Niet? Bij mij wel. Ik word elke ochtend vrolijk wakker. Okay. Nu overdrijf ik. Veel.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:17 schreef Zpottr het volgende:
Krekelgeluid + trillen op mijn nachtkastje = niet relaxed
Jep, maar mijn JB heeft het nu ook ingesteld en die overruled het gewone besturingssysteem, beetje jammer.quote:
Pff wel zielig dat ze alleen de 3GS gebruikers die optie geven danquote:
Toch grappig dat jij dat "zielig" vindt zonder dat je enig idee hebt van de reden erachterquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:23 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Pff wel zielig dat ze alleen de 3GS gebruikers die optie geven dan
Gelukkig heb ik JB.
Hah ok je gaat er wel wat diep op in.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:35 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Toch grappig dat jij dat "zielig" vindt zonder dat je enig idee hebt van de reden erachterNu heb ik in mijn werk toevallig wel eens iets te maken met battery monitoring en ik kan je vertellen dat dat bepaald geen totaal begrepen wetenschap is. Wel is het veld nog altijd in ontwikkeling.
Ik heb op mijn niet-JB 3G wel een battery monitor app maar de betrouwbaarheid en resolutie daarvan is zeer matig. Ik heb dan ook het ernstig vermoeden dat die getallen rechtsboven in jouw scherm je niet meer échte info geven dan de grafische indicator.
Apple laat een feature liever weg dan dat die een slechte gebruikservaring geeft, en hoewel ik het ook niet weet vermoed ik dat dat de reden is dat dit niet aangezet is bij de 3G(*). Maar als jij happy bent met een vrij willekeurig percentage rechts bovenin -> cool.
(*) De enige andere geldige reden zou zijn om de 3GS een upgrade-voordeel te geven boven de 3G. Ergens heb ik niet het idee dat bij een apparaat als de iPhone een numerieke batterijmeter, die je ook nog aan moet zetten, daar ook maar iets zou uitmaken.
Straks maar even terug brengen danquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet? Bij mij wel. Ik word elke ochtend vrolijk wakker. Okay. Nu overdrijf ik. Veel.
Maar ik heb hem besteld in een T-Mobile shop...quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:04 schreef Copycat het volgende:
Bij mij gaven ze ook minimaal vijf weken levertijd aan en een week later had ik 'm al binnen.
En die service is trager dan via T-Mobile webshop?quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:07 schreef Nacho. het volgende:
Maar ik heb hem besteld in een T-Mobile shop...
Weet ik niet.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
En die service is trager dan via T-Mobile webshop?
nee. ik krijg alleen een scherm met een camera plaatje en daaronder:quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:35 schreef nelisb het volgende:
Je kan toch de foto's selecteren die je wilt importeren?
Ah, dan kom ik even bij jou langsquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:51 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb hier wel iPhoto, maar dat is die uit '09.
Dat kan, of, na even googlen:quote:
http://www.mac-forums.com(...)-without-iphoto.htmlquote:You can actually use Image Capture to get the pictures off of the phone. They will be downloaded into a folder of your choosing, which seems to be exactly what you're looking for.
Als het goed is staat op je Mac het programma Fotolader, waarmee dat gewoon kan.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:32 schreef timbob het volgende:
zeg, ik ben nu bij m'n ouders, en ik wil een paar foto's van mijn iphone op hun computer zetten.
Mijn ouders hebben een apple, dus ik kan niet met verkenner kijken op de telefoon. Als ik 'm inplug start wel iphoto, maar dan zie ik alleen de optie om alle 500 foto's te importeren.. lijkt me ook wat omslachtig..
is er een andere manier, of is dit typisch weer zo'n apple "wij denken wel voor jou" houding...
quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:00 schreef timbob het volgende:
Er staat geen Image Capture tussen de programma's
Oh wacht, fotolader..
zal dat het zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |