Het zou óf de elfde al zijn, óf de eerste.quote:
ik vind het ook een mooie grafiek. En verder niksquote:Op maandag 27 juli 2009 13:16 schreef henkway het volgende:
Ik vond deze grafiek in de DFT wel mooi
Hieruit blijkt dat de AEX in oktober eigenlijk te ver is doorgeschoten en dat van af 300 verder neerwaarts kunnen
[ afbeelding ]
Excel?quote:Op maandag 27 juli 2009 13:41 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
kent iemand trouwens een goed freeware programmatje om trades bij te houden?
AEX sloot vrijdag weldegelijk hogerquote:Op maandag 27 juli 2009 10:18 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Het zou óf de elfde al zijn, óf de eerste.
Maar ik vind het opnieuw eindelijk weer eens tijd voor een rode dag!
AirFrance-KLM gaat richting een steeds interessanter instapniveau. Blij dat ik nog niet gekocht heb. Eigenlijk wil ik weer op 7,0 kopen, maar dat zie ik voorlopige niet meer gebeuren.
quote:Het komt bijna nooit voor, maar vrijdag sloot de AEX op precies dezelfde stand als bij de opening. Een hele dag handelen leverde een wijziging op van 0,00 procent. Jammer, want zo lukte het de AEX net niet om tien dagen achtereen te stijgen. Of toch wel ?
Achter de komma
Jazeker wel, de beurs stijgt toch tien dagen achtereen, zo blijkt uit navraag door RTLZ. Binnen de muren van Euronext NV wordt de AEX nog net iets nauwkeurig bijgehouden. Tot op drie cijfers achter de komma.
10 dagen
Op donderdag 23 juli sloot de index op 276,147 en op vrijdag was de slotstand 276,149. Conclusie: de AEX is weldegelijk tien dagen achtereen hoger gesloten. Campingrally of niet: afgelopen vrijdagavond sloot de AEX op het hoogste punt van het jaar: 0,002 % hoger.
ja, dat kan wel, maar ik had gehoopt op iets praktischers, waar bijvoorbeeld gedeeltelijke afwikkelingen etc. in meegenomen kunnen worden, en wat visueel wat aantrekkelijker is.quote:
Da's 0,002 punt dan, niet %.quote:Op maandag 27 juli 2009 13:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
AEX sloot vrijdag weldegelijk hoger
Campingrally of niet: afgelopen vrijdagavond sloot de AEX op het hoogste punt van het jaar: 0,002 % hoger.
Ik denk niet dat babyboom-Henk met leesbril op de neus over zulk capitaal beschikt om een hele index te doen stijgen...quote:Op maandag 27 juli 2009 14:14 schreef Conversatie het volgende:
De AEX stijgt wel verdacht veel deze vakantie. Komt dat misschien omdat professionele beleggers/bedrijven etc het rustiger aan doen en jan met de pet aandelen blijft kopen? Of is dat een rare redenatie?
Maar als elke babyboom-Henk met leesbril op de neus in Nederland aandelen gaat kopen... Er moet toch een reden zijn voor de stijging?quote:Op maandag 27 juli 2009 14:22 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat babyboom-Henk met leesbril op de neus over zulk capitaal beschikt om een hele index te doen stijgen...
quote:Op maandag 27 juli 2009 14:23 schreef Conversatie het volgende:
[..]
Maar als elke babyboom-Henk met leesbril op de neus in Nederland aandelen gaat kopen... Er moet toch een reden zijn voor de stijging?
Dit is toch die uitgestelde belastingregel waar Bos het een paar maanden terug over had?quote:Op maandag 27 juli 2009 14:25 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Overigens gaat de cashflow in komende kwartalen weer goed zijn: door afdracht per omzetbelasting per kwartaal ipv per maand.
yep, die is er inmiddels, en bedrijven kunnen dus kiezen vanaf juli of ze per maand of per kwartaal willen afdragen. Voor de jaarcijfers gaat dat impact hebben, vooral bij bedrijven die veel mensuren op de P&L hebben staan, aangezien die in de regel netto afdragers van btw zullen zijn, en de afdrachten over oktober en november zullen dan in 2010 vallen.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:30 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Dit is toch die uitgestelde belastingregel waar Bos het een paar maanden terug over had?
quote:
betekendquote:Dit was jammer, want een stijging zou betekent hebben dat de AEX maar liefst tien dagen achter elkaar een stijging meemaakte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |