quote:Op dinsdag 21 juli 2009 02:20 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Lamon: 16-05-1975
Crack_: 25-03-1992
[ afbeelding ]
this is relevant to my interests!
quote:Op donderdag 23 juli 2009 01:40 schreef Heider00sje het volgende:
Ik denk dat ik een goede kandidaat ben
quote:
Echte FOK!ers, ja.quote:
Ik ga even heel vriendelijk doen.quote:
Verstrekenquote:Op donderdag 23 juli 2009 01:57 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik ga even heel vriendelijk doen.
Je hebt 2 minuten om die foto weg te halen.
Haal dan ook de deeplink in de quote wegquote:Op donderdag 23 juli 2009 01:57 schreef Lamon het volgende:
[..]
Gedaanquote:Op donderdag 23 juli 2009 01:57 schreef Lamon het volgende:
[..]
Fail, inderdaadquote:Op donderdag 23 juli 2009 02:00 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Haal dan ook de deeplink in de quote weg
Wil je die misschien verwijderen?quote:Op donderdag 23 juli 2009 02:01 schreef Dawnbreaker het volgende:
http://foto-uploaden.nl/
de foto's staat nog steeds online, op hetzelfde adres lol
De link, Einstein.quote:Op donderdag 23 juli 2009 02:05 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
kan ik toch niet, ik heb dat ding niet geupload lol!!!einz!!111
Dat maakt niet uit, Lamon deeplinkt naar de foto die in jouw quote staat. Weghalen of niet, iedereen kan de link nu nog aanklikken de foto zienquote:
quote:Op donderdag 23 juli 2009 02:05 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
kan ik toch niet, ik heb dat ding niet geupload lol!!!einz!!111
Jij loopt een beetje achter.quote:Op donderdag 23 juli 2009 02:06 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, Lamon deeplinkt naar de foto die in jouw quote staat. Weghalen of niet, iedereen kan de link nu nog aanklikken de foto zien
1 minuutje maarquote:
Ik moest lachenquote:Op donderdag 23 juli 2009 02:01 schreef Dawnbreaker het volgende:
-knip-
de foto staat nog steeds online, op hetzelfde adres lol
is weg nuquote:Op donderdag 23 juli 2009 02:10 schreef NoFidea het volgende:
@Dawnbreaker
Wil je die link even verwijderen?
Ik heb het verwijderd. Door die quote staat het nog in het topic. Bij foto-uploaden.nl kun je niet zelf 1,2,3 zelf verwijderen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 02:11 schreef Lamon het volgende:
Ga je er nog wat aan doen, of ga je voor de permban?
Probeer anders een waterboardingquote:
lees wat nofidea zegt, als je daar een foto upload kun je hem niet verwijderen. is gewoon een bulk upload site.quote:
Hoezoquote:
Policy.quote:Op donderdag 23 juli 2009 02:15 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
lees wat nofidea zegt, als je daar een foto upload kun je hem niet verwijderen. is gewoon een bulk upload site.
En dan nog, waarom permbanof ban uberhaupt?
Best kinderachtig maarja... oh wacht.. kinderachtig.... i get it nowquote:Op donderdag 23 juli 2009 02:18 schreef Lamon het volgende:
[..]
Policy.
Daar heb je je aan te houden, doe je dat niet,omdat je even niet nadenkt, is dat een goede les op het volgende forum.
Net of ze dat gaan doen, het is gewoon verkankerd als je dat soort plaatjes uploadt en het mag niet volgens de regelsquote:Op donderdag 23 juli 2009 02:17 schreef NoFidea het volgende:
[..]
Hoezoik heb hem toch verwijderd? Heb net een mailtje uitgestuurdd naar foto-uploaden.nl dat ik de upload wil verwijderen.
Het toont wel aan dat nofidea de foto probeert te verwijderen op verzoek van lamon.quote:Op donderdag 23 juli 2009 02:20 schreef Tartaar het volgende:
[..]
Net of ze dat gaan doen, het is gewoon verkankerd als je dat soort plaatjes uploadt en het mag niet volgens de regels
Ze hebben een apart e-mail adres als je iets wilt verwijderen. Heb dat maar meteen gedaan, maar dat zal pas morgen ochtend worden vermoed ikquote:Op donderdag 23 juli 2009 02:20 schreef Tartaar het volgende:
[..]
Net of ze dat gaan doen, het is gewoon verkankerd als je dat soort plaatjes uploadt en het mag niet volgens de regels
Als je het vervolgdeel had gelezen, had je gezien dat er niemand "gepwned" is en NoFidea en ik tot een wederzijds begrip zijn gekomen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:18 schreef Shoombak het volgende:
Lamon wordt wel vaak gepwned de laatste tijd
Welke zoekterm?quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:01 schreef ASroma het volgende:
hij staat nu wel bij google afbeelding pagina 3 als je zoekt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat het nou allemaal om die?
quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:13 schreef Loveless85 het volgende:
dat is emSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat het nou allemaal om die?
:-)
Ja alleen andere tekst op dat bordquote:Op donderdag 23 juli 2009 14:13 schreef Dartanion het volgende:
De foto staat nog in een quote op pagina 2 van cultheld
Is dat echt een foto van ons aller Lamon?
Die dus jaquote:
quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:46 schreef MaddoxX het volgende:
Het gaat dus hierover..
[ afbeelding ] ?
Ja.quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:46 schreef MaddoxX het volgende:
Het gaat dus hierover..
[ afbeelding ] ?
quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:24 schreef ASroma het volgende:
bij geenstijl denken ze volgens mij nu bijna dat lamon de upskirt man is
Is die foto waar hij zich zo druk om maakt?quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:39 schreef purno.de.purno het volgende:![]()
![]()
Lamon, dat is toch gewoon grappig?
En er niet bij stilstaan wat voor consequenties dat voor Lamon zou kunnen hebben?quote:
quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:18 schreef RealZeus het volgende:
Nou, dan zal er wel een kern van waarheid inzitten en moeten de pubermeisjes op FOK! echt oppassen.
Een geintje moet kunnen, toch?quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:03 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
En er niet bij stilstaan wat voor consequenties dat voor Lamon zou kunnen hebben?
blijkbaar is het een andere fokkerquote:Op donderdag 23 juli 2009 16:24 schreef ASroma het volgende:
bij geenstijl denken ze volgens mij nu bijna dat lamon de upskirt man is
Ik mag mensen toch gewoon laten schrikken als ik wil.quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:39 schreef purno.de.purno het volgende:![]()
![]()
Lamon, dat is toch gewoon grappig?
mij liet je niet schrikken hoor. verder heb ik idd geen idee van het hele verhaal en dat maakt mij ook niet zoveel uit.quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:08 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik mag mensen toch gewoon laten schrikken als ik wil.
Jullie hebben het hele verhaal niet gelezen.
Vraag maar aan de TS.
Niettemin heb ik het niet zo op het bewerken van foto's die in een fotoboek staan, en het IS tegen de policy.
Dat 'IS' het niet.quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:08 schreef Lamon het volgende:
bewerken van foto's die in een fotoboek staan, en het IS tegen de policy.
Zo'n opmerking als geintje wel, vind ik, maar wanneer je het werkelijk zou doen, dan zou mij dat toch wel te ver gaan. Je zult het dan niet doen met kwade bedoelingen, maar je kunt van tevoren nooit weten waar dat op uitloopt.quote:
nee het was een grapje van lamonquote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:24 schreef Rebubbled het volgende:
Jezus wat een gestress om een fucking foto zeg. We horen Maikuuul toch ook niet huilen als we hem weer eens soepen. Best sneu dit. 'Permban! Permban!'
Sad.
Oh.quote:
Nee, dat was serieus. Je mag het ook aan mij direct vragen hoor, ik bijt niet...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:57 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Oh.En die mail naar GS? Ook een grap? Ofwat? Ik snap zijn humor niet..
Vertel oh grote PeZu der Inzichten.
ik was sarcastischquote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:57 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Oh.En die mail naar GS? Ook een grap? Ofwat? Ik snap zijn humor niet..
Vertel oh grote PeZu der Inzichten.
Oh, ik dacht dat je verdwenen was. Heb je al iets terug?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:04 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nee, dat was serieus. Je mag het ook aan mij direct vragen hoor, ik bijt niet...
dat hele gedoe is sowieso een grote grap, lamon moet niet zo mauwenquote:
Clowns zijn niet altijd grappig.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:12 schreef Pinterman het volgende:
Lamon is zo'n clown! Ik geniet van zijn aanwezigheid op dit forum. Alsjeblieft, makker, maak jezelf nog eens flink belachelijk. Pak ik de chips en mijn 3D-bril.
Dat klopt, het was Blizzard a.k.a. VW_Caddy.quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:11 schreef Shoombak het volgende:
[..]
blijkbaar is het een andere fokker
quote:Op donderdag 23 juli 2009 01:42 schreef NoFidea het volgende:
[..]niet zo vreemd dat je dan 'zomaar' in elkaar wordt geschopt. Die agressieve jongen is gewoon de pedojager van het dorp
dit is hetquote:Op donderdag 23 juli 2009 14:46 schreef MaddoxX het volgende:
Het gaat dus hierover..
[ afbeelding ] ?
quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:46 schreef MaddoxX het volgende:
Het gaat dus hierover..
[ afbeelding ] ?
Het is niet eens geinig.quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:46 schreef MaddoxX het volgende:
Het gaat dus hierover..
[ afbeelding ] ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |