Lijkt me niet handig nee...quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ben vanochtend wezen RPMen en heb de neiging weer te gaan.
*onderdrukt*
Even gemist welke oefeningen?quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:29 schreef Ek-Mei het volgende:
ik ga zo hardlopen maar ik heb echt belachelijk veel spierpijn van die paar oefeningen van gisteren, hopelijk zo niet teveel last van...
In de sportschool, gewoon armen, borstspieren, beenspieren dat soort.. vooral mn borstkas voel ik ik erg en mn been/billen vooral met opstaan en gaan zitten.quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:32 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Even gemist welke oefeningen?
Als het niks te maken heeft met spieren die je ook met hardlopen gebruikt dan kan je het doen, anders even een dag wachten.
Dan ff dagje herstellenquote:Op woensdag 22 juli 2009 17:33 schreef Ek-Mei het volgende:
[..]
In de sportschool, gewoon armen, borstspieren, beenspieren dat soort.. vooral mn borstkas voel ik ik erg en mn been/billen vooral met opstaan en gaan zitten.
verder deze week heb ik geen tijd om te gaan, kijk wel ff hoe t gaat, en anders stop ik gewoonquote:
Ja doe dat! Stofzuigen vergt opzich best veel energiequote:Op woensdag 22 juli 2009 17:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben niet zo'n wandelaar... Denk dat ik maar een was ga ophangen en ga stofzuigen als sport.
En er ligt stof genoegquote:Op woensdag 22 juli 2009 17:35 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja doe dat! Stofzuigen vergt opzich best veel energie
quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:35 schreef Ek-Mei het volgende:
[..]
verder deze week heb ik geen tijd om te gaan, kijk wel ff hoe t gaat, en anders stop ik gewoon
morgen moet ik al om 5.30 opstaan, is vroeg zat dacht ik zoquote:Op woensdag 22 juli 2009 17:38 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]Nee natuurlijk stop je niet! Dan voel je helemaal niet goed en ik kan het weten, mijn conditie is weer 0 qua hardlopen.
Je gaat morgen maar fijn wat eerder opstaan![]()
![]()
Nee, serieus niet opgeven hoor, volgende week weer een kans
Mjoh, nu wel weer maar soms bekruipt mij zo'n naar gevoel.... Het lijkt wel op het weer van nu, dan is het zonnig, even later weer donkere wolken. Dan is het windstil, dan weer een rukwind. Ik snap mijzelf gewoon helemaal nietquote:Op woensdag 22 juli 2009 17:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En er ligt stof genoeg.
Hoe is het met jou? Ben je alweer wat happier met jezelf?
5.30? Ah, lekker uitslapenquote:Op woensdag 22 juli 2009 17:41 schreef Ek-Mei het volgende:
[..]
morgen moet ik al om 5.30 opstaan, is vroeg zat dacht ik zo, maar ik ga niet want
heeft geen zin, en je hebt ook wel gelijk hoor
Beetje onstuimig dus! Maar ben blij dat het nu zonnig isquote:Op woensdag 22 juli 2009 17:43 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Mjoh, nu wel weer maar soms bekruipt mij zo'n naar gevoel.... Het lijkt wel op het weer van nu, dan is het zonnig, even later weer donkere wolken. Dan is het windstil, dan weer een rukwind. Ik snap mijzelf gewoon helemaal niet
Nou ja, eigenlijk wat iedereen wel eens heeft.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:46 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
5.30? Ah, lekker uitslapen
Heb jij even de verkeerde, sta om 4.45 op![]()
![]()
Nee maar je hebt een mooi lijstje gepost en gisteren hard gesport, laat de spieren lekker rusten en verbranden
Misschien heb je het al eens verteld, maar ik weet het even niet: kan het aan je anticonceptie liggen?? Dat geeft bij mij ook altijd van die idiote schommelingen in humeur.quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:43 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Mjoh, nu wel weer maar soms bekruipt mij zo'n naar gevoel.... Het lijkt wel op het weer van nu, dan is het zonnig, even later weer donkere wolken. Dan is het windstil, dan weer een rukwind. Ik snap mijzelf gewoon helemaal niet
Nou ja, eigenlijk wat iedereen wel eens heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |