Lijkt me niet handig nee...quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ben vanochtend wezen RPMen en heb de neiging weer te gaan.
*onderdrukt*
Even gemist welke oefeningen?quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:29 schreef Ek-Mei het volgende:
ik ga zo hardlopen maar ik heb echt belachelijk veel spierpijn van die paar oefeningen van gisteren, hopelijk zo niet teveel last van...
In de sportschool, gewoon armen, borstspieren, beenspieren dat soort.. vooral mn borstkas voel ik ik erg en mn been/billen vooral met opstaan en gaan zitten.quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:32 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Even gemist welke oefeningen?
Als het niks te maken heeft met spieren die je ook met hardlopen gebruikt dan kan je het doen, anders even een dag wachten.
Dan ff dagje herstellenquote:Op woensdag 22 juli 2009 17:33 schreef Ek-Mei het volgende:
[..]
In de sportschool, gewoon armen, borstspieren, beenspieren dat soort.. vooral mn borstkas voel ik ik erg en mn been/billen vooral met opstaan en gaan zitten.
verder deze week heb ik geen tijd om te gaan, kijk wel ff hoe t gaat, en anders stop ik gewoonquote:
Ja doe dat! Stofzuigen vergt opzich best veel energiequote:Op woensdag 22 juli 2009 17:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben niet zo'n wandelaar... Denk dat ik maar een was ga ophangen en ga stofzuigen als sport.
En er ligt stof genoegquote:Op woensdag 22 juli 2009 17:35 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja doe dat! Stofzuigen vergt opzich best veel energie
quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:35 schreef Ek-Mei het volgende:
[..]
verder deze week heb ik geen tijd om te gaan, kijk wel ff hoe t gaat, en anders stop ik gewoon
morgen moet ik al om 5.30 opstaan, is vroeg zat dacht ik zoquote:Op woensdag 22 juli 2009 17:38 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]Nee natuurlijk stop je niet! Dan voel je helemaal niet goed en ik kan het weten, mijn conditie is weer 0 qua hardlopen.
Je gaat morgen maar fijn wat eerder opstaan![]()
![]()
Nee, serieus niet opgeven hoor, volgende week weer een kans
Mjoh, nu wel weer maar soms bekruipt mij zo'n naar gevoel.... Het lijkt wel op het weer van nu, dan is het zonnig, even later weer donkere wolken. Dan is het windstil, dan weer een rukwind. Ik snap mijzelf gewoon helemaal nietquote:Op woensdag 22 juli 2009 17:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En er ligt stof genoeg.
Hoe is het met jou? Ben je alweer wat happier met jezelf?
5.30? Ah, lekker uitslapenquote:Op woensdag 22 juli 2009 17:41 schreef Ek-Mei het volgende:
[..]
morgen moet ik al om 5.30 opstaan, is vroeg zat dacht ik zo, maar ik ga niet want
heeft geen zin, en je hebt ook wel gelijk hoor
Beetje onstuimig dus! Maar ben blij dat het nu zonnig isquote:Op woensdag 22 juli 2009 17:43 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Mjoh, nu wel weer maar soms bekruipt mij zo'n naar gevoel.... Het lijkt wel op het weer van nu, dan is het zonnig, even later weer donkere wolken. Dan is het windstil, dan weer een rukwind. Ik snap mijzelf gewoon helemaal niet
Nou ja, eigenlijk wat iedereen wel eens heeft.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:46 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
5.30? Ah, lekker uitslapen
Heb jij even de verkeerde, sta om 4.45 op![]()
![]()
Nee maar je hebt een mooi lijstje gepost en gisteren hard gesport, laat de spieren lekker rusten en verbranden
Misschien heb je het al eens verteld, maar ik weet het even niet: kan het aan je anticonceptie liggen?? Dat geeft bij mij ook altijd van die idiote schommelingen in humeur.quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:43 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Mjoh, nu wel weer maar soms bekruipt mij zo'n naar gevoel.... Het lijkt wel op het weer van nu, dan is het zonnig, even later weer donkere wolken. Dan is het windstil, dan weer een rukwind. Ik snap mijzelf gewoon helemaal niet
Nou ja, eigenlijk wat iedereen wel eens heeft.
Ben er nu 4 week mee gestopt, we wachten afquote:Op woensdag 22 juli 2009 17:50 schreef conleche het volgende:
[..]
Misschien heb je het al eens verteld, maar ik weet het even niet: kan het aan je anticonceptie liggen?? Dat geeft bij mij ook altijd van die idiote schommelingen in humeur.
Ik ben wezen rennen!! Hoezee.Een schamele 5 km in de beroerde tijd van 28 mins. Máár ik ben gegaan en dus ben ik blij. Het was idd. idioot warm!! Heb halverwege m'n t-shirt uitgetrokken. Ik had er zo'n nike sportding onder aan en besloot dat dat ook best voor topje kon doorgaan. (Het was dat of de moord stikken van de hitte
)
[patser] beste tijd 25:16 sec op de 5km [/patser]quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
5 km in 28 min schamel?*gives you some massive kudos*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:00 schreef Miss_S het volgende:
Laatste klaagpost die ik ga doen deze week (wou eerst zomer zeggen maar dat kan ik niet beloven)
Welke pil is dat??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben nu weer terug naar de microgynon 30quote:
*raakt spierbal aan* oeeeeh!quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:56 schreef conleche het volgende:
[..]
[patser] beste tijd 25:16 sec op de 5km [/patser]
Whazzup Merel??
Lief dat je ernaar vraagtquote:Op woensdag 22 juli 2009 18:09 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik ben niet op zoek naar Chicko, maar naar Kwak!
Waar is ze?![]()
SiTu, heb je nog werk?
Mooi!quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:20 schreef SiTu het volgende:
Lief dat je ernaar vraagtYup, zit toch wat progressie in, blijkbaar is dat genoeg om te mogen blijven.
Morgen bovendien vrijMaar goed ook, want ik heb beginnende blaren op mijn vingers
Ik heb je echt 1000 keer gemsnt en gebeldquote:Op woensdag 22 juli 2009 18:11 schreef Chicolate het volgende:
Shit ik moest eten en was vergeten hoe laat het is![]()
. Nu ben ik zelf ook te laat voor mn training
. Sorry PF!
Ja hoor, het is wel eens goed voor mij om lichamelijk te werken, had ik bedachtquote:Op woensdag 22 juli 2009 18:22 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Mooi!![]()
Als je uitrekent wat je per blaar verdient valt de pijn wel mee, toch?
Ja maf dat ik mn mobiel dan niet gemerkt hebquote:Op woensdag 22 juli 2009 18:25 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb je echt 1000 keer gemsnt en gebeldIk wou er eigenlijk gewoon heengaan (ik moest ze allemaal bellen van vriendje
) maar toch maar niet gedaan. Gelukkig.
Daar zaten we vroeger inderdaadquote:Op woensdag 22 juli 2009 18:31 schreef P.F het volgende:
Ja ik wist het niet zeker, ik weet wel hoe je trainer heet en die ene goede jongen maar ik kwam uiteindelijk uit op de gymzaal van een basisschoolEn toen dacht ik nee daar zal het vast niet zijn.
Daar had ik helemaal niet aan gedachtquote:Op woensdag 22 juli 2009 18:33 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Daar zaten we vroeger inderdaad, maar tegenwoordig niet meer. Ben ik blij dat je daar niet naartoe gegaan bent
. We zitten tegenwoordig in de sportzalen naast Baken Trinitas. Oh en uhm, voor het geval mn geheugen me de volgende keer in de steek laat :gewoon bij mij thuis aanbellen als je de zaal niet had kunnen vinden
.
Neem een eitje!! Geen KH's iig. Dan blijf je de hele avond die snaaieritis houden!!quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Leuke foto Miss_S![]()
Verdikkeme, ik heb de snaaieritis! Loop al de hele tijd naar de keuken om kastjes open te trekken en te speuren naar nom. Score so far: een lik chocoladepastaen wat rozijnen.
De treurnis!
Ik heb geen eieren in huis co!quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:55 schreef conleche het volgende:
[..]
Neem een eitje!! Geen KH's iig. Dan blijf je de hele avond die snaaieritis houden!!
En ik bén er toch blij meequote:Op woensdag 22 juli 2009 20:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat een flitsend modelletje sigme! De wasmachine dan he![]()
Beetje spekkig ben je welquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:11 schreef Miss_S het volgende:
Die foto van me maakt wel duidelijk wat ik hier in het topic doe (of beter gezegd waarom ik misschien toch beter in de dieetclub pas)
Morgen ga ik wegen en dan zie ik hoe het met mijn gewicht is gegaan tijdens mijn vakantievreterijen en het weekje voor mijn vriend zorgen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Beetje spekkig ben je wel. Maar met jouw normale kleedstijl ben je -met spek en al- wel heel mooi gevormd, en dat komt er op deze foto niet best uit.
Hoe gaat het met je gewicht / figuur?
Ja dat bedacht ik me ook daarstraks pasquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:50 schreef P.F het volgende:
[..]
Daar had ik helemaal niet aan gedacht![]()
Doh, dan had ik je kunnen ophalen
Ik denk dat ik ook ongeveer jouw bouw heb heur. Onze benen hebben in ieder geval wel enige gelijkenis.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:11 schreef Miss_S het volgende:
Die foto van me maakt wel duidelijk wat ik hier in het topic doe (of beter gezegd waarom ik misschien toch beter in de dieetclub pas)
Alleen weeg ik 20 kilo meerquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook ongeveer jouw bouw heb heur. Onze benen hebben in ieder geval wel enige gelijkenis.
Jaa daag! Jij weegt echt geen 94 kilo toch?! Ik weeg nu 74 en heb in verhouding ook een smal bovenlijf. Heb een enorme negerinnenbips en nogal flinke bovenbenen. En ik heb geen enkelsquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:23 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Alleen weeg ik 20 kilo meeren mijn bovenbenen zijn ook echt wel veel dikker
Maar niets mis met zo'n bouw, vind mijn zandloperfiguur wel mooi alleen mijn brede potten zijn iets minder charmant (net zoals mijn ribben die echt gigantisch uitsteken als ik lig)
Kun je niet iets lichts eten, een banaan ofzo?quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:26 schreef Merel het volgende:
Dramatisch lijstje:
O: een crunch-reep en een blikje jus
L: wit broodje kroket, wit broodje ham
T: blikje chocomel
D: vier stukjes sushi
Ik wil nog hardlopen, maar dan moet ik eigenlijk eerst nog wat eten. Maar als ik nu wat eet kan ik anderhalf uur niet rennen,s en over anderhalf uur is het te laat om nog te gaan
Dames, zullen we gaan opsommen wat er WEL mooi is, ipv waar je minder blij mee bent?quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Jaa daag! Jij weegt echt geen 94 kilo toch?! Ik weeg nu 74 en heb in verhouding ook een smal bovenlijf. Heb een enorme negerinnenbips en nogal flinke bovenbenen. En ik heb geen enkels. Mijn kuiten lopen recht door naar m'n voet. Ook niet echt heel charming.
Lekker gezond eten en sportenquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:11 schreef Miss_S het volgende:
Ik ben qua lichaam eigenlijk wel blij met mezelf. De proporties kloppen, ik heb eindelijk kleine borsten, smalle heupen, slanke benen en een platte buik en ik mag heel erg blij zijn dat ik er nog zo uitzie na het baren van 2 kinderen. En mijn hoofd is ook wel oke. Alleen niet op foto's, maar een kniesoor die daar op let.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:35 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Dames, zullen we gaan opsommen wat er WEL mooi is, ipv waar je minder blij mee bent?
ik zal wel beginnen:
Ik vind mijn benen wel mooi, omdat ze vrij gespierd zijn. en ik ben blij met mijn ogen en lach.
Zo, Miss S en XM mogen het overnemen! ( de rest ook uiteraard)
Ja, dat vind ik dus ook. Maar man en kinderen eigenlijk niet (al vind ik dat ze ongelijk hebben) en onze bankrekening eigenlijk ook nietquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tink, maar als iedereen moe is, is vakantie dan niet dé gelegenheid om de accu weer even op te laden? Ik weet het niet hoor?
Als je weet dat er geld aankomt, zou ik me daar echt niet zo druk over maken persoonlijkquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:49 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dus ook. Maar man en kinderen eigenlijk niet (al vind ik dat ze ongelijk hebben) en onze bankrekening eigenlijk ook niet(echt, kutzooi, mijn laatste opdrachtgever betaalt maar niet)
quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:21 schreef Merel het volgende:
SiTu wat fijn dat je je baan nog hebt! Al klinkt het eigenlijk als een rotbaan
En sigme, wat leuk zo'n ouderwetse bovenlader
Jullie moeten je geen zorgen maken over mij hoor, ik ben gewoon druk en moe en stiekem zit ik al best een tijd niet lekker in m'n vel en dat komt er dan nu een beetje uit. Maar geen grote drama's, daar doe ik niet aan
Ik zat net op een bankje op de trein te wachten, beetje te zuchten en traantjes weg te vegen, en naast me zat een jongen met roodomrande ogen ook net te doen alsof ie niet moest huilen, en ik heb geen flauw idee waarom hij verdrietig was en hij niet van mij en we hebben geen woord tegen elkaar gezegd en we deden net alsof we niet doorhadden dat we van elkaar zagen dat we verdrietig waren, en dat was best gezellig![]()
ik zeg altijd: je kunt maar beter mooier zijn in het echt dan op een foto, dan andersomquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:48 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ben qua lichaam eigenlijk wel blij met mezelf. De proporties kloppen, ik heb eindelijk kleine borsten, smalle heupen, slanke benen en een platte buik en ik mag heel erg blij zijn dat ik er nog zo uitzie na het baren van 2 kinderen. En mijn hoofd is ook wel oke. Alleen niet op foto's, maar een kniesoor die daar op let.
Hoef je niet stiekem over te doen hoor.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:17 schreef Miss_S het volgende:
Wil er wel hard voor gaan werken, maar vind mezelf stiekem er in kleding wel al goed genoeg uit zien.
hoezo nu ik weer sport?quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:53 schreef P.F het volgende:
Hmmm.. Op een slechte dag zou ik zeggen: Boh, ik heb de borsten van m'n vader en de vorm van de benen van m'n moeder. En m'n vel hangt.
Op een goede dag zou ik zeggen: Ik heb de lange benen van m'n vader en over het algemeen ben ik best slank. En nu ik weer sport word ik ook nog strak!
Zucht. Wat romantisch.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:21 schreef Merel het volgende:
SiTu wat fijn dat je je baan nog hebt! Al klinkt het eigenlijk als een rotbaan
En sigme, wat leuk zo'n ouderwetse bovenlader
Jullie moeten je geen zorgen maken over mij hoor, ik ben gewoon druk en moe en stiekem zit ik al best een tijd niet lekker in m'n vel en dat komt er dan nu een beetje uit. Maar geen grote drama's, daar doe ik niet aan
Ik zat net op een bankje op de trein te wachten, beetje te zuchten en traantjes weg te vegen, en naast me zat een jongen met roodomrande ogen ook net te doen alsof ie niet moest huilen, en ik heb geen flauw idee waarom hij verdrietig was en hij niet van mij en we hebben geen woord tegen elkaar gezegd en we deden net alsof we niet doorhadden dat we van elkaar zagen dat we verdrietig waren, en dat was best gezellig![]()
Je bent best heel erg goed in relativeren!quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:53 schreef P.F het volgende:
Hmmm.. Op een slechte dag zou ik zeggen: Boh, ik heb de borsten van m'n vader en de vorm van de benen van m'n moeder. En m'n vel hangt.
Op een goede dag zou ik zeggen: Ik heb de lange benen van m'n vader en over het algemeen ben ik best slank. En nu ik weer sport word ik ook nog strak!
Nou... pfffttt... gisterenavond om 18:15 met een aanval naar bed gegaan en vanmorgen om 7:15 (duf als maar kan) weer wakker geworden.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Elies! Hoe is het met het hoofdken?!
Meissie toch! Misschien toch maar langs de huisarts dan? Hier word je toch helemaal knetter van?quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou... pfffttt... gisterenavond om 18:15 met een aanval naar bed gegaan en vanmorgen om 7:15 (duf als maar kan) weer wakker geworden.
Ik ben er nog niet heel erg blij ende enthousiast van
Ik zit er hard over na te denken!quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Meissie toch! Misschien toch maar langs de huisarts dan? Hier word je toch helemaal knetter van?
Jeetje, het is vaak de laatste tijd, of lijkt dat maar zo?quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou... pfffttt... gisterenavond om 18:15 met een aanval naar bed gegaan en vanmorgen om 7:15 (duf als maar kan) weer wakker geworden.
Ik ben er nog niet heel erg blij ende enthousiast van
Pijnig je hoofd nou niet te hard, dan krijg je alleen maar nog meer hoofdpijn vanquote:
Het is f*cking irritant vaak de laatste weken. Wist ik maar hoe het kwam, dan kon ik mijn leven erop aanpassen. Maar ik heb gewoon werkelijk geen flauw idee.quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:03 schreef conleche het volgende:
Jeetje, het is vaak de laatste tijd, of lijkt dat maar zo?
Ik ben al sinds mijn 13e lid van de Dierenbescherming (vrij actief vroeger) en heb me onlangs ontfermd over twee aanlooppoezels.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |