abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 juli 2009 @ 12:46:50 #276
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_71247058
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 12:44 schreef Phaidra het volgende:
Ik zit te denken om iets met Interrail te doen volgend voorjaar. De pech is alleen dat de prijzen vanaf 26 jaar flink omhoog gaan en ik in februari 26 word. Maar in het najaar heb ik geen tijd om een maand te reizen, en in de winter zie ik niet zo zitten om uren op treinstationnetjes door te brengen (reisbestemming zou dan oost-europa zijn).
Gaaf Phaidra! Gewoon doen .

Ben nooit verder gekomen dan TienerTour
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 23 juli 2009 @ 12:48:45 #277
252239 SiTu
Als je eens wist...
pi_71247147
Weet iemand hier of je bij het afhalen van je OV-kaart telkens opnieuw mag kiezen of je een week- of een weekend-OV wil? Ik meen van wel, staat ook min of meer op de site van de IB-groep, maar ze noemen bij 'wisselen van kaartsoort' ook de mogelijkheid om in de zomer een kaartwissel voor september aan te vragen. Ik snap niet waarom je dat dan zou willen

OT: straks hardlopen, want het is eindelijk gestopt met regenen Vanaf volgende week zit ik weer op 5 km, dan lijkt het weer ergens op
  donderdag 23 juli 2009 @ 12:50:53 #278
236335 neen
schone schijn
pi_71247230
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 12:48 schreef SiTu het volgende:
Weet iemand hier of je bij het afhalen van je OV-kaart telkens opnieuw mag kiezen of je een week- of een weekend-OV wil? Ik meen van wel, staat ook min of meer op de site van de IB-groep, maar ze noemen bij 'wisselen van kaartsoort' ook de mogelijkheid om in de zomer een kaartwissel voor september aan te vragen. Ik snap niet waarom je dat dan zou willen

OT: straks hardlopen, want het is eindelijk gestopt met regenen Vanaf volgende week zit ik weer op 5 km, dan lijkt het weer ergens op
Volgens mij mag je 1x per periode wisselen
het lijkt niet wat het is
pi_71247333
SiTu, je moet zelfs iedere keer bij het afhalen weer kiezen welke kaart je wil. Waarom je in de zomer een aanvraag zou willen doen, is mij ook een raadsel . IBG-logica ben ik bang.

XM, het is denk ik wel óf nog een master volgen óf iterrailen. Voor beiden heb ik geen geld. In december loopt m'n contract af, dus als ik dan geen nieuwe (leuke) baan heb, wil ik graag wat langer reizen. Zou dan alle tijd hebben in ieder geval. En interrailen hoeft niet duur te zijn.
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 23 juli 2009 @ 12:55:11 #280
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_71247391
Ik zou gaan interrailen . En dan gewoon een relaxte baan zoeken met een baas die je master betaalt .
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_71247434
Om het af te leren net een brownie/chocolatechipcookie achtig iets op
Maar straks 60min op de crosstrainer
pi_71247590
Ik neig ook naar reizen. Het lijkt me zo tof! En dat ik nog een extra vak zou moeten volgen helpt ook niet echt mee. Eerlijk gezegd zie ik ook op tegen weer studeren, ik zou veel liever gewoon een leuke baan vinden. Maar ik ben bang dat ik later spijt krijg als ik die master niet doe (als ik al maanden thuis zit of na mijn zoveelste sollicitatie).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 23 juli 2009 @ 13:02:01 #283
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
  donderdag 23 juli 2009 @ 13:02:07 #284
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_71247629
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 12:56 schreef Miss_S het volgende:
Om het af te leren net een brownie/chocolatechipcookie achtig iets op
Maar straks 60min op de crosstrainer
Misschien stomme vraag hoor en bedoel het niet kwaad, maar vind je het dan nou niet zonde dat je zoiets hebt gegeten? Persoonlijk zou ik dan het gevoel hebben dat het trainen op de crosstrainer alleen nog nut heeft om die kcals er weer te verbranden... Maar misschien ligt dat aan mijn twisted view on food hoor!
pi_71247672
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 13:02 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Misschien stomme vraag hoor en bedoel het niet kwaad, maar vind je het dan nou niet zonde dat je zoiets hebt gegeten? Persoonlijk zou ik dan het gevoel hebben dat het trainen op de crosstrainer alleen nog nut heeft om die kcals er weer te verbranden... Maar misschien ligt dat aan mijn twisted view on food hoor!
Hij was verdomd lekker en ik sport niet echt om mijn eten op te heffen maar gewoon omdat het gezond en lekker is.
En vroeger dacht ik ook wel zoals jij hoor
  Vis een optie? donderdag 23 juli 2009 @ 13:05:21 #286
70532 loveli
N
pi_71247719
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 13:03 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Hij was verdomd lekker en ik sport niet echt om mijn eten op te heffen maar gewoon omdat het gezond en lekker is.
En vroeger dacht ik ook wel zoals jij hoor
Genieten op 1!
crap in = crap out
pi_71247723
Hoi TJ! Hoe gaat het nu met jou?
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 23 juli 2009 @ 13:05:31 #288
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_71247725
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 13:03 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ok, gelukkig maar
pi_71248163
Maar Miss_S en dit gaat heel verkeerd vallen, maar ik zeg het toch, want niet eens onaardig bedoeld: waarom neem je zoveel van die ongezonde dingen op het moment dat je nu echt wil afvallen? Vroeger en nu heb ik het over 2 jaar geleden, had je 1 x in de week dat je jezelf iets toestond: op vrijdagavond een wijntje met wat stokbrood, of toastjes als ik me niet vergis en de rest van de week was je vrij streng. En dat werkte. Wat je nu doet werkt niet. Je volgt een regime, waar je langzaam maar zeker weer van aankomt. Als ik jou was, zou ik weer teruggaan naar dat ene snaaimoment in de week en dat je je dan voor de rest van de week houdt aan gezond eten en veel sport.
  Vis een optie? donderdag 23 juli 2009 @ 13:22:17 #290
70532 loveli
N
pi_71248341
Ik heb het idee dat Miss_S veel relaxter is geworden, zowel persoonlijk als met eten. Een verandering waardoor het nog wat moeite kost om de juiste balans te vinden hoe streng je met eten moet omgaan. Of heb ik het mis?
crap in = crap out
  donderdag 23 juli 2009 @ 14:08:55 #291
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_71249903
Is http://www.vakantieveilingen.nl/ iets voor de vakantiezoekers hier? Ik kreeg laatst van iemand de tip.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  donderdag 23 juli 2009 @ 14:09:00 #292
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_71249906
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 13:05 schreef Phaidra het volgende:
Hoi TJ! Hoe gaat het nu met jou?
Ja goed hoor, beetje grieperig maar wie niet Met jou ook alles goed?
pi_71250704
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 14:09 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Ja goed hoor, beetje grieperig maar wie niet Met jou ook alles goed?
Met mij ook hoor! Heb alleen wat moeite met op gang komen vandaag .

Edit: dan maar meteen een lijstje
O: 2 crackers met appelstroop
L: 1 boterham met ossenworst, kom magere kwark met vanillesuiker en stukjes kiwi
T: reepjes zoete puntpaprika
T: daimreep bij de thee
D: nieuwe oogst aardappelen in de schil gekookt (met boter en zout ), lamshamburger en salade
T: activia-yoghurtje
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_71251050
Lijstje:

O: Brinta
T: banaan
S: uur cardio en krachttraining
L: gekookt eitje, 2 geroosterde volkoren boterhammen met appelstroop
T: bakje magere kwark
D: ciabatta met pesto, gegrilde aubergine en feta, zelfgemarineerde spare ribs, zomersalade van m'n huisgenootje, misschien dat ik nog wat gamba's probeer. Toe: semifreddo van witte choco en frambozen
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  donderdag 23 juli 2009 @ 14:46:09 #295
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71251133
Na heet eetfestijn van gisteravond (halve franse kaas + 3 calvados + chocoreep + pak zoutjes) heb ik vandaag niet veel trek. Gek hè

o. 2 boterhammen pindakaas
s. 10 minuten hardlopen (daarna geen zin meer)
t. handje frambozen + klein trosje druiven
l. 2 borden bamisoep
t.
d. geen idee. Iets lekkers

Iets zegt me dat ik me ook zo mies voel omdat ik al twee weken nauwelijks sport. Iemand die dit herkent?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  donderdag 23 juli 2009 @ 14:55:28 #296
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71251467
Herkenbaar Tink! Ik was eerst ivm die eczeem (die trouwens bijna weg is! ) een zaterdag niet naar Zumba geweest en toen was ik helemaal huilerig en blah En de keer erop moest ik me er echt toe zetten om naar de sportschool te gaan! Heel maf. Als ik vaker ga heb ik er ook echt zín in, als ik een keer of twee keer mis dan moet ik de keer erop echt mn drive vinden. En dat weerspiegelt op mn gemoed.

Lijstje!

O: special k met melk
T: bio mueslireep met noten
T: bakje van ongeveer 200 gram halfvolle kwark
T: knackebrotje met linessa smeerkaas met tuinkruiden
L: (nu pas ) twee sneetjes brood met twee gekookte eieren
T: nog een knackebrotje?
D: Italiaanse bol met avocadoprutje en een hamburgertje.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_71251588
Ik dacht laat ik dit topic ook maar ff gaan volgen, ik weeg nu 67.9 kilo en ben 1.76 lang. Maar er moet nog wat af en vooral van mn boven benen ><, ben al 21,6 kio kwijt

o:-
t:-
(ik sliep nog )
l: 30 gr special k + 60 ml magere melk, 250 ml magere yoghurt met perziksmaak, 1 kiwi
pi_71251637
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 14:46 schreef Tinkepink het volgende:
Na heet eetfestijn van gisteravond (halve franse kaas + 3 calvados + chocoreep + pak zoutjes) heb ik vandaag niet veel trek. Gek hè

o. 2 boterhammen pindakaas
s. 10 minuten hardlopen (daarna geen zin meer)
t. handje frambozen + klein trosje druiven
l. 2 borden bamisoep
t.
d. geen idee. Iets lekkers

Iets zegt me dat ik me ook zo mies voel omdat ik al twee weken nauwelijks sport. Iemand die dit herkent?

Ik heb altijd veel trek na een schranspartij. Da's nog veel gekker en ja!! Ik herken heel erg dat ik me minder lekker voel als ik niet sport. Gelukkig werkt het ook omgekeerd. Dus als ik weer wel sport werkt dat als instant gelukboost. Dus hoppa. Sporten jij.

Ik heb wel zo'n idee dat jij zo eigenwijs bent, dat dit soort hoppa teksten bij jou niet werkt, maar allee, baat het niet......
  Vis een optie? donderdag 23 juli 2009 @ 15:00:06 #299
70532 loveli
N
pi_71251654
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 14:58 schreef xSann het volgende:
Ik dacht laat ik dit topic ook maar ff gaan volgen, ik weeg nu 67.9 kilo en ben 1.76 lang. Maar er moet nog wat af en vooral van mn boven benen ><, ben al 21,6 kio kwijt

o:-
t:-
(ik sliep nog )
l: 30 gr special k + 60 ml magere melk, 250 ml magere yoghurt met perziksmaak, 1 kiwi
Welkom en wow, meer dan 20 kilo. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
crap in = crap out
pi_71251913
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 15:00 schreef loveli het volgende:

[..]

Welkom en wow, meer dan 20 kilo. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Gezond eten en op de calorieen letten en elke avond 30 min joggen op de wii fit =) alleen nu gaat het niet zo hard meer zit beetje vast op dit gewicht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')