Je moet niet zo zeuren, je eet eindelijk weer enigszins normaal.quote:Op donderdag 23 juli 2009 08:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh en ik heb schoon genoeg van de lijst van de mevroi. Nog 2 dagen. *aftelt*
Ik heb er op dit moment gewoon ff de balen van. Dat mag toch zeker ook wel?quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:46 schreef Duvel het volgende:
[..]
Je moet niet zo zeuren, je eet eindelijk weer enigszins normaal.
Met mate.quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb er op dit moment gewoon ff de balen van. Dat mag toch zeker ook wel?
Late reactie want ik was even douchen en ontbijten maar het was echt super ja: goed weer, lekker eten, en italie isquote:Op donderdag 23 juli 2009 09:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hee Blurred, welkom weer. Heb je het leuk gehad?
Waarom?quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:12 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ga -waarschijnlijk- zo de vakantie cancelen¤ 150 door de gootsteen
![]()
Maar geen 3000 km. Als je twijfelt nog even uitstellen, voor 150 euro mag je best nog een dag nadenken, toch?quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:12 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ga -waarschijnlijk- zo de vakantie cancelen¤ 150 door de gootsteen
![]()
Maar! Ongeveer 3000 km aan autokosten bespaard en geen extra campingkosten.
Daarvoor gaan we waarschijnlijk naar Plopsaland en past mijn moeder een paar dagen op de kinderen.![]()
Hmm, nu ik dit zo opschrijf vraag ik me af wat we er nu eigenlijk mee opschieten. Plopsaland kost ook geld en heen en weer rijden om de kinderen naar NL te brengen ook. Bah. Ik baal gewoon.
Fijn dat je het leuk hebt gehadquote:Op donderdag 23 juli 2009 10:13 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Late reactie want ik was even douchen en ontbijten maar het was echt super ja: goed weer, lekker eten, en italie is![]()
Klopt!quote:En als ik het goed begrijp ben jij inmiddels naar een dietiste gegaan? Goed hoor
Geen werk = geen geld. Daarbij betaalt een klant maar niet. En mijn man heeft geen zin om op vakantie te gaan.quote:
Of er komt het een en ander los, meis. Jij hebt jezelf heel lang beloond door niet of slecht te eten en dat moet je nu loslaten. Niets is enger dan je vertrouwde patronen los te laten, of ze nou goed zijn of slecht.quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ben echt strontchagrijnig en huilerig. Bah!
Het zal het weer wel zijn.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:46 schreef P.F het volgende:
Brandstof is dan ook iets van 200-250 euro?
Ik weet het niet... Het zou me minder zwaar vallen als ik me nou ook daadwerkelijk béter zou gaan voelen, maar om eerlijk te zijn voelde ik me beter met m'n strenge lijstjesquote:Op donderdag 23 juli 2009 10:45 schreef loveli het volgende:
[..]
Of er komt het een en ander los, meis. Jij hebt jezelf heel lang beloond door niet of slecht te eten en dat moet je nu loslaten. Niets is enger dan je vertrouwde patronen los te laten, of ze nou goed zijn of slecht.
En jullie kunnen echt niet weg?quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:50 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
+ tol alleen voor de heen- en terugreis. En dan heb je daar nog niets gedaan.
Het stomme is, zo duur is het eigenlijk allemaal niet als je bedenkt dat we met z'n vieren reizen.
Nee. De reserves zijn op. Zodra het huis van mijn schoonmoeder is verkocht is de situatie anders. En zodra ik weer werk ook. Maar nu kan het dus even niet.quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En jullie kunnen echt niet weg?. Niet nog wat spaargeld achter de hand dat je kan inzetten? En dat je dat dan meteen weer aanvult zodra het geld dat je al een tijdje verwacht, daadwerkelijk binnen is?
Mwah!quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik weet het niet... Het zou me minder zwaar vallen als ik me nou ook daadwerkelijk béter zou gaan voelen, maar om eerlijk te zijn voelde ik me beter met m'n strenge lijstjes. Voel me nu veel vermoeider en erg bol. Ga dat zaterdag ook allemaal zeggen hoor, dat het me erg tegenvalt allemaal.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mwah!Probeer het wel nog vol te houden he! Niet ineens minder gaat eten enzo! We zijn hier allemaal beretrots (wat een woord
) op je!
Want het is kut, en lastig, maar je kán het, en je dóet het
Ha. Tjakka. Enzo.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:58 schreef loveli het volgende:
Wat is het excuus van de niet betalende klant? Kan die niet in termijnen gaan betalen, te beginnen met nu?
Neequote:
Ja leuk. Maar wij zijn met 4 personenquote:Op donderdag 23 juli 2009 10:59 schreef Lastpost het volgende:
Ik kan dit jaar ook niet op vakantie door omstandigheden en ga gewoon iedere maand een weekendje naar een willekeurige vliegbestemming via RyanAir, letterlijk voor 50 euro heen en terug met z'n tweetjes en van Zweden tot aan Italië, je moet maar net kunnen op die data natuurlijk maar toch.
Je kunt niet niet op vakantie door financiële omstandigheden neem ik aan dan, want iedere maand een weekendje weg (echt elke maand vh jaar of alleen in de zomervakantie?) tikt ook aardig aan natuurlijk, want je bent wel meer kwijt dan 50 euro voor een retourtjequote:Op donderdag 23 juli 2009 10:59 schreef Lastpost het volgende:
Ik kan dit jaar ook niet op vakantie door omstandigheden en ga gewoon iedere maand een weekendje naar een willekeurige vliegbestemming via RyanAir, letterlijk voor 50 euro heen en terug met z'n tweetjes en van Zweden tot aan Italië, je moet maar net kunnen op die data natuurlijk maar toch.
Twee weekjes kamperen in Zuid Frankrijk? Je hoeft nog maar iets van ¤ 350 bij te betalen. Ik gun het je graag.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:10 schreef P.F het volgende:
Ik heb dus gespaard voor een vakantie, maar iedere vakantie die ik zie is of te duur of niet leuk genoeg.
Nou, ik vind kamperen wel leuk. Maarrrr ik ga met nog iemand en die wil graag in een mooie kamer met een ligbad en zoquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:13 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Twee weekjes kamperen in Zuid Frankrijk? Je hoeft nog maar iets van ¤ 350 bij te betalen. Ik gun het je graag.
Waarom ga jij niet eilandje-hoppen in Griekenland?? Niet duur en echt heel erg leuk!! (Vliegticket Athene, bootovertochtjes en heel goedkope pensionnetjes, die je niet van te voren hoeft te boeken, iedere keer als je van een boot stapt dan staan er hordes mensen te wachten die je een kamer willen aansmeren. Met fotoboeken en al!!) Mijn eilanden waren toen: Paros, Naxos, Ios, Mykonos en Santorini en een dagtochtje naar Delos. Dat is onbewoond. Was echt een supervakantie.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:10 schreef P.F het volgende:
Ik heb dus gespaard voor een vakantie, maar iedere vakantie die ik zie is of te duur of niet leuk genoeg.
Dat klinkt echt leukquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Waarom ga jij niet eilandje-hoppen in Griekenland?? Niet duur en echt heel erg leuk!! (Vliegticket Athene, bootovertochtjes en heel goedkope pensionnetjes, die je niet van te voren hoeft te boeken, iedere keer als je van een boot stapt dan staan er hordes mensen te wachten die je een kamer willen aansmeren. Met fotoboeken en al!!) Mijn eilanden waren toen: Paros, Naxos, Ios, Mykonos en Santorini en een dagtochtje naar Delos. Dat is onbewoond. Was echt een supervakantie.![]()
Mijn dag begon goed. Stond ik keurig op tijd hier voor de galerie om 11 uur. Had ik de sleutels van Frankrijk meegenomen. () Kon ik zó weer terug. Naja. Lekker gesport alvast zullen we maar zeggen.
Galerie = een plek waar kunst hangt.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:49 schreef P.F het volgende:
[..]
Dat klinkt echt leukMaar dat zal mijn metgezel waarschijnlijk te avontuurlijk vinden
![]()
Sunny beach in Bulgarije wil hij sowieso niet heen (crimineel) en heel Oost Europa wil hij nooooit meer heen na vorige zomer. Hij heeft Turkije/Egypte/All inclusieve "helemaal gehad" en ik ken dat kamperen nu wel. En ik zou graag naar een ander land dan Frankrijk/Italië gaan. En hij wil dolgraag naar Italië.
Eigenwijs als we zijn is er dus nog geen uitkomst
![]()
Maar ik ga het even voorstellen![]()
Ben je nu wel op de galerie? En wat is eigenlijk het verschil tussen een galerie en een galerij?
Avontuurlijk?? Neuh, valt reuze mee hoor en het leuke is, al die eilanden zijn heel verschillend van karakter. Je hebt van die feesteilanden waar er van die grote housestrandfeesten zijn (Ios, Mykonos) Op Naxos heb je van die prachtige verlaten surfers-stranden en kan je heel goed de boel verkennen op een scootertje. Santorini is een een vulkaaneiland, met nog warme bronnen. Etc.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:49 schreef P.F het volgende:
[..]
Dat klinkt echt leukMaar dat zal mijn metgezel waarschijnlijk te avontuurlijk vinden
![]()
Sunny beach in Bulgarije wil hij sowieso niet heen (crimineel) en heel Oost Europa wil hij nooooit meer heen na vorige zomer. Hij heeft Turkije/Egypte/All inclusieve "helemaal gehad" en ik ken dat kamperen nu wel. En ik zou graag naar een ander land dan Frankrijk/Italië gaan. En hij wil dolgraag naar Italië.
![]()
Ben je nu wel op de galerie? En wat is eigenlijk het verschil tussen een galerie en een galerij?
En IJsland? Of Scandinavie?quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:49 schreef P.F het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ach Tink, je kan het altijd proberen toch? Je hebt er een net topic van gemaakt in ieder gevalquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:58 schreef Tinkepink het volgende:
Leuk! Eilandhoppen! Doen!
Nou, ik heb 'm erin gegooid bij V&ABest triest eigenlijk.
Verder heb ik als troost voor mezelf bedacht dat we dan maar gaan wintersporten óf op zonvakantie gaan in februari met de kerst vanwege de vakantie van de kinderen. Misschien nog wel leuker
Oehquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:57 schreef conleche het volgende:
[..]
Avontuurlijk?? Neuh, valt reuze mee hoor en het leuke is, al die eilanden zijn heel verschillend van karakter. Je hebt van die feesteilanden waar er van die grote housestrandfeesten zijn (Ios, Mykonos) Op Naxos heb je van die prachtige verlaten surfers-stranden en kan je heel goed de boel verkennen op een scootertje. Santorini is een een vulkaaneiland, met nog warme bronnen. Etc.
En ja ik ben nu wel in de galerie. Ben heel hard weer heen en weer gefietst. En een galerij is een galerie I guess, hoewel ik dat woord nooit gebruik. Als ik galerij zeg, dan denk ik aan zo'n gang op een flat.
Nou ik wil graag minimaal 30 graden, een zandstrand en zongarantie. En wodka.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:58 schreef loveli het volgende:
[..]
En IJsland? Of Scandinavie?
edit: ik twijfelde al, maar volgens sommige definities valt IJsland ook onder Scandinavie.
Hmm. Ik was er wel lang geleden (in 1994 denk ik) maar dat toeristische viel wel mee hoor. Bovendien de toeristen díe er waren, waren wel van het leukere soort. Geen Lloret de mar types zeg maar.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lefkas is ook heel mooi. En nog niet zo goddamn toeristisch als de rest.
Maar goed, wij houden ook helemaal niet van die toeristenoorden. Daarom gaan we ook naar Noorwegen.
Even goed lezen cootjequote:Op donderdag 23 juli 2009 12:21 schreef conleche het volgende:
[..]
Hmm. Ik was er wel lang geleden (in 1994 denk ik) maar dat toeristische viel wel mee hoor. Bovendien de toeristen díe er waren, waren wel van het leukere soort. Geen Lloret de mar types zeg maar.
Ik heb het nu 3x gelezen. What do I miss????quote:
Nu gaat mijn gebrekkige topografische en wereldkundige kennis wel opvallen:quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:19 schreef Phaidra het volgende:
Een oud-collega komt uit Kroatië en ik heb echt prachtige foto's gezien van het stadje waar zij vandaan komt (vlakbij de kust, of een meer, dat weet ik even niet meer)!
En PF, als je in oosten van Italië de zee oversteekt, zit je er al! Dus dat is bijna Italië. Of je combineert 't met een boottochtje, weekje Italië en weekje Kroatië?
Ik zeg precies hetzelfde. Dat het nog niet zo toeristisch is als de andere Griekse eilandenquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:28 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb het nu 3x gelezen. What do I miss????Dat jullie helemaal niet van toeristen houden? Dat jullie van Noorwegen wel houden?? Ksnaputnie??!!
O. Op die fiets. Ik zat nog aan mijn eigen post te denken toen ik schreef dat ik er lang geleden was.("mijn" 5 eilanden). Dus ik antwoordde meer "op de toeristische rest" van XM.quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:30 schreef Viking84 het volgende:
XM: Lefkas is ook heel mooi . En nog niet zo goddamn toeristisch als de rest.
Co: Hmm. Ik was er wel lang geleden (in 1994 denk ik) maar dat toeristische viel wel mee hoor
quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:31 schreef P.F het volgende:
Man man man, het is dat ik zo een intelligente uitstraling hebMaar anders
Als je aan de kunst zit (zoals dat plaatje wat ik eerder postte) of op een eilandje hoef je je daar dus niet druk om te makenquote:Er zijn geen bijzondere risico's verbonden aan reizen naar Kroatie, op de aanwezigheid van landmijnen na.
Op de aanwezigheid van landmijnen na, zijn er geen aanzienlijke veiligheidsrisicos. Er zijn een aantal streken in het binnenland waar nog mijnen liggen.
dat is overal hetzelfdequote:De zakkenrollers zijn hoofdzakelijk aanwezig in de toeristische steden (diefstal van documenten, handtassen, enz.). Neem vóór vertrek fotokopieën van alle identiteitsdocumenten, zodat de aangifte van diefstal (of verlies) bij de politie vlotter kan verlopen.
Ergens eind jaren '80, begin jaren '90 (geloof ik, weet er ook niet het fijne van) was er een burgeroorlog ja. Maar tegenwoordig is het er wel veilig hoor, zeker de toeristische gebieden. Niet gevaarlijker dan elk willekeurig land in het middellandse-zeegebied voor toeristen is.quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:29 schreef P.F het volgende:
[..]
Nu gaat mijn gebrekkige topografische en wereldkundige kennis wel opvallen:
Kroatië, was dat niet met oorlogen en landmijnen? En roversbendes? Want dan wil ik er niet heen!
QFT! Het is als leek alleen zo lastig om de niet-toeristische gebieden te vinden, want de niet-toeristische gebieden die bijvoorbeeld in de lonely planet staan, zijn na publicatie uiteraard niet niet-toeristisch meerquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:43 schreef neen het volgende:
Volgens mij zijn in elk land wel gebieden die erg toeristisch zijn en gebieden die juist weer niet toeristisch zijn
Gaaf Phaidra!quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:44 schreef Phaidra het volgende:
Ik zit te denken om iets met Interrail te doen volgend voorjaar. De pech is alleen dat de prijzen vanaf 26 jaar flink omhoog gaan en ik in februari 26 word.Maar in het najaar heb ik geen tijd om een maand te reizen, en in de winter zie ik niet zo zitten om uren op treinstationnetjes door te brengen (reisbestemming zou dan oost-europa zijn).
Volgens mij mag je 1x per periode wisselenquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:48 schreef SiTu het volgende:
Weet iemand hier of je bij het afhalen van je OV-kaart telkens opnieuw mag kiezen of je een week- of een weekend-OV wil? Ik meen van wel, staat ook min of meer op de site van de IB-groep, maar ze noemen bij 'wisselen van kaartsoort' ook de mogelijkheid om in de zomer een kaartwissel voor september aan te vragen. Ik snap niet waarom je dat dan zou willen
OT: straks hardlopen, want het is eindelijk gestopt met regenenVanaf volgende week zit ik weer op 5 km, dan lijkt het weer ergens op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
Misschien stomme vraag hoor en bedoel het niet kwaad, maar vind je het dan nou niet zonde dat je zoiets hebt gegeten? Persoonlijk zou ik dan het gevoel hebben dat het trainen op de crosstrainer alleen nog nut heeft om die kcals er weer te verbranden... Maar misschien ligt dat aan mijn twisted view on food hoor!quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:56 schreef Miss_S het volgende:
Om het af te leren net een brownie/chocolatechipcookie achtig iets op
Maar straks 60min op de crosstrainer
Hij was verdomd lekker en ik sport niet echt om mijn eten op te heffen maar gewoon omdat het gezond en lekker is.quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Misschien stomme vraag hoor en bedoel het niet kwaad, maar vind je het dan nou niet zonde dat je zoiets hebt gegeten? Persoonlijk zou ik dan het gevoel hebben dat het trainen op de crosstrainer alleen nog nut heeft om die kcals er weer te verbranden... Maar misschien ligt dat aan mijn twisted view on food hoor!
Genieten op 1!quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:03 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Hij was verdomd lekker en ik sport niet echt om mijn eten op te heffen maar gewoon omdat het gezond en lekker is.
En vroeger dacht ik ook wel zoals jij hoor
Ok, gelukkig maarquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:03 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Hij was verdomd lekker en ik sport niet echt om mijn eten op te heffen maar gewoon omdat het gezond en lekker is.
Met mij ook hoor! Heb alleen wat moeite met op gang komen vandaagquote:Op donderdag 23 juli 2009 14:09 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ja goed hoor, beetje grieperig maar wie nietMet jou ook alles goed?
quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:46 schreef Tinkepink het volgende:
Na heet eetfestijn van gisteravond (halve franse kaas + 3 calvados + chocoreep + pak zoutjes) heb ik vandaag niet veel trek. Gek hè![]()
o. 2 boterhammen pindakaas
s. 10 minuten hardlopen (daarna geen zin meer)
t. handje frambozen + klein trosje druiven
l. 2 borden bamisoep
t.
d. geen idee. Iets lekkers![]()
Iets zegt me dat ik me ook zo mies voel omdat ik al twee weken nauwelijks sport. Iemand die dit herkent?
Welkom en wow, meer dan 20 kilo. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:58 schreef xSann het volgende:
Ik dacht laat ik dit topic ook maar ff gaan volgen, ik weeg nu 67.9 kilo en ben 1.76 lang. Maar er moet nog wat af en vooral van mn boven benen ><, ben al 21,6 kio kwijt
o:-
t:-
(ik sliep nog)
l: 30 gr special k + 60 ml magere melk, 250 ml magere yoghurt met perziksmaak, 1 kiwi
Gezond eten en op de calorieen letten en elke avond 30 min joggen op de wii fit =) alleen nu gaat het niet zo hard meer zit beetje vast op dit gewichtquote:Op donderdag 23 juli 2009 15:00 schreef loveli het volgende:
[..]
Welkom en wow, meer dan 20 kilo. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |