Ben er nu 4 week mee gestopt, we wachten afquote:Op woensdag 22 juli 2009 17:50 schreef conleche het volgende:
[..]
Misschien heb je het al eens verteld, maar ik weet het even niet: kan het aan je anticonceptie liggen?? Dat geeft bij mij ook altijd van die idiote schommelingen in humeur.
Ik ben wezen rennen!! Hoezee.Een schamele 5 km in de beroerde tijd van 28 mins. Máár ik ben gegaan en dus ben ik blij. Het was idd. idioot warm!! Heb halverwege m'n t-shirt uitgetrokken. Ik had er zo'n nike sportding onder aan en besloot dat dat ook best voor topje kon doorgaan. (Het was dat of de moord stikken van de hitte
)
[patser] beste tijd 25:16 sec op de 5km [/patser]quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
5 km in 28 min schamel?*gives you some massive kudos*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:00 schreef Miss_S het volgende:
Laatste klaagpost die ik ga doen deze week (wou eerst zomer zeggen maar dat kan ik niet beloven)
Welke pil is dat??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben nu weer terug naar de microgynon 30quote:
*raakt spierbal aan* oeeeeh!quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:56 schreef conleche het volgende:
[..]
[patser] beste tijd 25:16 sec op de 5km [/patser]
Whazzup Merel??
Lief dat je ernaar vraagtquote:Op woensdag 22 juli 2009 18:09 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik ben niet op zoek naar Chicko, maar naar Kwak!
Waar is ze?![]()
SiTu, heb je nog werk?
Mooi!quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:20 schreef SiTu het volgende:
Lief dat je ernaar vraagtYup, zit toch wat progressie in, blijkbaar is dat genoeg om te mogen blijven.
Morgen bovendien vrijMaar goed ook, want ik heb beginnende blaren op mijn vingers
Ik heb je echt 1000 keer gemsnt en gebeldquote:Op woensdag 22 juli 2009 18:11 schreef Chicolate het volgende:
Shit ik moest eten en was vergeten hoe laat het is![]()
. Nu ben ik zelf ook te laat voor mn training
. Sorry PF!
Ja hoor, het is wel eens goed voor mij om lichamelijk te werken, had ik bedachtquote:Op woensdag 22 juli 2009 18:22 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Mooi!![]()
Als je uitrekent wat je per blaar verdient valt de pijn wel mee, toch?
Ja maf dat ik mn mobiel dan niet gemerkt hebquote:Op woensdag 22 juli 2009 18:25 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb je echt 1000 keer gemsnt en gebeldIk wou er eigenlijk gewoon heengaan (ik moest ze allemaal bellen van vriendje
) maar toch maar niet gedaan. Gelukkig.
Daar zaten we vroeger inderdaadquote:Op woensdag 22 juli 2009 18:31 schreef P.F het volgende:
Ja ik wist het niet zeker, ik weet wel hoe je trainer heet en die ene goede jongen maar ik kwam uiteindelijk uit op de gymzaal van een basisschoolEn toen dacht ik nee daar zal het vast niet zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |