Je moet niet zo zeuren, je eet eindelijk weer enigszins normaal.quote:Op donderdag 23 juli 2009 08:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh en ik heb schoon genoeg van de lijst van de mevroi. Nog 2 dagen. *aftelt*
Ik heb er op dit moment gewoon ff de balen van. Dat mag toch zeker ook wel?quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:46 schreef Duvel het volgende:
[..]
Je moet niet zo zeuren, je eet eindelijk weer enigszins normaal.
Met mate.quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb er op dit moment gewoon ff de balen van. Dat mag toch zeker ook wel?
Late reactie want ik was even douchen en ontbijten maar het was echt super ja: goed weer, lekker eten, en italie isquote:Op donderdag 23 juli 2009 09:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hee Blurred, welkom weer. Heb je het leuk gehad?
Waarom?quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:12 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ga -waarschijnlijk- zo de vakantie cancelen¤ 150 door de gootsteen
![]()
Maar geen 3000 km. Als je twijfelt nog even uitstellen, voor 150 euro mag je best nog een dag nadenken, toch?quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:12 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ga -waarschijnlijk- zo de vakantie cancelen¤ 150 door de gootsteen
![]()
Maar! Ongeveer 3000 km aan autokosten bespaard en geen extra campingkosten.
Daarvoor gaan we waarschijnlijk naar Plopsaland en past mijn moeder een paar dagen op de kinderen.![]()
Hmm, nu ik dit zo opschrijf vraag ik me af wat we er nu eigenlijk mee opschieten. Plopsaland kost ook geld en heen en weer rijden om de kinderen naar NL te brengen ook. Bah. Ik baal gewoon.
Fijn dat je het leuk hebt gehadquote:Op donderdag 23 juli 2009 10:13 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Late reactie want ik was even douchen en ontbijten maar het was echt super ja: goed weer, lekker eten, en italie is![]()
Klopt!quote:En als ik het goed begrijp ben jij inmiddels naar een dietiste gegaan? Goed hoor
Geen werk = geen geld. Daarbij betaalt een klant maar niet. En mijn man heeft geen zin om op vakantie te gaan.quote:
Of er komt het een en ander los, meis. Jij hebt jezelf heel lang beloond door niet of slecht te eten en dat moet je nu loslaten. Niets is enger dan je vertrouwde patronen los te laten, of ze nou goed zijn of slecht.quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ben echt strontchagrijnig en huilerig. Bah!
Het zal het weer wel zijn.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:46 schreef P.F het volgende:
Brandstof is dan ook iets van 200-250 euro?
Ik weet het niet... Het zou me minder zwaar vallen als ik me nou ook daadwerkelijk béter zou gaan voelen, maar om eerlijk te zijn voelde ik me beter met m'n strenge lijstjesquote:Op donderdag 23 juli 2009 10:45 schreef loveli het volgende:
[..]
Of er komt het een en ander los, meis. Jij hebt jezelf heel lang beloond door niet of slecht te eten en dat moet je nu loslaten. Niets is enger dan je vertrouwde patronen los te laten, of ze nou goed zijn of slecht.
En jullie kunnen echt niet weg?quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:50 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
+ tol alleen voor de heen- en terugreis. En dan heb je daar nog niets gedaan.
Het stomme is, zo duur is het eigenlijk allemaal niet als je bedenkt dat we met z'n vieren reizen.
Nee. De reserves zijn op. Zodra het huis van mijn schoonmoeder is verkocht is de situatie anders. En zodra ik weer werk ook. Maar nu kan het dus even niet.quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En jullie kunnen echt niet weg?. Niet nog wat spaargeld achter de hand dat je kan inzetten? En dat je dat dan meteen weer aanvult zodra het geld dat je al een tijdje verwacht, daadwerkelijk binnen is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |