Gaaf Phaidra!quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:44 schreef Phaidra het volgende:
Ik zit te denken om iets met Interrail te doen volgend voorjaar. De pech is alleen dat de prijzen vanaf 26 jaar flink omhoog gaan en ik in februari 26 word.Maar in het najaar heb ik geen tijd om een maand te reizen, en in de winter zie ik niet zo zitten om uren op treinstationnetjes door te brengen (reisbestemming zou dan oost-europa zijn).
Volgens mij mag je 1x per periode wisselenquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:48 schreef SiTu het volgende:
Weet iemand hier of je bij het afhalen van je OV-kaart telkens opnieuw mag kiezen of je een week- of een weekend-OV wil? Ik meen van wel, staat ook min of meer op de site van de IB-groep, maar ze noemen bij 'wisselen van kaartsoort' ook de mogelijkheid om in de zomer een kaartwissel voor september aan te vragen. Ik snap niet waarom je dat dan zou willen
OT: straks hardlopen, want het is eindelijk gestopt met regenenVanaf volgende week zit ik weer op 5 km, dan lijkt het weer ergens op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
Misschien stomme vraag hoor en bedoel het niet kwaad, maar vind je het dan nou niet zonde dat je zoiets hebt gegeten? Persoonlijk zou ik dan het gevoel hebben dat het trainen op de crosstrainer alleen nog nut heeft om die kcals er weer te verbranden... Maar misschien ligt dat aan mijn twisted view on food hoor!quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:56 schreef Miss_S het volgende:
Om het af te leren net een brownie/chocolatechipcookie achtig iets op
Maar straks 60min op de crosstrainer
Hij was verdomd lekker en ik sport niet echt om mijn eten op te heffen maar gewoon omdat het gezond en lekker is.quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Misschien stomme vraag hoor en bedoel het niet kwaad, maar vind je het dan nou niet zonde dat je zoiets hebt gegeten? Persoonlijk zou ik dan het gevoel hebben dat het trainen op de crosstrainer alleen nog nut heeft om die kcals er weer te verbranden... Maar misschien ligt dat aan mijn twisted view on food hoor!
Genieten op 1!quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:03 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Hij was verdomd lekker en ik sport niet echt om mijn eten op te heffen maar gewoon omdat het gezond en lekker is.
En vroeger dacht ik ook wel zoals jij hoor
Ok, gelukkig maarquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:03 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Hij was verdomd lekker en ik sport niet echt om mijn eten op te heffen maar gewoon omdat het gezond en lekker is.
Met mij ook hoor! Heb alleen wat moeite met op gang komen vandaagquote:Op donderdag 23 juli 2009 14:09 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ja goed hoor, beetje grieperig maar wie nietMet jou ook alles goed?
quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:46 schreef Tinkepink het volgende:
Na heet eetfestijn van gisteravond (halve franse kaas + 3 calvados + chocoreep + pak zoutjes) heb ik vandaag niet veel trek. Gek hè![]()
o. 2 boterhammen pindakaas
s. 10 minuten hardlopen (daarna geen zin meer)
t. handje frambozen + klein trosje druiven
l. 2 borden bamisoep
t.
d. geen idee. Iets lekkers![]()
Iets zegt me dat ik me ook zo mies voel omdat ik al twee weken nauwelijks sport. Iemand die dit herkent?
Welkom en wow, meer dan 20 kilo. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:58 schreef xSann het volgende:
Ik dacht laat ik dit topic ook maar ff gaan volgen, ik weeg nu 67.9 kilo en ben 1.76 lang. Maar er moet nog wat af en vooral van mn boven benen ><, ben al 21,6 kio kwijt
o:-
t:-
(ik sliep nog)
l: 30 gr special k + 60 ml magere melk, 250 ml magere yoghurt met perziksmaak, 1 kiwi
Gezond eten en op de calorieen letten en elke avond 30 min joggen op de wii fit =) alleen nu gaat het niet zo hard meer zit beetje vast op dit gewichtquote:Op donderdag 23 juli 2009 15:00 schreef loveli het volgende:
[..]
Welkom en wow, meer dan 20 kilo. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |