abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71230931

De zoekfunctie leverde geen topics op, dus ik open er zelf maar een.

Dit najaar zal de 3e Stargate serie in premiere gaan.

Ik durf er nog niet zoveel van te verwachten. Hoewel ik groot fan was van SG-1, vond ik Atlantis altijd maar zozo, dus ben benieuwd of deze weer net zo goed zal zijn als de originele series. Deze serie zal draaien rond de 9e chevron op de gates,

Er zit verder niemand van de main cast van de vorige series in de cast van Universe, ondanks dat ik eerder hoorde dat Michael Shanks bij dit project betrokken zou zijn.

Ik ben benieuwd. Jullie ook?
  woensdag 22 juli 2009 @ 22:09:01 #2
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_71230981
Ik ben ook benieuwd.
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
  Donald Duck held woensdag 22 juli 2009 @ 22:11:04 #3
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_71231054
Ben ook erg benieuwd, ben groot fan van SG-1 en Atlantis.
Hopelijk weten ze een leuke twist met die 9e chevron te maken
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_71231432
Ik ben een fervent SF-fan maar voor stargate heb ik nooit echt warm kunnen lopen. Ik heb de eerste serie wel gezien (maar verspreid over meer dan een jaar, steeds tussendoor) en na drie afleveringen atlantis heb ik daar geen tijd meer mee verspild. Hopelijk is deze weer interessanter ``
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_71232770
Ook een grote SG fan, hopelijk wordt het wat..
  woensdag 22 juli 2009 @ 23:18:45 #6
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_71233819
Ben benieuwd of ze er echt iets nieuws en interessants van kunnen maken
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_71233989
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 22:21 schreef SadKingBilly het volgende:
Ik ben een fervent SF-fan maar voor stargate heb ik nooit echt warm kunnen lopen. Ik heb de eerste serie wel gezien (maar verspreid over meer dan een jaar, steeds tussendoor) en na drie afleveringen atlantis heb ik daar geen tijd meer mee verspild. Hopelijk is deze weer interessanter ``
Bij mij is het andersom; de meeste klassieke SF kan ik juist niet zo waarderen. Ik vind het altijd leuker als het gerelateerd is aan de echte wereld, het liefst rond deze tijd. Het mag verder zeer fictief en fantastisch zijn, maar ergens ver ver weg in tijd en/of ruimte vind ik minder boeiend. Daarom vond ik SG-1 juist zo leuk.
  Donald Duck held donderdag 23 juli 2009 @ 00:23:48 #8
46149 __Saviour__
pi_71236450
Dat hedendaagse vond ik ook zo gaaf aan SG-1. Het is dan niet een en al techno-gebabbel zoals bij Star Trek.
Een andere serie die ik in dat opzicht kon waarderen is Odyssey 5. Origineel concept, goed geacteerd, spannend. Maar helaas voortijdig geëindigd door een rare beslissing van de zenderbazen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_71245811
Ik heb even verder gezocht en we zullen O'Neill en Daniel enzo ook voorbij zien komen in de eerste afleveringen, dat is wel leuk natuurlijk. Van de hoofdrolspelers van SG:U kende ik maar twee of drie acteurs overigens (Ming Na uit ER, Lou Daimond Phililps van zijn verschillende film- en gastrollen, en die Schot in het midden uit wat andere films);
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 10% gewijzigd door JohnLocke op 23-07-2009 12:18:20 ]
pi_71293333
Nieuwe trailer

http://spoilertv.blogspot(...)rse-new-trailer.html

En nieuwe foto's

[ Bericht 13% gewijzigd door diertjuh op 24-07-2009 18:20:19 ]
  Donald Duck held vrijdag 24 juli 2009 @ 18:10:45 #11
46149 __Saviour__
pi_71293374
erg jonge cast, hoe zou dat gaan uitpakken
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_71298866
Regulators.... .saddle up!
  maandag 3 augustus 2009 @ 23:06:33 #14
32402 s0k
..............................
pi_71579410
tvp
..................................................................................................................................................
  maandag 3 augustus 2009 @ 23:07:53 #15
228569 feelsgoodman
esse est percipi
pi_71579465
Tvp.
pi_71584592
Als groot Stargate fan moet ik een tvp plaatsen.

Onlangs ben ik weer begonnen met SG-1. Ben nu halverwege seizoen 2 (aflevering The Fifth Race).

Met name SG-1 zit zo goed in elkaar. De geschiedenis (Egyptische goden), mythes (Thor/Asgard->Greys) en legendes (Atlantis-> de Ancients) zijn zo ontzettend goed verweven met elkaar.

Vaak denk ik bij mezelf: what if. Diverse teksten en artefacten uit de Oudheid verhalen vaak over goden die uit de hemel/lucht neer daalden.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator dinsdag 4 augustus 2009 @ 07:52:46 #17
9859 crew  Karina
Woman
pi_71584726
Ik ben wel benieuwd, maar zonder de bekende figuren ben ik bang, dat ik het toch niet echt leuk ga vinden. Van Atlantis heb ik een paar afleveringen gekeken, maar dat vond ik niet zo veel aan.

Ik ga wel Stargate SG1 Children Of The Gods 2009 kijken, ik weet niet precies wat het verschil is met de originele pilot, waarschijnlijk is alles een beetje "opgepoetst", maar leuk om weer eens te zien.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 09:21:55 #18
97687 Lavenderlily
beroepslurker/muurbloem
pi_71585816
Stargate fan meld zich!
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 09:31:17 #19
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_71586027
SG-1 was wel aardig op momenten, maar miste voor mij de donkere/mysterieuze toon uit de Stargate film. SG-1 is veel luchtiger met veel losstaande afleveringen.
Een aantal verhaallijnen zoals met die replicators sprak me ook niet echt aan.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 09:40:25 #20
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_71586209
* wdn meldt zich!
Ik ben benieuwd hoe dit gaat uitpakken.

Inderdaad dat van die replicators en "Atlantis" vond ik ook maar zo zo.
Maar alles wat ze gedaan hebben met de egyptische en noorse geschiedenis vond ik echt geweldig in deze serie. Dus het blijft een geweldige serie voor mij
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  zondag 9 augustus 2009 @ 23:29:43 #21
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_71747663
tvptje
had een trailer gepost in het continuum topic, maar dat is dus de comiccon trailer.
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 10:04 schreef Mirel het volgende:
Ik zoek het eerste stargate topic dat ik kan vinden op uit m'n myat, om dit trailertje te posten:
http://www.gateworld.net/video/newsandfeatures/1248429391.shtml

Je ziet de aanval op de basis, waardoor ze allemaal door de stargate ontsnappen naar dat ancient schip. Je ziet het schip zelf, een aantal scenes, langer dan bij de andere trailers. Een aantal locaties waar ze naartoe reizen, en iets wat lijkt op een aanval op het ancientschip. Er vliegen iig dingetjes uit.

Leuk ook om O'Neill in het begin te zien, met een typische O'Neill opmerking
When all else fails, you always have delusion.
pi_71750611
Hmmm dit kon wel eens leuk worden...vooral met die schot er in. Dat is namelijk absoluut geen slechte acteur.

Edit:

oh...lees net dat hij al in het eerste seizoen dood gaat
Peace through power!!
pi_71752362
Nice! Kan niet wachten!
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
  maandag 10 augustus 2009 @ 09:12:44 #24
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_71752460
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 02:32 schreef RaptoR-X het volgende:
Hmmm dit kon wel eens leuk worden...vooral met die schot er in. Dat is namelijk absoluut geen slechte acteur.

Edit:

oh...lees net dat hij al in het eerste seizoen dood gaat
quote:
Robert Carlyle as Dr. Nicholas Rush[1] – The "ship's brilliant Machiavellian scientist"[14] whom producer Joseph Mallozzi had first mentioned in his blog in mid-November 2008 as Dr. David Rush.[15] The ship's crew believe Rush to be losing his mind, but he does things for a reason.[8] Carlyle explained in an interview that after the death of Rush's wife, Rush is driven by the opportunity to explore the galaxy.[16] Mallozzi rectified casting reports in mid-December 2008[17] that Rush "is not the leader of the unplanned expedition. That honor falls to Colonel Everett Young. For now. But things could have a way of changing on board a ship manned by a disparate group with very different agendas…".[14] Although a confirmed main character,[13] Rush was not included in the initial casting character breakdowns.[18] Wright and Cooper intended the character to be very different from previous main character in the Stargate franchise, "somebody who is not the hero, not the villain, and more of a very flawed and complex person".[12] About a year before being cast, Scottish actor Robert Carlyle wanted to try something new in his career and approached television companies in Los Angeles. They offered him several parts, but Stargate Universe had the greatest appeal to him as "suddenly a drama [was] opening up in space, [and] in the past that was something that was slightly missing from the genre".[19] He was aware of the success of the Stargate franchise and had seen "quite a bit of SG-1, plus a bunch of Atlantis".[7] Carlyle accepted the role because of Wright and Cooper's take on the drama and direction of the show, and he is "[honestly] more than prepared" to play the character for possibly many years.[7] Carlyle will keep his Scottish accent for the role.[20]
Waarom al die moeite om iemand een andere rol dan ze gewend zijn te geven, om hem dan dood te maken in het eerste seizoen. Ze willen SGU graag anders hebben dan SG1 en SGA.
When all else fails, you always have delusion.
pi_72689210
Als Stargate fan moet ik dit toch ook wel volgen.
Hopelijk maken ze er iets goeds van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')