Ligt eraan, wil je vaak mobiel internetten? Dan de 3G of 3GS. De 2G doet internet over gprs en dat is erg traag.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:57 schreef yeahmen het volgende:
Wat zal ik doen: T-mobile abbo van 29,95 per maand + 30 euro voor de telefoon. (3g, 8gb)
Of, tweedehands Iphone 2g van 8gb. Of is hierbij de kans groot dat de batterij zogoed als "op" is?
dank.
Ah, mijn fout. Dat was bij het 300 abonnementquote:
Ik heb een 150 abonnement. Daar zit het verschil natuurlijk in.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:10 schreef Litpho het volgende:
Ah, mijn fout. Dat was bij het 300 abonnement.
Koop dan een iPod touch, nog veel goedkoper.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:14 schreef yeahmen het volgende:
Nou ja. Internetten is natuurlijk prachtig, maar of het dat extra geld waard is?
De iphone 2g (met lichte krassen) kost veel minder, als ik daar een goedkope abbo bij neem, ben ik veel goedkoper uit. (zo'n 500e minder)Twijfel slaat toe
Als je niet geīnteresseerd bent in mobiel internet, waarom wil je dan een iPhone kopen? Ik bedoel, dat hele ding is praktisch gemaakt voor mobiel internetquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:14 schreef yeahmen het volgende:
Nou ja. Internetten is natuurlijk prachtig, maar of het dat extra geld waard is?
De iphone 2g (met lichte krassen) kost veel minder, als ik daar een goedkope abbo bij neem, ben ik veel goedkoper uit. (zo'n 500e minder)Twijfel slaat toe
Ik zat er net naar te zoeken in de storequote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:41 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Waar blijft die uitzending gemist app toch.
laat maar doorkomen in jailbreak circuitquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:50 schreef Jimbo het volgende:
de google voice tool is geblockt door apple ?
Omdat zo'n beetje overal in Nederland open wifi netwerkjes te vinden zijn?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:29 schreef Kremers het volgende:
[..]
Als je niet geīnteresseerd bent in mobiel internet, waarom wil je dan een iPhone kopen? Ik bedoel, dat hele ding is praktisch gemaakt voor mobiel internetNeem dan een gewone telefoon...
Ik zal het nooit snappen, mensen die wel een iPhone willen maar geen mobiel internet
Uitgeprobeerd in zowel Barcelona als Parijs, elke straathoek was er wel een netwerk om verbinding mee te makenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:10 schreef Merkie het volgende:
Ik vind echt bijna nooit een onbeveiligd WiFi-netwerk. De kans dat je een onbeveiligd netwerk kunt gebruiken voor internet als je midden in de stad staat acht ik op 2,7%.
Klopt, ik haatte het echt dat ik op vakantie niet overal 'even snel' mail kon checken etc.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:03 schreef BIGGI het volgende:
Altijd gepiel en gepruts om te internetten op je iPhone, of zorgeloos (vrijwel) overal je mail etc. kunnen checken zonder moeilijk te doen...
Hmm lastige keuze
Ik bedoel meer : volgens mij doet dat echt zo af aan 'de ervaring'... zoeken naar open wifi netwerkjes!
Wat je zegt: Die mensen kopen een iPod Touch en geen iPhone.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:06 schreef Flepke het volgende:
[..]
Omdat zo'n beetje overal in Nederland open wifi netwerkjes te vinden zijn?
Omdat 90 procent van die speedtouch draadloze routertjes standaard wpa gebruiken gebaseerd op de ssid?
Omdat er een tienduizenden apps verkrijgbaar zijn die geen internet nodig hebben?
Waarom denk je dat er überhaupt itouche's verkocht worden?
heb al gemerkt dat mensen hier in de buurt het standaard wachtwoord van hun router niet gewijzigd hebbenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:01 schreef Kremers het volgende:
[..]
Wat je zegt: Die mensen kopen een iPod Touch en geen iPhone.
En uitgaan van het feit dat er altijd wel een open netwerk is moet je ook niet doen natuurlijk. Kans bestaat dat de mensen eindenlijk eens leren hoe je een netwerk beveiligd. De mijne kom je niet op i.i.g.
Sukkels blijf je altijd houdenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
heb al gemerkt dat mensen hier in de buurt het standaard wachtwoord van hun router niet gewijzigd hebben![]()
Ik zou er voor bij betalen om dat niet te hoeven doen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:03 schreef BIGGI het volgende:
Ik bedoel meer : volgens mij doet dat echt zo af aan 'de ervaring'... zoeken naar open wifi netwerkjes!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |