abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 juli 2008 @ 20:07:55 #1
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_59932341
STARGATE : Continuum (2008)

release Direct to DVD : 29 juli 2008 (maar wel al op andere bekende plekken te vinden)

Hoofdrolspelers:

Dr. Daniel Jackson (Michael Shanks)

Colonel Samantha Carter (Amanda Tapping)

Lt. Colonel Cameron Mitchell (Ben Browder)

Major General Jack O'Neill (Richard Dean Anderson)

Teal'c (Christopher Judge)

Vala Mal Doran / Katesh (Claudia Black)

Ba'al (Cliff Simon)

Verhaal: (met dank aan wikipedia)

Terwijl SG-1 de executie van Ba'al, de laatste van de Goa'uld systeemheren bijwoont, verdwijnen Teal'c en Vala in het niets. Iemand heeft het verleden veranderd. Carter, Daniel en Mitchell (waarvan niet bekend is waarom zij niet beïnvloed worden door de verandering) haasten zich terug naar een wereld waarin de geschiedenis is aangepast. In deze tijdlijn is het SG-1 programma nooit gestart. Terwijl ze proberen de overheid te overtuigen van hun verhaal, nadert een vloot van Goa'uld moederschepen de Aarde. Deze vloot wordt geleid door Ba'al, zijn koningin, Qetesh (Vala), en Teal'c. De overgebleven SG-1 leden moeten de Stargate vinden en dingen rechtzetten voordat de wereld wordt veroverd door de Goa'uld.

Trailer :

Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_59932480
Ik zag hem voorbij komen ja

Ga hem wel eens checken! Al vond ik The Ark of Truth niet echt om naar huis te schrijven.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_59932531
Heb em gezien, erg goed te kijken, MAAR, het is eerder een langgerekte uitgebreide aflevering, dan een film.
Hij bleef wel leuk, stargate fans zullen em denk ik sowieso wel waarderen.
pi_59932751
idd, tis niet echt een speelfilm. Ook moet je de serie kennen om het echt leuk te vinden.
pi_59933406
quote:
Op zondag 6 juli 2008 20:16 schreef MrDrako het volgende:
Heb em gezien, erg goed te kijken, MAAR, het is eerder een langgerekte uitgebreide aflevering, dan een film.
Hij bleef wel leuk, stargate fans zullen em denk ik sowieso wel waarderen.
Dat is wel vaker in dit genre. Alle Star Trek films zijn eigenlijk ook gewoon lange afleveringen...

Maar ga deze zeker weel ff kijken
Theories come and theories go. The frog remains
  dinsdag 8 juli 2008 @ 10:00:37 #6
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_59965945
De Star Trek films kunnen best goed op zich zelf staan vindi k.
When all else fails, you always have delusion.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 10:02:48 #7
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_59965973
Deze film is overigens al aardig besproken in het stargate topic...
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_59966099
Ben benieuwd. SGA gaat echt helemaal nergens meer over, daar ben ik echt klaar mee. Misschien is deze wel leuk. Moet gezien de cast wel goed komen, SG1 crew ftw!
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  dinsdag 8 juli 2008 @ 11:03:05 #9
140318 Thy...
Met puntjes
pi_59967007
Een nette afsluiting van de Goa'uld verhaallijn. De film zit beter in elkaar dan The Ark of Truth, hoewel ik de CGI wel wat tegen vind vallen. SG-1 mag eindelijk met pensioen, het is tijd om het niveau van Atlantis op te schroeven en uit te kijken naar de derde Stargate serie.
I love deadlines. I love the whooshing noise they make as they go by.
- Douglas Adams
  Moderator dinsdag 8 juli 2008 @ 11:11:33 #10
9859 crew  Karina
Woman
pi_59967171
Ik heb hem inmiddels "gekocht", van de week maar even kijken. Leuk dat Jack O'Neill meedoet in ieder geval. En verhalen met wijzigingen in tijdslijnen en/of tijdsreizen vind ik altijd spannend.

Ark of Truth vond ik niet zo geweldig, Atlantis volg ik eigenlijk niet, heb ik vanaf het begin niet leuk gevonden, geen idee waarom eigenlijk. Van mij mag er nog wel een seizen SG1 gemaakt worden.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_59968724
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 10:02 schreef MrFl0ppY het volgende:
Als je goed leest is dat het SG: Atlantis topic, en niet SG-1 dus dat Ruben deze topic heeft gemaakt vind ik netjes, want vrijdag begint Atlantis weer en heb je al die discussies over SG-1 film in dat topic... beetje verwarrend allemaal.

Continuum is inderdaad een stuk beter te pruimen dan de eerste film, laten we hopen als ze ooit een 3e gaan maken dat die nog beter is dan deze.

Ugh altijd aan het einde van dit soort films heb je weer zon leeg gevoel, omdat SG-1 verleden tijd is

Bah.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 12:16:40 #12
163488 RubenSosa
pi_59968748
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 10:02 schreef MrFl0ppY het volgende:

Juist omdat het het verkeerde topic was, en dat atlantis weer begint, toch maar een nieuwe gemaakt.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_59969807
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 14:22:27 #14
163488 RubenSosa
pi_59971871
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 13:02 schreef Stinger__ het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
  Donald Duck held dinsdag 8 juli 2008 @ 14:24:17 #15
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_59971918
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 11:11 schreef Karina het volgende:
Ik heb hem inmiddels "gekocht", van de week maar even kijken. Leuk dat Jack O'Neill meedoet in ieder geval. En verhalen met wijzigingen in tijdslijnen en/of tijdsreizen vind ik altijd spannend.

Ark of Truth vond ik niet zo geweldig, Atlantis volg ik eigenlijk niet, heb ik vanaf het begin niet leuk gevonden, geen idee waarom eigenlijk. Van mij mag er nog wel een seizen SG1 gemaakt worden.
SG-1 is echt afgesloten. Ze gaan nu door met Atlantis en de derde serie met de werktitel Stargate Universe staat ook nog altijd in de planning
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  dinsdag 8 juli 2008 @ 18:52:41 #16
163488 RubenSosa
pi_59978666
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 14:24 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

SG-1 is echt afgesloten. Ze gaan nu door met Atlantis en de derde serie met de werktitel Stargate Universe staat ook nog altijd in de planning
Ik denk nog wel dat ze 1 film per jaar of 2 per 3 jaar gaan maken over SG1.

Ligt ook een beetje aan het succes ervan natuurlijk.

Continuum lijkt beter te vallen dan Ark of truth.
pi_59982683
De planning is inderdaad om nog SG1 movies uit te brengen.
  Moderator dinsdag 8 juli 2008 @ 22:24:15 #18
9859 crew  Karina
Woman
pi_59983580
Ik heb de film vanmiddag gekeken en hij viel me absoluut niet tegen. Leuk dat O'Neill en General Hammond weer meededen. Ik vond deze stukken beter dan Ark of Truth, hopelijk komen er inderdaad nog meer SG-1 films.
niet zo tof doen
pi_59990069
Ik vond het lekker old skool stargate. Lekker een klontje verhaal
Mogen er meer van komen!
A little bit hateful
  Donald Duck held woensdag 9 juli 2008 @ 13:19:44 #20
46149 __Saviour__
pi_59994114
Ik lees op Wikipedia dat ze nu ook bezig zijn met een nieuwe release van Children of the Gods, de dubbelaflevering die de pilot van SG-1 is.
quote:
A new version of the episode is currently in production, re-edited using footage shot in 1997 as well as updated visual effects. The beginning will be slightly altered, a new scene will be added, and the nudity scene will be taken out, although the final movie will be roughly 7 minutes shorter than the original episode. Joel Goldsmith will re-score the music. It will be released on DVD in 16:9 widescreen format, and may also be aired on television.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  Moderator woensdag 9 juli 2008 @ 14:32:21 #21
9859 crew  Karina
Woman
pi_59995950
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 13:19 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik lees op Wikipedia dat ze nu ook bezig zijn met een nieuwe release van Children of the Gods, de dubbelaflevering die de pilot van SG-1 is.
[..]
quote:
a new scene will be added, and the nudity scene will be taken out
Wat is dit nou weer voor preuts gedoe? Ik kan me trouwens geen naaktscene herinneren.
niet zo tof doen
pi_59996028
Is dat niet de scene met de vrouw van Daniel. Full frontal nudity incl driekhoekje.

Daardoor mocht ik de serie vroeger niet kijken terwijl mijn ouders de film wel tof vonden
A little bit hateful
  Donald Duck held woensdag 9 juli 2008 @ 14:38:18 #23
46149 __Saviour__
pi_59996087
ja, da's de scene met sha're inderdaad
voor de liefhebbers, hier wat caps
http://www.stargatecaps.com/sg1/s1/101/index14.shtml
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_59996117
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 13:19 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]

Over visual effects gesproken. Ik vind de FX in Atlantis zo magertjes en soms zelfs slecht. Ze zouden er eens wat minder CG in moeten gooien en dat wat ze er wel in verwerken van een hoger niveau.
Wat dat betreft is Stargate altijd wat achter gebeleven t.o.v. Battlestar Galactica en eerder Star Trek.
pi_59996585
De CGI van BG is dan ook subliem.
A little bit hateful
  maandag 14 juli 2008 @ 08:54:34 #26
163488 RubenSosa
pi_60089790
Majoor Davis had ook weer een mega rol
pi_60214209
Wat een leuke film vond ik dit. Zeer vermakelijk en deze kan mee met de beste afleveringen uit de serie. Enige nadeel in mijn ogen is dat ie wat gehaast af is gemaakt. Alsof ie perse in 90 minuten gepropt moest worden. Als 2 uur durende film was hij waarschijnlijk nog een stukje beter geweest. De productie waarden vond ik ook zeer goed voor zo'n klein budget.
pi_60224470
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 20:37 schreef kriele het volgende:
Wat een leuke film vond ik dit. Zeer vermakelijk en deze kan mee met de beste afleveringen uit de serie. Enige nadeel in mijn ogen is dat ie wat gehaast af is gemaakt. Alsof ie perse in 90 minuten gepropt moest worden. Als 2 uur durende film was hij waarschijnlijk nog een stukje beter geweest. De productie waarden vond ik ook zeer goed voor zo'n klein budget.
Daar ben ik het mee.
pi_60234730
Ik weet niet hoe jullie hier over denken maar ik vond de scene waar de F-15's en de MIG's het uitvechten met een aantal Deathgliders, erg vet

Voor de rest vind ik deze film zwaar beter dan The Ark of Truth. Maar dat kan komen omdat ik het hele Ori gebeuren niet echt wat vond.
Peace through power!!
pi_60234769
Zag hem zojuist ook voorbij komen in HD, dat check ik dan liever Ben benieuwd als ik zo de lovende reacties hier boven me lees.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
  maandag 21 juli 2008 @ 08:49:10 #31
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_60238474
quote:
Op zondag 20 juli 2008 22:58 schreef RaptoR-X het volgende:
Ik weet niet hoe jullie hier over denken maar ik vond de scene waar de F-15's en de MIG's het uitvechten met een aantal Deathgliders, erg vet

Voor de rest vind ik deze film zwaar beter dan The Ark of Truth. Maar dat kan komen omdat ik het hele Ori gebeuren niet echt wat vond.
Het hele Ori verhaal is gewoon verneukt. Het idee was goed maar ze hadden het niet bij SG-1 moeten doen. Ze hadden er beter een spin-off van kunnen maken zoals Atlantis.
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_60243790
quote:
Op maandag 21 juli 2008 08:49 schreef MrFl0ppY het volgende:

[..]

Het hele Ori verhaal is gewoon verneukt. Het idee was goed maar ze hadden het niet bij SG-1 moeten doen. Ze hadden er beter een spin-off van kunnen maken zoals Atlantis.
ja maar je kan ook teveel spin-offs maken hé
Peace through power!!
  maandag 18 augustus 2008 @ 16:06:34 #33
167302 teirnon
6 times 7 is...
pi_60926623
Weet iemand wanneer ie nou in Nederland uitkomt?
Ah, a battle of wits? I'm glad to see you've come unarmed!
pi_60999022
In Engeland is ie al uit, in Duitsland op 12 september ... maar volgens pre-order data hier pas op 1 oktober. Wat.

Willen ze soms dat ik die film ga torrenten.
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
  donderdag 21 augustus 2008 @ 20:48:03 #35
163488 RubenSosa
pi_61019645
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 02:07 schreef Gamer_V het volgende:

Willen ze soms dat ik die film ga torrenten.
doe ik als eerste (maar als hij straks uitkomt, koop ik hem gewoon)
pi_61020607
Dan koop je um toch online ofzo.
  woensdag 24 juni 2009 @ 10:01:13 #37
87680 Mirel
pi_70314696
Na de vakantie kunnen we denk ik de nieuwe Atlantis film verwachten.

In de tussentijd dit mislukte kunstwerk

zondag 9 augustus 2009 @ 10:04:10 #38
87680 Mirel
pi_71725303
Ik zoek het eerste stargate topic dat ik kan vinden op uit m'n myat, om dit trailertje te posten:
http://www.gateworld.net/video/newsandfeatures/1248429391.shtml

Je ziet de aanval op de basis, waardoor ze allemaal door de stargate ontsnappen naar dat ancient schip. Je ziet het schip zelf, een aantal scenes, langer dan bij de andere trailers. Een aantal locaties waar ze naartoe reizen, en iets wat lijkt op een aanval op het ancientschip. Er vliegen iig dingetjes uit.

Leuk ook om O'Neill in het begin te zien, met een typische O'Neill opmerking
pi_71725530
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 10:04 schreef Mirel het volgende:
Ik zoek het eerste stargate topic dat ik kan vinden op uit m'n myat, om dit trailertje te posten:
http://www.gateworld.net/video/newsandfeatures/1248429391.shtml

Je ziet de aanval op de basis, waardoor ze allemaal door de stargate ontsnappen naar dat ancient schip. Je ziet het schip zelf, een aantal scenes, langer dan bij de andere trailers. Een aantal locaties waar ze naartoe reizen, en iets wat lijkt op een aanval op het ancientschip. Er vliegen iig dingetjes uit.

Leuk ook om O'Neill in het begin te zien, met een typische O'Neill opmerking
Hmm, niet slecht! Ik had geen idee dat er een nieuwe serie zat aan te komen Maar het verhaal klinkt interessant!

En het begint al in oktober! Nice

Overigens denk ik dat je wel een nieuw topic mag aanmaken hiervoor? Het is immers een nieuwe, op zichzelf staande, serie.
  zondag 9 augustus 2009 @ 11:45:25 #40
87680 Mirel
pi_71726778
Krijg je niet veel bezoekers. September lijkt me een goed punt, dan begint het al bijna en hebben we meer info, en is iedereen hier op fok terug van vakantie
pi_71747093
tvp
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zondag 9 augustus 2009 @ 23:26:29 #42
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_71747562
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')