor 27,90 per maand. Iets meer belminuten en een iets snellere internetverbinding. Zal wel goed zitten dus.
Nu kan ik het niet doen door de stappen mee te lopen omdat ik op mijn werk zit, maar wanneer je in ITunes bent en op jouw telefoon gaat staan in de linkerrij, zie je in het middenscherm zo'n staaf met hoeveel ruimte je nog hebt en heb je een soort van tabbladen. Ergens in zo'n tabblad kun je ook aan/uitvinken dat hij podcasts meesynchroniseert. Heb je dat al geprobeerd?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:04 schreef Copycat het volgende:
Het lukt me maar niet om podcasts op mijn iPhone te zetten. In Itunes downloaden is geen enkel probleem, maar overzetten naar de iPhone lukt niet. Oh nee, 1 x is het wel gelukt en toen waren ze de volgende dag weer verdwenen.
Hellup. Maar wel op een voor mij begrijpelijke manier.
Kreeg je daar geen 3GS met 16GB voor?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:57 schreef yeahmen het volgende:
Wat zal ik doen: T-mobile abbo van 29,95 per maand + 30 euro voor de telefoon. (3g, 8gb)
Ik moest daar 100 Euro voor bijbetalen. 99,95 to be exact.quote:
Ligt eraan, wil je vaak mobiel internetten? Dan de 3G of 3GS. De 2G doet internet over gprs en dat is erg traag.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:57 schreef yeahmen het volgende:
Wat zal ik doen: T-mobile abbo van 29,95 per maand + 30 euro voor de telefoon. (3g, 8gb)
Of, tweedehands Iphone 2g van 8gb. Of is hierbij de kans groot dat de batterij zogoed als "op" is?
dank.
Ah, mijn fout. Dat was bij het 300 abonnementquote:
Ik heb een 150 abonnement. Daar zit het verschil natuurlijk in.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:10 schreef Litpho het volgende:
Ah, mijn fout. Dat was bij het 300 abonnement.
Koop dan een iPod touch, nog veel goedkoper.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:14 schreef yeahmen het volgende:
Nou ja. Internetten is natuurlijk prachtig, maar of het dat extra geld waard is?
De iphone 2g (met lichte krassen) kost veel minder, als ik daar een goedkope abbo bij neem, ben ik veel goedkoper uit. (zo'n 500e minder)Twijfel slaat toe
Als je niet geïnteresseerd bent in mobiel internet, waarom wil je dan een iPhone kopen? Ik bedoel, dat hele ding is praktisch gemaakt voor mobiel internetquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:14 schreef yeahmen het volgende:
Nou ja. Internetten is natuurlijk prachtig, maar of het dat extra geld waard is?
De iphone 2g (met lichte krassen) kost veel minder, als ik daar een goedkope abbo bij neem, ben ik veel goedkoper uit. (zo'n 500e minder)Twijfel slaat toe
Ik zat er net naar te zoeken in de storequote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:41 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Waar blijft die uitzending gemist app toch.
laat maar doorkomen in jailbreak circuitquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:50 schreef Jimbo het volgende:
de google voice tool is geblockt door apple ?
Omdat zo'n beetje overal in Nederland open wifi netwerkjes te vinden zijn?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:29 schreef Kremers het volgende:
[..]
Als je niet geïnteresseerd bent in mobiel internet, waarom wil je dan een iPhone kopen? Ik bedoel, dat hele ding is praktisch gemaakt voor mobiel internetNeem dan een gewone telefoon...
Ik zal het nooit snappen, mensen die wel een iPhone willen maar geen mobiel internet
Uitgeprobeerd in zowel Barcelona als Parijs, elke straathoek was er wel een netwerk om verbinding mee te makenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:10 schreef Merkie het volgende:
Ik vind echt bijna nooit een onbeveiligd WiFi-netwerk. De kans dat je een onbeveiligd netwerk kunt gebruiken voor internet als je midden in de stad staat acht ik op 2,7%.
Klopt, ik haatte het echt dat ik op vakantie niet overal 'even snel' mail kon checken etc.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:03 schreef BIGGI het volgende:
Altijd gepiel en gepruts om te internetten op je iPhone, of zorgeloos (vrijwel) overal je mail etc. kunnen checken zonder moeilijk te doen...
Hmm lastige keuze
Ik bedoel meer : volgens mij doet dat echt zo af aan 'de ervaring'... zoeken naar open wifi netwerkjes!
Wat je zegt: Die mensen kopen een iPod Touch en geen iPhone.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:06 schreef Flepke het volgende:
[..]
Omdat zo'n beetje overal in Nederland open wifi netwerkjes te vinden zijn?
Omdat 90 procent van die speedtouch draadloze routertjes standaard wpa gebruiken gebaseerd op de ssid?
Omdat er een tienduizenden apps verkrijgbaar zijn die geen internet nodig hebben?
Waarom denk je dat er überhaupt itouche's verkocht worden?
heb al gemerkt dat mensen hier in de buurt het standaard wachtwoord van hun router niet gewijzigd hebbenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:01 schreef Kremers het volgende:
[..]
Wat je zegt: Die mensen kopen een iPod Touch en geen iPhone.
En uitgaan van het feit dat er altijd wel een open netwerk is moet je ook niet doen natuurlijk. Kans bestaat dat de mensen eindenlijk eens leren hoe je een netwerk beveiligd. De mijne kom je niet op i.i.g.
Sukkels blijf je altijd houdenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
heb al gemerkt dat mensen hier in de buurt het standaard wachtwoord van hun router niet gewijzigd hebben![]()
Ik zou er voor bij betalen om dat niet te hoeven doen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:03 schreef BIGGI het volgende:
Ik bedoel meer : volgens mij doet dat echt zo af aan 'de ervaring'... zoeken naar open wifi netwerkjes!
Je moet ff inloggen op dezelfde PC als "Administrator", iTunes starten, aanmelden en dan iPhone syncen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:39 schreef Ash het volgende:
Mensen ik heb een probleem.
Ik heb al gegoogled etc, maar ik kan tot nu toe nog geen oplossing vinden.
Ik heb sinds vandaag een Iphone, en via Itunes Worms gedownload en zodra ik hem wil toevoegen aan m'n iphone krijg ik de melding, dat ik geen machtiging heb op de computer.
Dus dan probeer ik m'n computer te machtigen krijk ik de volgende melding:
"Er heeft zich een fout voorgedaan bij het opslaan van de machtigingsinformatie op deze computer. Herstel de installatie van iTunes via het configuratiescherm Programma's toevoegen of verwijderen."
Dus ik proberen te repareren/en opnieuw installeren maar helaas geen success.
wie o wie weet wat meer?
Als je éénmaal op de albumart (of het grijze 'hoofdvlak') klikt bij 'now playing' verschijnt een menu'tje inclusief tijdbalk.quote:Op woensdag 29 juli 2009 01:38 schreef tho_Omas het volgende:
N00bvraagje: Ik heb voor het eerst muziek op mijn Iphone 3G, maar ik zie geen tijdbalkje, waarop ik kan scrollen in een nummer. Nu moet ik steeds spoelen en dat vind ik nogal lomp. Weet iemand hoe ik die tijdbalk krijg?
Het is gelukt!quote:Op woensdag 29 juli 2009 01:44 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Als je éénmaal op de albumart (of het grijze 'hoofdvlak') klikt bij 'now playing' verschijnt een menu'tje inclusief tijdbalk.
Hoop dat je het snapt
Bonustip: beweeg het schuifje ongeveer naar waar je moet zijn; je zult zien dat dat niet erg precies is. Schuif dan met je vinger naar beneden om steeds preciezer (maar ook langzamer) een positie in te stellen. Werkt briljant.quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2009 01:44 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Als je éénmaal op de albumart (of het grijze 'hoofdvlak') klikt bij 'now playing' verschijnt een menu'tje inclusief tijdbalk.
Hoop dat je het snapt
edit :
toelichtend plaatje
[ afbeelding ]
Om het doorzichtige menu bovenaan te laten verschijnen/verbergen druk je simpelweg op de album van in dit geval 'The Asteroids Galaxy Tour'
En nu snel mijn iPhone opladen ja
3 GS waarschijnlijkquote:Op woensdag 29 juli 2009 11:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoe kom je aan dat % tekentje?
Yep. Heb ik ook ingesteld:quote:
Hier werkt ie gewoon. En nu heb ik een of ander WW spel gedownload om dat te checkenquote:Op woensdag 29 juli 2009 11:29 schreef nelisb het volgende:
Even een vraag: Werkt de Appstore gewoon bij jullie? Hij zegt dat mijn wachtwoord onjuist is. Heb gisteren nog wat gedownload. Enig idee hoe op te lossen?
Allemaal makkelijk te regelen na een jailbreak net zoals dit soort dingen:quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoe kom je aan dat % tekentje?
Tja, je zult niet veel mensen vinden die echt kunnen vergelijkenquote:Op woensdag 29 juli 2009 11:37 schreef BarryK het volgende:
Ik ben voor een cadeautje op zoek naar een (of meerdere) portable speakertjes op zoek voor iemand zijn iphone. Er zullen ongetwijfeld al veel topics hiermee vervuild zijn, maar ik kon geen recente vinden vandaar dat ik maar even in een algemeen topic post.
Zo goed mogelijk geluid voor de prijs, makkelijk mee te nemen, werkend op batterijen en/of accu.
X-mini 2, X-mini MAX, Philips SBP/SBA.
Prijs max 100 euro.
Alvast bedankt,
Oef. Da's het beste argument tegen JB dat ik tot nu toe gezien hebquote:Op woensdag 29 juli 2009 11:40 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Allemaal makkelijk te regelen na een jailbreak net zoals dit soort dingen:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Niet met de 3G dan?quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:51 schreef nelisb het volgende:
% kan je gewoon aanzetten op de 3GS zoals Copycat al zei. Jailbreak dus niet nodig!
quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:08 schreef Copycat het volgende:
Op krekelgeluid zetten. Heerlijk relaxed ontwaken.
Krekelgeluid + trillen op mijn nachtkastje = niet relaxedquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:08 schreef Copycat het volgende:
Op krekelgeluid zetten. Heerlijk relaxed ontwaken.
Niet? Bij mij wel. Ik word elke ochtend vrolijk wakker. Okay. Nu overdrijf ik. Veel.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:17 schreef Zpottr het volgende:
Krekelgeluid + trillen op mijn nachtkastje = niet relaxed
Jep, maar mijn JB heeft het nu ook ingesteld en die overruled het gewone besturingssysteem, beetje jammer.quote:
Pff wel zielig dat ze alleen de 3GS gebruikers die optie geven danquote:
Toch grappig dat jij dat "zielig" vindt zonder dat je enig idee hebt van de reden erachterquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:23 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Pff wel zielig dat ze alleen de 3GS gebruikers die optie geven dan
Gelukkig heb ik JB.
Hah ok je gaat er wel wat diep op in.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:35 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Toch grappig dat jij dat "zielig" vindt zonder dat je enig idee hebt van de reden erachterNu heb ik in mijn werk toevallig wel eens iets te maken met battery monitoring en ik kan je vertellen dat dat bepaald geen totaal begrepen wetenschap is. Wel is het veld nog altijd in ontwikkeling.
Ik heb op mijn niet-JB 3G wel een battery monitor app maar de betrouwbaarheid en resolutie daarvan is zeer matig. Ik heb dan ook het ernstig vermoeden dat die getallen rechtsboven in jouw scherm je niet meer échte info geven dan de grafische indicator.
Apple laat een feature liever weg dan dat die een slechte gebruikservaring geeft, en hoewel ik het ook niet weet vermoed ik dat dat de reden is dat dit niet aangezet is bij de 3G(*). Maar als jij happy bent met een vrij willekeurig percentage rechts bovenin -> cool.
(*) De enige andere geldige reden zou zijn om de 3GS een upgrade-voordeel te geven boven de 3G. Ergens heb ik niet het idee dat bij een apparaat als de iPhone een numerieke batterijmeter, die je ook nog aan moet zetten, daar ook maar iets zou uitmaken.
Straks maar even terug brengen danquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet? Bij mij wel. Ik word elke ochtend vrolijk wakker. Okay. Nu overdrijf ik. Veel.
Maar ik heb hem besteld in een T-Mobile shop...quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:04 schreef Copycat het volgende:
Bij mij gaven ze ook minimaal vijf weken levertijd aan en een week later had ik 'm al binnen.
En die service is trager dan via T-Mobile webshop?quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:07 schreef Nacho. het volgende:
Maar ik heb hem besteld in een T-Mobile shop...
Weet ik niet.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
En die service is trager dan via T-Mobile webshop?
nee. ik krijg alleen een scherm met een camera plaatje en daaronder:quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:35 schreef nelisb het volgende:
Je kan toch de foto's selecteren die je wilt importeren?
Ah, dan kom ik even bij jou langsquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:51 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb hier wel iPhoto, maar dat is die uit '09.
Dat kan, of, na even googlen:quote:
http://www.mac-forums.com(...)-without-iphoto.htmlquote:You can actually use Image Capture to get the pictures off of the phone. They will be downloaded into a folder of your choosing, which seems to be exactly what you're looking for.
Als het goed is staat op je Mac het programma Fotolader, waarmee dat gewoon kan.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:32 schreef timbob het volgende:
zeg, ik ben nu bij m'n ouders, en ik wil een paar foto's van mijn iphone op hun computer zetten.
Mijn ouders hebben een apple, dus ik kan niet met verkenner kijken op de telefoon. Als ik 'm inplug start wel iphoto, maar dan zie ik alleen de optie om alle 500 foto's te importeren.. lijkt me ook wat omslachtig..
is er een andere manier, of is dit typisch weer zo'n apple "wij denken wel voor jou" houding...
quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:00 schreef timbob het volgende:
Er staat geen Image Capture tussen de programma's
Oh wacht, fotolader..
zal dat het zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |