Mwah!quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik weet het niet... Het zou me minder zwaar vallen als ik me nou ook daadwerkelijk béter zou gaan voelen, maar om eerlijk te zijn voelde ik me beter met m'n strenge lijstjes. Voel me nu veel vermoeider en erg bol. Ga dat zaterdag ook allemaal zeggen hoor, dat het me erg tegenvalt allemaal.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mwah!Probeer het wel nog vol te houden he! Niet ineens minder gaat eten enzo! We zijn hier allemaal beretrots (wat een woord
) op je!
Want het is kut, en lastig, maar je kán het, en je dóet het
Ha. Tjakka. Enzo.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:58 schreef loveli het volgende:
Wat is het excuus van de niet betalende klant? Kan die niet in termijnen gaan betalen, te beginnen met nu?
Neequote:
Ja leuk. Maar wij zijn met 4 personenquote:Op donderdag 23 juli 2009 10:59 schreef Lastpost het volgende:
Ik kan dit jaar ook niet op vakantie door omstandigheden en ga gewoon iedere maand een weekendje naar een willekeurige vliegbestemming via RyanAir, letterlijk voor 50 euro heen en terug met z'n tweetjes en van Zweden tot aan Italië, je moet maar net kunnen op die data natuurlijk maar toch.
Je kunt niet niet op vakantie door financiële omstandigheden neem ik aan dan, want iedere maand een weekendje weg (echt elke maand vh jaar of alleen in de zomervakantie?) tikt ook aardig aan natuurlijk, want je bent wel meer kwijt dan 50 euro voor een retourtjequote:Op donderdag 23 juli 2009 10:59 schreef Lastpost het volgende:
Ik kan dit jaar ook niet op vakantie door omstandigheden en ga gewoon iedere maand een weekendje naar een willekeurige vliegbestemming via RyanAir, letterlijk voor 50 euro heen en terug met z'n tweetjes en van Zweden tot aan Italië, je moet maar net kunnen op die data natuurlijk maar toch.
Twee weekjes kamperen in Zuid Frankrijk? Je hoeft nog maar iets van ¤ 350 bij te betalen. Ik gun het je graag.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:10 schreef P.F het volgende:
Ik heb dus gespaard voor een vakantie, maar iedere vakantie die ik zie is of te duur of niet leuk genoeg.
Nou, ik vind kamperen wel leuk. Maarrrr ik ga met nog iemand en die wil graag in een mooie kamer met een ligbad en zoquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:13 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Twee weekjes kamperen in Zuid Frankrijk? Je hoeft nog maar iets van ¤ 350 bij te betalen. Ik gun het je graag.
Waarom ga jij niet eilandje-hoppen in Griekenland?? Niet duur en echt heel erg leuk!! (Vliegticket Athene, bootovertochtjes en heel goedkope pensionnetjes, die je niet van te voren hoeft te boeken, iedere keer als je van een boot stapt dan staan er hordes mensen te wachten die je een kamer willen aansmeren. Met fotoboeken en al!!) Mijn eilanden waren toen: Paros, Naxos, Ios, Mykonos en Santorini en een dagtochtje naar Delos. Dat is onbewoond. Was echt een supervakantie.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:10 schreef P.F het volgende:
Ik heb dus gespaard voor een vakantie, maar iedere vakantie die ik zie is of te duur of niet leuk genoeg.
Dat klinkt echt leukquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Waarom ga jij niet eilandje-hoppen in Griekenland?? Niet duur en echt heel erg leuk!! (Vliegticket Athene, bootovertochtjes en heel goedkope pensionnetjes, die je niet van te voren hoeft te boeken, iedere keer als je van een boot stapt dan staan er hordes mensen te wachten die je een kamer willen aansmeren. Met fotoboeken en al!!) Mijn eilanden waren toen: Paros, Naxos, Ios, Mykonos en Santorini en een dagtochtje naar Delos. Dat is onbewoond. Was echt een supervakantie.![]()
Mijn dag begon goed. Stond ik keurig op tijd hier voor de galerie om 11 uur. Had ik de sleutels van Frankrijk meegenomen. () Kon ik zó weer terug. Naja. Lekker gesport alvast zullen we maar zeggen.
Galerie = een plek waar kunst hangt.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:49 schreef P.F het volgende:
[..]
Dat klinkt echt leukMaar dat zal mijn metgezel waarschijnlijk te avontuurlijk vinden
![]()
Sunny beach in Bulgarije wil hij sowieso niet heen (crimineel) en heel Oost Europa wil hij nooooit meer heen na vorige zomer. Hij heeft Turkije/Egypte/All inclusieve "helemaal gehad" en ik ken dat kamperen nu wel. En ik zou graag naar een ander land dan Frankrijk/Italië gaan. En hij wil dolgraag naar Italië.
Eigenwijs als we zijn is er dus nog geen uitkomst
![]()
Maar ik ga het even voorstellen![]()
Ben je nu wel op de galerie? En wat is eigenlijk het verschil tussen een galerie en een galerij?
Avontuurlijk?? Neuh, valt reuze mee hoor en het leuke is, al die eilanden zijn heel verschillend van karakter. Je hebt van die feesteilanden waar er van die grote housestrandfeesten zijn (Ios, Mykonos) Op Naxos heb je van die prachtige verlaten surfers-stranden en kan je heel goed de boel verkennen op een scootertje. Santorini is een een vulkaaneiland, met nog warme bronnen. Etc.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:49 schreef P.F het volgende:
[..]
Dat klinkt echt leukMaar dat zal mijn metgezel waarschijnlijk te avontuurlijk vinden
![]()
Sunny beach in Bulgarije wil hij sowieso niet heen (crimineel) en heel Oost Europa wil hij nooooit meer heen na vorige zomer. Hij heeft Turkije/Egypte/All inclusieve "helemaal gehad" en ik ken dat kamperen nu wel. En ik zou graag naar een ander land dan Frankrijk/Italië gaan. En hij wil dolgraag naar Italië.
![]()
Ben je nu wel op de galerie? En wat is eigenlijk het verschil tussen een galerie en een galerij?
En IJsland? Of Scandinavie?quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:49 schreef P.F het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ach Tink, je kan het altijd proberen toch? Je hebt er een net topic van gemaakt in ieder gevalquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:58 schreef Tinkepink het volgende:
Leuk! Eilandhoppen! Doen!
Nou, ik heb 'm erin gegooid bij V&ABest triest eigenlijk.
Verder heb ik als troost voor mezelf bedacht dat we dan maar gaan wintersporten óf op zonvakantie gaan in februari met de kerst vanwege de vakantie van de kinderen. Misschien nog wel leuker
Oehquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:57 schreef conleche het volgende:
[..]
Avontuurlijk?? Neuh, valt reuze mee hoor en het leuke is, al die eilanden zijn heel verschillend van karakter. Je hebt van die feesteilanden waar er van die grote housestrandfeesten zijn (Ios, Mykonos) Op Naxos heb je van die prachtige verlaten surfers-stranden en kan je heel goed de boel verkennen op een scootertje. Santorini is een een vulkaaneiland, met nog warme bronnen. Etc.
En ja ik ben nu wel in de galerie. Ben heel hard weer heen en weer gefietst. En een galerij is een galerie I guess, hoewel ik dat woord nooit gebruik. Als ik galerij zeg, dan denk ik aan zo'n gang op een flat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |