quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Hoppa! Hatseflats! Go go go! Woeeee!
Tevens FIPO!
Nee. Zal wel vanavond worden dan. Ze hebben gewoon gezegd: "Je hoort zsm van ons". "Op welke termijn?". "Morgen". Dusssquote:
quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee. Zal wel vanavond worden dan. Ze hebben gewoon gezegd: "Je hoort zsm van ons". "Op welke termijn?". "Morgen". Dusss.
quote:
Niet zo héel veel meer hoor, gemiddeld ben ik onder de 100 euro kwijt inclusief de vlucht dus hé.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je kunt niet niet op vakantie door financiële omstandigheden neem ik aan dan, want iedere maand een weekendje weg (echt elke maand vh jaar of alleen in de zomervakantie?) tikt ook aardig aan natuurlijk, want je bent wel meer kwijt dan 50 euro voor een retourtje.
En ik maar zoeken naar een foto update om het verschil te zien.quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:19 schreef AKnynke het volgende:
Had ik al gezegd dat ik behoorlijk aan het afvallen ben sinds ik hier ben? M'n buikje wordt al bijna strak, en m'n bovenbenen raken elkaar niet meer aan! Heel gek!
Oh, zie m'n topic voor update!
Zie sig.quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
Waar is Nynke's topic?![]()
Fijn dat het goed gaat zo te horen!
Hier!quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
Waar is Nynke's topic?![]()
Fijn dat het goed gaat zo te horen!
Je had natuurlijk ook even op Nynke's naam kunnen klikken hier voor haar postgeschiedenisquote:Op donderdag 23 juli 2009 16:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Grazie!
LP: die gingen over Zweden!
Ohjaquote:Op donderdag 23 juli 2009 17:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je had natuurlijk ook even op Nynke's naam kunnen klikken hier voor haar postgeschiedenis.
In een hostel leer je over het algemeen ook een boel mensen kennen, net als met liften. Je kent de site van het couchsurfen ongetwijfeld ook wel.quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:18 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Niet zo héel veel meer hoor, gemiddeld ben ik onder de 100 euro kwijt inclusief de vlucht dus hé.
Maar ik ben dan ook leip en avontuurlijk en ga via de local-hyves van die landen op zoek naar jongeren die ons die dagen onderdak willen geven én natuurlijk een back-up adres voor het geval dat en tot nu toe zijn we altijd vriendelijk ontvangen, goede slaaplocaties en nog meestal nog gratis avondeten ook als we dat wilden.
Dat maakt je reis ook gelijk een stuk spannender, je kunt wel vrolijk een hotel in gaan of een jeugdhonk/herberg maar dat is toch veel van hetzelfde, zo leer je een boel mensen kennen, maak je totaal andere zaken mee en hang je niet eens zoveel meer in het toeristische dat meestal aan die tripjes hangt.
quote:Na overleg hebben we vandaag voor iemand anders gekozen.
We vonden het leuk met jou gesproken te hebben, bedankt voor je komst, en we wensen je veel succes met het verder zoeken naar woonruimte
Hè wat jammer! Balen! Heb je nog andere opties waar je kunt kijken?quote:
Ik ga vrijdag weer naar Zeeland, en dan daarna ergens naar Amsterdam, denk ik. Mijn ouders zijn op vakantie.quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:38 schreef conleche het volgende:
[..]
Bolletje!! Dat moet in het palingtopic!!![]()
Wanneer ben je weer in A'dam??
Haha. Nee, geen andere opties nu. Op die site waar ik kijk staan nooit zoveel kamers in Amersfoort (maar drie het afgelopen jaar ofzo), maar daar staat tegenover dat je wel minder concurrentie hebt omdat de site niet zo bekend is. Dus ik ga het nu maar weer eens via kamernet enzo proberen. Zucht.quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:03 schreef P.F het volgende:
[..]
Hè wat jammer! Balen! Heb je nog andere opties waar je kunt kijken?
Er mag toch nooit een komma voor "en"? En een zin eindigt toch met een punt. Ze waren sowieso zooo beneden jouw niveau!
Welk smaakje?quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:00 schreef Viking84 het volgende:
Mark is een McFlurry aan het halen bij de snackbar.
O is dat zo? Dat kan me nu even he-le-maal niks schelenquote:Op donderdag 23 juli 2009 21:04 schreef Miss_S het volgende:
[..]lekker en ook nog eens de minste kcal
Chocolate chip is ook altijd goedquote:Op donderdag 23 juli 2009 21:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O is dat zo? Dat kan me nu even he-le-maal niks schelen. De andere smaak hier is chocolate chip cookies trouwens.
Nee, juist een goed lijstje johquote:Op donderdag 23 juli 2009 21:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Awww jammer Vikje.
Lijstje! Compleet vertieft, had echt een baaldag vandaag.
O: 200 ml yoghurt met handje bosbessen
T: droge cracker + 2 biscuitjes
L: 1 krentenbol
T: appel, droge cracker en 2 biscuitjes
T: 10 kersen + 1 citroendrop-ijsje
S: RPM
D: 2 meergranenwraps (klein formaat) gevuld met: 75 gr gerookte kip, 1/2 paprika, 1/2 avocado, 1 bosuitje, sla, tomaatjes met wat sour cream, hete tacosaus en een dipje guacamole.
Sleeeeeeeechhhhtt!!! Veel te veel.
Zeekant? kan dat?quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Is dat aan de Badhuisweg Miss_S? If so, dan heb je een drukke weg voor het hotel lopen.
Je kan wel in de pauze even bij mijn werk langs![]()
Ok, dat is niet bij mijn werk in de buurtquote:Op donderdag 23 juli 2009 21:40 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Zeekant? kan dat?
Ik ben er al eerder geweest en is juist doodlopend of heel rustig
Maar als je goede suggesties hebt, graag!
http://www.kurhaus.nl/hotel/overnachting-scheveningen.phpquote:Op donderdag 23 juli 2009 21:38 schreef Miss_S het volgende:
Ik vroeg me af jullie misschien toevallig een paar leuke goedkope hotels in Nederland aan de kust kennen?
Zit aan Aquarius in Scheveningen te denken maar dat is al snel 250euro voor 2nachten.
Ik geef graag geld uit maar laten we dat maar niet doenquote:Op donderdag 23 juli 2009 21:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
http://www.kurhaus.nl/hotel/overnachting-scheveningen.php.
Nee, dat is flauw. Wel leuk: een nachtje weg aan de kust!
quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
OMG, hadden jullie al meegekregen dat er een upskirtfilmer actief was in Groningen en dat waarschijnlijk een FOK!ker is?. Ik kan het nog mooier maken, als het inderdaad is wie ze denken dat het is, dan is het de broer van een collega van me!
.
Wat een rare mensen zijn er tochquote:Op donderdag 23 juli 2009 22:00 schreef Syrena het volgende:
Ik ben een keer in Maastricht (toen ik nog erg jong en strak was) gefilmd door een rare vent. Ik zat op een bankje op de bus te wachten op het station. Komt er zo'n rare vent aan, met een videocamera. Of ie me mocht filmen. Uh. Je doet je best maar. En toen vroeg ie of ik mijn benen een beetje uit elkaar kon doen
(ik had een tamelijk kort jurkje aan). Dus ik zet mijn voeten netjes naast elkaar neer. Neeee UIT elkaar die benen
En toen zei ik ja doei, film maar iemand anders dan
![]()
Dus die was nog niet zo erg bedreven in het upskirten zeg maar
ieeeuwww ik zou me sowieso al niet laten filmen door een vreemde. maar nu heb ik ook een afgrijselijke hekel aan gefilmd worden en op de foto moeten, dus dat speelt ook meequote:Op donderdag 23 juli 2009 22:00 schreef Syrena het volgende:
Ik ben een keer in Maastricht (toen ik nog erg jong en strak was) gefilmd door een rare vent. Ik zat op een bankje op de bus te wachten op het station. Komt er zo'n rare vent aan, met een videocamera. Of ie me mocht filmen. Uh. Je doet je best maar. En toen vroeg ie of ik mijn benen een beetje uit elkaar kon doen
(ik had een tamelijk kort jurkje aan). Dus ik zet mijn voeten netjes naast elkaar neer. Neeee UIT elkaar die benen
En toen zei ik ja doei, film maar iemand anders dan
![]()
Dus die was nog niet zo erg bedreven in het upskirten zeg maar
Jong, strak en naief was ikquote:Op donderdag 23 juli 2009 22:07 schreef cyclechick het volgende:
[..]
ieeeuwww ik zou me sowieso al niet laten filmen door een vreemde. maar nu heb ik ook een afgrijselijke hekel aan gefilmd worden en op de foto moeten, dus dat speelt ook mee
Als je een oude foto uit een ander mapje verwijdert en dan weer in dat mapje doet dan komt dat mapje bovenaan.quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:21 schreef Syrena het volgende:
Vik, wat jammer van die kamer zeg. Hoop dat er snel iets anders langskomt.
Xm> Niks mis met dat lijstje. Ik vraag me nog steeds af hoe drop-citroenijs smaakt![]()
Ik ben een BAAS, want ik heb vandaag mijn vriendin aan werkend internets geholpen. En echt van het begin af he, dus zo'n enorm pakket uitpakken en dan in de meterkast dingen schroeven, dan modem en router aansluiten en dan de laptop werkend krijgen![]()
En daarna heb ik op Hyves alle foto's waar ikop stond of waar hij alleen op stond in een apart mapje gedaan en dat op onzichtbaar gezet (meteen wegflikkeren kon ik nog niet). Alleen staan ze nu dus allemaal pontificaal op de eerste pagina
Wel alleen maar voor mij zichtbaar, anderen zien een andere map. Maar goed, ik zie dus elke keer die foto's en ik heb even geen anderen die ik kan uppen zodat ze weer verdwijnen. Sjugt
![]()
Kwam ie van Plus? Die zijn 90 kcal per stuk.quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:58 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Hooii !
Ik vergeet steeds te posten hier.. *schaamt zich.
Even mijn lijstje van vandaag iig:
O: vanilleyoghurt met all-bran
L: vier boterhammen met filet A
T: eierkoek (gekregen van mijn moeder, zit daar veel in eigenlijk?)
D: rijst met kip en groentetjes in rietja-rietja saus
Misschien zo nog een grapefruit als ik trek heb.
AHAHAHAHquote:Op donderdag 23 juli 2009 22:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
Muizel! Como estaaas?
Oh en deze wil ik jullie niet onthouden![]()
Ik lig iedere keer weer in een stuip als ik hem zie
[ afbeelding ]
Dacht wel dat je hem kon waarderenquote:Op donderdag 23 juli 2009 22:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
AHAHAHAH![]()
Met mij istie goed hoor! Ik heb mijn verschrikkelijke MTB de deur uitgedaan en voor een prikkie een tweedehands Gazelle omafiets gekocht dus ik kan weer fietsend door het land
Hoestie met jou?
Hahaha, ik ookquote:Op donderdag 23 juli 2009 22:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
Muizel! Como estaaas?
Oh en deze wil ik jullie niet onthouden![]()
Ik lig iedere keer weer in een stuip als ik hem zie
[ afbeelding ]
Slaap lekker zonder vunzige oude ventjes! *oprechtste wens evahr*quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:28 schreef SiTu het volgende:
Mja, vervelend dat soort situaties.
Maar goed, time for bedNog een dagje hard werken en daarna verlengd weekend
Capital, capital!quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dacht wel dat je hem kon waarderen![]()
Woehoe fietsen zijn hendig!Ben je weer mobiel! en Gazelles > MTBs!
Goed hier! Huisje is nog steeds tof, best veel sociale shizzle afgelopen tijd voor mijn doen, zumba en body jam zijn nog steeds tof, en over het algemeen: alles nijs!Thanks furrrrr arrrrsking
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |