Dat is wel vaker in dit genre. Alle Star Trek films zijn eigenlijk ook gewoon lange afleveringen...quote:Op zondag 6 juli 2008 20:16 schreef MrDrako het volgende:
Heb em gezien, erg goed te kijken, MAAR, het is eerder een langgerekte uitgebreide aflevering, dan een film.
Hij bleef wel leuk, stargate fans zullen em denk ik sowieso wel waarderen.
Als je goed leest is dat het SG: Atlantis topic, en niet SG-1 dus dat Ruben deze topic heeft gemaakt vind ik netjes, want vrijdag begint Atlantis weer en heb je al die discussies over SG-1 film in dat topic... beetje verwarrend allemaal.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:02 schreef MrFl0ppY het volgende:
Deze film is overigens al aardig besproken in het stargate topic...
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:02 schreef MrFl0ppY het volgende:
Deze film is overigens al aardig besproken in het stargate topic...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:02 schreef Stinger__ het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
SG-1 is echt afgesloten. Ze gaan nu door met Atlantis en de derde serie met de werktitel Stargate Universe staat ook nog altijd in de planningquote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:11 schreef Karina het volgende:
Ik heb hem inmiddels "gekocht", van de week maar even kijken. Leuk dat Jack O'Neill meedoet in ieder geval. En verhalen met wijzigingen in tijdslijnen en/of tijdsreizen vind ik altijd spannend.
Ark of Truth vond ik niet zo geweldig, Atlantis volg ik eigenlijk niet, heb ik vanaf het begin niet leuk gevonden, geen idee waarom eigenlijk. Van mij mag er nog wel een seizen SG1 gemaakt worden.
Ik denk nog wel dat ze 1 film per jaar of 2 per 3 jaar gaan maken over SG1.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:24 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
SG-1 is echt afgesloten. Ze gaan nu door met Atlantis en de derde serie met de werktitel Stargate Universe staat ook nog altijd in de planning
quote:A new version of the episode is currently in production, re-edited using footage shot in 1997 as well as updated visual effects. The beginning will be slightly altered, a new scene will be added, and the nudity scene will be taken out, although the final movie will be roughly 7 minutes shorter than the original episode. Joel Goldsmith will re-score the music. It will be released on DVD in 16:9 widescreen format, and may also be aired on television.
quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:19 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik lees op Wikipedia dat ze nu ook bezig zijn met een nieuwe release van Children of the Gods, de dubbelaflevering die de pilot van SG-1 is.
[..]
Wat is dit nou weer voor preuts gedoe? Ik kan me trouwens geen naaktscene herinneren.quote:a new scene will be added, and the nudity scene will be taken out
quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:19 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik lees op Wikipedia dat ze nu ook bezig zijn met een nieuwe release van Children of the Gods, de dubbelaflevering die de pilot van SG-1 is.
[..]
Daar ben ik het mee.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 20:37 schreef kriele het volgende:
Wat een leuke film vond ik dit. Zeer vermakelijk en deze kan mee met de beste afleveringen uit de serie. Enige nadeel in mijn ogen is dat ie wat gehaast af is gemaakt. Alsof ie perse in 90 minuten gepropt moest worden. Als 2 uur durende film was hij waarschijnlijk nog een stukje beter geweest. De productie waarden vond ik ook zeer goed voor zo'n klein budget.
Het hele Ori verhaal is gewoon verneukt. Het idee was goed maar ze hadden het niet bij SG-1 moeten doen. Ze hadden er beter een spin-off van kunnen maken zoals Atlantis.quote:Op zondag 20 juli 2008 22:58 schreef RaptoR-X het volgende:
Ik weet niet hoe jullie hier over denken maar ik vond de scene waar de F-15's en de MIG's het uitvechten met een aantal Deathgliders, erg vet![]()
Voor de rest vind ik deze film zwaar beter dan The Ark of Truth. Maar dat kan komen omdat ik het hele Ori gebeuren niet echt wat vond.
ja maar je kan ook teveel spin-offs maken héquote:Op maandag 21 juli 2008 08:49 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Het hele Ori verhaal is gewoon verneukt. Het idee was goed maar ze hadden het niet bij SG-1 moeten doen. Ze hadden er beter een spin-off van kunnen maken zoals Atlantis.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 02:07 schreef Gamer_V het volgende:
Willen ze soms dat ik die film ga torrenten.
Hmm, niet slecht! Ik had geen idee dat er een nieuwe serie zat aan te komenquote:Op zondag 9 augustus 2009 10:04 schreef Mirel het volgende:
Ik zoek het eerste stargate topic dat ik kan vinden op uit m'n myat, om dit trailertje te posten:
http://www.gateworld.net/video/newsandfeatures/1248429391.shtml
Je ziet de aanval op de basis, waardoor ze allemaal door de stargate ontsnappen naar dat ancient schip. Je ziet het schip zelf, een aantal scenes, langer dan bij de andere trailers. Een aantal locaties waar ze naartoe reizen, en iets wat lijkt op een aanval op het ancientschip. Er vliegen iig dingetjes uit.
Leuk ook om O'Neill in het begin te zien, met een typische O'Neill opmerking![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |