quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Hoppa! Hatseflats! Go go go! Woeeee!
Tevens FIPO!
Nee. Zal wel vanavond worden dan. Ze hebben gewoon gezegd: "Je hoort zsm van ons". "Op welke termijn?". "Morgen". Dusssquote:
quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee. Zal wel vanavond worden dan. Ze hebben gewoon gezegd: "Je hoort zsm van ons". "Op welke termijn?". "Morgen". Dusss.
quote:
Niet zo héel veel meer hoor, gemiddeld ben ik onder de 100 euro kwijt inclusief de vlucht dus hé.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je kunt niet niet op vakantie door financiële omstandigheden neem ik aan dan, want iedere maand een weekendje weg (echt elke maand vh jaar of alleen in de zomervakantie?) tikt ook aardig aan natuurlijk, want je bent wel meer kwijt dan 50 euro voor een retourtje.
En ik maar zoeken naar een foto update om het verschil te zien.quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:19 schreef AKnynke het volgende:
Had ik al gezegd dat ik behoorlijk aan het afvallen ben sinds ik hier ben? M'n buikje wordt al bijna strak, en m'n bovenbenen raken elkaar niet meer aan! Heel gek!
Oh, zie m'n topic voor update!
Zie sig.quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
Waar is Nynke's topic?![]()
Fijn dat het goed gaat zo te horen!
Hier!quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
Waar is Nynke's topic?![]()
Fijn dat het goed gaat zo te horen!
Je had natuurlijk ook even op Nynke's naam kunnen klikken hier voor haar postgeschiedenisquote:Op donderdag 23 juli 2009 16:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Grazie!
LP: die gingen over Zweden!
Ohjaquote:Op donderdag 23 juli 2009 17:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je had natuurlijk ook even op Nynke's naam kunnen klikken hier voor haar postgeschiedenis.
In een hostel leer je over het algemeen ook een boel mensen kennen, net als met liften. Je kent de site van het couchsurfen ongetwijfeld ook wel.quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:18 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Niet zo héel veel meer hoor, gemiddeld ben ik onder de 100 euro kwijt inclusief de vlucht dus hé.
Maar ik ben dan ook leip en avontuurlijk en ga via de local-hyves van die landen op zoek naar jongeren die ons die dagen onderdak willen geven én natuurlijk een back-up adres voor het geval dat en tot nu toe zijn we altijd vriendelijk ontvangen, goede slaaplocaties en nog meestal nog gratis avondeten ook als we dat wilden.
Dat maakt je reis ook gelijk een stuk spannender, je kunt wel vrolijk een hotel in gaan of een jeugdhonk/herberg maar dat is toch veel van hetzelfde, zo leer je een boel mensen kennen, maak je totaal andere zaken mee en hang je niet eens zoveel meer in het toeristische dat meestal aan die tripjes hangt.
quote:Na overleg hebben we vandaag voor iemand anders gekozen.
We vonden het leuk met jou gesproken te hebben, bedankt voor je komst, en we wensen je veel succes met het verder zoeken naar woonruimte
Hè wat jammer! Balen! Heb je nog andere opties waar je kunt kijken?quote:
Ik ga vrijdag weer naar Zeeland, en dan daarna ergens naar Amsterdam, denk ik. Mijn ouders zijn op vakantie.quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:38 schreef conleche het volgende:
[..]
Bolletje!! Dat moet in het palingtopic!!![]()
Wanneer ben je weer in A'dam??
Haha. Nee, geen andere opties nu. Op die site waar ik kijk staan nooit zoveel kamers in Amersfoort (maar drie het afgelopen jaar ofzo), maar daar staat tegenover dat je wel minder concurrentie hebt omdat de site niet zo bekend is. Dus ik ga het nu maar weer eens via kamernet enzo proberen. Zucht.quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:03 schreef P.F het volgende:
[..]
Hè wat jammer! Balen! Heb je nog andere opties waar je kunt kijken?
Er mag toch nooit een komma voor "en"? En een zin eindigt toch met een punt. Ze waren sowieso zooo beneden jouw niveau!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |