Had je een gewone 3G en heb je nu een 3GS gekregen of?quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:55 schreef BaggerUser het volgende:
heeft een nieuwe
ze vonden blijbkaar een afgevallen volumeknop, een haarscheur en het feit dat hij niet meer aanging doordat hij is ontploft aan de lader toch eveel moeite om te repareren
Een uur of 4-5 per maand. Smsjes verschilt enorm maar zal rond de 400 zitten. Een so is nodig omdat ik al een 3G hier heb liggen.quote:Op maandag 27 juli 2009 18:42 schreef nelisb het volgende:
Hoeveel minuten bel je?
Hoeveel sms'jes stuur je?
Waarom een so?
Ik heb zelf T-Mobile Relax 250 Sim Only (9 euro) + Eindeloos SMS (10 euro) + Web 'n Walk standard (384kb/s, 10 euro). Totaal brengt dat op 29 euro. Sneller internet (1Mb) is 5 euro extra. Wil je 300 minuten, dan betaal je daar volgens mij 12 eur ovoor (dus dan is het nog 3 euro extra).quote:Op maandag 27 juli 2009 18:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Een uur of 4-5 per maand. Smsjes verschilt enorm maar zal rond de 400 zitten. Een so is nodig omdat ik al een 3G hier heb liggen.Zat net even op de site van KPN te kijken maar daar loopt het al snel op tot 40 euro.
Allereerst bedankt voor je reactie. Beide abo's lijken me best relax. Ga denk ik morgen overstappen naar de Telfort met 300 minuten, eindeloos SMS en onbeperkt internet voor 27,90 per maand. Iets meer belminuten en een iets snellere internetverbinding. Zal wel goed zitten dus.quote:Op maandag 27 juli 2009 19:06 schreef noalert het volgende:
[..]
Ik heb zelf T-Mobile Relax 250 Sim Only (9 euro) + Eindeloos SMS (10 euro) + Web 'n Walk standard (384kb/s, 10 euro). Totaal brengt dat op 29 euro. Sneller internet (1Mb) is 5 euro extra. Wil je 300 minuten, dan betaal je daar volgens mij 12 eur ovoor (dus dan is het nog 3 euro extra).
Ben zelf aan het twijfelen wat ik ga doen als mijn SO-contract afloopt. Alternatief zou de Telfort Super Sim Only (meer belminuten) kunnen zijn: http://shop.telfort.nl/si(...)nly-500-12-mnd.html.
De prijs van 27,90 geldt alleen bij een 2-jarig contract. Ik weet niet of dit voor jou een probleem is, maar bij een 1-jarig SO-abonnement moet je ¤ 2 per maand meer betalen.quote:Op maandag 27 juli 2009 19:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Allereerst bedankt voor je reactie. Beide abo's lijken me best relax. Ga denk ik morgen overstappen naar de Telfort met 300 minuten, eindeloos SMS en onbeperkt internet voor 27,90 per maand. Iets meer belminuten en een iets snellere internetverbinding. Zal wel goed zitten dus.
Nu kan ik het niet doen door de stappen mee te lopen omdat ik op mijn werk zit, maar wanneer je in ITunes bent en op jouw telefoon gaat staan in de linkerrij, zie je in het middenscherm zo'n staaf met hoeveel ruimte je nog hebt en heb je een soort van tabbladen. Ergens in zo'n tabblad kun je ook aan/uitvinken dat hij podcasts meesynchroniseert. Heb je dat al geprobeerd?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:04 schreef Copycat het volgende:
Het lukt me maar niet om podcasts op mijn iPhone te zetten. In Itunes downloaden is geen enkel probleem, maar overzetten naar de iPhone lukt niet. Oh nee, 1 x is het wel gelukt en toen waren ze de volgende dag weer verdwenen.
Hellup. Maar wel op een voor mij begrijpelijke manier.
Kreeg je daar geen 3GS met 16GB voor?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:57 schreef yeahmen het volgende:
Wat zal ik doen: T-mobile abbo van 29,95 per maand + 30 euro voor de telefoon. (3g, 8gb)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |